Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.18 0 0 18296

A két befalazott ajtó helyén volt a két büfé/újságos zárt bódéja. Ezek a falon is átmentek, majd amikor bezártak és elbontották, be kellett falazni a helyüket.

Ajtó ott tudtommal nem volt, csak ez a mostani. De hátha valaki jobban emlékszik.

Előzmény: SuedBahn (18294)
sörösgigant Creative Commons License 2014.10.17 0 0 18295

A 41-en végig csak a Somogy ment, illetve a terelt Maestral, és volt olyan időszak a 70-s években éjjel.hajnalban az Adriatica...

Nincs peron, de megoldják. Nem kell akkorát lépni, és az utasok is kibírják, már az a kevés aki maradt...

 

Reggel az Sm-ről Ps-re, este a párja járt errefelé....Jó vonat volt, Kaposvárról kb máfl óra alatt ott volt a vonat, és viszont...Este még Csomában is megállt, a melósok örömére...

 

A híres-hírhedt c 20-as. Elütöttek valamikor régen egy csávót, akinek a walkmanje még a baleset után is szólt a fején, utána a beláthatóság miatt kitették a 20-ast....

 

Porrogszentkirály mh megvan csak a szép felvételi épületet bontották le....

Néhány vonat meg is áll ott ( Teljesen feleslegesen...)

 

Valamikor: Gs- Kaposvár 100 volt, kivéve az állandó 80.as Csurgó előtt-után, Majd Kb a kaposvári előjelzőtől 80, aztán a bejárattól az átmenő 60, egészen a másik oldali bejáratig, majd onna 80-60...Változó, illetve nem nagyon emlékszem, onnan viszont Kaposvár elágazástól Dombóvár alsóig 100 volt a tempó.....

Előzmény: SuedBahn (18294)
SuedBahn Creative Commons License 2014.10.17 0 0 18294

Koszonom az infokat a 41-rol.

 

A Szenta-s dolog valoban remlik igy mar, de azt hidtem mar reg orvosolta a MAV a problemat... Ezek szerint meg nem, ahogy kb. 1 honapja is lattam.

Mikor lesz kijavitva?

(A keresztezest epp azert kerdeztem, mert a 3. vaganynal nincs peron...)

 

Hat, a regi idokben (amikor meg Zselic es Somogy Exp. is volt, stb.) NEM IGY mentek arrafele a vonatok, pedig meg csorgo es Sergej volt, semmi villamositas... Mara KO kozeli (szerintem) a palya, sajnos.

 

Sot, ugy remlik meg vmelyik Pecs - Szombathely gyorsok is arra mentek, stb...

 

Hogy mitol van Kaposvar allomason a peron felol ket ajto is lefalazva (ha ugyan jol lattam?) meg mindig nem vilagos. 

Szoban esetleg?

 

Ami Bate fêle tortent (atepites) meg mindig viccnek tartom, azok ugyanis nem vizelvezeto arkok (ket eso es egy hoolvadas, aztan mar nyomuk sem lesz a foldes arkoknak, stb. miatt)....

 

Ennek ellenere tan megis legit kicsit a vonalon, bizom benne...

 

Kaposvar elhagyasakor Gyekenyes iranyaban MIT SZENVED a vonat allandoan mar evek ota (vmi lovarda vagy ilyesmi van balrol, jobbrol meg egy fobb ut)? Tan 10 km/h ha megva abban az enyhe balkanyarban...

 

Az osszes allomas kis es bejaratan alig haladt a vonat, kiveve tan Csurgot.

 

Porogszentkiraly allomasnak nyomat sem lattam. Mar megallo sincs, vagy csak az epuletnek van vege?

 

Porog es Gyekenyes kozt viszont jobban ment a vonat, mint amikor meg a Kavicsbanyai Rendezobol nehany vagany megvolt ...

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.15 0 0 18293

Köszönöm!

 

Előzmény: Törölt nick (18292)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.15 0 0 18292

Fogom küldeni.

Előzmény: Törölt nick (18289)
Edericsi Creative Commons License 2014.10.14 0 0 18291

Csak Fonyódig..

Előzmény: Edericsi (18290)
Edericsi Creative Commons License 2014.10.14 0 0 18290

M62 116 lesz a 8806-tal !!

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.14 0 0 18289

Elkérhetném eredetiben? Köszönöm!

mihaczikukacgmailpontkom

Előzmény: Törölt nick (18288)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.14 0 0 18288

Köszönöm hogy felírtad.  De sajnos, nem vagyok mindig internet közelbe.  Ezt a képet,még 10.-én reggel 7 órakor fogtam.  A fiam ment suliba a 8832-essel,és ő szólt vissza Lengyeltótiból hogy jön ez a vonat.  Azért ilyen rossz minőségű,mert sajnos még alig van világos 7 órakor. a gigant,a 630 037-es.

Előzmény: Edericsi (18282)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.12 0 0 18287

A próféta szóljék belőled!

Előzmény: kisebbségi (18286)
kisebbségi Creative Commons License 2014.10.12 0 0 18286

A taszári scipvk. stratégiai jelentőségű helyre vezet,amit (tán nem véletlenül ) a mai napig szigorúan őriznek,mint ahogy a bevezető fények sincsenek leszerelve,MERT NEM LEHET !!!

Lehet pár év múlva arról beszélünk,hogy hetente hányszor kell a területet különleges narancs-címkés tehervagonokkal kiszolgálni.

 

Előzmény: Törölt nick (18280)
kisebbségi Creative Commons License 2014.10.12 0 0 18285

Az AWT Kanizsáról (Murakeresztúrról ) inkább csak üres kocsikat visz Kaposvárra,mert ott a teher-pályaudvaron rakodnak be !

Edericsi Creative Commons License 2014.10.12 0 0 18284

Üdv !

Estefelé lesz egy kis érdekesség a 36-os vonalon.

M41 2197 viszi magával a 8801-be sorozva a 3316-os szilit. 

Edericsi Creative Commons License 2014.10.11 0 0 18283

Negyed 1 körül indul Fonyódról.. !

Előzmény: Edericsi (18282)
Edericsi Creative Commons License 2014.10.11 0 0 18282

Most indult Nagykanizsáról a 707-es búvár gabonával, Fonyódon át Kaposvárra !

Előzmény: Törölt nick (18276)
sörösgigant Creative Commons License 2014.10.11 0 0 18281

Ahogy mondá az úr....űEgy kitérő csak a hibalahetőségeket szaporítja: Biztber, majd a pálya, ha valami törik nm gy darab sínt kell cserélni, hanem drága alkatrészeket....

Aztán milyen sok ilyen akad az országban: Pl. a törökbálinti ipvg kiág...Ott a vágány egy erdőben veszik el. A taszári ahhoz képest nyírt angol pázsit....

Előzmény: Törölt nick (18280)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 18280

Elhiszem amit írsz. A tervező alatt itt a megrendelőt is értem egyben, hiszen a MÁV mint megrendelő végeztette a pályaátépítést is. Az most mindegy, hogy alvállalkozókkal-e vagy sem. Bizonyára ő, mint megrendelő terveztette meg és igényelte a homoki kiágazás átépítését is. (Ne bontogassuk hogy a magyar állam-e vagy a pályavasút, vagy akármi... MÁV és kész.:))

 

Ilyenkor miért nem lehet egy tanulmányt csináltatni milliókért, amelyben látszik, hogy a 61-es úti átjárótól Északra a pálya a vastag akácos bozót miatt nem járható -> nincs fuvart megrendelő vállalat/magánszemély sem ->> a vágányra szükség sincs. 

Élek a gyanúperrel, hogy ha mégis valami isteni csoda folytán valaki vonatot akar közlekedtetni a kiágazáson, akkor pár éjszaka alatt az egyenes vágányú fővonalba egy előre legyártott kitérőt be lehet rakni különösebb hercehurca nélkül. 

 

És nem pazarlunk el sok-sok millió pénzt a puccos vadiúj kitérőbe (amit jó eséllyel többé nem állítanak kitérő irányba), meg a másik bontott kitérő összeszerelésébe (a kiágazás földkúpban végződik, 2 kitérős vágánykapcsolattal csatlakozik a fővonalba) és kb 100-150 méter folyóvágány lefektetésébe, beszabályzásába. A beépített új zúzotkőről és sínkötő elemekről nem is beszélve. Ebből a pénzből talán értelmesebb lett volna a taszári I. és III. vágányokat úgy megcsinálni, hogy a 20 km/h-s lassújel megszűnjék.

 

Most hagytam abba a logikakereső álmodozást...

Előzmény: _karika (18279)
_karika Creative Commons License 2014.10.10 0 0 18279

a tervezőknek fingjuk sincs a környék forgalmáról.

 

Általában az tervezzük (én pl. házakat), amit a megrendelő kér. Ne tudd meg mennyi energia néha lebeszélni őket a felesleges baromságokról. Aztán ha nem sikerül, és megépíti majd anyagilag belebukik, akkor meg még te érzed szarul magadat. :(

Inkább úgy kellene tervezni, hogy a bővítés lehetősége meglegyen.

Előzmény: Törölt nick (18278)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.10 0 0 18278

Az emeletes rémálmot elfelejthetjük. A mostani projektben felszíni vasútállomás szerepel.

A sajtóban érdekesen fogalmaztak több helyen is: a tehervonatok ,,elkerülik a belvárost". Az én értelmező szótáramban ez azt jelentené, hogy elkerülő vasúti pályát kell építeni a város körül (kívül). A valóság viszont, hogy a tehervonatok rendezését, tárolását a mai Kaposszentjakab ,,rendező pályaudvaron" bonyolítják le. De ettől függetlenül a vonatoknak át kell menniük a belvárosban. De nembaj, a nép valami nagy dolgot sejt...

A kaposhomoki kiágazás bizonyítja, hogy a tervezőknek fingjuk sincs a környék forgalmáról. Értelmetlen pazarlás a kitérő, meg a vágányok, meg a munkaóra. Elősör még azt hittem mikor pár hónapja a vágányok felszedése közben láttam, hogy a reptér felé az ívet is elbontották a fényjelzőig. Na végre csak felszedik a vágányokat, rendezik a terepet. Francokat, a mai napig villog a 61-es úti átjáróban is a reptéri vágány fényjelzője. Éljen a vasúti logika! 

Előzmény: sörösgigant (18277)
sörösgigant Creative Commons License 2014.10.09 0 0 18277

Na ja....A kiágazás helyett, a taszári magasperon ( Kinek minek ? ! ) helyett csináktak volna meg mást....Kaposvári emeletes rémálom. Ha valaki jobban utálta az előző bandát nálam, az festi magát. Viszont ezek a hagymázas álmok, hát........Kínomban csal röhögök az egészen...

Előzmény: Törölt nick (18273)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.09 0 0 18276

Köszönöm. Sajnos nem.  A buvárokat nem látom.  Nekem nincs olyan térképem ami mutatná. A 8836-oson ment a 628 215. De nem fotóztam mert, dolgoztam.

Előzmény: Edericsi (18275)
Edericsi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 18275

Ez igen, király lett ! 
Nemrég volt a 215-ös szergej gm-ben, (Kaposvár-Nagykanizsa)fotóztad? 

Meg volt dél körül awt-s búvár is gabonával a vonalon.. Kaposvár felől, Fonyód felé..

Előzmény: Törölt nick (18274)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.08 0 0 18274

Kicsit megkésve,de itt a kép is hozzá.

Előzmény: 240 039 (18267)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18273

Majd egyszer elmúlik ez a lelkesedés is. Majd pár év múlva...

Kiágazás építése Kaposhomoknál:

 

A taszári új peronrendszer:

 Talán a majdani kaposvári gigantikus átépítésnél jó hasznuk lesz.

 

Előzmény: sörösgigant (18272)
sörösgigant Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18272

El van nézve. Bár lehet, nem fogok nyugodtan aludni emiatt, de sebaj fel a fejjel ....-:)))

Előzmény: Törölt nick (18270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18271

Nem gigant hanem szili volt az előfogat.

Előzmény: Törölt nick (18270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18270

Bocs.Mégsem várható este a 36-os vonalon szergejes teher.Dombóváron voltam amikor láttam,hogy megy Kaposvár fele,gigant előfogatban,azt hittem,hogy talán a gigant elviszi Kaposvárig,onnét meg szergej.Elnézést kérek mindenkitől.

Előzmény: Törölt nick (18266)
Edericsi Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18269

A Gyékényes-Murakeresztúr kizárás miatt, igy cserélgetik a gépeket. 

Tegnap az M41 2197 vitte le az 1066-os szilit Kaposvárra a 8801-be sorozva.

Előzmény: 240 039 (18267)
240 039 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18268

460 047 pedig Fonyódon áll 

240 039 Creative Commons License 2014.10.07 0 0 18267

478 211 Osztopánnál halad Fonyód felé, 460 050 és 431 272 mögötte 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!