Fogalmam sincs mennyit tudsz alkudni, 60-100 E FT a difi bontottan, plusz még amig beteszik ha osztómű akkor mégtöbb. Ha van helyed nem árt egy alkatrészautot beszerezni pl angliában olyan 170e ft felfele lehet találni ezt a szériát. Majd teszek fel képet.
Én most kipróbáltam pár 2.7crd-t és az egyikbe az összes szilentet kicserélte a tulaj keményebbre rettenetes végeredménnyel... Minden hangos és rezgős átjönnek az úthibák lengésén nem tudom segített e de kényelemből sokat elvesz az biztos.
Nincsen rajta vonóhorog ez pozitívum volt ennek örültem is :) de ennek a hangnak nagyon nem. Éles kanyart nem tudtam vele csinálni de az a baj hogy három órányira van tőlem...
Mennyibe kerülne a difi csere? Vagy a javítása? Mennyit kellene ezért a hibáért lealkudni?
Ahogy mondod osztómű, difi. honnét jön próbáld belőni, ha olyan a hangja mint a régi ikarusnak akkor difi de valószinű az. Ha élesen kanyarodsz vele és akkor is csinál valamit az a difi miatt van olajcsere esedékes.
Osztóműbe speckó olaj való szeretik azt is sűrűn cserélni mint a difiben. Vontatott sokat vele?
50-es tempónál már zavart nagyon de állandóan csinálja tulaj aztmondta 90-100-körül a legrosszabb. Nem vettem észre hogy motorfordulat függő lenne ezért gondoltam hajtásra... Mi lehet ez?
2.5 L (2,499 cc or 152.5 cu in) I4, with two (pushrod-actuated) valves-per-cylinder and indirect fuel injection. 92.0 x 94.0 mm, the engine size is variably referred to as either 2,500 or 2,499 cc. This engine too has been called HR 492, signifying four cylinders of 92 mm bore. Timing gears, not belt.
Applications:
1994–1998 Alfa Romeo 155, 125 PS (92 kW) at 4,200 rpm and 294 N·m (217 lb·ft) at 2,000 rpm
1987–1992 Alfa Romeo 164, 114–117 PS (84–86 kW) at 4,200 rpm and 258 N·m (190 lb·ft) at 2,500 rpm (HR492/VM84A/VM08)
1992–1998 Alfa Romeo 164, 125 PS (92 kW) at 4,200 rpm and 294 N·m (217 lb·ft) at 2,000 rpm (HS492/VM32)
1991–2000 Chrysler Voyager, 118 PS (87 kW) and 262 N·m (193 lb·ft)
1999–2000 Dodge Dakota, 114 hp (85 kW) and 300 N·m (221 lb·ft)
évek óta szeretnék egy 2.7 crd grand cheeroke-t...
most találtam egy megfelelőd de zavaró rezonanciát csinál valami ami hangos zajjal jár hasonló mint a kerékcsapágy búgás...mi lehet ez difi? Kardán?osztómű? Emiatt nem mertem megvenni az autót pedig régótakeresek egy ilyet valakinek hasonló? Mennyibe kerül mondjuk difi vagy osztómű vagy kardán csere? Tulaj szerelői nem tudják mi ez, azt mondja nem akar rá költeni többet,el akarja adni... Amúgy nem egy szakadt szarról van szó,egybe van nagyon.
4 liter sor hat 4,7 vényóóc, 16 litert eszik nekem 100on de én mókakocsinak tartom. Szerintem faék a motor, amivel gond lehet hogy a fontos helyeken nem cserélnek olajat, váltó osztómű difik, amúgy szerintem hosszú távra nem kényelmesek. Amerikából alkatrészdömping. 3 féle osztóművel szerelték, 4 literesben aszem kétféle osztómű van válthatod a 2, 4, felezö 4 est meg amelyik folyamatos 4 kerék, 4,7 az mindig 4 kerék.
Jó állapotot kell keresni vagy piszkosul alkudni, én nem tetetném bele a gázt eleve helyet foglalna meg havi 70 litert tankolok bele ez olyan 400 kmtere elég, a gázt meg ha elbaszák.. ha van benne akkor nem gond. Viszont több motorhibást látok benzin gázosból. http://www.wjjeeps.com/jmenu.htm nézelödj itt is.
Kérdésem lenne mégpediglen 2.5 TD (VM Motori Diesel) ügyben: mi a normális olajnyomás alapjáraton és fordulaton? Hidegen 3,2-3,8 de melegen csak 2 bar ha forog a motor, ha alapjáraton van. Ez normális?
10W-40 félszintetikus friss olaj (korábban csak 2 bar volt mindig) természetesen új szűrővel.
szia. szerintem ha már ilyet veszel érdemes meg venni a 4.7 a jó V8 hangja el feledteti veled a 20 literes fogyasztást. a váltó felújitás meg az előző tulaj használatától váltózó dolog. ha tudsz akkor olyat vegyél amin nincs vonóhorog és akkor annak biztos nem cibálták szét a váltóját se nehéz futóval se trélerrel. sajnos jártam úgy hogy vettem egy 3.1 TD-t es fél éven bellül váltó felújitásom volt, most egy 2.7 CRD van jó pár éve és semmi baja nem volt még a váltójának. az alkatreszek nem olcsóak hozzá sajnos.
a mienknél is hasonló a szitu. Nagy hidegben 3-4X izzitás, aztán kb 10-15mp tekerés után röffen be. Ha meg így sem, akkor 2mp hideg indító, aztán padlógázzal indítás. Érdeklődve várom a fejleményeket.
Sziasztok! 270 crd- ről van szó, a kérdésem a következő: Az autó nagyon nehezen indul, és valószinű nem a hideghez hanem az eltelt időhöz van köze. Nyomástartó szelep cserélve. A nagynyomásút most mérik be de valószinű az is jó. Gépre tettük és aszerint a rail nyomás nem épül fel 50bar kb indításkor. Olyan érzésem van mint amikor kifogyott az üzemanyag a kocsiból és nehezen ér oda az üzemanyag. Az összes üzemanyagcsövet is cseréltem. Résolajvizsgálatra még nem vittem, mert rettegek nehogy az ötös porlasztóval legyen gond mert arra még a szerelőmnek sincs ötlete, hogy lehet kivenni. Esetleg ha erre is lenne ötlet szívesen fogadnám. Köszönöm.
Sziasztok!érdeklödés szinten kérdeznék.a jövöben tervben van egy 4.0 vagy 4.7 vétel benzingázba.mennyire problémásak ezek az autok és mire kell figyelni?alkatrész ellátás macerás vagy megoldott?neten elég sokféle dolgot lehet kapni hozzá és relativ olcson.nekem ugy tünik nem drágább mint egy átlag autohoz az alap dolgok.érdemes ilyen autot venni?a fogyasztása nem érdekel mivel évente max 8ezret megyünk.váltoja birja?vagy garantált a felujitás mint egy tiptronik esetében?2000-2004-ben gondolkodunk.köszi a válaszokat!
Izzító gyertyák kicserélve. 5-ből 3 volt rossz . Most pöc-röf és megy :)) .Becsúszott még egy első féltengely szimering csere is , folyatta az olajat.Belülről megközelíthető. Ha már úgy is bontva van 2 alsó gömbfej is csere. Remélem most egy darabig elfelejthetem a javítást.
Valakinek valami ötlete hol lehet hóláncot kapni és nem horor áron .