Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fec Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1928
Ruppy

Nyugi, en is soxor irigylem am a hatsokerekeseket :) En pl pont azert imadok hoban vezetni, mert akkor az elsokerekesekkel is lehet alakitani.
Na mind1. Az uj kocsinal majd az osszkerekmeghajtasuakra fogok raallni. Az majd talan vigasztal a hatsokerek helyett :-|

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1927
szóval asszem amíg aszfalton kettesben nem birom enyhe gázzal elpörgetni a hátsó kerekeket addig meg se szólaljak inkább :-), de azért mikor salakos/murvás parkolóban (pl Népstadion billiárd vagy Kőbánya Piac) járok, vagy esik a hó, akkor cifrázom... ...na és mi úgy vagyunk ezzel, hogy a Kedves legalább annyira szereti a kocsit mint én, és nem örül, ha "csapatom". Egyszer a Granadával próbáltam pördülni, de csak annyit szólt: ezt még tanulni kell :-)))) (Hétvégén megint játszottam a murván "a temetőnél a garázsok mögött", egy deréxögű fordulót tesztelgettem, meg 180 fokos fordulót gázon. :-) Az a lényeg, hogy ha túlfordul, akkor méginkább nem szabad a gázt elvenni, mert akkor úgy kapja el az utat, azt' keresztbe indul el. Gáz továbbra is, kis ellenkormány, azt' mikor megin' egyenesbe' van, akkor lehet váltani és padló megin'. :-))))
z.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1926
Sanfe!

Nejed tud róla? :-))

Sanfe Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1925
Hi Mindenki!

Aki erti:
E30 sex on....
Uj csaj az irdodaban, ma ultettem be eloszor a Raroba /*en igy nevezem, marmint az autot*/. Enyhe fruti, felelem es elvezet, bizonytalansag es mereszseg /*tragikomikum*/ tunt fel szemeben. Csodalatos, ezert is kell a hatsokerekhajtasos masina. Ti hogy vagytok ezzel?
E30 sex off

SanFe

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1924
elírtam.
Kevin, szóval az előzőt neked írtam
Ruppy Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1923
kenguru

Papiron.:171Le 226Nm.2500ccm
Egy pár apro modosítás.: 75.5mm löketröl 81mm löketre modosítva(kb 2.7 liter),10-Bar rol 16.2/cyl, nagyobb szivotorok, dupla AC, morcosabb gyujtás vezérlö, kicsit elhangolt keverékképzés ,one limiter,kis légellenálásu szürö, ja és a lényeg alu váltogomb és sportos sportszelet alu gázpedál. Kivül semmi extra semmi felirat.

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1922
Fec,
érdekelne:
város+csúcsforgalom, város, országút 120.
(és tegyünk rá pár %-ot, mert a német kocsi biztos gazdaságosabb, mint a Ford, amiknek az akkori modelljei nem éppen erről voltak híresek...)
mikori konstruxió, és azon is K-jet van?
z.
Ruppy Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1921
Fec

;-))

"elsökerék:praktikum, hátsokerék:FUN" tökéletesen egyetértek.

Ha elsökerék meghajtásu autobol ülsz át pl: egy E30 ba:) a farolás rögtön feltünik. Ha forditva akkor meg hiányzik.:)Má az ilyen flugosnak mind én. Télen elég halovány a mutatvány. De egy pár dolog segíthet.pl: jo lamellás téli gumi és speer difi, meg az "IX".
Egyszer láttam egy állástfoglalást a BMW töl valamelyik ujságban és ott avval védekeztek, hogy egy bizonyos összsuly felett a hátso halytás jobb. Mindenféle vektorokkal és grafikákkal probálták modelezni. Nembaj az , hogy télen fika. Télen ásol (a hobol állandoan),nyáron karburátor klubb szivatsz akit csak tudsz persze:))
Egyébként ha ismered az auto tulajdonságait sokkal nagyobb dili egy erös motoru hátsokerekes kocsi. Nyáron lámpánál a repülö rajt mindig sokkal jobb mint az elsökerék hajtásuaknál. Meg a másik nem kell bajlodni méregdrága féltengelyekkel.

Kevin Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1920
Nekem Audi V6 2.8-om van, 174 LE, lehet, hogy iránymutatásul jelenthet valamit a fogyasztási adata, ha érdekel.
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1919
six: egy bizonyos tipusu befecskendezo. (a masik kerdesedre meg irtam a masik topikba!) :-)
z.
sixkiller Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1918
haaat, mondjuk 550-570e HUF.
tudom, hogy amator > mia k-jetronic?
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1917
k-jetronic van rajta.
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1916
Eclipse, bocs :-)

nézegetem ezt a Capri specifikációt, fogyasztásról 1 szót sem ír, de 0-60mph 7.9s, 160LE. 2.8-V6. mennyit zabálhat vajon.....

Kevin Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1915
Tudjátok Murphy szerint miért jobb a 4 kerék meghajtás a kétkerék hajtásnál?
Mert sokkal elhagyatottabb uton lehet vele elakadni! :)))
mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1914
Ne sírj nem mehet minden gyorsan és egyszerűen.
Jut eszembe mennyiért adod?

Mcc

sixkiller Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1913
csa,
MIERT nem veszi meg senki a kocsimat?
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1912
hzolee!

Rasszista vagy! Le a faji megkülönböztetéssel. Minden autó egyenlőnek született.

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1911
megyek, hiresztelem mashol is. (hix, rally.hu, AUTO TUNING, stb..)
z.
hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1910
hi!
mccheese!
létrehoztam egy lada listát. csak lada (nem úgy , mint ez a vendégszerető BMW topik...)

http://193.68.47.23/levlista.htm

kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1909
Köszi MC!

Innen már menni fog a dolog!
Tegnap egyébként jöttem Pécsről, a stoppos bütykei időnként fehéredtek a karfán. Utána megkérdeztem tőle, hogy nem félt-e nagyon, de azt mondta, hogy csak a vérnyomása nőtt az egekbe, a gatyó nem barnult. Akkor megnyugodtam, hogy csak a kocsi állat, nem én :)
Egyébként meg vigyázz magadra, nehogy má' bérletet váltsál a karosszériáshoz!

mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1908
Guru!

Vezettem már télen 850km-t egy nap nagyrészt havas úton hátsós autóval. A mellettem ülő szerint az öngyilkossággal felérő előzésekbe mentem bele, szóval jó az a fun hosszú távon is.

Ez a hétévége nem volt az enyém. Pénteken elsőkerék csapágycsere a Zsigun. Szombaton aztán a "jó a gép" filing jegyében egy elsokkalt kanyar, úgyhogy hétvégén karosszériás. :o((((

Guru! Most hívott a haver a Bilsteint a Homimpex kft. forgalmazza a Béke úton. Pontos házszámot nem tud mondani, mert mint írtam emilben, szabin van. Úgyhogy némi nyomozást igényel a dolog, de harcra fel!

A hátsókerékhajtáshoz a gépen jelenleg 175/65 R13 -as Matador MP-31 gumik vannak. Nagyon király konstrukció, mert H-s (210km/h ig jó), és 140-nél tükör vizen még nincs aquaplanning. De télen nulla, egy kis hó, és már tolni kell a kocsit, mert a gumin nem nagyon van keresztirányú borda...

Mcc

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1907
kenguru!

Szerintem ahhoz még annyi lóerő sem kell, hogy két kézzel kelljen fogni a kormányt. Az én kocsim nem egy bivaly, de ha laza egykezes kormányfogással akarok elstartolni akkor rögtön a másik sávban kötök ki.

kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1906
Eboy!
Háát...
Az M7 igencsak szar, meg elég szép szél is fújt. A Saab elég elevenen mozog olyan 210-ig, aztán már komótosabban 230-ig, és ott kb vége is a dalnak. Én akkor olyan 200-210 környékén mentem mind a kétszer, padlóközeli állapot. A csomagtartóban volt egy szatyorban ez-az, no a nejlonszatyor odaolvadt a padlószőnyeghez :). Amikor megálltam, a kocsi alól úgy dőlt a forróság, hogy majdnem megégette a lábamat!
kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1905
MC!

Azért ha télen menned kell, mert ilyen a melód, tutira nem a FUN-ra szavaznál! Legalábbis nem napi 300-400 kilométeren át.

Arra viszont kíváncsi lennék, hogy a Volvók, hogy küldik talajra a Turbok 225-240 lóerejét elsőkerékkel. Gyanítom egy-egy fruttinál (Ruppy tm) két kézzel kell az úton tartani a vasat.

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1904
kenguru!

És amikor leelőzött a BMW és az AUDI, akkor mit léptél? utol tudtad volna őket érni, vagy esélyed sem volt?

kenguru Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1903
Nem, nem. Ez a nagynyomású turbóval és 185 lóval van felcuccolva! A lényeg mondjuk a nyomaték, ami ha jól emléxem 300 Nm környékén van már 2000 fordulattól. Kettesben nem szabad padlót nyomni neki, csak 60 fölött, különben fütyülnek a Pirellik, mint a bíró.

Ruppy! Hány lovas a szekered? A számok, amiket írtál, elég finomak!

mccheese Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1902
Azért télen jobb a hátsókerék. Én legalábbis jobban bírom. A dolog trükkje, hogy előre egy NAGYON JÓ téli gumit kell venni, hátra meg egy átlagosat, csak annyira, hogy azért elindulni tudj vele. Így egy eléggé túlkormányzott autót kapsz, amivel szét lehet ugrasztani a gyalogosokat a járdákról a kanyaroknál. Nekem ez a Fradi pályánál sikerült, amikor a Nagyvárad tér felől érkezve nyomtam egy jobbost a Zsiguval, és a fara épp hogy nem ment fel a villamosmegálló járdaszigetre. Még nyugdíjast úgy ugrani nem láttam mint akkor :o))))

Mcc

Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1901
dtokat=adatokat
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1900
hzolee!

Pont a hét végén volt a kezemben az Auto Revue 84-es kiadása (sajnos már kicsit saláta). És direkt megnéztem a Caprikat, de sajna elfelejtettem az dtokat. :-((

hzolee Creative Commons License 1999.07.26 0 0 1899
hi!
SIXKILLER!
ZEUSS!
sürgősen arra a fontos infóra lenne szükségem Fordos atyafiak, hogy egy 2.8i V6 Capri mit zabalhat varosban? (ja es mennyi is az A0 bizti ebben a kategoriaban?)
z.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!