Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1898
kenguru!
Ez a Saab az alacsony turbonyomású ECO (vagy milyen) turbos?
kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1897
A! = Audi A4
kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1896
Jó reggelt mindenkinek!

Ez a hétvégi idő! Az eszem megáll! No sebaj. A Saab elég durva szerkezet, de az M7-en még így is lenyomtak oda-vissza 2x. Döcögök olyan 210-zel, egyszer csak villogás, és ellépett mellettem egy BMW 3xx :), olyan 240-250-re saccoltam. Az azért meglepett egy kissé. A másik egy A! 1.8T volt, gondolom nem a gyári 150 lóerővel, mert az nem menne úgy mint ez a Saab. Elfogadnám, no. Persze 9 milkáért nem ezt venném, az is tuti.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1895
Jó reggelit!

Szenya BMW-sek. :-D

Törölt nick Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1894
Srácok, okulás képpen álljon itt mai autópiaci kalandom:

Délelött kicsúsztam az autópiacra (az Ecseri mögé), sétáltam fel s alá, ahogy illik. Egyszercsak megláttam egy csudára egyben lévő 318i-t. Mondok, ezt megnézem közelebbről, és így is tettem. Nézem jobbról, nézem balról, király. Elém toppan egy őszes úr, s mondja már elkelt, nem eladó. És mennyiért? - kérdem. 460 - mondja. És mikori is? - kérdem. 87-es - mondja - ő vette akkor még dollárért. Ez volt az a pont ahol megfordult körülöttem a világ. (Tudom Ruppy, a kor még nem minden, dehát...) Ember - mondom - az nagyon olcsónak tűnik. Igen, tudja már mondták itt a srácok. Próbáltam rávenni, hogy azért csak gondolja ezt át, de mondta, hogy már lefoglalózták, nincs mit tenni. Szomorú és dühös voltam, ilyet bazeg. Mint a mesében.
Kicsinyt késöbb, csak nem bírtam, visszamentem. Az öreg sehol, megint nézem az autót, téblábolok, mire elém pattan a szomszéd kocsi gazdája: Nehogy már elhiggye, egy öreg nepper a pali, és erre élvez, hogy ezzel a dumával kergeti infarktus közeli állapotba a gyanútlan érdeklődőket, egyébként övé a kocsi, nem eladó, ezzel jár és különben is az egészből egy szó sem igaz.

Hát ez történt, hazáig röhögtem a pancserségemen. Számomra a tanulság, hogy csodák nincsenek (vagy ha vannak, azok nem velem történnek meg).

Törölt nick Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1893
Fec,
köszi a biztatást, igyekszem nem alább adni!

Majd tudósítok, hogy hol tart a dolog.

Fec Creative Commons License 1999.07.25 0 0 1892
Hello skacok!

(Ruppy vazze ez a legjobb autos forum az indexen! Eddig ezt nem akartam irni, mert olyan nyalazosan hangzik, de most mar nem biromtam ki :))

A hajtasokrol:
elsokerek: praktikum
hatsokerek: fun
osszkerek: meg nem probaltam, de... :)))

Szerintem az olyan autogyarak mint Rolls, Merci, BMW, stb. inkabb csak azert tartanak ki olyan mereven a hatsokerekhajtas mellett, mert az image ezt koveteli meg toluk, nem pedig mert az olyan fasza. Felre ne ertsetek, itt arra gondolok, hogy az atlagvezetonek sokkal jobb ha elsokerekes kocsiban ul. Csak az olyan perverz hujek mint mi elvezzuk ha a kocsi nem mindig ugy megy az uton ahogy azt az oktatofimeken latni, es ezt ugye a hatsokerekkel a legkonyebb produkalni. Szoval hatsokerek rlz :)

Emlexem amikor eloszor ultem hatsokerekes autoban. Egy E30 316 volt :). Nedves volt az ut egy kis eso utan. Keresztezodesben kanyarodtam jobbra, es ahogy azt az elsokerekeseknel szoktam, mar a kanyarban elkezdtem taposni a gazt. Erre a kocsi ugy kivagta a segget, hogy keresztbefordultam az uton :) Meg az volt a szerencse, hogy eppen nem jott senki. Hat gondolom nem kell mondani, hogy piszkosul megdobbentem. Nem mondom hogy rossz volt, de azert elgondolkoztatott. Na, azutan mindig resen voltam amikor atultem a BMW-be, hogy ne padlozzam meg amikor meg benn vagyok az ivben.

che
Szerintem is inkabb csinald azt, (foleg ha nincs tul sok penzed verdara) hogy nezegess par evvel idosebb modelleket, es azok kozul valaszd ki a legjobbat. Nagy valoszinuseggel jobb lesz mint egy par evvel fiatalabb jobban lehasznalttal. Ja, es szerintem ne add alabb a 320-asnal!

Törölt nick Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1891
Ruppy,
oké, rosszul indultam, bocs, kezdjük előlről:

Sixkiller, mesélj róla! (Mit tud, mennyiért? Állapot? Km?)

Egyébként ma is néztem egyet: 320i, 86-os. Kaszni kicsit necces, belülről szép volt. Gyanús volt a zár helyzet, állítólag fel akarták törni, riasztó nincs. Hangja kicsit mintha kopogós lett volna. Hát ez volt a mai.
che

Ruppy Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1890
che

Inkább az összbenyomásra ügyelj. A lényeg ne legyen törött. Ne rohadjon és a motor jol muzsikáljon. Egy öregebb néha lehet, hogy jobb mert lehet, hogy éppen átesett egy motorfelujitáson. Igazán ne az évszámokhoz ragaszkodj inkább a futott km hez és az állapotához.

Törölt nick Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1889
sixkiller

Hááát én egy 86-ost (vagy újabbat) szeretnék igazából. De azért kösz. Egyébként mennyiért kinálod?

sixkiller Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1888
che: en arulom a 320i 83-ast
Törölt nick Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1887
Ruppy

Köszi a tanácsot, de egyedül nem is merném megvenni, úgyhogy valószinűleg hívok valakit majd a szervízből (egy kis stekket megér).
Ha esetleg eszedbe jutna ki árulja itt az említett két autót, szivesen megnézném őket (gondolok itt az autókra).
Mégegyszer kösz a segítséget, remélhetőleg hamarosan már a működtetéshez kérek tanácsot.
che

Ruppy Creative Commons License 1999.07.24 0 0 1886
che

Mintha két srác is árulná itt az E30 asát. Ha jol emléxem az egyik 320i a másik talán 316i.

Ha megnézel egy E30 ast elég jol szoktak kinézni ha nem volt törött. A motorját halgasd meg. Nagyon fontos, hogy ne legyen hajtokaros. Ha a motorja szépen szol akkor már tul nagy gond nincs.
1985 töl mindegyik E30 asba elég komoly motorvezérlöket építettek be. Szal a fogyasztásuk nem veszélyes. A fentartása nem olyan veszélyes mert tele van velük a bonto és ahoz már elég régi modell, hogy az utángyártok is már tök jol rááltak.

De ha mondjuk jo olcson sikerül egy kehes 320i venni. Akkor egy bontott 323i fötengelyel és a hozzá tartozo dugokal meg hajtokarokkal ujitsd fel. Az eredmény egy pörgös 150Le hathengeres.(ua. ablokkja és ahengerfeje meg mindene a 323i nek is mint a 320i nek csak a lökete 66mm helyett 75.5mm. Még a kötelezö biztosításnál is jobb lessz mert csak 2000ccm be fogják besorolni). Bontoban egy komplett fötengely kb 30-35 ezer lehet csak.

Törölt nick Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1885
Szasztok!
Épp mostanában fogant meg bennem az elhatározás, hogy beleugranék egy E30-asba, így kapóra jött e topic. Egy 86-ost szeretnék 318i-t, vagy ha lehet egy 320i-t, ez utóbbi gondolom nem túl reális elképzelés, hisz össz-vissz 6 kilóm lenne rá. Ha tudtok valamit, kérlek segítsetek. Köszönöm.
che
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1884
kenguru

Ez igen. Huzos darabnak tünik.

Ma én is teszteltem egy kicsit az enyémet de csak hármasig mivel nem autopályán voltam.
1. 70 Km/h
2. 120 Km/h
3. 175 Km/h

kenguru Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1883
Kellemes hétvégét mindenkinek!

Megvoltak az első mérések a turbo Saabbal:
1 60 km/h-ig
2 110 km/h-ig
3 170 km/h-ig
4 210 km/h-ig

A 90 lovas Xsara után egy kissé szokatlanok ezek a dimenziók, de tetszik!

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1882
Mindenkinek jo hétvégét.

/OO=[]=OO\ E30

Zeuss Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1881
Azt sajna nem tudom, de az biztos, hogy nagy volt a menes.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1880
Zeuss

Milyen erös volt az az ///M Power 325i?
A sima alap 325i E30 az 171Le 226Nm.

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1879
sixkiller

0-100=?
top=?
story?

hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1878
six: most épp a "másikba" írtam :)
Zeuss Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1877
Nemkem egy haverom mutatta meg mi is az a bombi feeling, amikor a 325i-t nyomta padloig(M POWER a draga). Ennyi ido meg nem kellett ahhoz, hogy egy ulesbol kikaszalodjak :o))))

sixkiller Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1876
latom senkit nem erdekel sem a valtom, sem a kocsim:(((
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1875
Hello Sanfeeeeeeeee!

Azt hittem végképp eltüntél. A gyujtás témát nem árt kiprobálni.(lentebb valahol) A fordulaton valo gyujtás állítást probáld ki.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1874
Nem akarok belekotyogni, de turbodízel autóknál nagyon sokat el lehet érni a turbonyomás növelésével, vagy a chip-tuninggal. Persze azt nem tudom, hogy ez utóbbi a 324td-nél alkalmazható-e.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1873
szenyor Lopez

Én egyszer ültem egy 324TD taxiba. Négyen préselödtünk be a gépbe. A ficko nyomott egy rendeset és tök jol gyorsult.
Tuning: Az E34 ötösökben van 524tds namármost az "s" az interkulert jelenti. Ha ezt az interkulert átrakod a 324td-re az biztos hogy segít. A hármasokat nem szokták interkulerrel szerelni.

Én nem hallottam katasztofális dolgokat a 324td röl.

szenyor Lopez Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1872
Sixkiller,

köszi, de elsősorban TD érdekel és 4 ajtós. Ha jól tudom TD csak négyajtós kiszerelésben létezik. Pár éve nekem is volt egy bömbim. Igaz, hogy nem E30, "csak" egy cápa 318i, de azért BMW feeling volt. Jó gépek ezek, na.

hzolee Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1871
*új* nyárival az első téli idényben még semmi gond, azt gondolja az ember, minek a téli... de a második télen már......hajjaj! (tapasztalat...)
Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1870
Toms

Jó nyaralást. Az asszont viszed?;)

Ruppy Creative Commons License 1999.07.23 0 0 1869
Téli gumi nélkül egyszerünen elindulási gondjaim voltak. Jo kis nyárival a Moszkvatéren 3cm hoban képtelen voltam simán elindulni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!