Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Toms Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1778
Eclipseboy!
Úgy látom nem tudsz nyugodni :-)
Tom
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1777
hzolee!

Köszi a linket, ezekről az elektromos feltöltőkről még nem hallottam, de jól hangzik. Régebben egyébként gondolkoztam valami porszívó, vagy elektromos kompresszor beépítésén. Ezek szerint nem volt tök hülyeség.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1776
Ma elmentem a Laczkó Mitsubishi-hez (remélem jól írtam) itt dolgozik a Csukovits, a rallyversenyző és itt építik a kocsijait. Megkérdeztem mit lehet kezdeni a karosszéria csavarodásával. Azt mondták tényleg meg van rogyva, de nem vészes két nap alatt meg tudják csinálni, semmihez nem kell hozzányúlni, csak az első lökhárítót kell levenni hozzá, még fényezni sem kell. Ezek szerint a lakatosom jól látta a torzulást, csak a torzulás méretét becsülte túl.

Ja az ár kb 50-80.000Ft, reggel viszem másnap délután kész is van. Lehet, hogy ha már úgyis rallysokhoz viszem a kocsit rákérdezek a tuningra is.

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1775
http://rally.hu/cgi-bin/rally/index.cgi?/data/htdocs/rally/ob/veszprem1999/beszamol/vmania/vmania.html

ez jo.
z.

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1774
www.atc.hu - innen lehet egy-ket erdekes linket kovetni, pl elektromos (!) feltoltokrol.
z.
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1773
mccheese hali !

rugóstagok a következő fizu után ugranak be, ha a Vörösnél csináltatom, olyanra kérhetem, amilyenre csak akarom, nekem az lesz a lényeg, hogy a gyárinál legyen keményebb, de azért ne is szakadjon le a vesém ha átmegyek egy kavicson. Gátló elég ha egyirányú, nem bírná a kocsi. (Most ugyan ki lett hegesztve, sárvédő csere, padló csere, torony semmi extra de plusz-varratokkal ellátva - de ez még nem az a megerősítés, amiről te beszélsz :-(. A kormánymű is helyrepofozva, új kormánygép, 4 új német trapézgömb, 4 szilent (trapéznál), kerékagy-csapágy, stb).

Fizetésig most a következő akció a hideg levegő terelése a léxűrőhöz. Autó tuning topikba beírtam hogy ma reggel voltam a srácnál aki ilyen beömlőket csinál, hát nekem a süllyesztett az nem OK, mert nem tudok olyan szépen vágni. Csak furkálni tudok, tehát rácsavarozós kell. 10,300Ft párja!! hát, ennyiért én tűreszelővel kireszelem egy egyköbméteres tömbből inkább - ahogy mondani szoktam. :-)

Mivel most volt fényezve a kocsi, úgy gondoltam szépre kellene csinálni, a kocsi hófehér, vennék metálsötétkék dezodort, és rendszámkeret, beömlőnyílás tükör ablaktörlő megkékülne azonnal.

cheese, nézd meg ezt a dőlést!, katt ide . Mivel nem akarom a kőkemény rugókat, talán jó lenne a kicsit kemény rugó, szimpla de kemény teló és dupla stabilizátor.

egyébként pedig ha tudsz/tudtok kombi difit, szólj(atok) léci...

z.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1772
mccheese

Nekem elég idegbajosan megy az autom. Szerintem a loerökön semmiféle változást nem éreztem csak a csörgés az zavaro. Induláskor mecsörren egy kicsit és 160 km/o tol folyamatosan csörög vele.:(
Szerintem az nagyon sántit, hogy a rádioban 10% os növekedés igér ha ezzel a benzinnel jársz. Ez duma 10% os növekedést még az igazán profi tuningosok is ovatosan igérnek csak. Ez olyan pszihikai 10%.:) ->(ja meg a sportgyertya:)

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1771
Utána nézek, talán holnapra meglesz. Ha típusszám nem is de forgalmazót kerítek majd.

Mcc

Ui.: Nekem a gépben egy versenyt futott gátlók vannak, rallis ismerős szerezte, úgy volt félár két éve. De nemsokára cserélni kell majd :o(

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1770
Az OBI ban láttam kromszinü szalagot. Kb 1.5 mm vastag és pont olyan széles mint a belsö küszöbvédöben lévö 2 db horony. Ez tökéletesen kromszinü fénylik mint a salamon töke és öntapados. Szerintem elég dögösen nézne ki a küszöbvédön a krom csik.
Mindenféle árnyalatu kromcsikot láttam a pocon. Enyhén kékeset,rozsaszineset persze arany szinüt.....meg persze a sima magasfényü kromosat is.

Jutott valaki valamire a kromozott E30 as ajtokilincsel?

hzolee

Ebben az autosboltban lehet alu ajtozár gombot is kapni E30 hoz?

kenguru Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1769
Cheese!

végre előbukkantál! Ígértél nekem egy Bilstein lengéscsillapító típusszámot Xsarahoz! Elég lesz a forgalmazó is!

Köszi Kenguru

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1768
A shell féle szuperbenzin.

Most olvasom vissza egy hétre a topicot....

Mcc

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1767
Na szóval toronymerevítés: Ladákon is láttam már egy párat. Ott a tornyot a tűzfallal kötik össze, amire egy vastagabb acélpántot hegesztenek fel hosszában. Sokat segít a karosszéria csavarodása ellen. A toronymerevítést illetően csak annyit tudok hozzátenni, hogy a sárvédők felhegesztési pontjánál ( a doblemez tetejénél) is szokás berakni némi vasat, meg sokkal sürübben hegeszteni a sávédőket, mert a zsigunál az is teherviselő elem.

Ha keményíted a rugókat (szerintem nem szükséges) mindenképpen ajánlom a dupla tornyot, esetleg a doblemez erősítését is. Ha rövidebb a rugó, akkor vegyél új felső lengőkarokat is a régiek hajlamosak a sürübb felütődésnél elhajlani. Esetleg a lengőkarokat sem árt megerősíteni. Kétirányú gátlónál az első alsó rögzítő pántot tartó 8mm-es csavarokat 10-re kell cserélni, különben kiszakad.
Előre Volga rugót szoktak tenni, ami olcsó, brutális, de ritkán lehet kapni. Hátra jó a nagypolák rugója ami kicsit rövidebb és kicsit keményebb is mint a gyári lada. De ha extrémebbet szeretnél hátra, akkor vegyél skoda első rugókat, told bele a lada rugóba, és menet-menettel hegeszd össze. Az eredmény egy jóformán nulla rugózású autó, ami soha semmilyen körülmények között sem dől meg.

Mcc

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1766
mccheese

Mi nem vált be? A váltogomb?

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1765
Nálunk az 1.4-es Xsarába sem vált be.
mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1764
Kemény gátlóra esetleg adhatok majd címet. Ott a Lada gyári gátlót keményítik fel, a Bilsteinek előtt nekem is az volt a zsiguban. Nem voltak sokkal rosszabbak, és 2 évvel ezelőtt 3 rugóba került darabja. Olyan kemény lett a gép, hogy a hátulját lenyomva 3-4 perc volt míg visszaemelkedett. Több mint két évig bírták, és a második év végére érték el a széria gátlók keménységét.

Saját tapasztalat: a rugókkkal való manipulálást nem ajánlom, mert könnyen szétveri a tornyot elől, ha keményebb a rugó. A rövidítést is csak 0.5-1 menetig maximum. A gátlók sokkal többet javítanak a stabilitáson..

Mcc

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1763
hzolee

Tegnap letéptem a váltogombot a karrol. Szarrá ment. Vettem egy mácsós alu gombot amiben imbusz csavarok vannak felül. Én másféle csavarokat akarok bele. Amugy tök mindegy lenne de tudod a szent örület...:)

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1762
multkor irtam, Kiraly u.-Akacfa u. sarok, autosbolt. Itt van krom imbusz feju csavar.
z:-)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1761
Joreggelt mindenkinek.

Csavarügyileg kéne egy kis segítség. Nekem olyan hármas menetü csavar kéne aminek max 7mm széles a feje torx vagy imbusz és domboru is + persze kromozott vagy fekete szinü. Hol tudnék ilyesmit venni?

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1760
jóreggelt topik. gyerünk föl. :)
kenguru Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1759
Én meg egy olyat szeretnék, hogy: Tisztelt Kenguru, üdvözöljük az M3 (Subaru Impreza GT Turbo) tulajdonosok körében!!
hzolee Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1758
én 1 olyat szeretnék hogy RakParty bólyás ügyességi 1. helyezett,
meg mondjuk
Salgó Rallye abszolút.................................... :-)))))
hzolee Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1757
emléxem hogy kérdeztem 1x, de a választ - bocs - nem vettem észre.
ez elég jó lehet! egyébként meg gratula.
mi a CityRallye-n szokunk menni, az is ügyességi+tajékozódási, a legjobb szakaszunk (de ez csak egy szakasz az 5ből): 51/19. hely. Ennél jobb még sosem volt, de ez egy hagyományokkal és papírforma szerinti nyertesekkel rendelkező dolog, mi meg idén kezdtük. sajnos az ügyességiken se villantottam, igaz hogy elsőkerekesek is vannak ugyanabban a kategóriában mint én, de volt, hogy az összes induló lada közül uccsóelőtti lettem. 1x második lettem VOLNA, ha nincs bólyahibám. elnéztem a pályát, mer az öcsém navigálása abból állt: ezaz bazzeg, ezaz, nyomjadnyomjadnyomjad, KIRÁLY, nyomjad, vigyázz elbasztál egy bólyát, KIRÁLY, nyomjad-NYOMJAAAD, királyvagybazzeg, KIRÁLY, nyomjaad! :-) - szóval hibapont miatt csúsztam le. A tájékozódási részen meg mindig eltolunk valamit... Egyéb poénok (pl célbadobás, ilyesmi) a rendes versenyeken nincs, az augusztusi többnaposon lesz, de az meg akkora kiadás (szállás, kaja, nevezés), hogy abból a pénzből felrakok inkább 4 kemény rugót gátlóval együtt......
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1756
Egyszer persze szeretnék egy olyan serleget, amin mondjuk az van, hogy: "gyorsulási verseny első helyezett".

Persze nem az 0-1000 köbcenti kategória.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1755
hzolee!

Szerintem erre már válaszoltam. Ezt a "rally-t" a Mitsubishi Klub minden évben megszervezi. Nem a vezetési képességeken van a hangsúly, hanem tesztlapokat kell kitölteni, kérdésekre válaszolni, melyekre az út menti táblák, helybli lakosok tudják megadni a választ (pl. hány km hosszú volt a zebegényi erdei kisvasút?). Ezen kívül van egy-két ügyességi rész is(kerékcsere időre, célbadobás kocsiból, stb). De nem kell gyorsan hajtani, semmi ilyesmi (sajnos). Persze majd mindenkit sikerült lehagyni, ha jól emlékszem huszadikként indultunk és másodikként, vagy harmadikként értünk a célba.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1754
Ruppy!

Nem, hanem egy elefánt ráült a tetejére.

hzolee Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1753
Eclipse, léci vmi részleteket kérünk erről, idézlek:
"This is me after placing third on the Mitsubishi rally" - először gondoltam ez valami neten játszható Mitsu verseny-szimulátor, de egy real-life serleg van a kezedben, szóval valamit te alkottál.
tell me more, tell me more, tell me more (hogy a grízt idézzem)
z.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1752
Eclipseboy_

Elnézted a kanyart mi? :))))

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1751
Fijjuk!

Na valahogy így néz ki a kocsim, kicsit jobb állapotban és más felnikkel:

http://www.upn.de/9071409.jpg

Ruppy Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1750
Toms

12.9 sec a Golfok gyorsulása.0-100 ig

Toms Creative Commons License 1999.07.21 0 0 1749
De csak max 1.6-os Golfot!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!