Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1610
Az M3-as bömössel ez lábfékkel működött, csak hátsókerékkel, és vigyázni kellett ki ne törjön a fara...

Mcc

mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1609
Az újköztemetőnél, ahol macskakő van, és rendszeresen ráöntik a vizet is, remekül lehet keresztbetenni a Ladát is. Csak ne jöjjenek szembe :o))

Mcc

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1608
Fec!

Hondában nincs 4WD, akkor milyet fogsz venni?

Egyébként próbáltátok már azt, hogy álló helyzetben betépítek a kéziféket és aztán 1-es padlógáz. Olyan gumiégetést lehet csinálni, hogy csak na. Nekem ezt egyszer dugóban sikerült előadni, kicsit furcsán néztek rám.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1607
hzolee

Meglepöen jol gyorsul ez a Capri amit irtál. Én azt hittem, hogy legalább 3 mp-el szarabb 0-100 ra. A fogyasztása sacc/kb 15-18 Liter lehet. nem?

Fec Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1606
Ruppy

Nyugi, en is soxor irigylem am a hatsokerekeseket :) En pl pont azert imadok hoban vezetni, mert akkor az elsokerekesekkel is lehet alakitani.
Na mind1. Az uj kocsinal majd az osszkerekmeghajtasuakra fogok raallni. Az majd talan vigasztal a hatsokerek helyett :-|

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1605
szóval asszem amíg aszfalton kettesben nem birom enyhe gázzal elpörgetni a hátsó kerekeket addig meg se szólaljak inkább :-), de azért mikor salakos/murvás parkolóban (pl Népstadion billiárd vagy Kőbánya Piac) járok, vagy esik a hó, akkor cifrázom... ...na és mi úgy vagyunk ezzel, hogy a Kedves legalább annyira szereti a kocsit mint én, és nem örül, ha "csapatom". Egyszer a Granadával próbáltam pördülni, de csak annyit szólt: ezt még tanulni kell :-)))) (Hétvégén megint játszottam a murván "a temetőnél a garázsok mögött", egy deréxögű fordulót tesztelgettem, meg 180 fokos fordulót gázon. :-) Az a lényeg, hogy ha túlfordul, akkor méginkább nem szabad a gázt elvenni, mert akkor úgy kapja el az utat, azt' keresztbe indul el. Gáz továbbra is, kis ellenkormány, azt' mikor megin' egyenesbe' van, akkor lehet váltani és padló megin'. :-))))
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1604
Sanfe!

Nejed tud róla? :-))

Sanfe Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1603
Hi Mindenki!

Aki erti:
E30 sex on....
Uj csaj az irdodaban, ma ultettem be eloszor a Raroba /*en igy nevezem, marmint az autot*/. Enyhe fruti, felelem es elvezet, bizonytalansag es mereszseg /*tragikomikum*/ tunt fel szemeben. Csodalatos, ezert is kell a hatsokerekhajtasos masina. Ti hogy vagytok ezzel?
E30 sex off

SanFe

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1602
elírtam.
Kevin, szóval az előzőt neked írtam
Ruppy Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1601
kenguru

Papiron.:171Le 226Nm.2500ccm
Egy pár apro modosítás.: 75.5mm löketröl 81mm löketre modosítva(kb 2.7 liter),10-Bar rol 16.2/cyl, nagyobb szivotorok, dupla AC, morcosabb gyujtás vezérlö, kicsit elhangolt keverékképzés ,one limiter,kis légellenálásu szürö, ja és a lényeg alu váltogomb és sportos sportszelet alu gázpedál. Kivül semmi extra semmi felirat.

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1600
Fec,
érdekelne:
város+csúcsforgalom, város, országút 120.
(és tegyünk rá pár %-ot, mert a német kocsi biztos gazdaságosabb, mint a Ford, amiknek az akkori modelljei nem éppen erről voltak híresek...)
mikori konstruxió, és azon is K-jet van?
z.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1599
Fec

;-))

"elsökerék:praktikum, hátsokerék:FUN" tökéletesen egyetértek.

Ha elsökerék meghajtásu autobol ülsz át pl: egy E30 ba:) a farolás rögtön feltünik. Ha forditva akkor meg hiányzik.:)Má az ilyen flugosnak mind én. Télen elég halovány a mutatvány. De egy pár dolog segíthet.pl: jo lamellás téli gumi és speer difi, meg az "IX".
Egyszer láttam egy állástfoglalást a BMW töl valamelyik ujságban és ott avval védekeztek, hogy egy bizonyos összsuly felett a hátso halytás jobb. Mindenféle vektorokkal és grafikákkal probálták modelezni. Nembaj az , hogy télen fika. Télen ásol (a hobol állandoan),nyáron karburátor klubb szivatsz akit csak tudsz persze:))
Egyébként ha ismered az auto tulajdonságait sokkal nagyobb dili egy erös motoru hátsokerekes kocsi. Nyáron lámpánál a repülö rajt mindig sokkal jobb mint az elsökerék hajtásuaknál. Meg a másik nem kell bajlodni méregdrága féltengelyekkel.

Kevin Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1598
Nekem Audi V6 2.8-om van, 174 LE, lehet, hogy iránymutatásul jelenthet valamit a fogyasztási adata, ha érdekel.
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1597
six: egy bizonyos tipusu befecskendezo. (a masik kerdesedre meg irtam a masik topikba!) :-)
z.
sixkiller Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1596
haaat, mondjuk 550-570e HUF.
tudom, hogy amator > mia k-jetronic?
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1595
k-jetronic van rajta.
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1594
Eclipse, bocs :-)

nézegetem ezt a Capri specifikációt, fogyasztásról 1 szót sem ír, de 0-60mph 7.9s, 160LE. 2.8-V6. mennyit zabálhat vajon.....

Kevin Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1593
Tudjátok Murphy szerint miért jobb a 4 kerék meghajtás a kétkerék hajtásnál?
Mert sokkal elhagyatottabb uton lehet vele elakadni! :)))
mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1592
Ne sírj nem mehet minden gyorsan és egyszerűen.
Jut eszembe mennyiért adod?

Mcc

sixkiller Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1591
csa,
MIERT nem veszi meg senki a kocsimat?
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1590
hzolee!

Rasszista vagy! Le a faji megkülönböztetéssel. Minden autó egyenlőnek született.

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1589
megyek, hiresztelem mashol is. (hix, rally.hu, AUTO TUNING, stb..)
z.
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1588
hi!
mccheese!
létrehoztam egy lada listát. csak lada (nem úgy , mint ez a vendégszerető BMW topik...)

http://193.68.47.23/levlista.htm

kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1587
Köszi MC!

Innen már menni fog a dolog!
Tegnap egyébként jöttem Pécsről, a stoppos bütykei időnként fehéredtek a karfán. Utána megkérdeztem tőle, hogy nem félt-e nagyon, de azt mondta, hogy csak a vérnyomása nőtt az egekbe, a gatyó nem barnult. Akkor megnyugodtam, hogy csak a kocsi állat, nem én :)
Egyébként meg vigyázz magadra, nehogy má' bérletet váltsál a karosszériáshoz!

mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1586
Guru!

Vezettem már télen 850km-t egy nap nagyrészt havas úton hátsós autóval. A mellettem ülő szerint az öngyilkossággal felérő előzésekbe mentem bele, szóval jó az a fun hosszú távon is.

Ez a hétévége nem volt az enyém. Pénteken elsőkerék csapágycsere a Zsigun. Szombaton aztán a "jó a gép" filing jegyében egy elsokkalt kanyar, úgyhogy hétvégén karosszériás. :o((((

Guru! Most hívott a haver a Bilsteint a Homimpex kft. forgalmazza a Béke úton. Pontos házszámot nem tud mondani, mert mint írtam emilben, szabin van. Úgyhogy némi nyomozást igényel a dolog, de harcra fel!

A hátsókerékhajtáshoz a gépen jelenleg 175/65 R13 -as Matador MP-31 gumik vannak. Nagyon király konstrukció, mert H-s (210km/h ig jó), és 140-nél tükör vizen még nincs aquaplanning. De télen nulla, egy kis hó, és már tolni kell a kocsit, mert a gumin nem nagyon van keresztirányú borda...

Mcc

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1585
kenguru!

Szerintem ahhoz még annyi lóerő sem kell, hogy két kézzel kelljen fogni a kormányt. Az én kocsim nem egy bivaly, de ha laza egykezes kormányfogással akarok elstartolni akkor rögtön a másik sávban kötök ki.

kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1584
Eboy!
Háát...
Az M7 igencsak szar, meg elég szép szél is fújt. A Saab elég elevenen mozog olyan 210-ig, aztán már komótosabban 230-ig, és ott kb vége is a dalnak. Én akkor olyan 200-210 környékén mentem mind a kétszer, padlóközeli állapot. A csomagtartóban volt egy szatyorban ez-az, no a nejlonszatyor odaolvadt a padlószőnyeghez :). Amikor megálltam, a kocsi alól úgy dőlt a forróság, hogy majdnem megégette a lábamat!
kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1583
MC!

Azért ha télen menned kell, mert ilyen a melód, tutira nem a FUN-ra szavaznál! Legalábbis nem napi 300-400 kilométeren át.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy a Volvók, hogy küldik talajra a Turbok 225-240 lóerejét elsőkerékkel. Gyanítom egy-egy fruttinál (Ruppy tm) két kézzel kell az úton tartani a vasat.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1582
kenguru!

És amikor leelőzött a BMW és az AUDI, akkor mit léptél? utol tudtad volna őket érni, vagy esélyed sem volt?

kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1581
Nem, nem. Ez a nagynyomású turbóval és 185 lóval van felcuccolva! A lényeg mondjuk a nyomaték, ami ha jól emléxem 300 Nm környékén van már 2000 fordulattól. Kettesben nem szabad padlót nyomni neki, csak 60 fölött, különben fütyülnek a Pirellik, mint a bíró.

Ruppy! Hány lovas a szekered? A számok, amiket írtál, elég finomak!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!