a Caprinak ez a gyari specifikacioja, marmint annak a modellnek.10-15 literrel elmegy, azt irta az elobb egy finn srac, akit a neccen találtam, mint 2.8i tulajt.
z.
A K-Jetronic egy régebbi konstrukcioju befecskendezö rendszer. Megszakitások nélküli befecskendezés. A szivotorokban egy torlotárcsa van aminek az elmozdulása vezérli az injectorokra juto nyomást. 5-6 Baron megy a rendszer. Ha kis gázt adsz icipicit szprézik rá de folyamatosan még a zárt szelepekre is. Ha pedig rendesen nyomod az injectorok is erösebben szpréznek. A gondja az , hogy állandoan megszakitás nélkül minden injector befecskendez csak az inrenzitását változtatja.
Müködés -> AC ,nyomástárolo,torlolapos befecskendezés vezérlö,(lég mennyiséggel arányos), injectorok,visszafolyó ág,ja és termosztátos kerülö levegö adagolo(szivato)
Egyébként próbáltátok már azt, hogy álló helyzetben betépítek a kéziféket és aztán 1-es padlógáz. Olyan gumiégetést lehet csinálni, hogy csak na. Nekem ezt egyszer dugóban sikerült előadni, kicsit furcsán néztek rám.
Nyugi, en is soxor irigylem am a hatsokerekeseket :) En pl pont azert imadok hoban vezetni, mert akkor az elsokerekesekkel is lehet alakitani.
Na mind1. Az uj kocsinal majd az osszkerekmeghajtasuakra fogok raallni. Az majd talan vigasztal a hatsokerek helyett :-|
szóval asszem amíg aszfalton kettesben nem birom enyhe gázzal elpörgetni a hátsó kerekeket addig meg se szólaljak inkább :-), de azért mikor salakos/murvás parkolóban (pl Népstadion billiárd vagy Kőbánya Piac) járok, vagy esik a hó, akkor cifrázom... ...na és mi úgy vagyunk ezzel, hogy a Kedves legalább annyira szereti a kocsit mint én, és nem örül, ha "csapatom". Egyszer a Granadával próbáltam pördülni, de csak annyit szólt: ezt még tanulni kell :-)))) (Hétvégén megint játszottam a murván "a temetőnél a garázsok mögött", egy deréxögű fordulót tesztelgettem, meg 180 fokos fordulót gázon. :-) Az a lényeg, hogy ha túlfordul, akkor méginkább nem szabad a gázt elvenni, mert akkor úgy kapja el az utat, azt' keresztbe indul el. Gáz továbbra is, kis ellenkormány, azt' mikor megin' egyenesbe' van, akkor lehet váltani és padló megin'. :-))))
z.
Aki erti:
E30 sex on....
Uj csaj az irdodaban, ma ultettem be eloszor a Raroba /*en igy nevezem, marmint az autot*/. Enyhe fruti, felelem es elvezet, bizonytalansag es mereszseg /*tragikomikum*/ tunt fel szemeben. Csodalatos, ezert is kell a hatsokerekhajtasos masina. Ti hogy vagytok ezzel?
E30 sex off
Papiron.:171Le 226Nm.2500ccm
Egy pár apro modosítás.: 75.5mm löketröl 81mm löketre modosítva(kb 2.7 liter),10-Bar rol 16.2/cyl, nagyobb szivotorok, dupla AC, morcosabb gyujtás vezérlö, kicsit elhangolt keverékképzés ,one limiter,kis légellenálásu szürö, ja és a lényeg alu váltogomb és sportos sportszelet alu gázpedál. Kivül semmi extra semmi felirat.
Fec,
érdekelne:
város+csúcsforgalom, város, országút 120.
(és tegyünk rá pár %-ot, mert a német kocsi biztos gazdaságosabb, mint a Ford, amiknek az akkori modelljei nem éppen erről voltak híresek...)
mikori konstruxió, és azon is K-jet van?
z.
Ha elsökerék meghajtásu autobol ülsz át pl: egy E30 ba:) a farolás rögtön feltünik. Ha forditva akkor meg hiányzik.:)Má az ilyen flugosnak mind én. Télen elég halovány a mutatvány. De egy pár dolog segíthet.pl: jo lamellás téli gumi és speer difi, meg az "IX".
Egyszer láttam egy állástfoglalást a BMW töl valamelyik ujságban és ott avval védekeztek, hogy egy bizonyos összsuly felett a hátso halytás jobb. Mindenféle vektorokkal és grafikákkal probálták modelezni. Nembaj az , hogy télen fika. Télen ásol (a hobol állandoan),nyáron karburátor klubb szivatsz akit csak tudsz persze:))
Egyébként ha ismered az auto tulajdonságait sokkal nagyobb dili egy erös motoru hátsokerekes kocsi. Nyáron lámpánál a repülö rajt mindig sokkal jobb mint az elsökerék hajtásuaknál. Meg a másik nem kell bajlodni méregdrága féltengelyekkel.
Innen már menni fog a dolog!
Tegnap egyébként jöttem Pécsről, a stoppos bütykei időnként fehéredtek a karfán. Utána megkérdeztem tőle, hogy nem félt-e nagyon, de azt mondta, hogy csak a vérnyomása nőtt az egekbe, a gatyó nem barnult. Akkor megnyugodtam, hogy csak a kocsi állat, nem én :)
Egyébként meg vigyázz magadra, nehogy má' bérletet váltsál a karosszériáshoz!