Keresés

Részletes keresés

nagypapi Creative Commons License 2016.02.10 -3 1 55512

Egon már keres vmi kövezős gifet.

(Brian élete?)

:-)

Előzmény: jzp2107 (55504)
nagypapi Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55511

Biztos több is elhangzott, ennyi a publikálható rész.

Előzmény: Pulmy (55500)
Pulmy Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55510
Pulmy Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55509

 Ajánlom Kerkakutason : http://www.hetkutas.com/   ,nagyon jó fej a tulaj,még azt is meg lehet vele dumcsizni,hogy elmenjen érted v. elvigyen reggel valahová. Zalalövőről érdemes első nap megközelíteni(16 km) ,így kora du. odaérsz.  

 

    Zalaegerszegről naponta többször el lehet jutni Rádiházára bussze(ahogy arra mondják) és Petrikeresztúron érdemes megszakítani,onnét elég sok busz megy vissza Zegre. Csak valahogy Zegre kell eljutni reggelre. Mi is hajnalban indultunk mikor arra jártunk. Aztán Petrikeresztúrról érdemes bevállalni egy hosszabb etapot Zalalövőig,onnét meg  már egyszerű eljutni bárhová,de itt már működik amit írtam a szállással kapcsolatba. 

 

    Utána valahol Őriszentpéteren érdemes aludni,onnét aránylag lehet buszozni.

Előzmény: HEV (55508)
HEV Creative Commons License 2016.02.10 0 3 55508

Attól függ honnan indulsz. Én Szekszárdtól Rádiházáig megcsináltam tömegközlekedve úgy, hogy minden nap Kaposvárról indultam és vissza is értem. Rádiháza az a pont ahonnan tovább NY-felé ez nem működik, ott kell aludnom valahol.

Előzmény: Pulmy (55506)
Pulmy Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55507

 az új pecsétek nekem is bejönnek,a rongálás + lopás pedig benne vannak a pakliban.

Előzmény: jzp2107 (55504)
Pulmy Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55506

"Bármerre is mész csak jobb lesz a közlekedés."

 

 

     Kivéve a pl. A Bázakerettye- Magyarszombatfa közti szakaszt. Na az aztán egy igazi logisztikai feladat tömegközlekedve :D  A Göcseji és Hetési falvak többségét jó ha napi egy-két  busz érinti. Azok is vagy hajnalban v.kora du..

Előzmény: HEV (55494)
jzp2107 Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55505

az 5000 eladott OKT füzet/év az vajon a szokásos mennyiség vagy látni valami szignifikáns növekedést?

Előzmény: nagypapi (55483)
jzp2107 Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55504

+új pecsétek

 

kövezzetek, de nekem tetszenek

Előzmény: Törölt nick (55478)
Güsziológus Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55503

Ha már egyszer felfedeztek egy problémás szakaszt, akkor az a minimum, hogy átteszik az útvonalat, nem pedig azt, hogy kitisztítják és jelzéseket festenek:-)

 

218 méterről beszélünk !!!

Előzmény: Csuhás (55499)
Güsziológus Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55502

Még egy apróság, ha már a "benézés" szóba került.

 

Nemrég jártam a Bolnoka jelzett útjain.

Igen szépen felújított a ZÖLD is és a kapcsolódó utak is.

A sárgán jöttem visszafelé, ez a "3"-as PONT-tól délre van.

A mellékelt képen jól látható, hogy a SÁRGA derékszögben "törik".

 

Itt a DNY-i irányt "felvevő" SÁRGA kényelmesen járható, lejt is, amikor hirtelen jobbra, egy keskeny 'ösvény féleség' elején, az úttól kissé távolabb van a jelzés. Az úton errefelé nincs hová festeni, szerencsére a behívó jel után van megerősítő is, a jutalom egy hanglatos ösvény, majd egy szép völgy, melyből kiérünk a széles földútra.

 

Na, ide kéne egy oszlop.

Semmi faxni, csak egy sárga nyíl. Olyan amilyent az SG útvonalán felfestenek ókor-ókor. Semmi LOGO, semmi szöveg, csak egy szép sárga nyíl mely az ösvény felé mutat.

Előzmény: olahtamas (55497)
Csuhás Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55501

Ott most rendben van a jelzés. 

Előzmény: olahtamas (55497)
Pulmy Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55500

ennyi történt?  röhej ahogy az Avoni Hattyú írta:" Sok hűhó semmiért"

Előzmény: nagypapi (55482)
Csuhás Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55499

Hmm ott meg is változott a kék. Ha egyre gondolunk akkor a dózer úttal párhuzamosan van egy kissé benőtt szekérút amin régen ment a kék. Az most át van jelezve a dózer útra. A jobbkanyartól kezdve, a kilátópont, érintésével megy az új jelzés és csak egy jellegzetes fánál tér le a széles útról a lefelé menő ösvényre. A tuhu a régi utat, az osm az általam javított aktuális festést mutatja.

Előzmény: Güsziológus (55495)
Güsziológus Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55498

"Beismerni a tévedést, na az szimpatikus lenne..."

 

Ezzel maximálisan egyetértek.

És adok egy esélyt.

Előzmény: olahtamas (55497)
olahtamas Creative Commons License 2016.02.10 0 3 55497

Tévedni emberi dolog!

Ezt magas ló szemszögéből közzétenni, háát nem szimpatikus.

Beismerni a tévedést, na az szimpatikus lenne...

Mindazonáltal az említett benézés is mutatja, hogy az út jelzése nem volt tökéletes.

Most kellene visszanézni azt a részt, hogy felújítás után mennyit javult a helyzet.

Előzmény: Güsziológus (55495)
annyi baj legyen Creative Commons License 2016.02.10 0 0 55496

Csebény környéki buszmegállók, és az RP-DDk nyomvonala:
http://overpass-turbo.eu/s/ejN

Előzmény: Norby99 (55493)
Güsziológus Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55495

Nem az volt, hanem Nagyhuta után (Vágáshuta felé) a dombtetőn.

A KÉK ott nem a földúton megy, hanem egy régi szekérúton, mely nehezen járható.

Kicsit később "bebújik" egy gyenge ösvény, ott rá lehet térni a jó útra, utána már nem.

 

Na "emberünk" elbambulta a jelzést és ment a kényelmes földúton.

Le is videózta, és közzé is tette.

Volt nagy vita itt a fórumon.

Én ezt nem néztem jó szemmel, de ez vérmérséklet kérdése.

 

Lényeg a lényeg, az elnök megvédte, és közölte, hogy folytatják az útvonal dokumentálását.

Az eredményt látjuk.

Előzmény: Csuhás (55492)
HEV Creative Commons License 2016.02.10 0 3 55494

Csebényre Szigetvárról mennek buszok 2-3 van naponta. Kaposvárról 1 db közvetlen járat van. Nem írtad, hogy hétköznap vagy hétvége de ezekben a kis falvakban ez nem mindegy.

Nem tudom, hol pecsételtél utóljára de Csebény nincs az RP-DDK-n tehát valahol letértél. Azon a szakaszon Szágy-ról könnyebb elérni a kéktúrát kicsit messzebb  van mint Csebény, csak az É-i oldalon. Sásdra van sok vonat onnan kevés busz Szágyra és tovább gyalog. Legközelebbi pecsételőhely Felsőkövesd vagy Gálosfa nem tudom milyen irányba mész. Hétköznap reggel és este, Felsőkövesdre is van busz Sásdról.

Délután kell odautazni, aludni egyet és reggel indulhat a túra. Bármerre is mész csak jobb lesz a közlekedés.

Előzmény: Norby99 (55484)
Norby99 Creative Commons License 2016.02.10 0 0 55493

Igen-igen, DDK a megfejtés. Akkor várok türelemmel. A google maps se ismeri, pedig jártam ott, létezik. :) 

Előzmény: nagypapi (55487)
Csuhás Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55492

Csak nem ez volt a Szilas tetői kitérő? Ott eltévedhettek a felmérők, mert elment a kék jelzés keletre néhány kilométert majd visszafordultak és immár a a jó útvonalon mentek tovább. Évekig ez a téves semmiben végződő kitérő rajta volt a precíziós ttrmap térképen. Talán a múlt hónapban végre felülírták egy másik most már helyes nyomvonallal.

Előzmény: Güsziológus (55490)
Arelme Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55491

És tényleg. :) (belefutottam az első google maps-es hibámba: ha térképen kerestem, csak Csetényt mutatta. Simán google-ből már megvan Csebény is.)

 

Ott is elsőre buszt látok, Szigetvárról: vagy marha korán indulsz autóval Szigetvárra, hogy elérd a hajnali buszt, vagy egy nappal az indulás előtt mész le, és ott alszol. 

 

Elsőre ezt mondanám, de HEV biztos rutinosabb arra - ahogy már az előttem szóló említette. 

Előzmény: nagypapi (55487)
Güsziológus Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55490

A Kéktúra Bizottság megbízott vezetője is volt.

Közzétette a felmérésen készült videót, azt, amelyen elbambulta a jelzést, és levonta a következtetést, hogy bizony-bizony itt komoly hiányosságok vannak.

 

Ennyit erről.

Előzmény: nagypapi (55488)
Güsziológus Creative Commons License 2016.02.10 -5 0 55489

Olvasgattam az elmúlt napok táblákkal kapcsolatos észrevételeit, hááát ...

 

Engem nem zavarnak, hisz nem járok arrafelé, ahol "szétszórták" a "dokumentumot", jogalapot teremtve ezzel a támogatás lehívására.

Ennél praktikusabb ötleteim is lettek volna, de én maradok a saját kaptafámnál.

 

Olvastam a céladatbázisról, melyből leválogatták a POI-kat.

Én nem tudom, minek ez a nagy felhajtás, nekem van egy egyszerű EXCEL táblám, abba beleírogatom olykor-olykor az útvonalakkal kapcsolatos fontos információkat. Ezek a TUHU adatbázisában vannak, jó helyen, bárki által elérhetően.

Az ellenőrzés is megoldott, hisz rögzítem a pontos helyet (POI).

 

A távolság az útvonaltervezővel ellenőrizhető.

Ha elkészülök, akkor egy egyszerű alkalmazás oda-vissza képes lesz dinamikusan számolni, nem kellenek GIS eszközök.

 

Mivel mostanában a Gödöllői-dombság úthálózatnak "felderítése" van napirenden, az alábbi példával szemléltetek egy 6,5 kilométeres szakaszt.

Íme.

 

nagypapi Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55488

Ő lesz az.

Előzmény: annyi baj legyen (55485)
nagypapi Creative Commons License 2016.02.10 0 3 55487

A DDK mentén van Csebény is.

Ha ez az, nem lesz eccerű kihívás. HEV felségterülete, talán neki lesz ötlete.

Előzmény: Arelme (55486)
Arelme Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55486

Csetény lesz az, szerintem. Ha arról van szó, akkor Zircről busszal. Budapest - Zirc, szintén busszal (vagy kocsival) a legegyszerűbb. 

Előzmény: Norby99 (55484)
annyi baj legyen Creative Commons License 2016.02.10 0 0 55485

Ez a Tassy Márk ugyanaz a Tassy Márk, aki a Videoton igazgatója is volt?

Előzmény: nagypapi (55482)
Norby99 Creative Commons License 2016.02.10 -3 0 55484

Üdv!

 

Egy  kis segítséget szeretnék kérni. Tavasszal visszatérek a kékhez, viszont egyenlőre nem igazán tudom, hogyan jutok el a ponthoz, ahol kiléptem. Budapestről szeretnék eljutni Csebénybe. Van esetleg ötlet? 

Köszönöm. 

nagypapi Creative Commons License 2016.02.10 -4 0 55483

Már a cikk első szava nem igaz. :-)

Előzmény: nagypapi (55482)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!