Bármi meglehet... Ennek a kapcsolódó párja közvetlenül a kuplungtengelyen kialakított 8 fog. Ha ez kapcsolódna hozzá, akkor annak kb 7 fogúnak kéne lenni. Azt tudom, hogy a crossnál a 3. sebesség fogszámaiban volt eltérés. Talán a többiben is??? Keress hozzá kuplungtengelyt!
A fogszáma is más! Tálán az átmérő sem azonos. Biztos, hogy nem Csepel és Danuvia. Valami más motornak a váltókereke. Csepel 100 tól Danuviáig mind 24 fogú.
Jaj, felre ne erts nem is vettem annak. Kulonben is, az ember nezzen szembe azzal, ha mas hivja fel a figyelmet a balfaszsagara. Mondjuk nekem erre nem kell felhivni a figyelmet, tisztaban vagyok vele magamtol is. :-)
Azt hiszed nem kelek fel minden reggel ugy, hogy legszivesebben szemen kopnem magam miatta? De.
Mezei T5-bol alig lehet olyan allapotut talalni, ez meg olyan volt, amibol elvileg ez az egy keszult. Csak az a kurva penz ugye... Most mar nem adnam el (a Kawat hamarabb), pedig lehet, hogy a duplajat is megadnak erte.
Ez van, keso banat. Szerencsere minden porcikajat korbefotoztam, igy paras szemmel nezegetem a nosztalgikus napjaimon.
Nálunk a nagyapámnak volt egy komplett szekrénynyi a műhelyben. Kellett a javításra behozott gépekhez néha az ismertető. Keresztanyám pár éve konkrétan azt hitte, hogy amit itthon lát nálam, az onnan van. Akkor derült ki számomra, hogy mi ment anno a lecsóba. Akkor még nem is éltem, amikor az szanálva lett, mint papírhulladék.
Azt a szép krómtankos piros motort volt inkább kár továbblőni, olyan vétel csak egyszer van az életben. A mostani értékéről nem is beszélve.
Ha en lennek, akkor elobb ismerosi korben kinaltam volna. :-)
Regen nekem is volt mindenfele. Egyszer jokor voltam jo helyen - lomtalanitottak egy hazat es mint kiderult, a regi tulaj szerette az ilyesmit. Olyan haboru elotti Zundapp, meg BMW, meg a joeg tudja meg milyen katalogusaim voltak, hogy a nepperek sorban alltak, csak hogy megnezhessek. Aztan hulye fejjel elkotyavetyeltem szokas szerint mindet (annyi eszem nem volt, hogy legalabb lefenymasoltassam oket :-). Foleg a kis szivtankos Csepelrol szolo szines(!) reklamprospektust sajnalom utolag. De akkoriban annyira szemellenzosen "csak a Pannonia" volt az allando lemez, ami nalam porgott, hogy a tobbivel nem foglalkoztam.
Csak úgy tűnik, mint ami nem megy fel, de ember feletti erővel felrakható (inkább két emberes mint egy), tudom mert nemrég volt szerencsém az utángyártott ülésgumit felrakni a gyári vaskeretre.
Viszont úgy tudom az oldmotors-os fiúknak van egy szerkezete és azzal igény esetén felrakják.
Agyári D Csepel hátsóülés az ülésvázból kivéve 100 % ban azonos az első üléssel. Az enyémen is ilyen van. A hátsón, még senki nem ült. Az elsőn csak én.
Ha Csepel motorra szerelték, akkor Csepel lábtartó volt. Gyárilag hátsóülés és hátsó lábtartó nélkül árulták a Csepeleket. Külön lehetett hozzávenni, vagy gyártani hátsóülést és lábtartót. De létezett gyári is.
Így néz ki a gyári hátsó lábtartó. A csavar tövénél az a kúpos rátét szolgál arra, hogy fixen rögzíthető legyen a furatba a lábtartó. Ha jól meghúzták, felhajtott állapotban sem tudott elfordulni.
Átnéztem az összes képemet amin fellelt Csepelek szerepelnek. 49/125 től a T-Csepelen és D-Csepel keresztül össze vissza láttam ezt és a lemezből tégla test alakra hajtogatottat. Szerintem ez is utólag megvásárolható volt, mint a hátsó ülés. És mikor mit kaptál a boltban.