Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.06.09 0 0 210
Eclipseboy_

Köszi az infót a festés áráról.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.09 0 0 209
big4

Jó szöveg ez a "null extrás" , soha sem hallottam még.

Előzmény: Törölt nick (204)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.09 0 0 208
Megvan a pontos szinkódom, remélem nem b@sszák el.
Kaptam egy jó cimet ahol sliccgombokért lehet venni utángyártott karosszéria elemeket, rész profilokat,elsö-hátsó kötény lemez,torony pár ezer forintért.(ez a torony egész érdekes, mert ha elrohad akkor mindig a bontókban keresgél az ember egy kevésbé penészeset. Itt pedig újan torzulásmentessen lehet megvenni) stb Pl: utángyártott német elso sárvédo 6 ezer forint, küszöb külso 2600 Ft, hátsó utángy. német kerékív 2500 Ft...... Szóval úgytunik, hogy nem rablók.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.09 0 0 207
Ruppy!

Metálszürke volt és eltalálták. Sajnos nem hiszem, hogy érdekel a cím, ugyanis egy váci Toyota szervízben dolgozik az illető, igaz Pestről is viszik hozzá a kocsikat. Nagyon szép munkát szokott végezni, elfogadható áron. Ráadásul ami jó volt a Lancerban az az, hogy nem mattult a szine 8 év alatt sem, tehát az eredeti fényezés és az újrafényezett elem ugyanúgy nézett ki, semmi eltérés nem volt. Ha van színkódod nem hiszem, hogy el lehet rontani.

Előzmény: Ruppy (201)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 206
Egy kollégám vett egy 318i -t 84 es kiadásút 600 ezerért.(valahol vidéken vette) Egy másik ismerősöm egy 1984 es 320i(6cyl) E30 négy ajtós és tényleg hibátlan állapotban 660 ezerért
Előzmény: Törölt nick (204)
vsz Creative Commons License 1999.06.08 0 0 205
Hali!

Tapasztalataim szerint vidéken olcsóbbak az autók...

Előzmény: Törölt nick (204)
Törölt nick Creative Commons License 1999.06.08 0 0 204
Hi !

Van kb féléve egy 1989 -es négyajtós E30 asom 316i, null extrás (kivéve elektromos tükör), automata, közepesen ramaty fehér fényezéssel, átlagosan lelakott, 132 000 Km -el, új hármas motorral állítólag 115 lovas. Volt valami sérülése is az elmúlt 10 esztendôben hál'isten nem nálam. Különösebben nem látszik rajta.
El akarnám adni. Szerintetek mennyit kapnék érte és hol érdemesebb árulni ? Pl vidéken nem ér -e többet ?

Big

Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 203
Biztos azé kerestek akkó tégedettetet.:))
Előzmény: cyd (202)
cyd Creative Commons License 1999.06.08 0 0 202
Ruppy

A Yard? Ja persze a Te mh. címedet adtam meg a múltkori autólopásnál...:))))

Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 201
Eclipseboy_

Metál színre? A szint eltalálták?

Előzmény: Eclipseboy_ (200)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.08 0 0 200
Nekem egy elemet 10.000-ért fényeztek (sárvédő, vagy pl. ajtó) egy motorháztető lehet, hogy több.
Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 199
Cyd

Most kerestek a Yardról téged itt nálunk, hogy túl gyorsan mentél át a zebrán és kopott volt a csukád futófelülete és ezért a féktávod túlzottan megnőtt:))))))

Gyere át ha hazajöttél. (sör és csajok lesznek)

Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 198
Cyd_

Háááát kérem szépen a jegyzőkönyve az került, hogy ...160 al szemben a forgalommal az Üllőin és közben a frontálisan becsapódott egy rendőrmotoros a hűtörács lamelláiba......De én nem ilyedtem meg és a járdán autóztam tovább .:))))

Semmi extra csak kijött egy pár helyen a herpesz az autómon.

Előzmény: cyd (197)
cyd Creative Commons License 1999.06.08 0 0 197
Ruppy!

Mi történt, hogy festeni kell?
Ugye, ugye a sebesség mire vezet?! :)))

Előzmény: Ruppy (196)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 196
Tudja -e valaki, hogy mennyi manapság egy elem festése metal színre. (bronz beige metalic) Igen fontos lenne az info mert most egyezkedem a festővel és nem igazán tudom, hogy mennyi a "piaci" ára egy rendes pontosan megegyező színre festésnek.

SOS

Ruppy Creative Commons License 1999.06.08 0 0 195
Eclipseboy_

Nekem egyszer volt Toyo gumim. Tök jól tartotta magát, sok kilókétert lehetett belerakni, de a gumi anyaga túl kemény és esoben csúszott mind a fene.

Előzmény: Eclipseboy_ (194)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 194
Nekem most H-s Toyo gumim van, ami 210-ig jó. Valószínűleg rövidebb ideig bírná a 220-at is, de a kisebb méret-okozta csalás miatt csal nincs sok értelme ezzel a gumival végsebességet mérni. Ráadásul van rajtuk egy-két sérülés, vágás, ami miatt nem merem kockáztatni. Valamikor tesztelték az ex-szocialista gumikat és a max. sebesség fölött 10 percig hajtva szétmentek, sőt valamelyik 180-as gumi 200-nál azonnal szétment. Gondolom a Toyo jobb minőség de én nem akarom 220-nál elszállni.
Előzmény: Ruppy (193)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.07 0 0 193
Eclipseboy_

Én is mindig fosok a sebesség határtól. Télen egy "T" Semperit lamellás volt fent. Néha azon vettem észre magam, hogy 210 el megyek az autópályán. A gumis azt mondta, hogy kibírja a téli is a gyorsjáratot de sokkal hamarabb elkopik. Ha elég hideg van a gumi is jól tud hülni akkor semmi baj a csúcskisérletekkel, de ha forró aszfalton "rendes" tempónál az egész gumi eltaknyolódik megég a belso surlódások miadt és megbomlik a szálszerkezete.
A téli gumik tényleg sokkal puhábbak, mert amikor állóhelyzetbol indultam egy szereploset a csúcs 12 méter gumicsík az tiszta aszfalton nyárival, télivel ui. 3 méter. (elég hülye teszt mi?:)

Előzmény: Eclipseboy_ (192)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 192
Ruppy!

A gyorsulásáról nem tudok nyilatkozni, mivel azt pontosan nem tudom mivel-hogyan mérni. Végsebességet sem mértem eddig, mindig lassítanom kellett. Gyárilag 9,2-t adnak meg gyorsulásnak, gondolom annál 4-5 tizeddel most jobban gyorsul. (Apám 2.0-ás Peugeot 406-osa 10,x alatt gyorsul, az a kb 1-1,5 másodperces különbség érződik is.) Végsebességre 220-at mentem vele (ez a gyári végsebesség is).
A történethez hozzátartozik, hogy az előző tulaj által rárakott gumik kerülete kb 95%-a az eredetinek, tehát a végsebessége is 95%-a a műszer szerintinek. Ez azt jelenti, hogy 208 körül mehettem vele, viszont a magasabb fordulatszámnál már kiesik az optimális fordulatszám-tartományból (vagyis ezekkel a gumikkal nem biztos, hogy 230 fölött tudnék menni vele ami megfelelne a valós 220-nak ), gondolom gyári gumikkal korrekten vinné a 220-at.
Ami miatt még nem mertem végsebességet mérni vele (ez az említett érték is csak azért jött ki, mert "üldöztek"), az az, hogy a gumikon 210km/h-s sebesség index van, nem akarom, hogy 210 fölött szétmenjen.
Még ment volna, de nem nyomtam neki :-))

Előzmény: Ruppy (191)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.07 0 0 191
Eclipseboy

Mennyit mértél 0-100 ra?
Végre ? (Púder nélkül Még ment volna de nem nyomtam neki....)

Előzmény: Eclipseboy_ (188)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 190
Ruppy!
Köszi a segítséget. Gondolom az Eclipse most olyan 8,5-8,7sec körül gyorsulhat. Ezek szerint nagyjából egy 525 szintjén áll. Nagyjából egy szinten ment a két kocsi, csak minimális különbséggel tudtam megverni, igaz nekem fékezni kellett, mert utolértem az előttem menő autót. Ráadásul az akció után 2-300 méterrel megállítottak a rendőrök, szerencsére nem láttak semmit.
Előzmény: Ruppy (189)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.07 0 0 189
Helo Eclipseboy

Én úgy tudom, hogy két féle motortipussal szerelték az E34 eseket.
88-90 ig 170 Le M20 blokk 12V E34
90-95 ig 192 Le M50 blokk 24V E34/2
Sajnos csak a pengébbik gyorsulását tudom pontosan. M50 es blokkal 0-100 8.6 s(kézivel) 9.1 s(autómatával) 230Km/h
Valószínüleg az M20 as blokkal szterelt kb 10 másodperc körül lehet 0-100 ig végre kb 200 Km/h lehet

Előzmény: Eclipseboy_ (185)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.07 0 0 188
Köszi az infot! Nagyon boldog vgyok.Mostanában próbálom pozícionálni a kocsi gyorsulását, mivel a 0-100 érték túl sokat nem mond. Ezek szerint nem is rossz.
Előzmény: dagisas (186)
dagisas Creative Commons License 1999.06.06 0 0 187
Az is (M42) vagy (M44) es az egyik legjobb motor amit a BMW gyártott (igényetelen, erős). Nagyon tudom ajánlani, bár E30-ba csak a kétajtósba szerelték. Egyetlen hibája időnként a hengerfejtömítés vízterének átégése, de tömítés cserével viszonylag olcsón javítható!
A 325-ös hengerfejrepedésre (hűtőrendszeri problémák esetén)hajlamos.
Előzmény: Gaijin (182)
dagisas Creative Commons License 1999.06.06 0 0 186
A duplacsöves E34-es az 525-ös kell hogy legyen (gyárilag) lehet 12 szelepes M20-as és 24 szelepes M50-es motorral!
Előzmény: Eclipseboy_ (185)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.06 0 0 185
A régebbi (kerek lámpás) 520-as BMW-knek hátul dupla a kipufogócsövük? Tegnap ugyanis lenyomtam egy 5-ös BMW-t, amin nem volt felirat, de dupla kip. csöve volt. Szerintem 525-ös volt, mivel nehezen sikerült a mutatvány (max 2 métert tudtam ráverni, sőt az elején ő volt előttem), ha 520-as lenne, akkor könnyebb lett volna szerintem, de nem lehet tudni...
Ruppy Creative Commons License 1999.06.04 0 0 184
NiCK

A fene tudja. Tegnap kaptunk egy teszt autót .Délután szét zavartuk(6000 és a lekorlátozás között ,padlógáz mindhalálig). Ezen a tesz Borán egész erosnek tünt a fék. A lényeg, ha nem akarsz szerepelni a lámpánál és az autópályán akkor nem rossz autó de az ára akkor is katasztrófális. Ha az árát és a kocsi tudászintjét meg a benyomásaidat összeveted nem jó vétel.(mindez egy BMW sovinisza véleménye, semmi más:)

/OO=[]=OO\

Előzmény: NiCK (181)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.04 0 0 183
Gaijin

Hát ott egy kis púder van a dologban mert a legerosebb 318is M42 blokkú ami 16 szelepes és 136Le 6000 fordulaton. Azt hallottam ,hogy a bontókban nagyon népszeruek a hengerfejeik. Relatív gyenge motor ehez a nagy és nehéz kasznihoz. Elég könnyen hengerfejessé lehet tenni.

Biztos hogy Motronicos volt. Lehet, hogy sport vezérmu volt benne? ->szar alapjárat. A 325i ua a blokkba építették mint a 320i-t. Csak a 320i nek és a 323i meg a 324d nek 80mm es a furata mig a 325i és 325e nek 84 a furata. Szóval a lényeg eléggé közel vannak a hengerek egymáshoz. Ha valami gond volt a hutéssel vagy magával a hengerfej pakolással akkor elég könnyen át tud égni két henger között a pakolás. Ilyenkor elég fika az alapjárat. Nézd meg a hutovíz kondenz tartályát, hogy bele puffog e a robbanásokkor, vagy rosszabb esetben az oljbeönto sapka belso felén fehéres színu emulziót találsz akkor hutovíz került az olajba. Lehet, hogy a szelephézagokat elb@szták. Ha túl kis hézagokat álítottak be és utána jól meghajtották ->szelepégés.
Egyébként még a sír szélén álló 325i is tök jól megy. A váltó kar egy kicsit gyanus dolog, hogy lötyög. Valoszínüleg puffos folt az autó és ilyenkor elszakadnak a gumibakok a váltónál meg itt-ott. Tiz évesen egy 325i teljesen tuti nem zörgos, stramm, eros, autó.

Szerintem ha válogatsz akkor éremesebb egy 325-t keresni mert azokon a motorolaj huto az ABS,elöl hutött hátul sima tárcsafék(Girling),motoros ablak(?) alapfelszerekés. (no meg nem utolsó sorban a 171Le)

Előzmény: Gaijin (182)
Gaijin Creative Commons License 1999.06.04 0 0 182
Ruppy,

325-ös iránti keresgélésem közben ráakadtam egy eladó 318is-re. Van valami tapasztalatod ezzel a járművel, mert elég szimpatikus dolgokat mondott a tulajdonos. Pl. 150 LE, dupla vezérműtengely, nincs megmókerolva a motor, se spoiler, se szárny, se sportlégszűrő/kipuffogó.

Valamelyik este viszont kipróbáltam egy 325-öst (nagylámpást), de fura dolgokat tapasztaltam: amellett, hogy úgy ment, mint az állat, az elvárt síma alapjárat helyett (ez Motronic-os ugye?) egy idegbeteg rángást lehetett tapasztalni, a tulaj szerint a "kiberhelt" katalizátor miatt van. Ezenkívül a váltó olyan volt, mintha csak lazán be lett volna szúrva egy bot oda a helyére, lötyögött össze vissza.
Ezek természetes jelenségek egy 10 éves 32-ösnél, vagy agyon van vágva?

Örülné egy pár kommentnek.

Gaijin

NiCK Creative Commons License 1999.06.03 0 0 181
Méghogy jó a Bora fékje! Épp a minap szaladt belém egy Bora a pirosban mert az ember csak nyomta-nyomta a féket de semmi nem történt. Szerencsére a Stratusom hátsó lökháritóján csak két apró felületi karc keletkezett amig a Bora lökháritója megrepedt...
Előzmény: Ruppy (179)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!