Keresés

Részletes keresés

f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 305

:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..."

 

muhaha

 

 

:-)))

 

- eddig sem fedett helyen volt

- eddig gondoskodó kezek libaf*s festékkel kenték át, aztán meg hagyták szép csendben rohadni - persze szigorúan gondskodó, hozzáértő módon.

 

A Parkban centiméterekről láthatja mindenki, ami a Bécsi út felől, több méterről nem látszott: rozsdás a gép felülete, de nagyon.

 

Nem két fillér lesz a felújítása, de fel lesz újíva, mint a V40 - és a V40 is kitűnő módon állja a kinntartást immár 7 éve.

 

 

 

Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni...

Előzmény: levaija84 (304)
levaija84 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 304
Ma egyik csoporttársammal megnéztük a V60 utódját. Közben jópár tanár is nézegette. Hát nem népszerű darab, ők sem engedték volna, hogy ide hozzák.
Egyiküktől idézek:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..." Hétfőn éppen labor órája volt az egyik csoportnak, és tőlük tudta meg a tanár, hogy éjjel viszik a gépet. A tanár félbehagyta az órát, a többit otthon tanulják meg, és levitte a társaságot és utoljára még körbevitte őket a belsejében.
V43 1227 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 303








Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (302)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 302
M32-2055 ment ma ki érte, fotózta valaki?
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 301
..... a fagerendák mellett elroppant ott az egyik ilyen tartósín is...

még épen, órákkal azt "eksön" előtt
Előzmény: v60 (298)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 300
A járműjavítós csapat sötétben, akna nélkül, a "susnyásban" - felkészítette a vontathatóságra. Mindenütt megsimogatták (némi kenő anyaggal). A V60 "utolsó mozdonyvezetője" szerint ennélkül pár méter után nézhettek volna ( a saját kenése annyira folyt már a végén hogy hiába töltik utánna nem sokáig marad benne).
A csapat tisztes dolgozott, rossz körülmények között és a több órás késés ellenére megvárták és elvégezték a munkájukat - igaz a vontatást már nem várták meg.

Menetkészre szerelés

Mivel a V43 emelése, szállítása, vakvágányra helyezése folyt
(de ez már egy másik forum témája)
a járműjavítóba menő V60-at én sem várhattam meg (akartam, de a daruszerelvény összerakása miatt ment az idő és a M40 201 nem sietett a másik vágányon álló szerelvényért.
Előzmény: v60 (299)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 299
Eközben Matiz biztos álmában a parki autószállításról álmodott....de szerencsére itt a lemez benyomódás pont a felújítandó helyen érte csak (reméljük csak ennyire viselte meg a légibemutató) a V60-at, aki ekkor ért ismét rendes vágányra (útóbbi majd 24 évben vakvágányon az oktatás szolgálatában)

Ismét rendes vágnyon
Előzmény: v60 (298)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 298
Az elroppanó fagerendák haghatásaira a tréler sebesen távozott.

menekülő tréler
Előzmény: v60 (297)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 297
.. és bár ezen a forumon off, de ne feledkezzünk meg a szolnoki különítmény (teljes elhárító szerelvény itt volt) kicsi a bors de erős (150t és önjáró) főszereplőjéről (KIROW, Lipcséből), aki a legkevésbé sem tehetett az események ilyetén alakulásáért.

A 150t-ás KIROW a főszereplő.
Előzmény: v60 (296)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 296
Légibemutató, V60 a levegőben.


Légibemutató, V60 a levegőben
Előzmény: v60 (295)
v60 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 295
3 órás előkészítés után, az első sikeres szárnypróbálgatás...

Első szárnypróbálkozások
Előzmény: v60 (285)
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 294
Előzmény: 242-001 (293)
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 293
Előzmény: 242-001 (292)
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 292
a Púpos rájár a V43,1110-re, majd indulás előre

Előzmény: 242-001 (291)
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 291
pár kép.....

a távolabbi s a közelebbi múlt

Előzmény: M41 (290)
M41 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 290

hkv Creative Commons License 2007.10.16 0 0 289
köszike, akkor este kimegyek fotózni Angyalföldre!
Előzmény: v60 (288)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 288
Igen, ott történik meg a helycserés támadás (mármint a tréleren) és éjfélre lesz a Bécsi úti helyén a V43-as.
Előzmény: hkv (286)
MBen Creative Commons License 2007.10.16 0 0 287
Még ott áll, közben kapott egy társat is.
Előzmény: hkv (286)
hkv Creative Commons License 2007.10.16 0 0 286
Még angyalföldön áll a V60-as ????
Előzmény: v60 (285)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 285
Angyalföldön még megbéklyózva várja a mentesítő járatot.
V60.003 Angyalföldön megbéklyózva.
Előzmény: v60 (284)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 284
A Bécsi úton a V60 már kihült helyén csak az ottfelejtett áramszedők árválkodtak.
Igaz holnap úgy is erre jár a konvoj újra, csak most V43-at hoz majd.

A V60 kihült helye


Elnézést a néhol sötét képekért, de távolról, néha meg autóból készültek.

A szállítási előkészítésnek nem volt része a jópár hete eltűnt pályaszámtábla (ami azért is érthetetlen mert ez egy "hamisitvány", azaz csak fém értéke van, bárki is akarja értékesíteni azt se kiállítani, se dicsekedni vele nem fog tudni) Szokás szerint több kárt okozott (újragyártás), mint amennyi haszna neki lehet belőle.
A légsíp sem volt már egy ideje a helyén, azt csak remélem, hogy a tetőszerelvények felújjítása után egyszerűen csak nem rakták vissza (biztos ami biztos alapon).

Reméljük a külső felújjítást némi belső korrekció is követi majd (most egyik irányban tehervonati szabályzó van, a másikirányban személyvonati) bent van még a térvilágítás és a riasztó útólag belefabrikált doboza stb. Szóval ne a nyugdíjaskorában végzett munkája (villamos fékező gép - mérésekhez, majd múzeális védendő Kandó oktató mozdony) szabja meg a beltartalmat hanem az eredeti szerepe, mégha üzemképessé már valószinű soha nem teszik is.

Reméljük az éppen most 70 éves mozdonyocska születésnapi új ruhájában hamarosan megtekinthető lesz ismét bárki számára, mégha az oktatásban már csak a V43 fog segíteni és a korábbi főiskola névadójának végtermékét, a V60-at most már csak egy nagyméretű modellen lehet majd oktatni.
Előzmény: v60 (283)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 283
Időnként meg meg álltunk (némi csattanás jelezte ha valami fennakadt), de ilyenkor kéznél voltak mind a BKV felsővezetékesei, mind közlekedésilámpa szerelgetők, így indulhatott is a konvoj tovább (szakszerűen, szervezetten, fennakadás nélkül).
Itt ugyan nem lehet balra kanyarodni, de hát akinek útvonalengedélye van, fényjáték kiséretében sokmindent megtehet?
Ez után már csak az őszi favisszanyírás volt hátra az uticélig, az angyalföldi vágányokig.


Angyalföld határában.
Előzmény: v60 (282)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 282
Irány Angyalföld.
Diszkiséret elől, hátul. Hátul? Na igen ott szépszámú járgány követte (már ahol tehette, hiszen nekik nem volt csiricsáré sárga, meg kék fényjáték a tetejükön).
Irány Angyalföld
Előzmény: v60 (281)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 281
Menetkészen a százlábú. Na jó annyi azért nem volt neki, de ami volt az mindegyik önállóan állt be a kanyarodáshoz. Igaz odafele inkább nem arra mentek, amerre irányultak, de egy ekkora traktorral még ők sem szállhattak szembe, így meg némi túl súllyal már egyértelmű volt hogy arra kell menni amerre a kerekek állnak.

Menetkészen.
Előzmény: v60 (280)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 280
Na ki a király? Most éppen az a mozdony amelyiknek a legtöbb kereke van.
Mennyi is?
Ki a király?
Előzmény: v60 (279)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 279
Mozdony a Bécsi úton.
Komótosan kigördült a Bécsi út közepére.
Ezt a trélert vontató csörlője tette lehetővé (na meg a mozdonyon lévő fékezők)
A Bécsi úton...
Előzmény: v60 (278)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 278
Közel 24 év után ismét mozgásban.
24 év után ismét mozgásban.
Előzmény: v60 (277)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 277
Épül a légies híd, az időközben megérkezett és a Bécsi útat teljes szélességében lezáró tréler valamint a holtvágány között.
Légies összeköttetés.
Előzmény: v60 (276)
v60 Creative Commons License 2007.10.16 0 0 276
Szállításra előkészítve
Szállításra előkészítve. Áramszedők mellé lerakva.
Sin vég kitakarítva, hogy csatlakozhasson a tréler.
A négy leheggesztett vaspapucs felszedve (két ideiglenes ék és belső persze a belső mechanikus fék tartja már csak a helyén)
Előzmény: v60 (274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!