A GOOD YEAR nagyon jo gumi. Nekem amikor elöl lecseréltem a TOYO gumikat G.Y. -re egész más lett a kocsi viselkedése kanyarban. Lehet nyomni neki mint süket a csengöt.
Én úgy tudom, hogy nincs alacsonyabb indexű az Eagle F1-ből.
Szervizek: én azt hittem, hogy az Audi szervizek a lexarabbak az országban, de a kollégák megnyugtattak, hogy a többi márkaszerviz sem különb. Rohadt drága mindegyik, és néha rosszabb a kocsi, mint mielőtt bevittem volna. Neked is ilyen tapasztalatod van?
Kevin!
Azok tényleg szuper gumik és jól is néznek ki.
kenguru!
Bizony, piros az autó, kár, hogy nem szeretem a piros autókat. Igaz ennek jól áll a fekete tetővel. Szerintem a piros váltószoknya olyan 3-5 mentális lóerő pluszt jelent. Gondolkozom azon, hogy a műszerekre is kellene valamilyen színes fólia, de félek, hogy azt a lóerőt már nem tudnám az úton tartani. :-))
V osztályú? Nem tudod, van alacsonyabb indexű (T, H)?
Egyébként a mi pénzügyünket is meg szoktuk lepni autós számlákkal. Utána meg ilyeneket kérdeznek: Miért kellett generátort cserélni, mikor még csak két éves a kocsi?
Egyébként most volt a Xsara 60.000 szervizen, semmi baja, csak ezt azt kelett rajta cserélni (de semmi komoly, még fékbetét sem!) = 57.000 magyar pénzek! Azt hittem hanyattesek. két ablaktörlő 7000+Áfa. Igaz, kibírnak egy évet, meg 8000 liter esőt.
Kár, hogy ilyen rohadt drága, mert a legjobb gumi, amivel valaha találkoztam. Kifejezetten nagysebességű esőgumi, ugyanakkor nagyon csendes és szárazon is megállja a helyét. Aki anyagilag megengedheti, bátran vegyen ilyet. Ja, és a Good 2000 kft-nél nagyon korrektek.
Hál' Isten, céges a vén rozsdaboglya. De a tankolás még hagyján. Pénteken kaptam egy deffektet, olyat, hogy ki kellet cserélni a gumit. Viszem a számlát a pénzügyre, kérdezik, lecseréltem mind a négyet? Nem, mondom csak az egyiket, de kaptam 5% kedvezményt az 59.900 Ft-os gumiárból :)
Tegnap úgy döntöttem, hogy dobok egy kicsit az autó design-ján és csináltatok egy piros bőr váltószoknyát. Nosza be is szaladtam a szemben levő böröshöz, aki közölte, hogy ő ilyet nem tud varrni, mivel nincs, csak fekete bőre(!!!). Hogy lehet így dolgozni és megélni? Ráadásul ki van írva, hogy focilabdák, stb. készítését is vállalja, gondolom csak fekete focilabdákat.
Kevin: koszi :-( amennyivel tobbet fogyaszt az automata meg a klima miatt, nagyjabol annyira iszakosabb egy ford egy nemet kocsinal, szoval elegge lelomboztal most :-)
z.
Éppen mostanában kezdtem el gondolkozni azon, hogy jó lenne
beújítani egy E30-ast, mert a jelenlegi gép már egy kicsit ramaty
állapotban van. Van esetleg valakinek itt a topic-ban egy eladásra
szánt 316-318 körüli 1989-90-as négykerekűje? Ha lenne ragadjon
már billentyűzetet és írjon nekem! Vagy ha senkinek nincsen, akkor
mondjatok valami helyet, ahol lehetne ilyen géppel kapcsolatban
körülnézni! (Az Expresszt + hasonlókat én is ismerem)
KoG
Egyébkén régen még a Moszkvicsomat én is saját magam fujtam le. Az egészben az elökészités volt a legnagyobb melo. Csiszolni gittelni meg egy csomot leragasztani. Sima neoluxal fujtam akkor. Kb 2 évig egész jol nézett ki aztán elkezdett ködösödni. Elég sokat vaxoltam és egyáltalán nem volt gond mindig ragyogott mint a salamontöke. A trükkje a megfeleö higitás eltalálása, hogy jol fedjen. Tüzforrro nyár szélcsend tökéletes idö a festéshez.
Na majd meglátjuk. Mert ugye van otthon kompresszorom, meg festékszóróm is. A festék 2-3 rongy, a többi meg saját meló. Ha félig olyan szép lesz mint a profi festőé, már büszke leszek :o)
No meg sokkal olcsóbb, remélhetőleg :o)
Most dumáltam a főnökömmel, hogy ráférne a bandára egy kis vezetéstechnikai továbbképzés (tekintve a karosszériások számláit :).
Tudom, hogy van ilyen itthon, de semmi pontosabbat. Tudtok telefonszámot, vagy www címet?
Na b+!!!! En baromarcu allat, osszekevertem a 4wd-t a 4ws-sel !!! Es igy eltem eveken at !!!! Hogy az a jo q.... ... ... ... En meg mar vegig azt hittem, hogy van :((((
Na, ez most jol elb..szta a napomat :((((
Hát akko most gondok vannak:( Egy egész festés minimum ha nem metál és olcsoéknál csináltatod 40-50 ezer.
Emléxem rég még 800-900 Forint volt egy karosszéria elem a moszkvicsomra (412 tipus 80 Le) Kettöben ment éppen 100 at. Lejtön lefele el tudta érni a 170 et. Gondolom ez a sok hülyeség nem boldogit.
Van egy ifju kollégám kb 2-3 méterrel lentebb irtam már rola. Villámgyors suzija van. (asuzukiegyjoautoakategoriájában) Szinte minden auto a cégnél lenyomta már. Pedig midig elöadja, hogy neki megy mint az álat és ugy elkeni a száját minenféle autonak, hogy az csak na. Sport gyertya, sport szürö,sport kipufogo,sport spojler,sport szelet... Szal a multhéten bejött neki egy haverja egy kicsit öregebb márkatársa. Indultak egyet és ugy leverte a márkatárs, hogy mos alig lehet beszélni a gyerekkel. A másik suziban semmi extra nem volt. Ilyen az élet. :)
Sajna a Ladán még véletlenül sem csavaros az első sárvédő. A dolgot tovább bonyolítja, hogy nekem ráadásul hátsó kellene. Úgyhogy karosszériás játszik. Meg lehet, hogy egy teljes fényezés, és akkor már nem ronthatják el a színválasztást se.
Nem biztos de talán. A Ladán az elsö sárvédö nem véletlenül csavaros. Mert ha igen akkor belülröl lefested és felrakod és kész. A fényezést feltétlen profival csináltasd. Az olyan kiábrándito ha a szint nem találták el és ráadásul nem is tükörfényes.
Ez jó poén lehetett! Én meg nem merem elmondani a kollégáimnak, hog ymit műveltem a hétvégén, mert köpködnének. Volt egyébként még csúnya pillanat. Két komoly fékezés után megállok, nézem: Mi a szent sz@r? Még vagy egy percig füstölögtek az első fékbetétek. Ez normális, vagy gyík a cucc?
Fec!
Nem akarok köteketdni, de ha a Prelude-nek van négykerékHAJTÁSOS verziója, én lerágom a bőrt a kormányomról.
Gyárilag 8.2 0-100 ig
Amikor mértem elég rabszodikus volt. Az idöjárástol is függ. Ha hidegebb van akkor jobban megy.
Szal a lényeg: 7.2-7.9 mp et mértem.
Én ugy érzem, hogy elég sok auto 0-100 ig nagyon f@sza de fölötte lusták. Ezek a mérési eredmények nem valami oriási számok de amikor 160 nál nyomok egy padlot akkor sokkal sokkal nagyobb differenciát érzek az autok között.