Tudja valaki, hogy mennyibe kerülne egy bal oldali visszapillantó tükör, befordulós Peugeot 407-hez évjárat 2005-09. havi. Továbbá érdekelne a hozzá való tolatóradar computer ára is. Köszi előre is, várom az árakat.
Ma voltam szakszervízben, ahol a tolatocomputerre 52 ezret mondtak, ezek után a tükörre rá se mertem kérdezni.
biztos, hogy 120nál van a csere? nem inkább 60ezrenként? (és ezért 120nál IS)? Én nem azon a 3 liter olajon spórolnék, hogy aztán esetleg kifizessek egy újabb felújításnyit...
Jó helyen jársz! Nekem 2.0 HDi automata van. Sedan 6 sebességes. Ezzel 2005 végétől szerelték a 407-et. Hogy milyen? 68e km-nél teljesen fel kellett újítani, mert nem váltott rendesen, illetve néha rájött és nem váltott. Gariban megcsinálták. Azóta tökéletesen működik. Én nagyon szeretem. Ez már a negyedik automata váltós gépünk. (C5, Xsara Picasso, 206). 120e-nél írják a váltó olaj cserét. Ezt most kihagyom. :) Az autó menettulajdonságaira nem lehet panaszom, az autváltó ellenére sem. Tény manuálissal sokkal vadabb. 150 felett kezd hangos lenni a beltér. :) A fogyasztása vegyesben 6,8-7 Bp. aglomeráció, autópálya. Ha nem tolom 90-es tempónál nyáron klimával. 4-8-5 liter a fogyi.
Visszatérve a rendszámra lehet Mo-i, de akkor éveket is álhatott a kereskedésben. Mikor vettem az enyémet, kínáltak 1,5 éve a kereskedésben álló rendszám nélküli 407-et. Nem hiszem hogy jót tesz egy autónak az ilyen hosszú állás.
Az elmúlt időszakban sokszor megfordult bennem, hogy lecserélem, de mikor körülnézek, felszereltség, külalak, kényelem, stb. arra jutok, hogy hülye lennék cserélni. nincs alternatíva. (Kategóriájában). Ja egy szóba jöhetne: 407 coupé, de arra még spórolni kell.
Szia Birobandi! Köszönöm a gyors és mindent kielégítő válaszod. Egy régebbi hozzászólásodban olvastam, hogy a pollenszűrő a gázpedál környékén van. Tudom a Tiéd 1.6-s, mert az enyémben ezen a környéken nem találtam. Üdv.: Csaba
Sziasztok! Peugeot 407 (2007-es gyártási évű) alufelni ET számára lennék kíváncsi de sehol nem találom! Kérlek Titeket ha tudtok segítsetek ebben nekem! 16" ill. 17" érdekelne! Esetleg van valakinek eladó? Valamint szenzor nélkül érdemes megvenni? ( Mert halottam hogy pontatlanul működik) Köszönöm előre is!
A lentiekben is írtam hogy én csak magyarországi autót kerestem és azok közül válogattam. Mérlegeltem illetve megnéztem a külföldi autós portálokat amit kintről behoztak és jó árban van azokban álltalában 200 e feletti kilométer van. Pl. Németországban megveszik átszámítva 1,8 - 2,2 millióért, amit itthon adnak 2,5-ért. Ha logikusan gondolkozunk csak így kereshet rajta a kupec. Nem tart semeddig átállítani a kilóméteróra állást a kívánt számra.
Pl. van egy miskolci cég "név nélkül" aki sok P407-est hoz be nyugatról hirdetés szerint 68e km volt. Alvázszmám alapján már fél éve túlesett a 15e szervizen is.
Ha nincs ismerősöd aki alvázszám alapján le tudja kérni az autó előéletét akkor véleményem szerint csak Peugeot márkakereskedésből vegyél használt autót.
Eladásnál sem mindegy majd a későbbiekben, hogy magyarországi-e az autó, jóval ár alatt számítanák be ha ki akarod cserélni, mivel a kereskedőnek szavatosságot kell rá vállalni, és ha nem Magyarországi akkor nem tudnak...
Mint tudjuk nem olcsó az alkatrész és a szervizelése az autónak ezért, hidd el megéri a kicsit többért venned mint utána százezreket ráköltened.
Javaslom fontold meg a fentieket. Sikeres keresgélést és jó vételt kívánok.
Sosem gondolkoztam automata váltós autóban, viszont az sw kínálatot nézve többször belebotlok. A kapcsolódó kérdés: - mióta van 6 sebességes automata kivitel (feltételezem, hogy először csak a 4 sebességes volt)? - mennyire macerás / megbízható az automata (van-e köztetek valakinek személyes élménye vele)? - egy 100-120 ezer km-t futott gépnél jó szívvel bevállalható még?
Sorry a sok kérdésért, de nem vagyok PUG autószerelő (csak autó kedvelő, műszaki beállítottságú) és szeretnék kifogni egy jó vételt.
Az alapos átvizsgálás teljesen egyértelmű, ellemben a rendszámból nem egyenesen következik hogy külföldi. Én mikor megvettem a paripát (nálam csak első magyarországi forgalomba helyezéssel kerestem) rendszámot is cseréltem... Kicsit egyedivé tettem :)))
Üdv csabakiss53! Én is több 405, 406 után váltottam a 407-esre természetesen 2.0 HDI-re. Mondanom sem kell, ha nem lettem volna megelégedve eddig az oroszlánokkal akkor most biztos nem a 407-es topicot gazdagítanám. A csomagtér tálcában nem vagyok otthon mert nekem nincs, viszont a felni kérdés szerintem inkább csak pénz kérdés, mert szerintem a 17-os felnivel nem lesz annyival magasabb az autó, mint amennyivel többe kerül egy 17-os gumi. De ez csak az én véleményem. Sajnos ez az autó valóban alacsonyabb, mint a 405 vagy 406-os testvérei, legalábbis az orr része, ezért én inkább tolatva parkolok ha egy mód van rá. A gyári alufelninek /enyém 16-os/ már nem lyukas a közepe mint az elődeinek, így csak speciális centírozón /francia centír/ tudják kiegyensúlyozni ami viszont /legalább is itt nálunk Miskolcon/ lényegesen drágább, ha netalán- tán ebben gondolkodsz. Bocs ha egy kicsit anyagiasnak tűnök, de hát a mai világban és ha nem 0 km-es az autód, akkor előbb utóbb úgy is lesz mire költeni azt a kis plussz pénzt. Én mindenesetre nagyon szeretem az enyémet. 82e km-el vettem, most 107e km van benne, nem egész egy év alatt és - lekopogom - komolyabb problémám még nem volt vele. Ezt kívánom neked is. Üdv Jancsi66!
Üdvözlök Mindenkit! Kiss Csaba vagyok és egy 407 HDI boldog tulaja.Több 405 D és 406 HDI után váltottam. Egyenlőre ismerkedünk egymással.Kérdezem Tőletek, hogy a nagyon hasznos csomagtértálcát melyik gyártótól érdemes megvásárolni? Sajnos a kocsihoz nem kaptam alufelniket, így ezek beszerzése előtt állok. Gumisom szerint a rossz állapotú útjainkra prakikusab a 16"-os, bár a 17-es szebb. Mi a Ti tapasztalatotok? A 406-hoz képest alacsonyabbnak tűnik. A mélyre helyezett első rendszámtáblát néhány nap alatt leszakítottam. Az új keret már feljebb került. Várom hozzászólásaitokat: Csaba
Szuper, várom a szerviz információkat. A kocsi hazainak tűnik, veszprémi kereskedő állította üzembe, a papír szerint végig ott szervizelték.
Írnál egy picit a te 2.0 HDi tapasztalataidról? (Hogy viselkedik, hogy húz mondjuk csomaggal vagy pár személlyel, mennyit nyakal, hangos-e pályán, stb?)
Jövő héten megyek 120-as szervízre 2.0 HDi-vel. Az időjárástól függ melyik napon, akkor tudok mondani pontos árat mennyi volt.
A tolatóradar egyébként a Supreme felszereltségben széria tartozék. A rendszám alapján ez egy behozott autó. Mindenképp egy alapos átvizsgálásnak vetetném alá megvétel előtt.
nem gonoszkodásból, de tök mindegy, milyen autót veszel, ha napi használatban volt 4-5 éven át, arra már költeni kell... De ha szerencséd van, akkor utána 4-5 évig megint elgurul...
Köszönöm szépen nektek a különböző válaszokat!!! Sokat segítenek, ezekből már kaptam egy iránymutatást, hogy egy alaposabb felmérésnél mit kell firtatni. Röviden kijegyzeteltem a telefonomba, hogy kéznél legyen mindig, így nem maradhat ki semmi lényeges a leírtakból ;-)
Mindenképp tervezem, hogy vásárlás előtt márkaszervizben csináltatok egy állapotfelmérést. Sárkányékat kérdeztem is, náluk kb. 10eFt (ráadásul a korábban írt kiszemelt példányt elvben ott szervizelték a 120ezres revízióval).
Most még nézegetek más hirdetéseket, (igaz csak kb. pénz kérdése, de) szeretnék egy kevesebbet futott példányt kifogni (bár az órákkal manapság már bármit megcsinálnak az eladók/kereskedők), de jó lenne, ha nem kellene kapásból 2-300eFt-ot rögtön felújításra költsek.
Még egyszer köszönöm nektek a segítséget, még vissza-vissza térek, hátha valaki mér ír hozzá újabbakat is.
Az AutoData szerint a következő lista a kocsi 120 ezres szervize.
Bár 2005-ben 2.0 HDI-ből kétféle volt, nem hiszem, hogy ez befolyásolná a kötelező szervizt. Én a 136 lovas változatét kértem le.
A FAP hivatalosan 180 ezernél cserélendő, a fékfolyadék minden 60ezer km-nél vagy 2 évente.
Típushibából én a hasonló évjáratú (2004/12 gyártású) 2.2-es benzinesemnél a szervókormány esetében találkoztam. MAX jelzésre töltve is remegést érezni alacsony sebességnél/álló helyzetben parkoláskor, főleg sima felületen (pl. parkolóházak), és levegősödik a rendszer (leállítás után kinyitva habos a folyadék). Megoldásként (AutoData és egyes szervizek szerint is) 25mm-el a MAX szint fölé kell tölteni a folyadékot. Nekem bevállt, nem levegősödik, és érezhetőbben jobb a parkoláskor.
Service: 120 000 km/96 months Service time (hrs): 2,00 Total service time: 2,00
Ja még egy adalék: beregisztrálhatsz itt: http://public.servicebox.peugeot.com/ ingyen van, bár a szöveg néhol ellentmondó. A reg. első formján én a legutolsó opciót választottam. Ha bejutottál, akkor bal oldalon van egy beviteli mező VIN/VIS felirattal. Oda megadhatod az alvázszámodat és utána a "Ingyenes szolgáltatások" / "Cserealkatrész keresés" menüben csak a saját autódhoz való alkatrészek közt tudsz ugrálni. Amit a kosárba raksz, annak utána a kosárban megnézheted az árát is (mármint a márkaszervizes elvi árát, mert pl. Frédiéknél ebből jelentős kedvezményt kapsz), de tájékozódásnak jó. Illetve van ott olyan menüpont is, ami mindent elmond az autóról: mikor gyártották, hol, milyen felszereltséggel.
Ha már elvégezték a 120e szervizt, akkor arról van szervizkönyvbejegyzés vagy számla. Kérd el. Ha nem akkor ahogy mondják a többiek is, cseréltess mindent megelőzés jelleggel. A vezérlés+vízpumpán kívül tényleg drága lehet a kuplung és a lendkerék cseréje, (szerviztől és alkatrészektől függően 150-350e) ezekre figyelj oda.
Ha márkaszervizben veszed (vagy legalább elviteted oda megvétel előtt), akkor az állapotfelmérés hasznos tud lenni, 9-10 rugót megér egy ilyen értékű beruházás előtt.
Kérd a szerelőtől azt is, hogy a FAP állapotát a PPS-ben nézze meg, mennyire van eltömődve, és mennyi a differenciális nyomás alapjáraton, illetve mondjuk 3500-on tartva egy kicsit. A FAP cseréje 200e is lehet akár, erre kérj több helyről is tájékozódó ajánlatot, és ha cserésnek néz ki a közeljövőben, akkor alkudj az árából.
És kérd meg, hogy az Eolys szintet is nézze meg a szerelő. Ha 2 liter alatt van, akkor érdemes utántöltetni, literje 1x.000 forint.
Frédiéket én továbbra is ajánlom. Ja és persze a szemle alatt végig legyél ott az autó melett, és kérdezgesd a szerelőt rémtörténetekről, tipikus hibalehetőségekről, stb.
Szia
Lux KapitányNem ismétlem meg természetesen, amit topiktársunk már írt neked, mindenképpen azt javaslom, hogy gépkönyvet szerezz be hozzá. A Neten tudomásom szerint Angol és Francia nyelvű van fenn. A Peug. beszerez neked Magyart is, úgy todom, persze jó pénzért. Esetleg, kölcsön kérhetsz valakitől és lefénymásolod. Kuplungot illetve a kettőstömegű lendkereket érdemes mehallgatni megfigyelni. Üdvözlettel: birobandi
Szia Lux Kapitány! Igaz az én oroszlánom nem sw hanem limuzin és 2004-es. Nálam gyárilag nincs vizuális kijelzése a tolatóradarnak csak hangjelzése, viszont ugyan úgy működik ahogy a C4-nél is írtad. Annyi, hogy a távolság csökkenésével sűrűsödik a csipogás és kb. 20 cm-től folyamatosan sípol. A karbantartásról amit én biztosan tudok, hogy ha nem ismered az autó előéletét, a vezérmű- és ékszíjat mindenképpen ajánlott kicserélni. Szakműhelyben azt is megtudják mondani, hogy kell-e mást is cserélni. Gondolok itt a feszítőgörgőre, vízpumpára stb. A féktárcsák ha nem vállasok, akkor valószínűleg már cserélve voltak. A lengéscsillapítókat rázópadon rögtön ki tudják mérni. Bár mondom az enyém nem sw, de szerintem a hátsó ajtó gázrugói már gyengék lehetnek inkább ezért engedi el és nem a hideg miatt. Úgy tudom 120e km környékén javasolják még a FAP szűrő karbantartását is, de még én is ez előtt állok, így erről többet nem tudok mondani. De vannak itt nálam sokkal hozzáértőbbek és egész biztos válaszolnak majd erre is meg a többi kérdésedre is. Üdv! Jancsi66
A Citroen C4 fórumból látogatok át most ide, érlelődőben van bennem egy autócsere (a már nagyon rég óta vágyott) PUG 407 SW-re. Ma meg is vizsgáltam egy eladó példányt (2005-ös, 2.0HDi, Supreme felszereltség, 119ekm futással), és ennek kapcsán felmerült bennem pár szokványos kérés, amire várnék tőletek (szakavatott PUG407 tulajoktól) tanácsot / választ. Íme:
1) Elsőként, hogy van-e köztetek olyan, aki esetleg korábban személyes kapcsolatba került a KSE-998 rendszámú példánnyal? Hogy bánt vele? ;-)
2) Sajnos ebben a gépsárkányban nincsen tolatóradar, így azt utólag kell beszereltessek. Két út van: PUG szervizben beépített, de kijelzőre nem rákötött; illetve szintén PUG szervizben, kijelzőre is rákötött, kijelző cserével megvalósítható mutatvány. Egyik drágább, mint a másik! ;-) (kb. 55eFt kontra 100eFt felett - ezt nem volt képes megmondani a munkafelvevő). Van köztetek valakinek személyes tapasztalata utólagos ("gyári") tolatóradar beépítéssel? Mennyiből jött ki? Funkcionalitásában mit nyújt?
3) A C4-ben annyira kulturált a tolatóradar, hogy a kijelzőn megjelenik az autó körvonala és a 4 szenzornak megfelelő részen grafikusan mutatja, hogy melyik közelében és kb. milyen messze van az akadály; eközben a megfelelő oldali hangszórókat csipogtatja. PUG407-ben hogyan működik a gyári radar?
4) Rövid keresés után nem találtam a neten a magyar kezelési és karbantartási útmutatót, emiatt kérdezem, hogy 120ezer kilométernél mi a kötelezően előírt karbantartás 2.0 HDI motor esetén? (Pl. vezérműszíj, porlasztócsúcsok?) Állítólag már elvégezték a kötelező szervizt, de - ha egyáltalán ez igaz, akkor - ez kimerülhetett mondjuk egy olajcserével esetleg szűrőcserékkel.
5) Mi a 2005-ös gyártású SW-k gyenge pontjai, mire figyeljek nagyon a vásárlásnál? (Én már egy 40ekm utáni garanciális 1.6HDi turbó felújításon túl vagyok, remélem ebben "tartósabb" lehet a turbó). Rövid nézegetés alapján ezeket fedeztem fel: A féktárcsák tapintásra nem voltak felvállasodva, a lengéscsillapítókat nem tudtam "szemrevételezni", a csomagtér ajtót jobbnak láttam kézzel tartani, mert (talán a nagy hideg miatt) kéredzkedett lefelé, stb.
6) Még korábban (kb. 2007-2008 körül), amikor olvasgattam a PUG307 fórumot, akkor Budapesten és a közelben Frédiéket tartották sokan jó márkaszerviznek, illetve Pásztorékat. Ez manapság hogyan változott (ha változott)?
Elnézést, ha elsőre túl sok mindent írtak és kérdeztem.
Remélem páran tudtok válaszokat adni. Sokat segítene a vásárlásban.
ja, pucolni a hagyományos vékony drótos módszerrel lehet próbálkozni. bár ha zárt a tartály, akkor nem tud olyan cucc belekerülni, ami eltömné a fúvókát.
Fúvókán kívül két dolog is lehet (szvsz): 1., az első kör csöve valahol eltört, tipikusan elágazónál vagy könyökidomnál szokott. Nézd végig a csövet. ha a hátsó megy, az a szerencsésebb, mert ha az tört volna el, akkor simán eláztathatod a kárpitot. cimborán Altea-ján komplett kárpitcsere lett egy 3 forintos műanyag bizbasz miatt, szerencsére még gari időben.
2., nem tudom, hogy a 407-nél hogy van pontosan, de a 307-eknél úgy van, hogy egy motor van, és azon (egybeépítve) van egy irányváltó szelep. Namost ha véletlenül gagyi mosót öntesz bele (tescoba szinte csak olyat kapni), akkor megtöténhet, hogy a mosónak valamelyik összetevője túl agresszív, és "megtámadja" az irányváltó szelepben a gumitömítést, ami megdagad, és többet nem tud megmozdulni a szelep. Ilyenkor 2 módi van: a., szétszedni a motort, és a gumiból smirglivel reszelni... van akinek sikerült, de a végeredmény korántsem garantált b., venni egy új (bontott) motort, szeleppel együtt. Ez tuti jó megoldás, csak drága...
Sziasztok! Elindítottuk a http://peugeotforum.hu oldalt. Vannak ugyan különböző oldalak, portálok, klubok, amik egy-egy típust népszerűsítenek, de nincs egy igazán jól működő fórum, ahol egyszerre megtalálható lenne minden. Ezzel az oldallal nem szeretnénk egyetlen oldalnak sem a konkurenciája lenni, hanem velük együttműködve szeretnénk népszerűsíteni ezt a remek márkát! Ha Ti is szeretnétek ebben részt venni, gyertek és nézzetek körül az oldalon. Persze csodákat nem kell várni egy hete indult oldaltól, de jók a kilátások!
ez márkaszerviz volt? merthogy a FAP szűrő szétszedése és pucolása nem olyan eccerű mutatvány... a gyári eljárás az, hogy a te szűrődet kiveszik, és beraknak helyette egy "felújítottat", a tiedet meg elküldik az Európán belül lévő 3(!) olyan hely egyikére, ahol spéci technológiával felújítják. Éppen ezért márkaszerviz nem kontárkodhat bele a szűrőbe, már csak azért sem, mert simán eltörhet a macerálás közben. Ettől függetlenül, vannak ügyes emberek http://wbsatwestmount.blogspot.com/2007/09/diy-fix-blocked-particulate-filter.html , akik megoldják ezt házilagosan, de szerintem ezután már nem dolgozik olyan hatásfokkal a szűrő, mint korábban.
Ja, az meg, hogy "a FAP szűrőre hibás működése", na ilyen nincs. A tésztaszűrőd otthon a konyhában se tud hibásan működni. Vagy átereszti a cucc egy részét, vagy nem, de nem "működik"... Viszont ha el van dugulva, akkor az a PPSből nagyon pontosan látható (van egy szenzor, ami méri a szűrő előtt és mögött a nyomást, és ennek különbségéből lehet tudni az állapotát.
Teljesen egyetértek Bandi hozzászólásával. Nekem is volt olyan gondom, hogy hidegen 2000 fordulatszám alatt rángatott a paripa. Szervizben nehezen, de rájöttek a hibára. Először az EGR szelepre gyanakodtak, majd a FAP szűrőre hibás működése okozta a hibát. Szétszedték és kipucoltál manuálisan. Ezután megszűnt a hiba.
Én úgy látom nagyon sok probléma visszavezethető a FAP rendszerre, ahogy a lenti hozzászólásokat elnézem.