Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ati530d Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39659

Mivel olvastad?Lehet tudni az eszköz típusát?

 

Előzmény: MIK530d (39651)
ati530d Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39658

Ez az akkusaru patron csatijának hibakódja szerintem,ott is pin tisztítás,kontaktolás,ha szükséges csere és a végén az elmaradhatatlan szalagbilincs!!!!(akkucsere után volt ilyen bajom is)

Előzmény: MIK530d (39651)
prohy Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39657

Igen, bennt van. 1.5cm-t ult le az eleje a gyarihoz kepest. A hatuljaval sokadszorra sikerult csak elerni a kivant szintet. Most az allasa megtevesztesig gyari m-pakk... Talan igy a sulypontot is sikerult gyari helyere tolni. Probaltam kanyarban, gyorsan, lassan, palyan es razoson is. A futomu felujitas telen volt, talan meg kibirja egy darabig... 

19x8.5 et12 van korbe-korbe, hatul kapott masfeles pogit, fekszi az utat, mintha belebezonoztak volna.

Ugyanakkor nem veri le a vesemet, hal Istennek, majdnem komfortosnak mondanam. Hogy a kesobbiekben milyen tapasztalataim lesznek vele, majd elvalik. De talan a gyari meretu, jo minosegu rugokkal nem szopodok be nagyon, plane , hogy iszonyu szivassal ramereteztuk a hatuljat is... 

Bizom a legjobbaknan, a szememnek es a veseimnek eddig nagyon bejon!!!

Előzmény: 3.d (39655)
Precíziós Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39656

Szia! Mondhatnám pár szót a 2.2-es M54 motorról is ha van tapasztalatod vele! Megköszönöm válaszod! Eddig maximálisan elégedett vagyok vele!

Előzmény: HG. (39654)
3.d Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39655

Szia!

 

Nem tudom beletetted-e a keményebb rugókat, de az első futómű szilentek gömbcsapok gyorsan elfogynak majd  a magyar utakon.Ráadásul "lenehezedik az autó eleje. Hajlamos lesz a "megforgásra, kanyarba előbb kitör a hátulja. Ha már megvan, 17coll-nál nagyobb kereket ne rakjál majd rá.

Előzmény: prohy (39642)
HG. Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39654

Az a motor (N53) már közvetlen befecskendezéses, azaz lassabban melegszik be, kormol(ódik), sokkal több a potenciálisan meghibásodó alkatrész az elődmotorokhoz képest (pl. nagynyomású szivattyú), így bár autópályán egyenletes haladásnál _valamennyi_ előnye van a korábbi, szívócső befecskendezéses motorokhoz viszonyítva, városban sokkal jobban felül fogja múlni a katalógus értéket.

Egyszóval: ha sokat városozol, akkor vegyél "régi" motorral.

(Igen, tudom, ez az "E60 tragédiája": mire rendbetették a belsejét, elkúrták a legendás benzinmotorjait)

Vagy dízelt kell venni, azzal is lesz elég nyűg, de legalább nem zabál.

 

 

Előzmény: Party-face (39652)
deviers85 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 39653

 Amúgy miből gondolod hogy a köztudomásúlag lefelé csaló autógyárak magasabb értéket adtak meg mint amit te kihozná belőle? :-) 

Előzmény: Party-face (39646)
Party-face Creative Commons License 2017.06.14 0 0 39652

köszi a választ

 

az nem kevés, bár nem megyek sokat mostanában de ennyire nem számítottam...

Előzmény: 3.d (39650)
MIK530d Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39651

Ati530d-nek köszönöm a segítségét. Megcsináltam a csatlakozóval a megfelelő lépéseket. Hibatörlés. Most per pillanat jó, de nem vagyok nyugodt. Kifényképeztem neked a hibakódot. Ez nem a gyujtókör megnövekedett ellenállására utal? Egyes irományok szerint a BST gyujtójának növekszik meg az ellenállása, ez okozza a zavart. Erre nem egészen szakszerű megoldás: gyujtó kábel levág, és közé 2,2 ohmos ellenállás berak. És a hiba nem jön vissza. 

3.d Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39650

Szia!

 

Város fogyasztás 15 liter, ha  dugó, akkor felmehet 20 literig is.Számolnod kell, hogy a bemelegedés 3-5 km. előtte "hidegen járatásnak" számít.

Pl: koszolódnak a szenzorok, és az egész belseje, a félig elégett üzemanyagtól.És ez igaz a dízelekre is, bár ott a tempomat sokat segíthet.

A nagy nyomaték/kis fordulat ellenére város tüttyögés 12,5l dieselből is.

Előzmény: Party-face (39646)
prohy Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39649

Bennt a rugo, bennt az allithato szintszabalyzo palca, jobbos jelado kicserelve!!! Mar nem log a jobb oldala!!! Viszont meg egy centit mehet lefele a segge... ;-)))

Előzmény: prohy (39642)
Telekirobi Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39648

Öninditó?

Előzmény: gergo 83 (39645)
prohy Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39647

Betojt az immobiliser talan? Kulcs jelado?

Előzmény: gergo 83 (39645)
Party-face Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39646

Sziasztok!

 

 Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek 530i Touring (272 LE) -nél milyen városi fogyasztással lehet számolni ha nem full dugóra számol az ember és moderált gázpedál használatot vesz alapul az ember. 10 körül ki lehet jönni vagy inkább a gyári 12.6 a jobb közelítés?

 

előre is köszi

 

B.

gergo 83 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39645

köszonöm a tippeket . de sajnos nem segitett.helyzetjelzo,radio,központi zar,index, minden van csak gyujtas nincs.neztuk bikakabellal , a kesztutartonal a bisztiket is.mind jo.

Telekirobi Creative Commons License 2017.06.13 0 0 39644

Csak egy tipp, de ha az "akksi új" akkor lehet nem húztátok meg a sarubilincseket.Kis szerencsével ez lehet a baj.

Előzmény: gergo 83 (39640)
ati530d Creative Commons License 2017.06.12 0 0 39643

Az enyémen sem látszott semmi sem,de kontakt spray és szalagbilincs megoldotta a problémát.Természetesen előtte kiolvastuk,hogy merre keressük a hibát.

Előzmény: MIK530d (39638)
prohy Creative Commons License 2017.06.12 0 0 39642

Azt tényleg úgy van, hogy ha 1mm-t állítok a szintezőn az 5mm ültetést/ill. Emelést jelent?

Mert akkor ujra kell fabrikáljam az állítható kutyacsontot...

Holnap megy bele Roc-M technik erősített rugó előre, ahhoz kellene belőjem a hátulját majd az óradíjas kollégával...

köszi a segítséget!

Előzmény: ati530d (39636)
prohy Creative Commons License 2017.06.12 0 0 39641

Valami lopasgatlo esetleg???

Előzmény: gergo 83 (39640)
gergo 83 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 39640

sziasztok.olyan problemam van hogy elforditom a kulcsot es a muszerfal teljesen sötet.Az aksi jo,uj benne.Semmi elözmenye nem volt ,megalltam tankolni es se kep se hang.A csomagtartonal biztositek tablat vegigneztem.  jo mind. Valakinek ha van valami ötlete kerem irjon .koszi.E60 2004 525 dizel

530voltlesz Creative Commons License 2017.06.12 0 0 39639

Üdv!

Három darab tetőablak motor eladó. Két db. kicsi csatlakozós, egy db. szélesebb csatlakozós. Panoráma tetőhöz, e61-s hez. Darabja 15000.-Ft.

Szintén E61-s csomagtérbe,  osztott tároló 10000.-Ft.

Üdvözlet mindenkinek.

 

MIK530d Creative Commons License 2017.06.11 0 0 39638

Széthúztam az ülés alatti csatit és semmi elváltozást mem láttam. Elég stabilnak tűnik szinte elképzelhetetlen, hogy egy légzsákhoz tartozó csatlakozás némi hőváltozásra csak úgy kontakthibás legyen. Mindene fém tiszta, nincs rajta mit csinálni. De ha elég neki, egy széthúzás és egy összedugás, ám legyen. Nézz rá légyszíves, erről a csatiról beszélünk?

Előzmény: ati530d (39635)
prohy Creative Commons License 2017.06.11 0 0 39637

KOszonom segitseged!

megvettem, osszeraktam, elvileg holnap ugrik is be ala!!!

Előzmény: ati530d (39636)
ati530d Creative Commons License 2017.06.10 0 0 39636

A ladáé 6mm-s ,de tudsz minden méretűt(menet méretűt)  venni(5,6,8,10 mm-est).

Előzmény: prohy (39633)
ati530d Creative Commons License 2017.06.10 0 0 39635

Semmi komoly nem volt,csak kontakt hiba.Letisztítottam és összerakás után az elmaradhatatlan szalagbilinccsel megkötöttem a csatit.

 

Előzmény: MIK530d (39632)
Telekirobi Creative Commons License 2017.06.09 0 0 39634

Abban a szerencsés helyzetben vagyok,hogy itt (Svájcban) veszem az autót. Ebből a benzinesből elég sok van, csak mivel 8 évig e60 530d használtam , most van pár extra ami nélkül nem veszem meg. A baj az , hogy ebből a motorból kiadott  jó felszereltségűek nincsenek. Ezért kérdezősködöm, hogy ha a 258 le vennék akkor mire számíthatok. Ha pici olajfogyasztás a probléma csak az nem érdekel. De nem tudom vezérműlánc az cserés e vagy bírja stb..

Hozzáteszem 10 éve élek itt 32 db autóm volt, porschetől ,rs4,x5 3.0d, S8, sharan stb stb. Ea E60 at siratom azóta is. Úttartás ,kényelem , vezetés mindenben jobb volt mindegyiknél. Tipushibáit magam csináltam,leömlőből 2 db volt , főtengelyharditárcsa,porlasztók,de 270.000 km mentünk vele és mai napig siratjuk :). Most szeretnék egy 3.0i. Köszönöm a segítséget.

Előzmény: HG. (39631)
prohy Creative Commons License 2017.06.09 0 0 39633

Istenkiraly!!! Köszi!!!

12mm-es vagy 10-es?

azt nem tudod veletlenul?

Előzmény: ati530d (39628)
MIK530d Creative Commons License 2017.06.08 0 0 39632

Ati530d- nek nagyon köszönöm! Nálad láttam, hogy volt már ilyen gondod, ezek szerint sikerült megoldani. Igen, tűző napon állt az autó, indítást követően már jött is a hiba. Tehát a vezető ülés alatt lévő vezérlő modul csatlakozóit kell átnéznem? Nekem olyan hihetetlen, egy mindentől védett helyen, szinte mindig mozdulatlan csatlakozás hogy tud kontakthibás lenni? Nem egy forrasztási pontod durrant el? Vagy szálszakadás történt?

HG. Creative Commons License 2017.06.08 0 0 39631

Nem nagyon van, ahogy az előttem szóló is mondta, nincs is nagyon eladó, mert egyrészt akkoriban már a dízel őrület tombolt, másrészt akinek mégis jutott belőle használtan, az általában megelégedéssel használja, és/vagy körön belül adja el.

M54-től felfelé már csipegeti az olajat mind, de ezzel lehet élni.

 

Közben rákerestem kíváncsiságból, jelenleg 2 db van a hazai piacon 3 és 3,5-ért... (meg egy jobb kormányos)

 

 

 

Előzmény: Telekirobi (39624)
ati530d Creative Commons License 2017.06.08 0 0 39630

Nekem tűző napon csinálta 2 éve,a vezető ülés légzsák csatiban volt kontakt hiba.

Előzmény: MIK530d (39623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!