Mondtam a munkafelvevőnek, hogy szokott üzemmelegen is "tuttyogni" a kocsi egyes alapjáraton, pillangöszelepet is kéne tisztítani. Ott finnyogott rá, hogy az nem fér bele az időbe. Reggel nyolcra vittem, s négy előtt szóltak, hogy kész.
Ez Nissan motoros láncos kotvány, elv azért nem 300e.
Mondtad nekik, hogy boschátok meg? :)
Az autózás a szabadság illúziójának monnd már mije...
Ha esetleg valakit érdekel, vagy ismer olyat, aki épp ilyet keres:
Eladó két garnitúra (4-4 db, téli és nyári szett, összesen futottak 55 ezer km-t) használt Renault gyári Tpms keréknyomás ellenőrző szenzor, szelepek nélkül.
Renault Fluence-n voltak, 433 MHz-sek.
Gyári szám: 407003743R
Én ezt vettem újnak, és gond nélkül működik:407000435R
2015. év végén gyárban és 2016. januárban átvétel előtt szerelt kerekekből valóak, 2022. áprilisban kiszereltek, ekkor mindegyik rendben működött.
4db vagy 8db vihető egyben!
Képekkel és Árral kapcsolatban privatban válaszolok.(négyet adok egy új áráért)
Köszi a segítséget! WD40-et ismerem és szeretem is használni, de annak inkább tisztító funkciója van, mint kenési. Ezért gondoltam, hogy más megoldás után nézek. A teflonspray nagyon bevált.
Szerbusztok ! Keresek 110 Le diesel motorhoz 8200903034 gyári kódú porlasztót. Lehet bontott, használt, de ha valakinek van új, az is érdekel. Telefon: +36 30 641-3691
Vedd ki az egész lámpatestet, sok szenvedéstől megkíméled magad. Mindössze három csavar felülről és egy sínen kicsúszik előre az egész. Utána asztalon könnyedén cserélheted az összes izzót.
Üdv mindenkinek! 2015 1.6 Fluence check lámpa világít és gázpedál jeladó vagy fojtószelepház a hibakód. A pillangó szelepet megtisztitottam. A csatlakozókat befújtam kontakt spayvel. Erre csinált egy olyat hogy 2000 fordulatra felpörgettem tartottam a pedált és magától felpörgött csutkára, egészen amig elnem vettem a gázt, akkor visszaált alapjáratra. Többször is rápróbáltam míg egyszer csak elhagyta látszatra normálisan működik de a lámpa még világít, és kicsit gyengébbnek érzem a motort. Próbáltam szétszedni a fojtószelepházat de úgy tünikhogy ösze van préselve. Létezik hogy nem lehet belenézni? Köszönöm a segítséget!
Sziasztok, ajtónyikorgás ügyben írok, ugyanis a hátsó ajtókat ritkán használom, de a napokban többször is kellett, s ekkor tapasztaltam, hogy valami nem frankó.
Első körben szilikon spray-t fújtam a zsanérokra, de ez nem oldotta meg a problémát. Eléggé botfülű vagyok, így azt sem tudtam megállapítani, hogy az alsó vagy a felső zsanér nyikorog, netán a középső kis fém konzol (azt nem mertem beszilikonozni).
Tudom nem nagy dolog, de engem mégis zavar, s szeretném megszüntetni a ezeket a hangokat. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, hogy az ajtónkénti 3 rögzítő elemből melyik lehet a ludas?
Hasonlóan jártam én is, annak ellenére, hogy előtte le is mértem, hogy mekkora az akksi, és úgy választottam ki az újat! Minden mérete stimmelt, kivéve az akku oldalán levő perem (amire felfekszik a leszorító elem) felső síktól mért távolsága! 6 mm-rel volt lentebb. Van 6 mm vastag gumilapom, abból vágtam egy akku nagyságú darabot, beraktam az akksi alá és úgy áll mint Katiba a gyerek....
Na, a második "gyári" akku kb. 4 évig bírta (az előző meg hatig). A garancia meg 3 évről szólt...
Beálltam a garázsba este, de úgy látszik az aznapi kb. 40 km már nem volt elég a töltéshez, mert a ki nem kapcsolt rádió is elég volt hozzá, hogy hazavágja.
Már télen is gyengélkedett, többször jelezte a rendszer, hogy kevés a töltés, de akkor még töltővel, hosszabb utakkal sikerült életre lehelni, most vége lett.
A töltő még vagy 5-6 voltot jelzett, de tölteni már nem akarta.
Amikor kiszereltem az akkuházban láthatóan kicsapódott némi folyadék belőle, az alsó rögzítőcsavar szinte teljesen "bekövesedett", stb. Szóval nem biztos, hogy kezdettől fogva 100-as volt az előző. (Az előző cserénél ilyesmit nem láttam, belülről tiszta volt a doboz.)
Mivel a gép sem fiatal, meg az előző ciklus is túl rövid lett, így Motrio került bele (és majdnem 10 kFt-tal is olcsóbb volt).
Csakhogy a mérete - pontosabban a magassága kisebb - nem azonos (akkor a többi Motrio alkatrész is ilyen?), így a rögzítése nem teljesen szoros. Bár nem mozog, de nem fekszik fel megfelelően a felső részre a rögzítőpánt és a negatív csatlakozósínek is kissé ferdén állnak.
Na, mindegy a jövő héten megy úgyis a vizsga miatt átnézésre/javításra, majd rákérdezek a gyári szerelőnél, mi a helyzet.
Amúgy most sem felejtett el semmit a rendszer - a rádió, computer, minden beállítás kódolás nélkül működik. Egyedül az órát kellett állítani.
Lehet egy szétcsúszott/szétpotyogott csatlás is akár...
Ti tapasztaltatok olyat, hogy egyik keycarddal zártátok a kocsit, majd 1-2 perc múlva nyitottátok a másikkal, s kiírt valamit, hogy 30 percnél nem régebben volt valami?
A múltkor jártam így, anno tán be is írtam ide.
(A nejemmel a lépcsőházban váltottuk egymást.)
Olyan hamar eltűnt a felirat, hogy nem volt módom fotózni...
Nagy akármi ez a gyártás végén "pénteken" összerakott beázó tragacs.
S vitatkozok a rokonnal, hogy mennyivel jobb az őáltal nyúzott 10 éves F., mert nem hiszi el, mikkel szívok...
Múlt hét Csütörtök óta az autó ki írja, hogy " Check parking sensor". Azóta nem működik a tolató radar. Az egészben az az érdekes, hogy a munkába be jövet még működött. Viszont mikor indultam haza már ez a hiba üzenet fogadott. Néztem hogy az autót nem ütötték meg, vagyis sérülés nincs a hátulján.
Kíváncsi lennék, hogy mi történhetett az alatt a 8 óra elteltével míg dolgoztam?
Esetleg járt már közületek így, vagy hasonló képen? A neten nem találok erről semmit, csak annyit hogy vidd a márkaszervizbe.
Nekem is van hasonló storym. Fluence-re a Casco 65k-ról felment tavaly 95 -re. Felhívtam a biztosítót, hogy WTF. Az alkatrész árak és a munkabérek emelkedésével indokolták. Megkérdeztem, hogy hol emelkedtek a bérek 50%-ot? Időt kértek.
3-4 nap múlva felhívtak, hogy 60k lesz, maradhat? :) Ha nem rinyálok simán beszedik a 90k-t.
Egyébként M4 Grandcoupe-ra 24k-t fizetek évente balesetbiztosítással együtt B8-ban a Postánál :O
Nem aprózták el... :( Ez akkor elvileg a következő biztosítási évre várható áremelkedés? Feleségem nevén van a Flu és 31ezer körül fizettünk neki kötelezőt A0-ban, szintén az alliance-nál. Remélem azért találunk majd kedvezőbbet és jövőre nem minden biztosító duplázza az árakat. :(