most megy az Euroformula Open kvali Ausztriában, de a formulaautók koronázatlan királynője Vivi megint nincs a mezőnyben és megint nem szólnak erről propaganda kiadványok :)
de azért elég durva, hogy az addig mindenféle hülyeségeket lehoztak meg F1-ről álmodoztak most mintha elfelejtették volna tájékoztatni a népet
Mostani osztrák hétvégére meg hozták Reshad de Gerust, egy 18 éves franciát. 5. helyre kvalizott kapásból...
Euroformulában ugye nem lehet elsütni, hogy legsikeresebb női versenyző, hiszen Calderon volt már 3. is, viszont legsikeresebb magyar női versenyző az lett
kellő számú kiesők voltak, és sikerült az F3-ban szereplő Crafwordot egy Vivinél is gyengébb fazonnal pótolni
Trulli miatt én nézem a versenyeket, idén követem a szériát tudnék miket mesélni :D
legnagyobb kedvencem, amikor a menedzsment év elején F1-es célokról beszélt, majd jött a TRIPLÁZÁS, utána már jöttek azzal, hogy rutintalan, meg kezdő.
Csak annyira kezdő, hogy a széria nem tekinti annak, mivel 2019-ben már F3-as kocsikkal ment, tavaly meg folyamatosan tesztelt a Carlinnal majd Motoparknál
Hivatalos újoncbajnokságban őt nem is számítják
mezőny jelenetős része aki valóban újonc, tavaly nemzeti F4 szériákban mentek, vagy ott sem.
(Trulli, Scionti pl. tavaly ilyenkor még csak gokartozott, télen váltottak F4-re, az arab F4 után jöttek Euroformulázni.
Hát lol. Ilyenkor bezzeg kuss van, de ha a Bivalybasznádringen megdönti a pályacsúcsot (mert előtte csak ajándékba kapott élményvezetésből ért körbe bárki F3-as autóval a pályán), akkor már ő a magyar motorsport új állócsillaga.
július végén már a Motopark is kirakta, de a média lapít. Egy sajtóanyag nincs arról a mai napig, hogy miért hagyta ki Imolát előző hétvégén. Se a versenyhétvége előtt amikor kikerült a nevezési lista akkor sem adtak ki tájékoztatást.
Az azért elég csúnya, hogy a helyére beugró Stanek a szombati első versenyen szerzett rögtön annyi pontot, mint előtte Vivi az eddigi szezonban, illetve futamot is nyert a cseh Imolában. 4. 1. 2. hely az imolai hétvégén.
1 hétvége alatt 55 pont, míg a másik 4 versenyhétvége 12 futamán 12 pont.
úgy, hogy Stanek sem tűnik a korosztálya nagy tehetségének
A "mennyit kap lárifári Feritől" és a "mennyit kap a BKV-tól", amire elég erősen rálát a fővárosi ellenzék, két külön dolog. A "mennyit kap Feritől" a párt magánügye, ha nekik megéri fizetni Vágót, akkor fizessék, a "mennyit kap a BKV-tól" pedig közügy. Ott pedig minimálbér van. Az más kérdés, hogy én megszüntetném vagy nagyon megvágnám a pártok állami támogatását, de amíg van, addig sajnos arra költik, amire akarják.
Nem vagyok szoci, ezért nem érzem magam megszólítva, de azért elmondom, én a kispesti vezetésből pont annyi tisztességet nézek ki, mint amennyit anno kinéztem pl. Borkaiból. Felőlem egymás melletti vagy közös cellába is zárhatnák őket.
"Az új pozíciók legérdekesebbje minden valószínűség szerint Vágó István felügyelő bizottsági pozíciója a BKV leányvállalatánál, a Vasúti Járműjavító Kft.-nél. Kérdésünkre Vágó István elmondta, hogy eredeti végzettségéhez még közelebb is van a cég tevékenységi köre, mint a televíziós műsorvezetéshez, mivel vegyészmérnökként végzett, ráadásul gépészetet is tanult. Havi díjazása a havi minimálbérnek megfelelő lesz."
. "BKV Vasúti Járműjavító Szolgáltató Kft. felügyelőbizottság: Tóth Zsolt (elnök), Major Petra, Vágó István, Siroki Attila József, Lenge Zoltán (munkavállalói Fb tag), Galló György (munkavállalói Fb tag). Tagi díjazás: minimálbérnek megfelelő."
A kvízmester hamarabb volt mérnök, mint kvízmester, tehát nem humán bölcsészként került oda a könyvtár-büfé szakról friss diplomásként, 22 évesen, vagy akár végzettség nélkül, mint a 22 éves államtitkár asszony, másrészt az FB tagságnál a szakirányú végzettség előny, de nem követelmény. Ez egy bizalmi pozíció, ahová a tulaj azért tesz embereket, hogy (egyszerűen fogalmazva) a cég vezetőségét ellenőrizzék.
Az más kérdés, hogy idehaza az állami vagy önkormányzati cégek nagyon nagy részénél a tulaj, a vezetőség és az FB tagok közös érdeke és mutyija volt a lopás, és most is az, ahol az állami vezetésben vagy az önkoriban ülők kitalálnak valamit, pl. bérlakások olcsó pénzért haveroknak adása, ezt a vagyonkezelő cég vezetése végrehajtja, az FB meg adja a papírt, hogy minden redben volt.
De ez sem a kvízmesterrel kezdődött és nem is nála fog kicsúcsosodni. Ráadásul a havi bruttó 149 ezer forintos díjazása alig a tizede, vagy még annyi sem a 22 éves diplomamentes államtitkárasszony minimum bruttó 1,3 millió és maximum 1 millió 650 ezer forintot fizetésének.
A főpolgármesternek sincs több helyettese, mint az elődjének, maradnak tehát a NER lovagok és családtagjaik. Akik az autósportban is jelen vannak idehaza, nem tudom pl. Vivikéről sem elképzelni, hogy ne lenne a családjában valaki, aki ne nyert volna már valamilyen állami megrendelést. Csak azoknak van elég tőkéjük és szándékuk arra, hogy a hozzá nem értő gyerek elég drága hobbiját finanszírozzák és erőltessék. Akinek saját, tiszta, piaci alapon működő cége van, az szerintem jobban meggondolja, hogy mibe fekteti a nyereséget és hogy érdemes-e a mai viszonyok között nagyon szem előtt lenni egy olyan területen, ahol garantálhatóan sok a nem piaci alapon gazdagodott és nem tehetséggel előrejutó figura.
nem kell ehhez NER lovagnak lenni, total hozza nem ertessel lehetsz pl. fopolgarmester 55. tanacsadoja, vagy 12. helyettese, vagy kvizmesterkent BKV vasuti javitojaban felugyelo jo penzert
itt Vivinel en csak arra lennek kivancsi, o maga tudja-e a valos kepessegeit, evek ota latja a koridejeit a tobbiekhez kepest, es ugy fogja fel ezt az egeszet, hogy szeret autokazni es o boldog, vagy tenyleg elhiszi amit a menedzsmentje ir rola.
Nem lesz mindenkibol turaautos, sportautos legenda, de van az a reteg is, aki lelkes amator, sot az igazi amatoroknel valamivel jobb is mert evek alatt csak fejlodik hozzajuk kepest.
facebookjan visszakeresve julius vegen/augusztus elejen korozott par napot a Carlin csapattal (Algarve)
augusztus kozepen kiirta, hogy hamarosan folytatas aztan nem lett belole semmi :) ahhoz kepest, hogy akkora tehetseg, hogy tobb evre terveztek vele, eleg hamar megszakadt ez a kapcsolat
F1 portugal nagydijanak hetvegen posztolta ki, hogy nemreg tesztelt ugyanott, feltetelezem erre a nyari kalandra gondolt, mert mas esetben biztos rakott volna fel ujabb kepeket
eleg aktiv a kozossegi feluleten, az alapjan feltetelezem hogy ott julius vegen/augusztus elejen volt egy par napos Carlin tesztje Portugaliaban es ennyi volt a tortenet.
Azutan mar a Motoparkos tesztje ami erdemi, elozo heten rotta ott a koroket.
ez az eve eleg verszegeny lett igy versenyzes nelkul. Ezeken a par napos teszteken kivul Audi cicababa volt mindenfele palyanapokon.
Az a baj, hogy az ilyen brigádokban - és most mindegy, hogy erről a lányról van szó, vagy valamelyik NER lovag köréről, ahová sok pénz esett be, vagy olyan pozíció, ahová önerőből el nem juthatott volna - mivel nagyon sokan vannak, akik nem a tehetség alapján jutnak előre, és nincs reális mérce, baromi könnyen el is hiszik magukról, hogy ők tehetségesek, okosak, ügyesek, stb.
Anno amíg volt pl. a lédíz kúp, minden hungaroringi hétvégére betolták őket, legyen az F1, WSR, DTM, vagy csak egy magyar bajnoki hétvége. Az egyik ilyen hétvégén volt szerencsém egy rajtbalesetet a boxutcából megnézni, mellettem pont egy lédíz kúpos állt, aki veszettül magyarázott valakinek, hogy "nekem autóversenyzőként olyan rossz ilyet látnom, és akinek ez nincs a vérében, az nem is láthatja ezt ilyen mélyen...", vagy valami ilyesmi, nem szó szerinti az idézet. És nem, nem Bús Edina mondta, aki többé és kevésbé valóban versenyző, hanem valamelyik celebritás.
a medianak nincs megtiltva, hogy maguktol megkerdezzek, mi is lett a tobb eves Carlinos lehetoseggel. Meg persze hol es mennyi napot tesztelt, es mikeppen ertekelik az egeszet. Majd a vegen szepen megkeresni a masik felet, hogy a Carlinek mit mondanak. Szerintem erdekes lenne :) Lehet a menedzsment is kicsit visszafogna magat. Mert igy kiabaljak a hulyeseget, eljut mindenhova, hogy mekkora sztar, Audi program, DTM karrier, Carlin, F1, Motopark, F3 Asia legnagyobb sztarja de a valosag csak a hardcore fanokhoz er el, akik maguk utananeznek...
WTCR-t nem hiszem hogy bevallaljak. Vivi palyafutasa mindig arrol szolt, hogy:
- hangzatos szovegekkel elrakjak olyan helyekre, ahol nagyon keves az indulo (kb. celbaer utolsok kozott, es par kieso utan lehet harsogni, hogy micsoda eredmenyt ert el)
- mindig vannak nalanal is gyengebbek, akik nem is profi autoversenyzok. Legyen az egy alpesi sizo, holland uralkodoi leszarmazott, 50-es evei vegen jaro japan bacsikak stb. Viszont roluk nem kell irni, akikkel a mezony vegen versenyez, hanem az adott szeria legnagyobb neveivel kell osszemosni az o nevet akikkel sosem talalkozik a palyan, max. ha kort kap. Egy mezonyben az ex F1-es van der Garde es Vivi, a DTM bajnok Timo Scheider es Vivi.
WTCR kapcsan meg nem lehetne elsutni a legjobb magyar eredmeny hablatyot, mert Michelisz felrakta a mercet. Egy azsiai F3-ban ahol sosem indult magyar, nyilvan le lehet hozni, hogy o a szeria tortenelmeben a legjobb, vagy egy uj Audi tucatkupa sztarja. Michelisz, Zengo es a tobbi magyar miatt, sokan kovetik otthon a szeriat, es igy sokan latnak, hogy Vivi hol is helyezkedik el az autos vilagban. "WTCR tortenetenek legjobb magyar noi versenyzoje" cimeken mar tenyleg rohogne mindenki.
En azt tippelem, hogy maximum annyi lesz ez a Motoparkos kaland, ha az Euroformula Open mezonyebe bejuttatjak. (nem tudom jovore lesz-e az a szeria, vagy hogyan allnak 2021-et illetoen).
De ott keves az indulo. Kb 10 teljes szezonos versenyzo, vannak ott igeretes versenyzok is, TOP10 kap pontot es kevesbe van szem elott. Kb egy 12 fos mezonyben, siman szerezhet pontot
Vivikéről akkor írnak amikor küldenek róla sajtóanyagot, szóval mivel a sajtósai hallgatnak róla, így a média is :D
Amúgy nem lennék meglepve (igaz nem is fogadnék arra, hogy ez lesz), ha végül Zengőékkel összebútorozva a WTCR-ben kötne ki az új csajkupában. Vagy előszedik György Anettet, vagy Vogel Adrienn összekalapálja a kellő szponzorpénzt hozzá.