Eclipse, a szponzor apucik ilyenek. Tovabbmegyek: a nem-szponzor apucik is ilyenek. En atlagosan havonta 30-50E ertekben rakok ra valamit (motor 65E, lakat 105E, kipuff 30E, szuro 18E, majd a futomu ~40-50E, es ilyenkor fel oran keresztul kapom a savat, hogy adnam inkabb el, es vennek valami olcson fenntarthato kismeretu (jaj, nekem a lada is kicsi!!) nyugati kocsit.
:-)
nem ertik ennek az alakitgatasnak a szepseget :)
(nyugati auto (pl capri) ilyen mervu felujitasat meg nem birnam penzzel.)
z.
A lengéscsillapítót a Kárászytól rendeltem, úgy tűnt elég korrket kínálatuk és áraik vannak. Tel:3498193 Volt egy másik cég is, de azt hiszem az is tőlük hozza: Kosák Nemtommi. Tel: 2857583
A chiptuningot el kell halasztanom, mert a jóember meg elment 3 hét szabira. Istenemre megyek én is. Egyébként 50+ÁFA a chip, 10-15 +ló. Előtte és utána is fékpados teljesítménymérés, ami nélkül mondjuk bele sem mennék. Nem tolják ki a leszabályozási fordulatszámot, ami külön előny. Már csak az kell, hogy igaz legyen, és benne LEGYEN.
Eclipseboy!
Ezek a "szponzor" apucik, már csak ilyenek. Nekem is mondta 1000-rel, mikor megvettem a gépemet, hogy miért nem egy alig használt 1.0-ás Corsát, vagy egy Suzukit (!?) vettem. Ők más szemmel nézik a világot.
figuramatyi!
Hivatalosan nem lehet kannában áthozni benzint a Szlovákoktól. Én is csak akkor szoktam ha ismerős van a határon. (van egy pár haver vámos ismerős) Sőt naponta csak egyszer mehetsz át tankolni! Régebben úgy csináltuk, hogy átmentem, megtankoltam, itthon leszívtuk, majd megint átmentem. Most már ez se lehet.
kenguru!
Te hol vetted a lengéscsillapítoidat? Enyém is kezd gajra menni és nem igazán tudják (vállalják) újra keményíteni.
Tom
Örülök, hogy újra itt vagy és megy a géped. A sztrádákon eddig is drágább volt a benzin vagy 2 forinttal. Az említett problémán kívül egyébként nincs gond a géppel?
A kolléga akinek szintén ///M3 van mondotta, hogy nagyon hangos a gépe, kellene valami jó dob. Na talált is egy törött EREDETI dobot. Feltették, kipróbálta, és láss csodát: az autó kultúrált halk, és esküdözik égre földre, hogy jobban megy a halk gyárival. Aszongya tudnak valamit a motorsportgéembéhánál! Csak eredetit!!!
Ja, és egy no tervezi a BMW-k hangját egy jó ideje::::)))
Most érkeztem vissza kalandos magyar körutamról. Ruppy után elmentem Gyorbe és másnap indítanám a kocsit......hát kiderül, hogy beszarás elott az 1-es 4-es befecskendezo. Fél óra tologatás után beindult 2 hengerem, de semmi több. Na gondolkodás, és emlékszem, hogy mondta a versenyzoszerelom: meg kell ütögetni és elindul. Elindult. Másnap mégegyszer megcsinálta ugyanezt, de már nem hatott meg. Ezek után vettem az ÖMV kútnál befecskendezo tisztítót és azóta megy. Na ennyit a német tekknológiáról::::)) De ennek ellenére szeretem a kocsit mert brutális.
Na egy keveset a benzinrol. Teljesen meglepodtem amikor láttam, hogy az autópálya mellett 2-3 forinttal drágább a benzin mint 5!!! km-rel arrébb. Ez egy ÖMV kút volt. Kiváncsi voltam mi a helyzet a MOL kutaknál. Na az annyuk k..va sz...git, ezek is drágábbak a pálya mellett. Kénytelen voltam az ESSO-nál venni a 95-öst 185 Ft-ért.
Érdekelne, hogy át lehet-e menni a szlovákokhoz kannákkal, mert akkor megérné még Gyöngyösrol is átmenni. Az oktánszámról annyit, hogy a 325 ivánom a neki rendelt 98-assal érte el a gyári 216km végsebességét. Méghozzá 98 ólmozott benzinnel. Ez tudomásom szerint csak az avantinál van.
Az a bizonyos ///M3 ami a képesben van Gyöngyösön található, és sietnie kell a leendo tulajaspiránsnak mert éppen mennek megnézni a pesti versenyzoszerelo barátomék. Én csak ajánlani tudom az ///M-et mindenkinek. Ez az a kocsi amihez értenek szinte mindenhol. Van hozzá minden amit csak akar az ember. Sportdugó, vtengely, rugó stb. Bármikor rádobnak 30-40 Le-t a szériára.
Ezek szerint már kiderült mi az a ram-air. Egy cső a légszűrőhöz.
hzolee!
Azt nem tudtam, hogy nem kaphat vizet, pedig én pont lentről akartam felvezetni. Ezek szerint valami mást kellene kitalálnom. Bár nem tudom, hogy ha meg van hajtva a cső, akkor fel tud-e jutni a víz. Ráadásul a légszűrőn is megtapad és talán annyi víz csak extrém esetben kerülhet a motorba.
Most mindenestere magam alatt vagyok a kaszni torzulása miatt, ahogy nézem tényleg lehet benne valami, de csak a motortérnél van talán deformáció, hátrébb semmi. Holnap elviszem a Mitsubishi szervizbe hátha mondanak valami okosat.
Most nézegettem a Képes Autó Expresszt, van benne vagy 3 db 325-ös (többek közt egy Hamann tuningos, meg egy 200Le-s), még pénzem is maradna. A fene se gondolta, hogy a 325-ösök ilyen olcsók. Van egyébként egy E30 M3 is 86-os 1,39 millióért. Még az is kijönne az Eclipse árából. Talán a hétvégén beszélek "szponzor" apucival mi legyen. Bár biztos azt fogja mondani, hogy vegyek egy alig használt Corsa-t, vagy valami hasonlót :-(((
Nekem van gégecsövem (d=15cm), akit érdekel!!!
A benzin kb. 40 Ft a többi adó, aminek egy része belemegy az útalapba, csak az a baj, hogy ez nem látszik ld. M7!!!
Tom
van egy elado E30 320i 1983-as bombolom, teljesen rendben van,
egy lanye volt, eddig automata(juniusig) tiszta, utesmentes, de kell
a penza masik kocsimhoz.....ugyhogy tessek csak tessek...ar:550.000
Én az OBI -ban láttak elég jo képességü harmonikaszerü csövet belül acélhuzal merevitéssel. A légelszivok poca körül. Én egy ilyennel vezettem a hideglevegöt a légszüröházba. Amikor kész lett a csövet lefujtam feketére. Igy nem ciki a látvány sem.
az a harczi helyzet, hogy én nem tudnám honnan vinni a hideglevegőt a ram-air-hez (a hűtő meg a lámpák elfoglalják az egész elejét). Alulról pedig NEM szabad, mert felszippant egy kis vizet mikor esőben belemész egy tócsába - és tönkremegy a motor, miként a HIXautó-n is írta egy Renault tulaj. A víz nem-is-tom-micsinál, de akkorát terhel a motoron (ja,a vízgőzt nemigen bíja összenyomni vagy mi), hogy hajtókar görbül, csapszeg nyíródik, stb. Szóval ha csinálod a nyílást a gégecsövednek, erre figyelj. Gégecsövet a Jókai utcában (V vagy VI ker) a Nefelejts autósboltban láttam! (bazinagy, biztos jó lenne neked!) - vigyázat, 2 Nefelejts van az utcában, az elsőben vannak az autófestékek helyszíni keveréssel is akár, a másikban az alkatrészek.
Én inkább veszek egy pár fasza kopoltyút, a karbi oldalán kivágom a gépháztetőt és ezt odaszerelem, alája terelőlemez a víz miatt, télire pedig bezárom a lukat egy másik lemezzel. A gépházon a túloldalra szimmetrikusan szerelem a párját, de ott nem csinálok likat, mert ott az elosztófej van, meg mindenféle elektronyos dolgok: ott csak befestem a kopoltyú rácsai alatt levő részt mattfeketére. ez elég jó lesz, nem?
vajon a kocsi színére kellene fújni (fehér), vagy inkább pl metálkékre? és akkor 1-2 egyéb műanyagcuccot (rács, tükör) is ilyen színre.....
z.
Elképzelhető, hogy visszatérek a 95-ös benzinre, nekem az is elég. Nem érzek különbséget a 95-ös és 98-as között, én csak azért tankolok 98-ast, mert az biztos, hogy eléri a 95-ös szintjét. Ha pl. rossz a benzin és kopogni kezd a motor, akkor a kopogásérzékelő jelez és leveszi a motor teljesítményét (előgyújtást csökkenti) és addig nem engedi vissza, míg kopogás nélkül nem mész vagy 300 km-t. Persze lehet az ECU-t resetelni.
Szob City! 6 km az első szlovák kút :-)
Már 4 éve kijárok, itthon már nem is tudom mikor tankoltam utoljára? Az se tudom mennyi egy lityi benzin. A Szlovákoknál 4 év alatt kb. 2 koronát (kb. 11 Ft) ment csak föl a benzin ára!!!
Tom