Egyébként próbáltátok már azt, hogy álló helyzetben betépítek a kéziféket és aztán 1-es padlógáz. Olyan gumiégetést lehet csinálni, hogy csak na. Nekem ezt egyszer dugóban sikerült előadni, kicsit furcsán néztek rám.
Nyugi, en is soxor irigylem am a hatsokerekeseket :) En pl pont azert imadok hoban vezetni, mert akkor az elsokerekesekkel is lehet alakitani.
Na mind1. Az uj kocsinal majd az osszkerekmeghajtasuakra fogok raallni. Az majd talan vigasztal a hatsokerek helyett :-|
szóval asszem amíg aszfalton kettesben nem birom enyhe gázzal elpörgetni a hátsó kerekeket addig meg se szólaljak inkább :-), de azért mikor salakos/murvás parkolóban (pl Népstadion billiárd vagy Kőbánya Piac) járok, vagy esik a hó, akkor cifrázom... ...na és mi úgy vagyunk ezzel, hogy a Kedves legalább annyira szereti a kocsit mint én, és nem örül, ha "csapatom". Egyszer a Granadával próbáltam pördülni, de csak annyit szólt: ezt még tanulni kell :-)))) (Hétvégén megint játszottam a murván "a temetőnél a garázsok mögött", egy deréxögű fordulót tesztelgettem, meg 180 fokos fordulót gázon. :-) Az a lényeg, hogy ha túlfordul, akkor méginkább nem szabad a gázt elvenni, mert akkor úgy kapja el az utat, azt' keresztbe indul el. Gáz továbbra is, kis ellenkormány, azt' mikor megin' egyenesbe' van, akkor lehet váltani és padló megin'. :-))))
z.
Aki erti:
E30 sex on....
Uj csaj az irdodaban, ma ultettem be eloszor a Raroba /*en igy nevezem, marmint az autot*/. Enyhe fruti, felelem es elvezet, bizonytalansag es mereszseg /*tragikomikum*/ tunt fel szemeben. Csodalatos, ezert is kell a hatsokerekhajtasos masina. Ti hogy vagytok ezzel?
E30 sex off
Papiron.:171Le 226Nm.2500ccm
Egy pár apro modosítás.: 75.5mm löketröl 81mm löketre modosítva(kb 2.7 liter),10-Bar rol 16.2/cyl, nagyobb szivotorok, dupla AC, morcosabb gyujtás vezérlö, kicsit elhangolt keverékképzés ,one limiter,kis légellenálásu szürö, ja és a lényeg alu váltogomb és sportos sportszelet alu gázpedál. Kivül semmi extra semmi felirat.
Fec,
érdekelne:
város+csúcsforgalom, város, országút 120.
(és tegyünk rá pár %-ot, mert a német kocsi biztos gazdaságosabb, mint a Ford, amiknek az akkori modelljei nem éppen erről voltak híresek...)
mikori konstruxió, és azon is K-jet van?
z.
Ha elsökerék meghajtásu autobol ülsz át pl: egy E30 ba:) a farolás rögtön feltünik. Ha forditva akkor meg hiányzik.:)Má az ilyen flugosnak mind én. Télen elég halovány a mutatvány. De egy pár dolog segíthet.pl: jo lamellás téli gumi és speer difi, meg az "IX".
Egyszer láttam egy állástfoglalást a BMW töl valamelyik ujságban és ott avval védekeztek, hogy egy bizonyos összsuly felett a hátso halytás jobb. Mindenféle vektorokkal és grafikákkal probálták modelezni. Nembaj az , hogy télen fika. Télen ásol (a hobol állandoan),nyáron karburátor klubb szivatsz akit csak tudsz persze:))
Egyébként ha ismered az auto tulajdonságait sokkal nagyobb dili egy erös motoru hátsokerekes kocsi. Nyáron lámpánál a repülö rajt mindig sokkal jobb mint az elsökerék hajtásuaknál. Meg a másik nem kell bajlodni méregdrága féltengelyekkel.
Innen már menni fog a dolog!
Tegnap egyébként jöttem Pécsről, a stoppos bütykei időnként fehéredtek a karfán. Utána megkérdeztem tőle, hogy nem félt-e nagyon, de azt mondta, hogy csak a vérnyomása nőtt az egekbe, a gatyó nem barnult. Akkor megnyugodtam, hogy csak a kocsi állat, nem én :)
Egyébként meg vigyázz magadra, nehogy má' bérletet váltsál a karosszériáshoz!
Vezettem már télen 850km-t egy nap nagyrészt havas úton hátsós autóval. A mellettem ülő szerint az öngyilkossággal felérő előzésekbe mentem bele, szóval jó az a fun hosszú távon is.
Ez a hétévége nem volt az enyém. Pénteken elsőkerék csapágycsere a Zsigun. Szombaton aztán a "jó a gép" filing jegyében egy elsokkalt kanyar, úgyhogy hétvégén karosszériás. :o((((
Guru! Most hívott a haver a Bilsteint a Homimpex kft. forgalmazza a Béke úton. Pontos házszámot nem tud mondani, mert mint írtam emilben, szabin van. Úgyhogy némi nyomozást igényel a dolog, de harcra fel!
A hátsókerékhajtáshoz a gépen jelenleg 175/65 R13 -as Matador MP-31 gumik vannak. Nagyon király konstrukció, mert H-s (210km/h ig jó), és 140-nél tükör vizen még nincs aquaplanning. De télen nulla, egy kis hó, és már tolni kell a kocsit, mert a gumin nem nagyon van keresztirányú borda...
Szerintem ahhoz még annyi lóerő sem kell, hogy két kézzel kelljen fogni a kormányt. Az én kocsim nem egy bivaly, de ha laza egykezes kormányfogással akarok elstartolni akkor rögtön a másik sávban kötök ki.
Eboy!
Háát...
Az M7 igencsak szar, meg elég szép szél is fújt. A Saab elég elevenen mozog olyan 210-ig, aztán már komótosabban 230-ig, és ott kb vége is a dalnak. Én akkor olyan 200-210 környékén mentem mind a kétszer, padlóközeli állapot. A csomagtartóban volt egy szatyorban ez-az, no a nejlonszatyor odaolvadt a padlószőnyeghez :). Amikor megálltam, a kocsi alól úgy dőlt a forróság, hogy majdnem megégette a lábamat!
Azért ha télen menned kell, mert ilyen a melód, tutira nem a FUN-ra szavaznál! Legalábbis nem napi 300-400 kilométeren át.
Arra viszont kíváncsi lennék, hogy a Volvók, hogy küldik talajra a Turbok 225-240 lóerejét elsőkerékkel. Gyanítom egy-egy fruttinál (Ruppy tm) két kézzel kell az úton tartani a vasat.
Nem, nem. Ez a nagynyomású turbóval és 185 lóval van felcuccolva! A lényeg mondjuk a nyomaték, ami ha jól emléxem 300 Nm környékén van már 2000 fordulattól. Kettesben nem szabad padlót nyomni neki, csak 60 fölött, különben fütyülnek a Pirellik, mint a bíró.
Ruppy! Hány lovas a szekered? A számok, amiket írtál, elég finomak!