Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.22 0 0 1237
igazság szerint ez annyi mindentől lehet...
amiket mondtál, meg pl: elektromos gázpedál, koszos légtömegmérő, rossz turbónyomás szabályozó szelep, vagy akár csak egy szétcsúszott műanyag cső a turbóhoz menők közül, esetleg a vákummal vezérelt szelepek vákumcsövei...
hibakód olvasással kellene kezdeni, aztán ha ott nincs semmi, akkor minden említett elemet végigmonitorozni PPS-sel menet közben.
a szerviz nem fog szeretni, mert fantomhiba, és ha elpöcsölnek vele 3-4 órát, nem feltétlenül találják meg az okát, de nekik sokba van...
A csövek egy részét te is végig tudod nézni, de sajna nem férsz hozzá mindenhez. a motortakaró műanyag mögött is érdemes nézelődni.
A légtömegmérő -nagyon óvatos- pucolása is elvégezhető házilag, de ha magamból indulok ki, akkor irány a szerviz :)

(nem mondtad, melyik motor, mennyi futással, pedig nálam hozzáértőbbeknek az is segíthet kitalálni a hiba okát.)
Előzmény: good6 (1235)
birobandi Creative Commons License 2010.01.21 0 0 1236
Szia good6!
Igen, hallottam már ilyen jelenséget. A komolyabb ügyeknél (pl.EGR) hibajelzés is van. Így arra gonolok, hogy esetleg a FAP kezd eltömődni, vagy valóban a gázolaj szűrő nem az igazi. Én nekem 60 000-nél cserélték az üzemanyagszűrőt, de addig hiba nélkűl tette a dolgát. Sok függ attól, milyen a nafta minőségileg, amit tankolsz.
Valószinüleg molnarnorbert topiktárs többet tudna Neked mondani, mert Ö jobban ért hozzá, mint én.
Üdvözlet: birobandi
Előzmény: good6 (1235)
good6 Creative Commons License 2010.01.20 0 0 1235

Sziasztok!

 

Kérdéssel fordulok Hozzátok, hátha volt már valakinek hasonló észrevétele 407- vel kapcsolatban.

Kezdődő probléma lehet, amit észlelek: ?

az autóm időnként (függetlenül hideg illetve meleg motortól) "rángat".

álló helyzetben ingadozik az alapjárat, de szemmel is alig észrevehetően a fordulatszámmérőn, menet közben pedig alacsony fordulatnál, gázadásnál két-három kisebb ugrás után "indul meg".

 

Ami megfordul a fejemben, lehetséges meghibásodott alkatrészként az az EGR szelep, illetve gázolaj ellátással kapcsolatos alkatrész, pl. eltömődött gázolajszűrő???

 

Gondolatokat, tanácsokat, észrevételeket szívesen fogadok.

 

Köszi, sziasztok!

 

 

fönás Creative Commons License 2010.01.19 0 0 1234
Köszi a választ!
A PPS-ben néztük. a diagnosztika megfelelő értékeket adott. Álló helyzetben a szivattyú tartja a 3750 ford/min-t és terhelés nélkül 9 A-t vesz fel. Állóhelyben történő kormányzásnál ez fel megy 42-50 A-ra, végállásban 70 A. Ezek az értékek úgy nagyjából elfogadhatóak, egyedül a nyugalmi felvétel tűnik egy kicsit magasnak, mivel ebben az esetben a folyadéknak szabadon kellene áramolni (gyári adatot nem ismerem). Ezért gondoltam, hogy a kormánymű lehet elkoszolódva esetleg. 20 perc állóhelyi üzem alatt kb 60-70 fokos a motor külső burkolata.
Holnap szétkapják a kormányművet, a tapasztalatokat közreadom.
Előzmény: molnarnorbert (1231)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 1233
Az 1.6HDI-nél a FAP élettartama elvileg 180e km. És az Eolys is elvileg ki kellene tartson addig, bár ha sokszor történik nem teletankos (10-15literes) tankolás, akkor sok elmehet pocsékba.
Ha ennek fényében nézzük, akkor a 85e km elég hamisan hangzik :( ...

Mindenképpen kellene egy hibakód kiolvasás, ha nem márkaszervizben, akkor mondjuk egy Bosch-ban...

Márkaszervizben egyébként tudnak olyat csinálni, hogy a PPS-en keresztül indítanak egy kényszerregenerálást, ami két lépcsőben dolgozik, először 15 percre 3500-ra állítja a fordulatszámot, aztán pihentet kicsit, majd újabb 10v15perc 2500-on (állóhelyzetben).
Közben a vízhőfok az egekben, meg hasonlók.
Az még tud használni, de ha te hasonlót próbáltál, és kicsit se lett jobb, akkor tényleg a hibakód kiolvasással kellene kezdeni.
Az is lehet, hogy csak a FAP nyomáskülönbség szenzora döglött meg, bár akkor valószínűleg vészüzemre kapcsolna...

Előzmény: lacisomogyi (1200)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 1232
van egy elég durva hiba, szinte az összes Pug modellt érinti: szar a kormánykapcsoló modul, azon belül is leggyakrabban az indexkar produkál hibás működést.
Az én 307SW-men pl. azt csinálta, hogy indexeléskor gondolt egyet és abbahagyta a villogást, de helyette felkapcsolta a tompítottat, először csak balra indexkor, aztán jobbra is.
maga a kapcsoló reped el valahol, és rázkódástól-csillagállástól függően hazudik a BSInek, az érintkező állapotáról.
Erre két megoldás volt:
1.,
a "nagyon" régi járgányoknál (2004-2006) cserélték a kormánykapcsolót (extráktól függően garin kívüli időszakban 50e-300e Ft), ami a szerencséseknek megoldotta a problémát, a pecheseknek viszont csak elodázta.

2., az újabbaknál már előbb szoftverfrissítést csináltak, ami csak annyit jelent, hogy a BSI nem hiszi el az első jelet, utána rövid időn belül ellenőrzi még egyszer a státuszt, és csak akkor kapcsol bármit is, ha az még akkor is stimmel.
Ez sem tökéletes megoldás, de a legtöbb esetben működik.
Előzmény: Brightman (1222)
molnarnorbert Creative Commons License 2010.01.19 0 0 1231
Nem lehet, hogy a szervófolyadék nyomását mérő szenzor döglött, vagy ami rosszabb, hamis jelet ad?
Lehet, hogy kicsinek mutatja a nyomást, ezért jár fullon a pumpa, amíg az önvédelme közbe nem szól...

de ez csak egy tipp.

(PPS-ben szerintem látnia kell a szerviznek, hogy mennyi a nyomás, vagy hibakódot nem ott olvastattál?)
Előzmény: fönás (1227)
M.Joe Creative Commons License 2010.01.15 0 0 1230
A csomagtartó gomb nekem sem működik már hónapok óta. Szerencsére a kulcson van nyitási lehetőség, így nem nagyon zavar. Semmi hibaüzenet nem jár vele.
Előzmény: Brightman (1228)
birobandi Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1229
Szia Brightman!
A csomagtartó nyitóhoz nem tudok hozzászólni, azt gondolom, hogy csak a zárt és nyitott állapot (végállás kapcsoló) van rákötve az elektronikára. -Tévedés joga fenntartva! :)
Szoftver frissítést bármelyik márkaszervíz meg tudja csinálni, azt még elrontani is nehéz. Amennyiben komolyabb megoldanivalóid is vannak, arra tudok ajánlani egy igen megbízható jó szervízt, de azt privát emillben beszéljük meg, mert nem szeretném reklám látszatát sem.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Brightman (1228)
Brightman Creative Commons License 2010.01.14 0 0 1228
Szia birobandi!

Köszönöm az infot, megnézem az izzókat. Viszont a másik kérdés még nyitott marad az irányjelző problémája hivatkozó üzenet. Azt elfelejtettem mondani, hogy a hátsó csomagtartó nyitógombja nem működik, megadta magát a minap. Erre küldhet hibaüzenetet vmilyen formában a számítógép? Volt már valakinek problémája azzal?

Szoftverfrissítést hol érdemes csináltatni? Ha minden rendben van, akkor is érdemes megcsináltatni?

Köszönöm,
B
Előzmény: birobandi (1224)
fönás Creative Commons License 2010.01.13 0 0 1227
Sziasztok! Hegedűs Sándor vagyok.

Szeptemberben vettem egy használt 407 2,2 benzinest. Az étvágya mellett egy állandó hiba jelentkezik, ez pedig az, hogy dugóban (minden nap keresztül szelem Budapestet) letilt a szervószivattyú. Szivattyút már cseréltettem, de a jelenség megmaradt. A tapasztalatom az, hogy alacsony sebesség mellett, vagy állóhelyi üzemnél szivattyú magas fordulaton működik, egy bizonyos idő elteltével túlságosan felmelegedik és letilt. Nagyobb sebességgel folyamatosan haladva (50 és felette) csak langyos. Érdeklődnék volt-e vkinek ilyen jellegű meghibásodása?
A hibakód kiolvasás egyértelműen a szivattyúra utal, de láthatóan nem ez a probléma. A kormánymű szelepek okozhatják-e ezt a problémát?
gasparv Creative Commons License 2010.01.13 0 0 1226
Nagyszerű ötlet.. :) LoL :)
Előzmény: M.Joe (1225)
M.Joe Creative Commons License 2010.01.13 0 0 1225
Sziasztok!

Gyertek csak gyertek. Legyen jó sok 407 a talin.
Természetesem mi is megyünk.
Szervezünk Bp-ről közös vonulást M1-en. A pontos indulás és hely még képlékeny, de 13-án szombat reggel és valahol M1-M7 közös kivezető lesz az induló pont.

Joe
birobandi Creative Commons License 2010.01.13 0 0 1224
Szia Brightman!
Amennyiben biztosan minden izzó jó -féklámbánál lámpatestben 2 db. izzó van!- , akkor vagy valami érintkezési hiba, vagy szoftver frissítés a valószinűsithető történet.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Brightman (1222)
birobandi Creative Commons License 2010.01.13 0 0 1223
Szia Jancsi66!
A legegyszerűbb módja egy email: peugeottalalkozo2009­@gmail.com Itt bármely kérdésedre is választ kaphatsz. Természetesen szoktak gyeköcök is jönni az ilyen talikra. Tavaly egy kedves ismerősőm hozta a 4 éves kislányát és még részvételi dijat sem fogadtak el a szervezők a gyermekre.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Jancsi66 (1221)
Brightman Creative Commons License 2010.01.13 0 0 1222
Sziasztok!

Segítségeteket kérem az alábbi problémában. Július közepén vásároltam az autót (1.8 Symbole)
Eddig semmi problémám nem volt, de kb. 2 hete folyamatos az alábbi kettő hibaüzenet.

Fékezéskor:
- Left Hand Stop Lamp bulb faulty (remélem így van)

Irányjelző balra kitesz, előzés alábbi a hibaüzenet:
- Direction indicators ... fault.

Érdekes, mert csak balra, jobbra nem jön a hibaüzenet.

A féklámpa tökéletes, az index lámpák tökéletesek, a visszajelzők jók.

Köszönöm előre is,
B
Jancsi66 Creative Commons License 2010.01.12 0 0 1221
Szia birobandi!
Szeretném tőled megkérdezni, hogy mi a „megszokott módja” a Pug találkozóra való jelentkezésnek, én ugyanis csak most mennék először. Meg hogy ez csak felnőtt program, vagy gyermeket is lehet vinni?
A válaszod előre is köszönöm, akár itt vagy akár privátban.
Üdv! Jancsi66
Előzmény: birobandi (1193)
biró laci Creative Commons License 2010.01.12 0 0 1220
Sziasztok.Köszi a tanácsot,Biró Bandi.Az a helyzet,hogy én már kéttő szervizet is megkérdeztem.Mind a kettő mást mondott.Az egyik úgy kezdte,hogy szervoszivattyú csere kb.200.000Ft.A másiknál azt mondták sok benne az olaj.Beállítottuk a min és max közé a szintet de így is felhabosodik az olaj csak így már nem nyomja ki.Utána jártam a szivattyúnak is egy vadi új 80-90 ezer körül van.De még akkor megpróbálom amit te mondtál Bandi,mégegyszer köszönöm sziasztok. 
voroscs Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1219
Helló! Remélem tud valaki magyarázatot,az történt hogy pénteken leálltam az autóval ma du. már nem müködött a tolató szenzor hibát nem ír ki semmi csippanás nincsen.Köszönöm ha valaki tud választ.Üdv.Csaba
birobandi Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1218
Szia biró laci!
Csodálkozom, hogy annyi mindent mondanak, mert már talán ezen a fórumon is hallattunk ilyenről. Én azt tanácsolom, hogy a szerviz felé indulj el, amennyiben nem csal a memóriám a hidraulikus szervónál szelep meghíbásodása okozza a jelenséget. Nem írónikus akartam lenni, csak arra utaltam, hogy nem valószinű, hogy otthon barkácsolható a dolog.
Üdvözlettel egy másik Bíró: birobandi
Előzmény: biró laci (1217)
biró laci Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1217
Sziasztok.Biró László vagyok.Most csatlakoztam a fórumhoz.Van egy olyan problémám nemrég vásárolt 407 el,hogy a szervo olaj a leállitás után felhabosodik és bugyog kifelé a kis levegőztetőn.Már annyi mindent mondtak,hogy már nem tudom hol induljak el.Aki találkozott már ilyen problémával irjon,előre is köszönöm szépen.Sziasztok
birobandi Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1216
Szia gasparv!
Valószinűleg csak Szombaton reggel megyünk. Többes számban :)
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: gasparv (1215)
gasparv Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1215
Nem hogy hogy csak hogy :)
Azaz a pároddal? Meg mikor pénteken vagy szombaton?
Előzmény: gasparv (1214)
gasparv Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1214
Szia Bandi!

Te hogy hogy jössz a talira?
Előzmény: birobandi (1194)
birobandi Creative Commons License 2010.01.08 0 0 1213
Szia lacisomogyi

 

A tartály a bal hátsó kerék mellett található, alúlról egy fémlap védi. Amennyiben kiürül belőle a folydék, azt elötte már jóval jelzi a komputer. Ennek a hiba üzenetnek, amit most látsz, annak sok oka lehet, nem csak a FAP. Többek között valamelyik érzékelő meghibásodása is okozhatja. Szervizben ki tudják laptoppal olvasni a pontos hibakódot.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: lacisomogyi (1210)
lacisomogyi Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1212
Heló !
1 nap telt el,és másnap 2x 3x startoltam.Még várok kicsit,hátha rendbejön. De amúgy megy a kocsi nem vettem észre hogy,más lenne. Csak a számítógép kiabál.Kösz a segítséget gasparv.
Előzmény: gasparv (1211)
gasparv Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1211
Szia!

A garázsban történő kiégetés után mennyi idő telt el?
Kell neki pár újraindítás és idő amíg érzékeli a computer a dolgokat.
Vagy ha nem oldódik meg akkor nincs más megoldás el kell vinned egy hozzáértő szervizbe a paripát.

Üdv.
Előzmény: lacisomogyi (1210)
lacisomogyi Creative Commons License 2010.01.07 0 0 1210
Sziasztok! nekem még mindig a ---Deppollution system fault--- hibaüzenetet irja,pedig rendesen meghajtottam kb 100 km mentem vele 4. fokozatba a fordulat 3000 körül volt,próbáltam garázsba is állva 8-10percen keresztül,de ugyan az. Valaki irta hogy van 1 tartály abba van valami adalék,ami kell neki hogy el tudja égetni a cuccot, de nem találtam meg.Esetleg kifogyhatott? Most még megy rendesen,de attól félek leszabályozza a fordulatot. :-( Tudna valaki segíteni? Kösz
Medve2500 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 1209

Sziasztok!

3.0 V6 -hoz, elejéhez keresek alkatrészt (motorháztető, komplett lökhárító, jobb xenon lámpa, hűtők). Ha valaki tudna segíteni vagy esetleg a fészerben ilyeneket rejteget, az kérem szóljon! Köszönettel: Fecó (szabofeco@invitel.hu)

lacisomogyi Creative Commons License 2010.01.05 0 0 1208
Szlovákiába a Dunaszerdahelyi Peugeot szervizbe. Nem is viszem oda,levizsgáztak előttem.Csak az a bajom hogy nem ismerek itt a környéken jó szakit,mindenféle mekmesterre meg nem merem rábizni!
Előzmény: gasparv (1207)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!