Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 492
Sanfe

Helo. sikerekben gazdag jó éjszakát ;)

Előzmény: Sanfe (489)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 491
kenguru

Szép dolog a szerelem, csak asszony meg ne tudja.;)

Előzmény: kenguru (490)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 490
Szerintem az a tuti, ha lehetséges, hogy a lány csak kívülről támaszkodik a kocsira :). Így nem lehet semmi gond.
Bocs, ha offtopic voltam
Előzmény: Ruppy (488)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 489
Ruppy!

Ez mar egy kesz forgatokonyv, kell meg egy kamera, egy stab aztan "hadd mennyen". Lecelek . Csa.

SanFe

Előzmény: Ruppy (488)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 488
Sanfe

Veszélyes ez az sex téma. Figyeld meg el fogod b@szni az ülés rugókat. Ezen az autón (BMW E30) mindent elég jól eltaláltak de az ülés nem jött össze. Nekem már hatszor volt heggesztve. Egyébként a tetoablak is feldobja dolgot. :)

Előzmény: Sanfe (485)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 487
Sanfe

A végén még tesvéred lessz;)

Előzmény: Sanfe (483)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 486
Fec

Az OK , hogy én E30 sovinisza vagyok de ettöl függetlenül ide minden belefér. Lazák vagyunk mint a riga lánc. Amikor indult ez a topic valamilyen nevet kellett adni.
/OO=[]=OO\ BMW E30

Előzmény: Fec (484)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 485
E30 sex on : through the weekend for everybody!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: Sanfe (483)
Fec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 484
Story? Viccelsz? Hat perrrsze hogy van. Csak nem E30-as (vagy legalabbis arrol most nem jut eszembe), ugy is johet?
Előzmény: Ruppy (482)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 483
Ruppy!

Ha idegen /*ez nem jo szo, ismeretlen, eddig meg nem latott*/ melltartot talalok a gipbe, akkor majd elkezdek gyanakodni.
Sotetkek karpit van benne, szerintetek ehhez milyen szinu melltarto megy a legjobban, vagy akar sorrendre is kivancsi vagyok.
0. anelkul
1. tuzpiros
2. citrom
3. feher
4. bánomisén

SanFe.

Előzmény: Ruppy (480)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 482
Fec

Koszi az infot.
Story nincs?

Előzmény: Fec (475)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 481
No igen. ez nem szerény. sAjnos az enyémben csak az az ABS van, amit a Fila gyárban beletettek a cipőmbe :(, pedig már volt, hogy jól jött volna:
Román határtól 3 kilométerre, eldugott egysávos út, megyek biharX-ből, biharY-ba, közben nézem az Népszabitt, mi a pálya. Felnézek, Jesszusom, ez meg kanyar, ez meg árok, ez meg szántóföld... Annyira meglepődtem, hogy automatikusan blokkoltam, azután meg pörgethettem a kormányt ezerrel, pedig nem mentem gyorsan, csak amatőr voltam. Egyhónapos kocsi, hűtő szétreccsen, rendszámtáblát öt percig kerestem a térdig érő gazban. Szóval nem voltam túl happy, de hát ilyen a (béna) élet.
Előzmény: Ruppy (478)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 480
Sanfe

Az E30 tök könyen függöséget okoz. Ha csak bele kukkantassz kivülrol nem tul magával ragadó de ha mész vele rögtön hatni kezd a "drog". Nézz utána lehet, hogy az öreg padlógázzal firkál az autóddal a belvárosba és közben tele van szoke csajokkal a hátsó és az elsö ülés ;)

Előzmény: Sanfe (479)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.25 0 0 479
Fiuk!

Szerintetek hany uveg sort er meg egy E30-as kipufogohegesztes? Apam most szolt hogy megcsinalta /*pedig nem kertem ra*/. Lehet hogy O is beleszeret a BMW-be, aztan vesz egy jobbat mint az enyem? Megorulok.

SanFe

Előzmény: Ruppy (477)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 478
kenguru

A hatodik kerületben a Ferdinánd hídon .
Poker arcal város nézés:)
A váci út felöl.
130 al a 325i vel
120 al a xsara 1.8i vel
110 el golf 3 1.6i
A végén midig rendesen recegett az ABS.

Előzmény: kenguru (476)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 477
Most beszéltem telefonon egy E30 as flugosfutam ismerosm. Kész lett az átépítéssel. 328i lett a daram. 224 Le mértek rajta padon. 3.45 ös difivel a vége több mint 240 Km/óra. Az órája "csak" 240 ig van skálázva . Autópályán ki tudja akasztani és még gyorsul a darab egy kicsit. A 525TD fotengelyét tette bele és az ///M5 kuplungját.Ezzel a fotenglyel 2800ccm lessz. Ez jobb mint az "e" vagy a 324diesel fotengely mert még nagyobb a lökete. A fotengely is könnyebb egy pár kilóval mer a turbóké kemény kovácsolt acél, és a ledkereke kuplungal együtt is egy pár kilóval (ha jól emlékszem 4 kg) al könyebb lett. Kompresszio 14.5 Bar/cyl
Nincsen benne sport gyertya:))) se raly felirat. Kivülröl teljesen gyári állapotu. Semmi faxni.
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 476
Persze, igaz, ami igaz, nem csal sokat, mert a múltkor megfogtak az M5-ösön, (hajnal fél egykor!), és azt mondták, hogy 185-tel pöfögtem, míg az órám 190 körül billegett...
Előzmény: kenguru (473)
Fec Creative Commons License 1999.06.25 0 0 475
Hello skacok.

A kilometerora-csalasrol van egy yo kis tablazatom. Meg a regi Auto es stilusba tettem be anno. Ime: http://members.xoom.com/plusinfo/tabla.jpg
Linket csinalni most lusta vagyok, bocs :)

Amugy az E30-rol annyit, hogy jopar nemet tipus kozul ez az egy volt ami igazan megfogott. Szoval szerinetem nagyon yol eltalalt modell. Kar hogy mar erosen kezd kioregedni :(

Előzmény: Sanfe (438)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 474
Kenguru

Tök szép autó.:)

Előzmény: kenguru (473)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 473
Ruppy!
Autóm az általad nem túlzottan nagyrabecsült Citroen Xsara 1,6. Tudom, hogy az órám csal, úgyhogy ne is kezdjetek el tanítani, hogy azzal a kocsival nem lehetséges... :)
Előzmény: Ruppy (472)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 472
kenguru

Lehet, hogy nem figyeltem eléggé de nem tudom milyen tipusu autód van. Biztos, hogy valami hegyes darab lehet ha el tudod érni 90 Le. vel a kétszázat.
Igen a hifi az nagyon fontos, hogy jó legyen mert elég sokat ül az ember a kocsiba én kb 50 percet naponta. A baszustól megszül a várandós kismama ha beül hozzám. Amikor feltuningoltam a hangzást az elso hitrelen hangzavarnál lesett a hátsó rendszám tábla :)

Előzmény: kenguru (470)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 471
Figura!
Ha gondolod megnézhetem holnap, mert én hétvégenként ott lakom emellett a kereskedés mellett. Egyébként van egy ismerősöm, akinek van egy eladó 325 kabriója. Szerintem nem rossz vas, és nem is drága. érdekel?
Előzmény: Eclipseboy_ (466)
kenguru Creative Commons License 1999.06.25 0 0 470
Ruppy!
Most ég az arcom, nem győzöm kenni mindenféle faktorral: Még sohasem mértem a gyorsulást. Asszem olyan 13,2 körül lehet? (szóval inkább lassulás?)Persze hajtom időnként mint a disznó, de ha sietek, még a kilométerórát is ritkán nézem, nemhogy a vekkert.
Egyébként ha kőszívű vagyok üti a 200-at, de akkor ne jöjjön szembe egy szellő sem!
Nagyon kedvelem egyébként a nyomatékát, mert ötödikben ár ötventől lehet vele mocorogni, nem kell váltogatni. Persze ha sietek, akkor kettes oylan 95-ig, hármas 140-ig, utána meg már úgysem tudok kapkodni a 90 lóval. Persze a legjobb benne a céges benzinkártya :))))), meg a hifi, de az nem gyári. egyébként mikor Olaszországba mentünk vele, 130-140 két személy, csomagok, légkondi és 6,3 volt a fogyasztás! Remélem senkit sem untattam...
Előzmény: Ruppy (462)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.25 0 0 469
Ez egy 2 literes turbo (mint a rallyautók általában). A max teljesítmény 5700-nál akkor is kevésnek tűnik. Ez azt jelenti, hogy normál utcai ford.sz. tartományban versenyeznek vele.
Előzmény: Ruppy (468)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 468
Eclipseboy_

Valoszinüleg valami nagy köbcentis kis sürítésü darab lehet.

Előzmény: Eclipseboy_ (463)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.25 0 0 467
Szerintem már eladták, de hátha...
Előzmény: Eclipseboy_ (466)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.25 0 0 466
Gyártmány: BMW
Tipus: M 3 2.3 B
Hengerűrtalom [cm3]: 2300
Üzemanyag (Benzin, Diesel, Gáz): B
Évjárat (ÉÉ.HH): 90.
Szín: T.FEHÉR
Forgalmi érvényessége (ÉÉ.HH.NN): 1999.02.18
Bruttó Irányár: 1499000

Feladás napja (automatikus): 1999.05.05
Feladás időpontja (automatikus): 12:39

Feladó adatai
MOBIL CENTER CAR
A szerződést aláíró személy neve: Szabó Attila

Város: KECSKEMÉT
Utca: Ceglédi út 71.
Telefon:: 76 414-414
Telefon:: 76 414-415

Előzmény: figuramatyi (464)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.25 0 0 465
figuramatyi

Nekem is az lenne az álmom.(vagy a nagyobbik 3.2i) A gond az hogy elég ritka és drága a fenntartása.(nem a fogyasztásrára gondolok itt) Ha egy sima M20 as 6 hengeres elromlik, nincs nagy pánik. Tele vannak velük a bontók. És az utángyártók is elég sok mindent csinálnak hozzá. De ha egy ilyen kis ékszer elszáll, mondjuk a hengerfeje, vagy csak egy vizpumpa mi a fenét tudok vele csinálni? Anyagi csod :(( Pedig az E30 as ///M3 as (2.3 liter 16 szelep 215 Le) nagyon tuti darab. Jár a pofám ,de ha megtehetném az tuti , hogy vennék:)))

Előzmény: figuramatyi (464)
figuramatyi Creative Commons License 1999.06.25 0 0 464
Nem tud valaki egy eladó E30 M3-at a fiatalabbak közül?
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.25 0 0 463
Most nézegetem az Érdiék rally honlapját és az alábbi adatokat találtam:

Max. teljesítmény: 300 LE /5700as fordulaton

Max. nyomaték: 500 Nm /3750es fordulaton

Ezt a motort akkor még pörgetni sem kell? Vagy elírták?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!