Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aulac Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2518

MMh-tól!

3 mailba került

 

1 Megkeresés, kérelem ("Kérem küldjék meg..."

 

2 Felszólítás a válaszra ("Tisztelt MMH...még válaszra sem méltattak...")

 

3.Fenyegetőzés a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséggel

 

Erre Sűrű bocsánatkérés, hogy "Nem is kaptuk meg a levelét..."

 

Majd 2nap után elküldték az angolnyelvűt és a magyarnyelvűt is. :-)) 

Előzmény: Abraka Dabra (2517)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2517
Helló.
akkor nektek van használatitok? honnan szereztétek?
Megjegyzem visztont a POI adatbázisa elképesztő a rendszernek. egész idő alatt azt használtam, nem kellett más:)
Előzmény: aulac (2515)
aulac Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2516
a Te általad leírtakba mi is beleestünk Olaszországban, amikor San Marinoba mentünk. a leggyorsabb útvonal helyett a legrövidebbet adtuk meg és szerencsétlenségünkre ez volt időben a leghosszabb:-/
Előzmény: aulac (2515)
aulac Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2515

Szia A.D.

Örülök, hogy sikeresen megérkeztél.

Sem az angolnyelvű, sem a magyar nyelvű kezelési nem szól a pillanatnyi sebesség kijelzéséről. De nem is erre van kitatálva. Csak egyszerűen a pillanatnyi sebességből kikalkulálja és kijelzi a szerinte hátralévő időt (valamint a távolságot a céltól)

Előzmény: Abraka Dabra (2514)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2514
elboldogultam könyv nélkül, de lhet 1-2 dolog amire nem jöttem rá magamtól. pl. lehet-e a sebességet kiíratni?
Előzmény: Tibola (2513)
Tibola Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2513
Ismered a véleményem: Ha jól van megszerkesztve a menu rendszere, akkor könyv nélkül is lehet használni. Akkor felhasználóbarát. Vezetés közben nem lehet bonyolult programot kezelgetni. De persze leírást azért adhattak volna hozzá.
Előzmény: Abraka Dabra (2512)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2512
nem tudom, itt mit lehet kapcsolgatni, mert könyvet már nem kaptunk hozzá:( Majd azt hiszem írok az MMH-nak, mert azért a kocsi árába belefér a könyv is:) Jöhet németül, angolul ha nincs magyarul, de azért jó lenne.
Előzmény: Tibola (2511)
Tibola Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2511
Hát igen. A tesztidőszakban én is csodálkoztam egyszer-kétszer miért akar arra vinni amerre mondja. Mert olyan helyeken próbálgattam amit ismerek. Figyelni kell rá hogy mikor állítasz legrövidebb, leggyorsabb vagy gazdaságos út-kategóriát. Aztán milyen típusú utak vannak bejelölve amit figyelembe vehet. A földúttól az autopályáig. stb Ezeket végig kell játszani.

Az enyémen lehet kapcsolni gps adatok kijelzését. Annyit látnál, hogy a kocsi órája 5-7 km/ó-val többet mutat. Ez minden típusnál így van.
Előzmény: Abraka Dabra (2510)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.12.09 0 0 2510
no vagyok.
Jópofi ez a navi, a végére már nagyon szerettem, az elején meg volt egy kisebb összezördülésünk. Nickelsdorfnál mondtam neki, hogy akkor irány Wien Westbanhof Garage. No erre az első lehajtónál szerinte húzzak le. Mondom mi van? nem hallgattam rá, erre a következőnél megint magyaráz. Aztán egy kis idő alatt rájöttem, hogy a marhája gyárilag az útdíjas utak kerülésére van állítva. Miután ezt átállítottam, már kezesbárány lett:) Bécsben kifejezetten jó szolgálatot tett, mert most kivételesen az esti vásárba nem metróztunk, hanem kocsival mentünk be. Így könnyű volt. Meg kitalálni is:) Tnyleg nagyon jó. Az egyetlen bánatom, hogy nem méri a sebességet (vagy nekem nem mutatta), porsze ott a kmóra de azért az nem ugyanaz, a gps pontosabb lenne.
fdoki Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2509
Szia Lac!
Így igaz,júli végén volt az automata váltós CD-GT piaci bevezetése -gondolom nem csak az olaszoknál...
Előzmény: aulac (2503)
fdoki Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2508
Igen,akkoriban a japán gyártók még nem diktálták a trendet,hanem igyekeztek igazodni a mainstream-hez,de maradandókat alkottak.
Elsősorban az angol ill.olasz sportos modellekre kacsintgattak ebben a műfajban,
de már kezdtek alkalmazkodni a US piac elvárásaihoz is.
A Datsun/Nissan -l.Fairlady,a Honda -l.S600 v.800,Toyota -l.2000GT,stb.stb.
Bármelyiket boldolgan birtokolnám!
De ha mégiscsak újat akarnék,ott van pl.a Daihatsu Copen kis kupé-kabrió,
idén év elejétől upgradelve és már balkormányos kivitelben...
Előzmény: Semmi Cicó (2497)
fdoki Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2507
Szia Tibola!
Nem csak a szép autókra vágyok,hanem az élvezetes/technikailag különlegesekre.
A Skoda Felicia kabriót ismerem,találkozón vittek is 1 karikát az 1ik OT rendszámossal,
de nem dobtam le tőle az ékszíjat. Tetszetős forma,de zéró sportosság.
Mindazonáltal óriási dolog volt a Keleti-blokkban.
Sportosak voltak viszont a "gömbölyű" Wartburg 1000esből derivált Cabrio-Coupé verziók(bár kissé billegtek kanyarban) de a szoci-szászok nagy dobása az extrém ritka, a versenyző Melkus nevével jegyzett műanyag borítású sportkocsi volt, formailag leginkább a Ferrari Dino-ra hajazván...
Előzmény: Tibola (2498)
fdoki Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2506
Szia!
Köszi a react-ot és örülök,hogy Te is úgy látod,nem csak az új autó lehet vágyott autó.
Nem írtam le mindent,egy-két gépért még csorog a nyálam.
Pl. bevállalnám a fölös 15 milkó megléte esetén az alábbiakat:
ha már Merci, akkor 190E 2,3 16V -Cosworth know-how és hengerfej inclusive,
vmint a jellegzetes sváb kockás üléshuzat :-))
Vagy pedig: Lancia Thema 8-32,az olasz utazóbatár 3,2-es 32 szelepes V8as
Ferrari motorral és piros Ferrari féknyergekkel...
De a több évtizedes életkorban is megbízható-könnyed és precíz működés feltétele bizony a Made in Japan gyártás. Ezért végső licitem a Toyota Corolla 1600 v.2000GT (hátsókerékhajtás!) a 70es-80as évek fordulójáról!
Előzmény: Semmi Cicó (2495)
aulac Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2505

Szia csegy!

Ha meglesz az M5GT légyszíves nézz be a kesztyűtartóba, hogy ott fityeg-e az MP3 lejátszó csatlakozója. :-)

Előzmény: csegy (2504)
csegy Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2504

Sziasztok !

A nyitott tetős skoda az bizony Felicia volt.

Előzmény: Tibola (2498)
aulac Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2503

Például Japánban.

fdoki azt írta, hogy Taljánországban már lehet látni automataváltós M5-öt.

 

Előzmény: Semmi Cicó (2502)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2502

( arról nem beszélve, hogy bizonyos piacokon a M5 továbbra is Premacy néven fut )

Előzmény: Tibola (2501)
Tibola Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2501
Ugye-ugye! Jól érezetem én. Van itt más is aki Primacy-ről váltott. Aki idetéved erre a topicra, az nem véletlen.

Amúgy arra skodára még gyerekkoromból emlékszem. Volt valakinek az utcánkban és mindig bámúltuk. Egy igazi cirkáló volt a kis zsigulink mellett.
Előzmény: Semmi Cicó (2500)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2500

Egyébként valóban az lesz ! Most nézegettük meg a kis feleségemmel -hiszen ez az ő autója lesz. Nagyon tetszett neki a toló-ajtó - valóban nagyon praktikus. Mi egy nagy dizelest szeretnénk automata váltóval, ha egyáltalán van ilyen.

 

A Premacy nem túl régi a háznál, most 3 és fél éves, szóval marad még egy darabig, egyébként is nagyon jól szolgál.

 

sc.

 

 

Előzmény: Tibola (2498)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2499
Előzmény: Tibola (2498)
Tibola Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2498
Szia!

A Premacy-ból előbb vagy utóbb de 5-ös lesz!

Én nemvagyok ennyire old-timer rajongó, de hiányolom a listátokból a Skoda Cabriót mint szépséget. Azt a példányt, ami még orrmotoros volt az 1000MB elött. Nem tudom a típusát. Azért az sem csúnya.
Előzmény: Semmi Cicó (2496)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2497

Jaaaaj  ! Az (egyik ) legszebb majdnem lemaradt !!!

 

Ismered a régi Nissan Fair Lady-t ? Ha nem, rögtön beleszeretsz !!! Szebb mint egy MG / Triumph és sokkal megbízhatóbb!

 

http://www.users.bigpond.com/fairlady/

 

A legutóbb a magyar oldtimer magazinban mutattak be egyet itthonról ...

 

 

sc.

Előzmény: Semmi Cicó (2496)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2496

Ja - MX-5 ! Én bizony a keménytetősre cserélnék - ha cserélnék. Persze ebben benne van az is, hogy egy kicsit jobban kihasználhatóbb lenne, mert a csajom is tudná használni ( nyitni-csukni a tetejét ). csak 37 kg -mal több !!!! És nem foglal semmi plusz helyet ! Ilyen megoldás jelenleg nincs a piacon !

 

sc.

 

ui. egyébként büszke Premacy (is) tulajdonos vagyok - ezért merészeltem a topicotkat jól szét-offolni ...

Előzmény: Semmi Cicó (2495)
Semmi Cicó Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2495

Gyönyörű a lista :-))) kb. ugyanez az én listám is :-)))

 

Hozzátenném az MG B -t , nagyon sokat gyártottak belőle és minden alkatrész beszerzehető, a mai napig gyártanak pl. komplett blokkot.  Vagy interneten rendelhetsz bele klímát. Úgy emlegetik, hogy ez az az old-timer, ami napi használatra is alkalmas ( persze a rossznyelvek hozzáteszik, hogy ez napi szerelgetést is jelent :-) )

 

Ha lotus, akkor egy super seven - akár replica is meg tudja dobogatni az ember szívét. Ezt is gyártják a mai napig.

 

Morgan 4x4 -  ezt is gyártják, ha megnézed az használtatuókat, akkor meglepő, de teljesen elérhető árakon adják őket.  Arról nem beszélve, hogy az újabbakban Ford motor van - így olcsóbban  szervízelhető.

 

Említetted a Lotus Elise -t. Ha jól értettem egy megbízhatóbb darabra vágysz ... Ebből létezik olyan, amely 2l Toyota ( talán turbóval ? ) motorral szállítanak....

 

aztán ugye van a jaguár E-type, TVR, Mercedes SL-190 (!!!)

Előzmény: fdoki (2494)
fdoki Creative Commons License 2006.12.08 0 0 2494
...és méltatlanul nem említettem vágyott álomautóim között a VW Karmann Ghia-t kupé v.kabrió verzióban jó 40 év ezelőttről v.a BMW Z1 roadstert 1982-ből,az első komplett műanyag kasztnis sportautót gombnyomásra a küszöbbe süllyedő ajtókkal és 2,8as soros 6os motorral.
Előzmény: fdoki (2491)
aulac Creative Commons License 2006.12.07 0 0 2493
Sajnos nem tudom biztosan, de azt hiszem, hogy a fejegység hátulján.
Előzmény: fdoki (2492)
fdoki Creative Commons License 2006.12.07 0 0 2492
Szia Lac!
Hol van a gyári navi GPS-vevő antennája elhelyezve v.elrejtve?
Előzmény: aulac (2487)
fdoki Creative Commons License 2006.12.07 0 0 2491
Ha lenne,meggyónom nem biztos,hogy új autót vennék.
Vmi olyat aminek lelke van,30-40 évvel ezelőttről és nem kell aszfaltszaggatónak lennie
Persze nem a napi használatra,hanem ÉLVEZKEDÉSRE!
Mondjuk egy '61-es Porsche 356 A v.B Cabrio."Csak" 4 henger 1300 v.1600 ccm
max 90 LE.
Esetleg ugyanebből az évjáratból v.10 évvel későbbről egy Alfa Giulietta Sprint
"csak"1300 ccm 67 ill.80(?) LE.
Vagy talán egy Citroen DS"Cápa" Cabrio(2,1 l) vagy egy Alpin Renault A110(1,6l)
De lehetne Mazda Cosmo Sport is ugyancsak a 60-as évek elejéről.
De tudhatnék vakítani a Volvo Amazonnal v.a P1800 Sporttal(mint JamesBond anno) ugyanilyen izgalmas lehetne a SAAB 93 v.96-os típusa a 2üt.3hengeres(DKW liszensz) motorról a 4ütemű(ha jól tévedek Ford)hajtóműre való átállás idejéből.
Na és egy Ford Capri??
Persze biztos megunnám az állandó hibákat ill.az alkatrész/szakértelem beszerezhetőségének hiányát. Nem,nem kell öreg autó mégsem.
Döntöttem kedves Fortuna,Jézuska,Fogtündér v.egyéb nonszensz virtualis sorsjobbítók,s döntésem végleges: Mazda MX5-de akkor legyen zsír új-persze a csak vászonkapucnis, nem kell a trendi csiki-csuki kupékabrió.
Vagy legyen mégis inkább Lotus Elise v.Exige?
Nem,legyen csak japán-megvan: a kifutó középmotoros Toyota MR2.
Vagy mégis inkább vmi bájos öreg matróna,mint pl.ez a kis ős Mazda?
Stb.stb,stb... :-))))

Előzmény: Abraka Dabra (2488)
aulac Creative Commons License 2006.12.07 0 0 2490
Az a jó a navigációban, hogy ha véletlenül mégis rossz irányba mész és be van táplálva a célállomás akkor következetesen ki fog javítani és próbál visszavezetni.
Amikor a Práterhez mentünk, útlezárás volt és előre mutatta, hogy merre van a kerülőút. Olaszországban, pedig az autópályán mutatta a torlódást és felajánlotta a kerülőutat megmutatva, hogy hány km a kerülőút hossza. Nagy biztonságot ad ismeretlen területen!
Előzmény: Abraka Dabra (2489)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.12.07 0 0 2489
mondjuk alapvetően a főbb utakon kiismerem magam Bécsben sokat ártam ott, de ami azon túl van ahhoz térképet használtam eddig. meg jártam már úgy hogy rákeveredtem egy autópályára, amire nem akartam. szóval ennek most azt hiszem vége:)
Előzmény: aulac (2487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!