Helló. akkor nektek van használatitok? honnan szereztétek? Megjegyzem visztont a POI adatbázisa elképesztő a rendszernek. egész idő alatt azt használtam, nem kellett más:)
a Te általad leírtakba mi is beleestünk Olaszországban, amikor San Marinoba mentünk. a leggyorsabb útvonal helyett a legrövidebbet adtuk meg és szerencsétlenségünkre ez volt időben a leghosszabb:-/
Sem az angolnyelvű, sem a magyar nyelvű kezelési nem szól a pillanatnyi sebesség kijelzéséről. De nem is erre van kitatálva. Csak egyszerűen a pillanatnyi sebességből kikalkulálja és kijelzi a szerinte hátralévő időt (valamint a távolságot a céltól)
Ismered a véleményem: Ha jól van megszerkesztve a menu rendszere, akkor könyv nélkül is lehet használni. Akkor felhasználóbarát. Vezetés közben nem lehet bonyolult programot kezelgetni. De persze leírást azért adhattak volna hozzá.
nem tudom, itt mit lehet kapcsolgatni, mert könyvet már nem kaptunk hozzá:( Majd azt hiszem írok az MMH-nak, mert azért a kocsi árába belefér a könyv is:) Jöhet németül, angolul ha nincs magyarul, de azért jó lenne.
Hát igen. A tesztidőszakban én is csodálkoztam egyszer-kétszer miért akar arra vinni amerre mondja. Mert olyan helyeken próbálgattam amit ismerek. Figyelni kell rá hogy mikor állítasz legrövidebb, leggyorsabb vagy gazdaságos út-kategóriát. Aztán milyen típusú utak vannak bejelölve amit figyelembe vehet. A földúttól az autopályáig. stb Ezeket végig kell játszani.
Az enyémen lehet kapcsolni gps adatok kijelzését. Annyit látnál, hogy a kocsi órája 5-7 km/ó-val többet mutat. Ez minden típusnál így van.
no vagyok. Jópofi ez a navi, a végére már nagyon szerettem, az elején meg volt egy kisebb összezördülésünk. Nickelsdorfnál mondtam neki, hogy akkor irány Wien Westbanhof Garage. No erre az első lehajtónál szerinte húzzak le. Mondom mi van? nem hallgattam rá, erre a következőnél megint magyaráz. Aztán egy kis idő alatt rájöttem, hogy a marhája gyárilag az útdíjas utak kerülésére van állítva. Miután ezt átállítottam, már kezesbárány lett:) Bécsben kifejezetten jó szolgálatot tett, mert most kivételesen az esti vásárba nem metróztunk, hanem kocsival mentünk be. Így könnyű volt. Meg kitalálni is:) Tnyleg nagyon jó. Az egyetlen bánatom, hogy nem méri a sebességet (vagy nekem nem mutatta), porsze ott a kmóra de azért az nem ugyanaz, a gps pontosabb lenne.
Igen,akkoriban a japán gyártók még nem diktálták a trendet,hanem igyekeztek igazodni a mainstream-hez,de maradandókat alkottak. Elsősorban az angol ill.olasz sportos modellekre kacsintgattak ebben a műfajban, de már kezdtek alkalmazkodni a US piac elvárásaihoz is. A Datsun/Nissan -l.Fairlady,a Honda -l.S600 v.800,Toyota -l.2000GT,stb.stb. Bármelyiket boldolgan birtokolnám! De ha mégiscsak újat akarnék,ott van pl.a Daihatsu Copen kis kupé-kabrió, idén év elejétől upgradelve és már balkormányos kivitelben...
Szia Tibola! Nem csak a szép autókra vágyok,hanem az élvezetes/technikailag különlegesekre. A Skoda Felicia kabriót ismerem,találkozón vittek is 1 karikát az 1ik OT rendszámossal, de nem dobtam le tőle az ékszíjat. Tetszetős forma,de zéró sportosság. Mindazonáltal óriási dolog volt a Keleti-blokkban. Sportosak voltak viszont a "gömbölyű" Wartburg 1000esből derivált Cabrio-Coupé verziók(bár kissé billegtek kanyarban) de a szoci-szászok nagy dobása az extrém ritka, a versenyző Melkus nevével jegyzett műanyag borítású sportkocsi volt, formailag leginkább a Ferrari Dino-ra hajazván...
Szia! Köszi a react-ot és örülök,hogy Te is úgy látod,nem csak az új autó lehet vágyott autó. Nem írtam le mindent,egy-két gépért még csorog a nyálam. Pl. bevállalnám a fölös 15 milkó megléte esetén az alábbiakat: ha már Merci, akkor 190E 2,3 16V -Cosworth know-how és hengerfej inclusive, vmint a jellegzetes sváb kockás üléshuzat :-)) Vagy pedig: Lancia Thema 8-32,az olasz utazóbatár 3,2-es 32 szelepes V8as Ferrari motorral és piros Ferrari féknyergekkel... De a több évtizedes életkorban is megbízható-könnyed és precíz működés feltétele bizony a Made in Japan gyártás. Ezért végső licitem a Toyota Corolla 1600 v.2000GT (hátsókerékhajtás!) a 70es-80as évek fordulójáról!
Egyébként valóban az lesz ! Most nézegettük meg a kis feleségemmel -hiszen ez az ő autója lesz. Nagyon tetszett neki a toló-ajtó - valóban nagyon praktikus. Mi egy nagy dizelest szeretnénk automata váltóval, ha egyáltalán van ilyen.
A Premacy nem túl régi a háznál, most 3 és fél éves, szóval marad még egy darabig, egyébként is nagyon jól szolgál.
Én nemvagyok ennyire old-timer rajongó, de hiányolom a listátokból a Skoda Cabriót mint szépséget. Azt a példányt, ami még orrmotoros volt az 1000MB elött. Nem tudom a típusát. Azért az sem csúnya.
Ja - MX-5 ! Én bizony a keménytetősre cserélnék - ha cserélnék. Persze ebben benne van az is, hogy egy kicsit jobban kihasználhatóbb lenne, mert a csajom is tudná használni ( nyitni-csukni a tetejét ). csak 37 kg -mal több !!!! És nem foglal semmi plusz helyet ! Ilyen megoldás jelenleg nincs a piacon !
sc.
ui. egyébként büszke Premacy (is) tulajdonos vagyok - ezért merészeltem a topicotkat jól szét-offolni ...
Gyönyörű a lista :-))) kb. ugyanez az én listám is :-)))
Hozzátenném az MG B -t , nagyon sokat gyártottak belőle és minden alkatrész beszerzehető, a mai napig gyártanak pl. komplett blokkot. Vagy interneten rendelhetsz bele klímát. Úgy emlegetik, hogy ez az az old-timer, ami napi használatra is alkalmas ( persze a rossznyelvek hozzáteszik, hogy ez napi szerelgetést is jelent :-) )
Ha lotus, akkor egy super seven - akár replica is meg tudja dobogatni az ember szívét. Ezt is gyártják a mai napig.
Morgan 4x4 - ezt is gyártják, ha megnézed az használtatuókat, akkor meglepő, de teljesen elérhető árakon adják őket. Arról nem beszélve, hogy az újabbakban Ford motor van - így olcsóbban szervízelhető.
Említetted a Lotus Elise -t. Ha jól értettem egy megbízhatóbb darabra vágysz ... Ebből létezik olyan, amely 2l Toyota ( talán turbóval ? ) motorral szállítanak....
aztán ugye van a jaguár E-type, TVR, Mercedes SL-190 (!!!)
...és méltatlanul nem említettem vágyott álomautóim között a VW Karmann Ghia-t kupé v.kabrió verzióban jó 40 év ezelőttről v.a BMW Z1 roadstert 1982-ből,az első komplett műanyag kasztnis sportautót gombnyomásra a küszöbbe süllyedő ajtókkal és 2,8as soros 6os motorral.
Ha lenne,meggyónom nem biztos,hogy új autót vennék. Vmi olyat aminek lelke van,30-40 évvel ezelőttről és nem kell aszfaltszaggatónak lennie Persze nem a napi használatra,hanem ÉLVEZKEDÉSRE! Mondjuk egy '61-es Porsche 356 A v.B Cabrio."Csak" 4 henger 1300 v.1600 ccm max 90 LE. Esetleg ugyanebből az évjáratból v.10 évvel későbbről egy Alfa Giulietta Sprint "csak"1300 ccm 67 ill.80(?) LE. Vagy talán egy Citroen DS"Cápa" Cabrio(2,1 l) vagy egy Alpin Renault A110(1,6l) De lehetne Mazda Cosmo Sport is ugyancsak a 60-as évek elejéről. De tudhatnék vakítani a Volvo Amazonnal v.a P1800 Sporttal(mint JamesBond anno) ugyanilyen izgalmas lehetne a SAAB 93 v.96-os típusa a 2üt.3hengeres(DKW liszensz) motorról a 4ütemű(ha jól tévedek Ford)hajtóműre való átállás idejéből. Na és egy Ford Capri?? Persze biztos megunnám az állandó hibákat ill.az alkatrész/szakértelem beszerezhetőségének hiányát. Nem,nem kell öreg autó mégsem. Döntöttem kedves Fortuna,Jézuska,Fogtündér v.egyéb nonszensz virtualis sorsjobbítók,s döntésem végleges: Mazda MX5-de akkor legyen zsír új-persze a csak vászonkapucnis, nem kell a trendi csiki-csuki kupékabrió. Vagy legyen mégis inkább Lotus Elise v.Exige? Nem,legyen csak japán-megvan: a kifutó középmotoros Toyota MR2. Vagy mégis inkább vmi bájos öreg matróna,mint pl.ez a kis ős Mazda? Stb.stb,stb... :-))))
Az a jó a navigációban, hogy ha véletlenül mégis rossz irányba mész és be van táplálva a célállomás akkor következetesen ki fog javítani és próbál visszavezetni. Amikor a Práterhez mentünk, útlezárás volt és előre mutatta, hogy merre van a kerülőút. Olaszországban, pedig az autópályán mutatta a torlódást és felajánlotta a kerülőutat megmutatva, hogy hány km a kerülőút hossza. Nagy biztonságot ad ismeretlen területen!
mondjuk alapvetően a főbb utakon kiismerem magam Bécsben sokat ártam ott, de ami azon túl van ahhoz térképet használtam eddig. meg jártam már úgy hogy rákeveredtem egy autópályára, amire nem akartam. szóval ennek most azt hiszem vége:)