Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Toms Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1808
mccheese!
Nekem gázos (LIP) csillapitoim vannak, de nem vállalják sehol a keményítését. Pedig jó lenne, mer belever hátul a gumiba. Én is a Kárászynál kérdeztem meg, ott mondták, hogy nem tudják megkeményíteni, és KONI-t ajánlottak helyette (20e/db). Ezeket a gázosakat nem is lehet keményíteni? Elöl a gyári olajos van, azt a Magnum tök jól felkeményítette!
Toms Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1807
kenguru!
Mennyiért vágják hozzád a csillapítókat?
Neked is 1 hónapos szállítási időt igértek?
Toms Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1806
kenguru!
Ja, a piros az keményebb, a sárga az meg állítható.
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1805
OK OK.
z.
kenguru Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1804
A piros keményebb! (legalábbis a squash labdáknál) :)
Mivel állítható keménységű, ezért gondolom ha bekeményítem atomra, akkor bepirosodik :)
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1803
mcc gratula a 3.hoz :-)
z...
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1802
kenguru: tutijó, abban az emlegetett TUNING újságban minden kocsiban az van. koni. "rotes" meg "gelbes" "konis". :-) melyik a kemenyebb a sarga vagy a piros?
mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1801
Akkor minden visszavonva....

Mcc

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1800
Egyszer Veszprémben én is indultam egy ilyen amtőr rallin (bohó ifjúság) kategória 3.hely lett. No meg egy szépen összetört jobb első sárvédő :o(
Azóta meggondolom mibe megyek bele.
Egyszer lenyúltuk a vállalati széria Lada Nivát és elindultunk vele a szilveszter rallin. Seholse voltunk de adtunk a gép arcának :o)

Mcc

kenguru Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1799
MC sajt!

Nem a Kárászy csinálná, ők csak behozzák. Citroen szerviz rakja majd be a telókat. A Koni teló meg számomra elég jónak tűnik (3 év gari + image)

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1798
onnan ez az amatőr verseny ötlet, hogy a GranTurismo-ban is a legbénább verseny valami "Sunday Drivers Club" vagy mifene, szal tök amateur kocsikkal mennek benne. :-)
vannak amateur rallyk, nem is RIII, csak "amator rally", de nem neztem meg (Pecs volt, meg Egom a strazsahegyi gyorson - valami "kupa" az is). tudod ahol regebben csak 1 buko kellett azt mehettel. most kell cso, szek, ov.
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1797
na ja.. hóban én is szeretem. pl kitapasztaltam mivan ha túlba viszem a gázon fordulást, azt' mikor megszünik a csúszás és elkapja a kerék a földet, én meg épp keresztbe állok, már megy is a padkának orral. :-)
Pécs fele Szekszárd előtt (után?) van az a yo kis hegyi szakasz...... :)
öcsém: "jóvan jóvan lassabban" "félsz vazze?" "igenis félek b+!" :-)
Azér mikor arról van szó hogy más is nyomja, és időmérés van meg benzinszag az nagyon kewl.. ..a cityrally ügyességiket csípem, a pécsin most volt egy elég sodrós, nemsok lassítás volt benne. És pesten volt egy havas... az király volt! gázadással meg elvétellel nyomtam végig, padló2... ..lelett nyomva egy 525BMW meg egy Sierra XR4.... 5-ből 2.lettem, de az 1. meg egy S105-ös lett.... :-) valamit piszkált a skac indulás előtt - a nevét meg ott pusmogták, biztos minden ilyenen ő alakít.
mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1796
Csináljunk egy 400 db-os lada szériát :o)

Néhány év és az említett versenyeken is eluralkodik a profizmus. Ebből a szempontból borulátó vagyok.
Jó nekem a közút versenyezni, pláne ha valamilyen szélsőségesebb időjárás van (eső, hó stb.)

Mcc

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1795
most mivan ha RIII-ban elnéz az ember egy sodrós kanyart és odavágja egy fának? nincs autó amivel munkába járjon :-))))
ladakupa, astrakupa, skoda trophy...
...a TUNING ujsagban (nemet) olvastam, csinaltak valami 40 (400?) darabos Focus sorozatot, direkte a Ford Focus kupara. hmmmmm :-))
z.
mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1794
Ez még sosem sikerült. Ha megnézed a versenyeket: Az induláskor pár haver összeállt versenyezni, aztán jöttek többen, több pénzzel, jöttek a profik, és akkor már csak a pénz beszél, és akik kezdték, azok kimaradnak...
A legjobb példa a kamionverseny. Eleinte a sofőrök leakasztották a félpótot és versenyeztek egy jót, aztán mentek tovább. A végére a merci már külön gyártott versenykamiont, ami nem is volt képes vontatásra, csak versenyre...

Erről ennyit.

Mcc

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1793

> úgysem állod meg, hogy ne versenyezz vele.

na ja.. ..en semmilyen motorral se allom meg. :)
nem verseny masok ellen, hanem csak ugy elvezetbol (egyedul) is...

valami szervezett korulmenyek koze kene ezt szoritani, de a gokart az nem auto hanem gokart, a rally meg tobb autot es milliomos hatteret kivan...

z...

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1792
Az offtopic miatt ne aggódj. Ruppyval már megbeszélték páran a dolgot, és mindíg szívesen lát mindenkit. :o)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1791
Ruppy!

Az 50-80.000 tényleg nem kevés, de lényegesen kevesebb annál, mint amire számítottam. Valószínűleg megtartanám a kocsit még több évig, szeretném ha akkor már tökéletesen nézne ki. Engem zavar, ha nem jók az illesztési hézagok. Egyébként a Mitsubishi-sek szerint az autó bal eleje van megrogyva, lefelé nyomódva, ami állítólag a Mitsubishi-knél gyakra előfordul, pl. padkázásnál. Tehát szerintük semmit sem kell kiszerelni, mivel a torzulás a motor előtt van (a kocsi bal-első sarkát kell kihúzni).

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1790
Nekem az elfordítós tetejű régi légszűrőm van de annak a tetjéről levágtam a lemezkét ami lezárja a nyílásokat.

Mcc

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1789
Célszerszámot csak házilag tudsz csinálni. A gömbcsuklókkal én is szoptam, de azzal szigorúan tilos finoman bánni. Kell egy legalább 1 méteres pajszer hozzá, és azzal megfeszíteni, majd utána odaütni.

A gépben széria motor van.Amit megtettem vele az a szűrőház kiperforálása volt. Az előzőt adtam el Ritmo 130TC motorral, azzal nagyon ment de minden rendőr kötekedett, meg ha jó motor van a gépben úgysem állod meg, hogy ne versenyezz vele.(Miután eladtam össze is törték totálkárosra).

Mcc

sixkiller Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1788
hzolee: nem akarok forma bonto lenni, de kuldtem az AUTO TUNING-ba egy
ket web cimet.
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1787
a meleglevegőst én se, mindig az ún. "3. állásban" volt, amikor mindkét cső nyitva. egyszer raktak fel a leömlőn levő fűtőboxtól a léxűrőmig gégecsövet, de meghalt a kocsi attól a melegségtől, leszedtem azonnal. :))))
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1786
mcc kezdünk offtopikok lenni itt de nem akarok külön topikot.
ezerötösnél nincs hely akkora gégecsöveknek, a 2-2 lámpa közötti helyet elfoglalja a hűtő.
z.
hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1785
mcc:
úgyérted, széria motor, vagy tuningmotor de nem nyúltál hozzá?
én légszűrőházam szétnyírva, benne JR filter. bontexes skac mindenáron be akarta rakni, mikor látta a szétszedett házat, mondta hogy mivel ez így "direkt léxűrőnek" lesz használva, gari nincs. mondom OK. :-)
Mit szólnál 1 lada lev.listához? most érdeklődök (rally.hu-n, hixAuto-n, hogy egyáltalán lenne-e forgalom....)
Ilyen célszerszámokat : rugókiszedő, stroboszkóp, gömbfejkinyomó (kocogtatással/ütlegeléssel NEM jön ki) stb., honnan lehet beszerezni?
z.
mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1784
Hát ilyet még soha nem akartam tenni a gépre. Előröl már hoztunk be levegőt. A kürtöket átszereltük a hűtő elé, és azoknak a helyén lévő két lyukon vittük be a levegőt a szűrőbe. A szűrőház akkor még egyben volt, és mindkét lyukra ment egy-egy kb. 80mm-es gégecső.
Én egyébként még soha nem használtam a meleglevegős beömlőt. Még télen sem.

Mcc

mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1783
Na, mostanra olvastam végig a topicot (nyelvkilógás....)

Amit javaslok: Mi sokat kísérleteztünk futómu tuninggal. Nem vált be a leültetés, mert bedőlt a torony (elvált a doblemez a sárvédőtől). A rallis haverral, arra jutottunk, hogy a keményebb rugó ugyan jó, de ha túl kemény az szétszaggatja a tornyot. Mint írtam a volga rugó nekik a ralligépbe bevált, de 2 hónapot vártak rá amíg be tudták hozatni kintről. Minden bontós csak mosolygott mikor keresték....he-he maguk is ladával ralliznak?

A gátlókból az egyirányú ok. Ha érdekel írok majd címet. Egy rugó cseréért még sosem vittem szervízbe, csak egy jobb kiszedő kell.
Nekem most gyári zsiguli rugó van benn elöl hátul, egy-egy menet kivágva. Kétirányú bilsteinnel. Mostanra már érik egy gátlócsere, mert kezd puhulni a dolog. Majd utána nézetek a zsiguli gátló keményítésnek, mert az igen olcsó.
Én még a motorhoz nem nyúltam. De a légszűrö házat kiperforáltam körben, kb. 300 lyukat fúrtam bele, olyan mint a tésztaszűrő. Gyertyákkal játszadoztam, kezdve a négyszikrás bosch-sal..... most sima Marelli van benne, ezzel jobban megy mint eddig bármelyikkel.

Ha leülteted a gépet egy jó kartervédőt mindenképpen csináltass rá. Az enyémen 5mm-es dúraluból lett hajlítva, és U profillal merevítve. Ha első futóművet javítok, szinte mindig a kartervédőnél bakolom alá a gépet. A minimum, hogy elbírja a kocsi súlyát.

Dupla stabilizátorról még ladánál nem hallottam. Szerintem elsőre próbálj bele keményebb gátlókat. Ha tetszik az eredmény, kipróbálhatod a rugókeményítést gumibakokkal (így sokkal sokkal olcsóbb). Mi is így kezdtük bejátszani a kocsit. 6-6 db gumibak az első rugókban. Bestiálisan kemény és stabil lett, de leharaptad a nyelved a kőbányai úton.
Aztán ha így beállítottad a keménységet, már lehet keresni rugókat is.
A volga rugó 5-7 ezerbe van darabonként.

Mcc

Kombi difit megkérdezem....

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1782
Mcc: hol a francba' lehetne ilyen gépháztetőre való légbelépő-nyílást szerválni műanyagból? reggel 10EFt-ért akarták adni nekem, az talán sok 1 kicsit. fontos hogy ne legyen süllyestett és csavarral rakhassam fel, lakatosmunka (gitteles,stb) ne kelljen hozzá.......
z.
mccheese Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1781
A Kárászynál NE csináltass lengéscsillapítót. Amit ott csináltak, az 3!!! hónapig bírta, aztán engedni kezdte az olajat.
Majd kérek címet, aztán beírom....

Mcc

Ruppy Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1780
Eclipseboy_

Ellenörzés képpen te is méricskéljél elötte tolomérövel. 50-80 Ft. az kemény lové. Valszeg kiveszik az egész motort meg minden zavaro bizbaszt és elkezdik spanolni. Nehog csak elölröl megfeszegessék és kész. Ha szemre nem feltünö és a kocsi egyébként jol viselkedik nem huz, nem döl semerre...én nem foglalkoznék vele.

hzolee Creative Commons License 1999.07.22 0 0 1779
Eclipse: Csukovicsék épp "lecsukták" a kocsit, forrás AutoMotor, illetve (www.)rally.hu
z.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!