Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1679
nejloncső, ez jó. :-)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1678
hzolee

Nekem is ilyesmi problémáim szoktak lenni a szereléseknél. Mindig a végére annyi sérülésem lessz mintha a csatábol jöttem volna vagy egy medvével viaskodtam volna.
Ez az elektronyosan hangolt rendszer egyszer megnézném. Érdekelne, hogy mit tud papiron és a valoságban. Valahogy papiron mindig sokkal effektifebbek a dolgok....de miért?
De megvan! Felrakatok egy nejoncsövet az alvázra, ha attol nem megy jobban akkor semmitöl:)))))

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1677
Nekem az a véleményem ezekről a tuning dolgokről, hogy minden cucc ér valamit az autón, de biztos hogy nem éri meg az árát, főleg a bontex-nél nem!

Eclipseboy!
Ez a rezonátoros kipuf. állítás nem lehet rossz 7000-ért.

hzolee!
A Bontexes fickóból az üzletember beszélt, minden szart rád akart sózni.

Ruppy!
105-ös bezin, az biztos cool lesz! Nem értem, hogy az én kocsim miért nem megy jobban a 98-astól?

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1676
Csepelen szoktam latni egy Chevrolet Corvette Stingray-t (amelyiknek olyan erotikus vonalvezetese van, azokkal a dombokkal a kerékdobok fölött) - na annak olyan a kipufogója, hogy a hengerenkénti csövek a sárvédő alól kibukkannak kétoldalt, négyesével összefogva, ott a küszöb alatt 1 kályhacsőben egyesítve hátra a hátsó sárvédőig. hangját gondolom nem kell ecsetelni...
Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1675
Eclipseboy_

Benzinileg elég sok. 12-15 litert fogyaszt persze ebben elég sok szereplés is benne van.(de megy is;) Álitolag 7 litert is tud fogyasztani 90-100 as temponál. De ki tud ilyen lassan menni autopályán?;)Én kb 1000-1500Km-t megyek ~20-25ezer forint/ho benzin +a kötelezö 14400 negyedévente. Az összes többi kiadás hasonlo mint egy másik tipusu autonál. Nem jellemzö rá, hogy álandoan rossz. Néha persze becsusznak dolgok. Ilyen autot csak ugy tudsz kis rezsivel fentartani ha értessz hozzá és ismered elég jol. Ha csak a márkakereskedötöl tudnék vásárolni akkor be is csukhatnám a boltot. Pl: A fedélzeti koputer(OBC) diszlé háttérvilágito izzoja kiégett. Alig lehetett látni valamit. A BMW boltban 5000 Ft -ért már adtak is volna rögtön egy ilyen izzo modult. Jobban utána néztem és mintegy 40 Ft-ért kaptam bele izzot máshol. Vagy egy másik példa. Észrevettem, hogy 6. henger injectora külömbözik a többi öttöl. Biztos volt vele valami gond még a régi tulajnál. Az eredeti BMW közértben 27ezer egy injector, ugyanez kb 1000 Ft a bontoban. 15000 Ft. egy AC pumpa bontoéknál 10000Ft. Ezeket mind az Expressz ujságbol meritettem.

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1674
Eclipse: azonnal a rezonátor cuccra gondoltam, ra is kerdeztem hogy lassa mennyire szeren vagyok :-) de azt mondta, NEM. :-) hanem a homerseklettel akar valamit varialni, mert figyeljem meg a homerseklettol mennyire fugg a hang. hat, nem tudom....
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1673
Ruppy!

Akkor amit én tankoltam nem az volt (M3 bevezető mellett).

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1672
hzolee!

A Magnumnak is van most valami állítható rezonátoros kip. dobja, amit lehet állítgatni. Egyébként hangolható (halk-sportos) kip. rendszere volt a 3000GT-nek is.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1671
Eclipseboy_

Ennek az uj benzinnek kékszinü a táblája a kuton. Nekem elég nagy a kompresszio a motorba (16.2Bar/cyl)ezért nem vált be.
Az autokér felelös srác nálunk azt mondta, hogy egy pár honap mulva elképzelhetö ,hogy lessz a kutaknál 105 -ös oktánszámu benzin is.

hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1670
Toms, mindenesetre kösz :)
hzolee Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1669
sziasztok!
na, tegnap én is összekoszoltam magam :-)
nehogy elhagyjam a drágaúj légszűrőmet, egy új házat kellett felraknom. Ugyanis ennél a kedves szovjet gk-nál 3 csavar fogja össze a házat, de ezek a csavarok az egyik végüknél bele vannak sajtolva a házba. tehát ha szakad a menet, akkor a ház fele (az alsó fele) csere. Viszont nekem még nyírnom is kellett ugye, egy bontott házból ugyanazt megcsinálni, ami eddig volt. Lemezolló, hajlítgatás+törés, éles élek, vér. :-))
Pontosabban (csodás módon) ezt a barmolást megúsztam vér nélkül, de mikor egy szorítót szedtem le a vákuumos előgyujtás csövéről (túl szoros volt), megszaladt a szike, és a csőbe is, meg a kezembe is jól belevágtam :-)

bontex: azt mondta, a kipufogó legyen az utolsó, mert a sportkipufogó először ugyan dob a teljesítményen, de aztán terheli a motort (!), és uyganolyan lesz, vagy még rosszabb is (!). (hallott már az öblítésről?). Ezért először fel kell nyomni a teljesítményt (szerinte a légszűrővel meg a gyertyával! :-))), és utána rakni rá a kipufogót.
Most olyan kipuffot tervez, aminek a hangja, és a LE-pluszt adó fordulat-tartománya a műszerfalról elektronikusan vezérelhető. Eddig mindenki a mechanikus paraméterekkel (magyarul méret) állítgatta ezeket, de ő a hőleadás elvén akarja, és ez elektronikusan megoldható.
Na, mélyen hallgattam arról a kis tudásomról is ami van (nehogy meg akarjon győzni), azzal eljöttem.

miccóltok?

ja, távolabbi terv, hogy nem is kézzel kell vezérelni, hanem majd a fedélzeti computer vezérli. merthogy gyorsításkor az ember "szerepel", kell a hang, de mondjuk többórás utazás során ne legyen hang. ezt az elhalkulást fogja elektronikusan megoldani. szerinte. nem tudom miért nem csinálnak egy vezérműtengely-tuning leányvállalatot. tényleg, attól hogy ráírják hogy póvered báj bonteksz, azt hiszik jobban megy a gép :) meg a spoilertől. francokat.

z.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1668
Ruppy!

Mennyibe kerül egy 325-ös fenntartása?

Ruppy Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1667
kenguru

Ez jo szöveg "szent örület" :))))
A szijat fontos volt cserélni mert már 80000 volt benne. Én pedig nem nagypapásan szoktam vezetni. Bosszantana ha mondjuk 6 dugobol 3 vagy 4 beszakadna. Igy egész más érzés 7000 ig huzatni. A szelepszár meg ... tényleg szent örület. Igy sokkal jobb , hogy tudom minden szimering ok a motoron. pl: fötengely elöl hátul,vezérmü szimering,szelepszár szimering, válto elöl hátul.

Toms Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1666
Szevasztok!
Nekem nem megy jobban a 98-astól az autó, úgyhogy megeléxem a 95-tel is (134 Ft!!!).

hzolee! Sajnálom, hogy megvetted a légszűrőt, mert én el se mondom milyen olcsón adtam volna!

kenguru!
Milyen Bilstein-ekre gondolsz? Kiváncsi vagyok a chiptuningodra, ha meglesz! (ár, teljesítmény...)
Tom

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1665
Ruppy!

Még egy dolog, az autó szerintük totálkárosból lett újraépítve, szerintem is nagyon meg volt törve a kocsi, ennek vannak nyomai, pl néhány nem fontos műanyag elemet kihagytak, stb. de az autó nem nyekereg, recseg még rossz úton sem, a műszerfal tökéletesen illeszkedik, tehát szerintem az elején kívül nem látszik semmi. Legalábbis több mint fél éve nálam van a kocsi, eddig nem láttam súlyos sérülést rajta.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1664
Ruppy!

Ha nem Eclipseboy lennék akkor elég valószínű, hogy E30boy, vagy Integraleboy lennék. Ez a karosszériás a család régi ismerőse, illetve édesanyám betege már évtizedek óta (szüleim orvosok ugyanis). Nem hinném, hogy pénzről lenne szó, régebben is szinte ingyen dolgoztak nekem. Valószínűleg megtartom a kocsit, annyira nem vészes az eleje. Egyébként jók a fékjei, nem húz semerre, 200km/h fölött is stabil az autó, tehát engem ez meglepett, hogy állítólag ilyen a kaszni. Azóta nézegettem a kocsit, nem nagyon látok rajta csavarodást, de hát az ürge vagy 40 éve dolgozik, mint karosszériás, biztos ért hozzá. Mindenesetre ma elviszem a Mitsubishi-hez, nézzék meg ők is.

Vasárnap tankoltam Shell kúton 98-ast, az nem tudom ilyen típusú volt-e (201,90Ft) szerintem nem megy rosszul, sőt lehet, hogy kicsit jobb a kocsi vele, de most akkor figyelni fogom.

kenguru Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1663
Ruppy!

Ez már valóban szent őrületre utal, ha te a hétvégi strandolás + egyéb huncutkodás helyett szelepszárakkal és vezérműszíjakkal szorgoskodtál!!

kenguru Creative Commons License 1999.07.20 0 0 1662
Ismét jó reggelt!

Sajnos tegnap szomorú hírt kaptam: A Xsarahoz rendelt Koni lengéscsillapító még a gyári raktárban sem elérhető, kb 2-3 hónap mire le tudják szállítani. Kicsit furcsa, de nincs mit tenni, nem találtam más sport lengéscsillapítót.
Bár ha TOMS megírná, hogy a haverja hol vette a Bilsteint, akkor lehet, hogy mégis sikerülne!

De azért azt hsizem megvigazstalom magam egy chip tuninggal. Ha minden igaz, még a héten belerakják, alig várom. Plusz 5-10 lóerő! Azt hiszem mindenki szögre akaszthaja a masináját, ha nekem 105 lovam lesz :)))!

Kevin Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1661
Fec,

Én anno sokat mentem túrában, és a Ladából az üléseket, kárpitokat, pótkerék+szerszámokat tudtuk kivenni. Plusz könnyűfém kerekeket kell használni.

Kevin

Fec Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1660
Ruppy

Aha, igy mar ertheto. Azert nem semmi hogy milyen sokat lehet bukni a tomegnovekedesen :( Volt hogy azon gondolkoztam, hogy nem is (csak) a motort kellene erosebbe tenni, hanem valahogy megkonnyiteni az autot. De igazabol csak min. olyan 50-100 kilos konnyites lenne erdekes. Nade mi a szentszart lehetne konnyiten? Azonkivul hogy kiszedem az uleseket :) Van valakinek otlete?

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1659
Sanfe!

Nekem z Eclipse-n gyárilag olyan "váltógomb" van, ami úgy néz ki, mint egy joystick karja. Most a Lancer-ből megmaradt kis, gyári váltógomb van benne, ezért sokkal rövidebb lett a váltókar. Egyébként sokat gondolkoztam azon, hogy egy igazi joystick karját kellene ráaplikálni, csak nem tudom milyen funkciója lehetne a tűzgomboknak. Esetleg az egyik nitro, de a másik? Talán géppuska. :-))

Ruppy Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1658
Fec

Sajnos még nem, mert ugy néz ki, hogy ahoz másfajta kupungszerkezet kell . A gond az, hogy ezt a másfajta kuplungot csak a vastagabbik lendkerékre lehet felrakni és ráadásul a kardánbol is másik kell. Mindezekböl a nehezebb lendkerék miatt tettem le rola. Lehet, hogy alul nyomatékozabb lenne de nehézkesebben pörögne fel. Nem lenne ilyen agressziv karakterü. A bontossal beszéltem az áttétel diferenciát jorész megenné a töblet lendkerék tömeg meg a válto maga is sokkal nehezebb. Szal nem hiszem, hogy nekiállok. Viszon amiota a hengerfejen kicseréltem a szelepszárszimeringeket egy kicsit ugrosabnak érzem persze lehet, hogy csak "mentálisan".

Fec Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1657
Ruppy

Mi van azzal a rovidebb sebvaltoval? Probaltad mar???

Sanfe Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1656
Hi Fiuk!

A mai nap szobakerult a szoknya. Nana, azert ne mindenki a miniszoknyara gondoljon /*E30 sex on*/, hanem a sebessegvalto szoknyajarol. Henceghetek egy kicsit? :-)))) Mar vagy ket hete elkeszult a remekmu. Vettem bort, faragtam sebvaltogombot, osszeillesztettem, s megkerdeztek hogy mennyiert vettem. Mondtam 15 rugo. "Hm, fasza" - volt a valasz. Arcom azert meg belefert egy 90B meretu melltartoba.:-))))))))) Bar ha figyelembe veszem hogy mennyit dolgoztam vele, akkor eleg szereny oraber jott volna ki. De hat a lenyeg a hand made meg az egyediseg.

SanFe

Kevin Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1655
Szia Sanfe,

Nekem sokáig volt Samarám, és azon is GY esőgumi volt. Sosem usztam vele, pedig az se nehezebb, mint egy Suzuki.

Kevin

Sanfe Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1654
Meg ahogy Pirelli apank mondana:
"Mit er az ero, ha nem uralod."

SanFe

Sanfe Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1653
Hi Fiuk!

Gumikkal kapcsolatban: nekem elol az emlitett Eagle F1 van, 205/55/R15, minden oke, eddig sosem hagyott cserben. S meg egy dolog a GY javara, ez a gumi tenyleg eleg jo az "aquaplanning ellen". Munkaba jovet mindig van egy utszakasz ahol meg szokott allni a viz, 100 km/oranal semmi gond. Viszont egyszer egy Suzukival majdnem megszop..am. /*Jo,jo persze konnyeb meg....stb*/ Ez Michelin MX vagy nem tudom mi volt. Hat nem volt tul biztato.

SanFe

Ruppy Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1652
Kevin

Ilyen esetben amit leirtál az ember ül ott a porban ahogy kisodrodott és örül, hogy a kocsi egészben aztán elereszt egy hü vazze-t és eldönti, hogy mindig jo gumival fog járni.
Vannak olyan gumik amik nagyon "gazdaságosak" szinte alig kopik (mivel tök kemény az anyaga mint a gránit pl:toyo) kevesebbet fogyaszt vele az auto de alig tapad. Tul sok bádogos munka van a kasznin ha ilyen szar gumival jár az ember. Engem nem izgat ha mondjuk elkopik 30-40 ezer alatt de fogja az utat minden körülmények között.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1651
Kevin

Ilyen esetben amit leirtál az ember ül ott a porban ahogy kisodrodott és örül, hogy a kocsi egészben aztán elereszt egy hü vazze-t és eldönti, hogy mindig jo gumival fog járni.
Vannak olyan gumik amik nagyon "gazdaságosak" szinte alig kopik (mivel tök kemény az anyaga mint a gránit pl:toyo) kevesebbet fogyaszt vele az auto de alig tapad. Tul sok bádogos munka van a kasznin ha ilyen szar gumival jár az ember. Engem nem izgat ha mondjuk elkopik 30-40 ezer alatt de fogja az utat minden körülmények között.

Kevin Creative Commons License 1999.07.27 0 0 1650
Ruppy,
Mint vagy 1000 hozzászólással lejjebb irtam, a jómúltkorában elsokaltam egy kanyart Tokaj környékén (140 körül), alig tudtam épkézláb kibalettozni (kanyar közepén padlófék, hátulja ki, padlógáz). Ezt csak ezzel a gumival lehetett megcsinálni, úgyhogy nekem már mentette meg az életem.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!