Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.21 0 0 338
Ruppy!

Van azért egy-két autókárpitos cég Mo.-n, őket is felhívhatod. Sőt a CarPit nevű cég állat bőrhuzatokat is csinál.

Előzmény: Ruppy (337)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 337
Gyerekek rosszul vagyok.

Gondoltam egyet, hogy kicserélem a padló kárpitot fekete szinüre. Felhívtam a márkakereskedot és aztán jött a roham. 89000 Ft.:((((((((( Egy ülés kárpitcseréje 45000 bol kijön.Még jó hogy kapni. Nem is olyan csunya szinü ami van most, hogy igy átgondolom.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 336
Sanfe

Ha ügyi vagy. A 325i szivó részét a pillangóval (csak négy csavar fogja) fel tudod rakni az erdetid helyett. Nagyobb a pillangó átméroje. De ha az egész szivóöntvényt a pillangóval átrakod az a leg egyszerübb. A 325i nek mindenhol nagyobb az átméroje de viszont a felerosítése tökre megegyezik a 320i vel.

Ruppy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 335
Sanfe

Elég nehéz leszedni. Csavarhúzóval erosen de óvatosan. Találsz majd benne egy fémlapra ragasztott kerámia lapocskát amin egy lézer trimmelt elenálás hállózat van. A "potméter" eleje és közepe közé kötve egy termisztort. Ez a termisztor viszi odébb a karakterisztikát ha hideg a belépo levego (szélesíti az injector impulzusát...osciloscoppal mértem).

Ha katalizátoros az autód, vigyázz mert ha túldúsítod az üzemanyagot elrepülhet minden pl:katalizáto.

Ez az egész állítgatás inkább az L-Jetronicos vezérlo rendszerüeken "segít"
A motronicosoknál a lambda szonda beleszól és visszaveszi a dusítást.
Ha jól emlékszem neked 320i -d van . Ha a gyujtáselosztó a blokk oldalábol jön ki akkor Jetronicos, ha a vezérmütengely végére van felszerelve akkor Motronicos
Még talász egy bazi nagy muanyag élkereket amit egy csavaros bizbasz fikszál le, hogy el ne csavarodjon. Ha a szemed elött lessz minen magáért beszél. ELÖSZÖR JELÖLD BE AZ EREDETI BEÁLLÍTÁST azután próbából 1-2 fogat mag lazithatsz a rugón. Ha eresztettél a rugó feszességén valoszinüleg az alapjárati CO vagy az egész alapjárat el hangolódik. A lmm. házán lévo imbuszfejü bypassz csavarral uttánna lehet menni a dolgoknak és normál alapjárato lehet vele csinálni.
Ha ezzel az eljárással "dúsitottál a keveréken toljál neki egy ki elogyujtást. Egész addig amig éppen nem csörög meg és nem kezd rángatni. A gyujtást azér kell megökni mert az elogyujtás vákumcsöve a pillangón kivül a légszüro felöl van. Ha a szüro légellenálását drasztikusan csökkentetted -> az elogyujtás vákum se siet majd növekedi a megszokott ütemben, ezért jótékonyan hat ha az alap elogyujtáson egy picit növelsz. Az a lényeg ha 2000 en van a fordulat ne biccegjen ne ránduljon a motor. Egész eddig a határig vagy még egy hangyafasznyival túl.
Feltétlen cseréld ki a szurot kis légelenálásura. (bukszátol függoen lentebb irtam, hogyan) Egy kis (min 5x5cm de lehet nagyobb is) nyilást is nem árt nyitni alul.
Miden jegyezzél meg hogy volt beállítva és ha nem tetszik vissza tudjad állítani az eredetire.

Előzmény: Sanfe (332)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.21 0 0 334
Jo egy hete Pestnek tartottam a csaladdal. Kiskunfelegyhaza es Kecskemet kozt van az 5-os legizgalmasabb szakasza. Veszettul huzott az Audi 90, igaz sok elozes kettesbol indult. Itt ragadt ram egy Toyota. Vegig egyszerre elozgettunk; ugyesen kihasznalta azt, hogy ha en elindulok o is ugorhat egyet. Jott a Kecskemetet ingyen elkerulo M5, gondoltam, itt majd elhuzhat. Inkabb kenyelmesen maradt mogottem, ha kimentem, o is jott a kulso savba. Az oram 220-on kifekudt, nem mertem le, de ez nyilvan a gyari 197-et erositi meg. Fizetos szakasz elott vissza a regi 5-re, ahol szerencsere a szembejovo savot ellenoriztek. Nem sokkal kesobb a repter fele le kellett fordulnom, a Toyota tipusat igy sajnos nem lattam (gombolyu volt az biztos - Supra? akkor nem csoda, hogy jol tudott jonni).
Előzmény: Eclipseboy_ (327)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.21 0 0 333
Ruppy!

A Fordnak nincs Talon nevezetű kocsija, de az Eagle-nek igen. Az Eclipse karosszériáját a Chrysler készítette, a többit a Mitsu adta és közösen gyártják/gyártották őket az USA-ban. A Mitsubishi Eclipse név mellett a Chrysler két cégének nevén is lehetett kapni őket (Eagle Talon, Plymouth Laser). Ez utóbbi néven 95 óta nem gyártják. GTO név nem lehetett rajta, csak GS (2.0 szívó), GST (2.0 turbo), GSX (2.0 turbo 4WD. Ez utóbbi kettővel nem érdemes kikezdeni, főleg a GSX-szel, ami alatt abszolút rally technika van.
A púp azért kell, mert különben nem férne el a vezérműszíj háza.
Itt egy kép, amin látszik miről van szó (a motor jobb oldalán levő szürke bizbasz):
http://www.angelfire.com/or/phreaksplace/talon3.html

Előzmény: Ruppy (330)
Sanfe Creative Commons License 1999.06.21 0 0 332
Hi Mindenki!

Ruppy!

Hetvegen kicsit piszkalgattam a gipet /*na nem egy bottal messzirol*/, kivettem a legmennyisegmerot. Le akartam venni a fedelet, s nem adta meg magat. Van valami szilikonos tomites a fedel es haz kozott. Ez az egesz rogzites vagy valami mas fortelya is van a levetelnek? Lehet hogy izombol kellett volna nekiallni? Tudsz ebbe segiteni?

SanFe.
Kossz.

Előzmény: Eclipseboy_ (329)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 331
Eclipseboy_

Próbáld meg szelektíven vizsgálni a dolgot. A lendkerék könnyítést eroteljesen lehet érezni, de a rezgentyut?? Ha tényleg korrekten csak a rezonátorosfeltölto érezhetoen dob mondjuk 5% ot akkor megéri. De ha csak ilyen Bon..x stilusu tuning (rally felirat sport gyertya:)),neon az alvázra... stb akkor nem nagy durranás.

Előzmény: Eclipseboy_ (329)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 330
Eclipseboy_

Tegnap láttam két Eclpise-t is a városban. Az egyiken Gto vagy valami ilyesmi felirat volt (elég piszkos volt a fara). Nagyon jól nézett ki, olyan dögös sportautó kinézete volt. Mi az a púp a motorházon? Mi lehet ami em fért bele a motortérbe? Az Eclipse nincs véletlen rokonságban a Ford talonnal?

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.21 0 0 329
Most már én is tudom, hogy az 1.6-os Golfok okozhatnak meglepetéseket. A fene se gondolta volna. Itt az ideje annak, hogy pár plusz lóerőt belepumpáljak a kocsiba, biztos ami biztos alapon. A Magnumos tuninggal kapcsolatban majd igyekszem körülnézni, ugyanis van egy kocsijuk amiben benne van ez a rezonátoros feltöltő és lendkerék tuning, majd megkérem őket vigyenek egy kört vele. Ez az autó egyébként be lett mutatva az Auto2-ben, ha kamu lenne csak megírták volna.
Előzmény: Ruppy (328)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.21 0 0 328
Eclipseboy_

Most én is ideiglenesen egy uj golfal járok. Lakatizálóban van az öreg BMW. Elojött rajta a herpesz a karosszérián. Tényleg meglepo ahogy megy, pedig csak 1.6i 100Le motor van benne. Sík úton max 195 a vége. És a kanyar az a csuda kanyar az tuti. Ennek lehet nyomni ami belefér, semmilyen szituban nem jöntt ki a sportszelet a gatyámba, soha se lett jaffás a bugyim.:))
Tegnap a körúton egy idösebb Audi 80 as (azt hiszem de lehet, hogy egy kicsit nagyobb volt) mindenkivel versenyzett ahogy én láttam még a Tátra villamost is megszivatta betartott ahol tudott, minen kissebb autónak derékszögben váltott mindig sávot, a srác arcán látszott, hogy miröl szól az élet, .Az autója ki volt rittyentve: citromsárga szinü,plussz beömlok a motorházon, orbitális méretü "Audi"felirat keresztbe az autón, széles gumik,röfi töfi, szánalmasan torzító hifi,kopasz gyerek...szal minde benne volt ami kell:) Ami a lényeg, szerintem a nagy kapkodásban amikor összerakta vagy összerakatta a srác az autóját a lóeroket kifelejtette. Háromszor is megkapta ami jár, de ami a lényeg az én kis Golfomtól ami azért nem repülogép:))))))))

Előzmény: Eclipseboy_ (327)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.20 0 0 327
Ez a topic már régóta nem csak E30-akkal foglalkozik, de szerintem nem baj. A hátsókerék-kormányzást biztosan szokni kell, én majdnem besz*rtam, mikor elkezdett kanyarodni a hátulja egy húzos kanyarban. Azt hittem mindjárt jön az árok.

Ruppy!

Te mindig kérsz story-kat, nos itt van egy mai. Vácról jöttem Pestre az új 2-es elkerülőn. Előttem volt egy Audi 100-as (nem volt rajta hátul felirat), mögöttem egy Golf IV. Együtt előzködtünk és nyomultunk, de az előttem menő Audi mindig bement középre és villogtatta a féklámpáit, látszott nem akarja, hogy megelőzzem. Nagy trükkösen végül jobbról megelőztem és bementem elé, aztán a tükörben észrevettem a hűtőrácson levő piros S4 emblémát. :-(((
Azonnal kimentem a külső sávba, el is húzott rendesen, csak szórakozott.
Aztán hagytam a Golfot, hogy megelőzzön, mert kíváncsi voltam, milyen típus ami ilyen jól tartja velünk az iramot (igaz, hogy 180-körül már leszakadt), vártam, hogy valami GTI felírat előbukkan, nos egy 1.6-os volt. Azért becsületére legyen mondva elég jól ment. Nem hagyott volna ott, de nem kell szégyenkeznie.

hosszu Creative Commons License 1999.06.20 0 0 326
Nyitottam egy PSA topicot, mert szetoffoljuk az E30-at, mehet oda is. Mar Renault jelentkezo is akadt, valoszinuleg francia autos topic lesz, ha megeri az oregkort. I'll do my best ;)

Kezifekes tapasztalatom nincs. Sajnos utoljara kb. fel eve volt veluk dolgom, akkor is csak rovid idore. Amit irtok, az egy kicsit piszkal. Annyira szarul nem lenne szabad viselkednie ilyen helyzetekben. A ZX szerintem egy viszonylag egyszeru hatso futomuvel rendelkezett. Az ujat nem lattam kozelebbrol. Allitolag telebasztak mindenfele zajcsillapitoval a kasznit, vagy egy mazsaval nehezebb az elodnel. Annak a hatso ajtaja is muanyag volt. A tank szerintem majdnem minden also-kozepesen muanyag, de meg talan felette is divat. A motor meg ugyanaz, ugyhogy csak lassabb lehet.
Tudja a rak. Lehet, hogy nekem is meg kellene probalnom egyet rendesen? ;))

Ez a "mindig fosas volt a vege" nagyon tetszik :))

Előzmény: Ruppy (325)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.20 0 0 325
hosszu

Most hétvégén hazavittem a Xsarat 1.8i. A telken alánéztem, tényleg elég bonyolult a hátsó futómüve. Minen fele bizbaszok mentek, mint egy nagy ördöglakat. Aláfeküdve az ember azt hinné, hogy ez a futómü csak tud valamit. De nekem nem úgy tünt a próbák alatt. A kézifékez forduló közben borulni akart. A kanyarba padlógáznál mindig ki akart törni az elej és a hátulja. Egy rendes keresztbe csúszásnál (2 sávnyi volt) egyáltalán nem voltam biztos, hogy négykeréken állapodik meg az autó a végére. Ezek a tesztjeim mentesek mindeféle bemutótermi brossurák teszterdményeitől . Ezek a dolgok szigoruan az én saját szük látókörü de viszont elfogult véleményem:)))))
Ez az autó nem egy mácsós, ha meg mégis játszani próbálja az ember az eszét vele mindig fosás volt a vége. A futómü nem tul jó. Kategoriával gyengébb a futómüve a Borához jépest. (Egyáltalán nem vagyok oda a Bora-ért de azzal bármit meg lehetett csinálni (én a hárombetüs cég autóit preferálom:)
Jól ugrik mert mez müanyag. Még a tank is müanyag meg a szivóöntvény is müanyag a hengerfejen....stb. 200 at ment max az autópályán. Ez elég szép erdmény.

Előzmény: hosszu (317)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.20 0 0 324
GanXstaZolee

Engem már régóta piszkál a gondolat, hogy mi lenne ha kicserélném a légmm. nagyobb átmérőjüre. De mindig lehagytam vele. Macerás és mi van ha nem követi a motor menzinigényét a nyagyobb átmérőjü lmm? Egyszer olvastam valahol a neten , hogy egy fickó átcserélte egy jóval nagyobb átmérőjüre. Valami régi Volvobol szedete ki. Fostam a dologtó, de most hallottam, hogy lehetséges. Csak a gumikönyöknél nehéz a csatlakoztatása a lmm-nek. Ha forró vizben kezeled egy kicsit akkor állítolag meglágyul annyira a könyök, hogy felmegy a nagyobb lmm -re. Azután kapd le a lmm fekete fedelét és csavarozd szét, vedki a kis kerámia lapkát és cseréld át a kisebb mérőböl kivettre. Motort indítsd be és miután felmelegedett, a rugóerövel és a kis imbuszfejü kerülőcsavarral normál keretek közé lehet szorítani. Szóval az se kizárt, hogy alapjáratod is lessz.:) A légszürőt kis légellenálásura cseréld ki és vágj a légszürőház aljára egy kövér nyilást (10x10 cm) Ez amit itt leirtam a fiu elmondása alapján volt.
Ha még van katalizátor az autódban akkor elég jó esélyed van, hogy ezzel a próbálkozással kicsinálod. De én akkor is megcsinálom.

Szervizbe soha nem vittem az autómat. Szerintem bármilyen probléma is lenne az autómon mindig az lenne a duma, hogy ez egy elhangol átalakitott autó "ehez kérem mi nem nyúlunk" A "tunig" mühelybe csak egy lóerőmérés kb 5 ezer forint.....:( Akkor mennyi lenne egy előgyujtás csucsra húzás padon? Jetronicos BMW el nem is foglalkoznak, pedig azokat is lehet egy kicsit igazgani. Ha meg újabb Motronicosod van annál egy sima gyujtáskarakterisztika igazgatás szofwareből 60-80 ezertől kezdődik.Rablás.:( Egyébként csak szoftware csere után olyan nagyon extra változás nincs. Az igazi tűz az abban van ami neked a gépedben is, a löket modosítás és a kompresszió növekés . Ha összemérsz egy csak chipes 325i egy löketileg meglököttel, az eredmény egyértelmü. A chip es akkorát kap a "lökött" verziótol, hogy egy hétig nem tér magához.

Légmm. : Az expresszben szokott hirdetni a srác. Csak hatos és hetesekkel foglalkozik. Én nála vettem egyszer egy nagyobb szálításu AC pumpát az autómba.(7 vagy 7.5 deci/perces helyett 8.5 deci/perc) Ja és egyszer pedig a normál 125 centiliter/perces injectorok helyett 175cl/p eseket, valami régi hatos sorozatubol vette ki nekem.
Nála láttam egy pár böszme nagy állat légmennyiségmérőt. Meg kéne látogatni.

Hu B@zze ennyit irtam. Őrület...gyorsan kinyitok egy sört mielött rosszul leszek.

Előzmény: GanXstaZolee (318)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.19 0 0 323
Gyuszi bá
l
Az E30 as oknál nincs semmi ürtechnolgia. Sima torlólapos légmennyiség mérö van. A továbbiakban légmennyiségmérő=AFM Egyébként szerintem sem lehet a légmm. babrálásával sportautót csinálni. De azért érdemes átgondolni egy pár százalékot lehet nyerni erőben.

Különösen veszélyes a dolog ka katalizátoros a masina. Ha túldusitod a
benzin levegő keveréket az AFM piszkálásával. A többlet benzin a katalizátort elb@szhatja.

Előzmény: Gyuszi bá (322)
Gyuszi bá Creative Commons License 1999.06.19 0 0 322
Na, azért csak lassan azzal a szívóellenállás-csökkentéssel. A légmennyiség mérős rendszerek (Pl. Bosch) úgy vannak beállítva, hogy a levegőszűrő fojtását figyelembe véve működjön helyesen. Ezt olyan nagyon becsapni nem lehet, mert fix áramlási keresztmetszetnél a levegő sebessége egyenesen arányos az átáramlott mennyiséggel. Negezebb a helyzet ebben a vonatkozásban azoknál a gépeknél, amelyek pl. MAP-szenzorosak. Itt a szívóöntvényben kialakult vákuumot méri a rendszer, és ebből számítja a szállított légmennyiséget. Ha itt csökkented a szívó ellenállást, a rendszer úgy érzékeli, hogy kevesebb levegőt szív a motor -> kevesebb benzint adagol -> gyengébb.
Előzmény: Ruppy (312)
Adeptus Creative Commons License 1999.06.19 0 0 321
Üdv !
Van egy cimborám aki BMW b... akarom mondani mániás. Van néki egy öreg cápája (318i) s mostanában E30 ra szeretne fejleszteni, amit úgy képzelt el, hogy vesz egy E30 kasznit (valami motorhibás autót, vagy mondjuk olyant aminek sérült a hátulja, stb...) és occsópénzér szereltet bele egy motort (valami 325-ös hathengerest emleget).
Szóval van valami tippetek hol lehet ilyen kasznit venni ???
hosszu Creative Commons License 1999.06.19 0 0 320
Mar megint off:
Valami ilyesmi, de a 406-ose tobbkaru felfuggesztes, bonyolultabb, mint a Xsara/306-e. Szerintem csak meg kell szokni.
Előzmény: Eclipseboy_ (319)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.19 0 0 319
Az biztos, hogy segíthet, ha a levegő áramlását segíted. Nem tudom a BMW-nél hogy van, de pl a Mitsu-knál van egy "silencer" ami a szívóhang-csökkentésére szolgál, az ilyeneket rögtön ki kell dobálni. Nekem most új sportlégszűrőm van és ahol éri a levegő a szűrőt ott koszos, máshol semmi. Ebből gondolom, hogy a szűrő felületének max 20-30%-a van kihasználva, a többi el van takarva, úgyhogy valamikor neki kell állnom és kivágni a szűrőház oldalát.

A hátsókerék-kormányzásról annyit, hogy van a családban két 406-os ( az egyik már a módosított modell, múlt héten jött meg, de még nem volt alkalmam kipróbálni) és annak is ilyen hátsókerékkormányzása van. Ez úgy működik, hogy a felfüggesztés kanyarban eltekeri a futóművet (nem tudom érthető voltam-e?). Egyébként olyan vezetni, mint egy bevásárlókocsit, elég szar, mintha sodródna a kocsi segge.

GanXstaZolee Creative Commons License 1999.06.18 0 0 318
Hi!

Ruppy! Érdekelne a dolog, ha tényleg csak 17000 körül van... egyébként érdekelne, hogy ti hová hordjátok az ilyen tuningolt kocsikat, szervizbe, persze csak akkor ha otthon nem lehet megcsinalni... pl. egy ilyen légmennyiség mérőt hogy lehet felpakolni? Egyébiránt miután itt a nyár és lehet menni szabadon, élőben is meg lehettne vitattni a dolgokat, na meg persze a másik E30-ast jól szemügyrevenni :))
Bye!

hosszu Creative Commons License 1999.06.18 0 0 317
Tehat nem Xantia.
Utana akartam nezni pontosan ennek a passziv hatsokerek-kormanyzasnak, de a marhak atdesignoltak a www.citroen.com-ot, es semmi nincs rajta.

A torzios tengely regebbi talalmany, mint a passziv hatsokerek-kormanyzas. A tengely tulajdonkeppen a rugozast biztositja, amin a lengescsillapitok fognak vissza valamennyit. Osszessegeben nem egy bonyolult valami, mar a Kacsakban is letezett.
A passziv kormanyzasnal valami olyan trukk van, hogy a kerek dolesszoge is valtozik. Tenyleg stabil egeszen addig, amig nem jon egymas utan suru kanyarvaltas, foleg nagy sebessegnel. Erdekes modon a sportosabb valtozatok futomuve erzeketlenebb erre, bar joval kemenyebb is. Engem az 1.4i egyszer ilyesztett meg, egyik kanyarivbol a masikba, mikozben az uttest dolesszoge is valtozott. Az auto nagyobbat billent egyik oldalrol a masikra, mint amire szamitottam. Ekozben a tapadas-erzet sem volt tul nagy hatul. Ha fel van ra keszulve az ember, akkor nem lehet gond.
Aktiv hatsokerek kormanyzas ugy tudom, a Honda Prelude-ban van. Amig az elso kerek balrol jobbra teljesen atfordul, addig a hatso ezt ketszer teszi meg, igaz, kisebb elfordulassal. Nagy sebessegnek kisebb kormanymozdulattal dolgozik az ember, ekkor a hatso kerek egy kicsit ellentetes szogben all az elsovel, mintegy koriven futva. Alacsony sebessegnel pl. kanyarodasnal kitekert elso kereknel pedig azonos iranyban. Valami hasonlot csinal a passziv is. Szerintem ennek koszonheto, hogy a probauton az 1.8i 16v hatuljat szepen rahuztam a padkara egy szuk jobbra kikanyarnal.
Javitsatok ki, ha hulyesegeket irkalnek, en igy tudom.

mccheese Creative Commons License 1999.06.18 0 0 316
A Xsara volt. Már a tesztjében is leírták, hogy a féktáv vételénél vigyázni kell vele.
Láttam a tv-ben a korzikai ralli győzteseként a Xsarát. Próbálok lobbizni a főnökömnél, hogy építsük át olyanra :-))))

Mekkcsíz

Előzmény: hosszu (315)
hosszu Creative Commons License 1999.06.18 0 0 315
Xantia vagy Xsara (esetleg ZX)? A Xantianak nagyon nem lenne szabad ilyet csinalnia.
Előzmény: mccheese (311)
mccheese Creative Commons License 1999.06.18 0 0 314
Valamilyen torziós baszacs van benne. A hatása olyan mintha sinen menne a kocsi. Tolja kifelé a seggit. Először furcsa volt, de meg lehet szokni.

Valamit javít rajta, de a rugózása kriminálisan puha, durvább kanyarvételnél fel akar borulni. Ja és emiatt a szar miatt a kézifékes fordulása is igen gyenge...

Hűűű, lehet hogy tényleg igazad van...... A Xsara nem farmotoros??????

Előzmény: Ruppy (313)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.18 0 0 313
Mekkcsíz

Mi az a hátsókerékkormányzás? Valami hidralika spanolgatja ide oda a hátsó kerekeket?

NEM !
Rájöttem végre!
Mekcsíz marha nagy baj van gyorsan álj meg! Szerintem fordítva ülsz az autóban.
Húúúú, jó hogy rájöttem.
Azé jó ha figyel az ember;)))))))))))))))))))))))

Előzmény: mccheese (311)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.18 0 0 312
GanXstaZolee

Egy ismerosöm most hívott, hogy felraktak egy 325i re egy 735i légmennyiség mérot(kb 15 mm el nagyobb átméro) és sokat erosödött az autó. Különösen 3000 fordulat fölött.
Totál bepörögtem, a jövo héten veszek egy ilyen légmennyiség mérot. 10-15 ezerért már lehet használtan venni.

Egyébként ez a dili általános is lehet mert minden autónál beválik ha a szivó ellnálást csökkented. Szal Eclipseboy_ és a többiek!!!!!!!!!!!!!

mccheese Creative Commons License 1999.06.18 0 0 311
Nem Pannon, Pantel.

Most jöttem Szombathelyről. Egy adalék a Xitroen-hez. 160-nál kijött elém egy Skodás. Fék, majdnem blokkolásig. A hátsókerékkormányzás miatt olyat imbolygott a hátulja, hogy majdnem lebontottam a korlátot az M1-en...

Üdv: Mekkcsíz

Előzmény: hosszu (301)
Ruppy Creative Commons License 1999.06.18 0 0 310
hosszú

Nem én voltam. De az a gyanum , hogy már eleve beteges volt amikor kihozták hozzánk. A fiu aki hozta azt mondta hogy valahol egy ujságíró csapat tesztelte a focust. De hát egy kb új autónak birnia kéne.

Elölrol nagyon szépen néz ki.

Előzmény: hosszu (308)
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.06.18 0 0 309
Az! Már nekem is feltünt, csak móka és kacagás. ;-)
Kétszer is meggondolnám mikor adom oda a kocsimat. :-DD
Előzmény: hosszu (308)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!