Újabb változások a tatabányai IC-pótlón: TDV-495 átjött az időközben véget ért szegedi pótlásról, AA-EJ-616 (PVF-200 ex RK 54101), ex-norvég Lion's Coach az Adriától, illetve újdonságként AA-LK-405 (ex AC-637-WH), ex-francia Intouro M - hogy kié, nem tudom.
ÚNP Balassagyarmat: AE EP-168 (Reform). Herencsényi kintalvós, nem mondom, hogy ott kerestem volna, ha csak úgy kerestem volna. :)
A TCC-871 pedig Enyingre került, az úszós járatok mellett csinálja a "Veszprém Ipari Park 8 - Enying" szerződéses járatot is. Talán néha fedésbe kerül a kettő, mert lerakták ugyanide az AA HL-103 rendszámú Irisbus Arway-t is, szintén "8 Enying" papírral (nem táblával).
Láttam a héten a fóti MAN-szervizben kintről egy AE-BB-374 c., 2023-as beszerzésű/gyártású Lion's Coachot, valami hajós utazási iroda (nem a Viking) reklámjával.
RWA-652 és 653 csinálja még a fehérvári úszós járatokat.
Mindegyiket a Balaton Ré-Busz futtatja, és a honvédségi járatokra is azokat (azok közül legalább az egyiket) rakta, ami végül is praktikus, csak szürreális az egész...
Akartok szépet látni? AE-FJ-708 ex DR-137-VV, 2015-ös Setra S515MD (!), Komtravel, ex PNA Aérial. Négy ilyen gépe volt a francia cégnek, ne tudjátok meg, mit kellett varázsolnom, amire kijött, hogy a négyesikrekből melyik volt az... :D
Vettek további Tourismókat is, AE-BI-835 és AE-EH-591, mindkettő német gép volt valószínűleg.