Keresés

Részletes keresés

segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.15 -2 0 36389

Hát, üsd fel a netet, és keress a kilencvenes évekből NB1-es labdarúgóedzők menesztését kísérő közleményeket, különös tekintettel a "új kihívásokat keres", az "érdemei elismerése mellett", a "további sok sikert szakmai pályafutásához" és hasonló frázisokra, azokból ollóz össze valami szépet, és nagyjából az lesz a hivatalos indoklás is.

 

A valós okokat meg soha a büdös életben nem fogjuk megtudni.

Előzmény: M63,012 (36388)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.15 -1 0 36388

Mi az ok?

Előzmény: segélyvonókészülék (36387)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.15 -1 0 36387

téged...

Előzmény: oldmumus_v.2 (36386)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.15 0 0 36386

Nos ez meglepetésként ért:

 

Hana Dellemann ist seit Monatsanfang nicht mehr Mitglied im Management der Raaberbahn

 

https://burgenland.orf.at/stories/3232655/

veci72 Creative Commons License 2023.11.15 0 0 36385

Az lehet.

Előzmény: M63,012 (36384)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.14 -1 0 36384

A vágányzár kezdete előtt egy hónappal? Mert kb. annyi ideje áll.

Előzmény: veci72 (36383)
veci72 Creative Commons License 2023.11.14 0 0 36383

Az 511 a vágányzár elött elég sürűn járt a 18.-as vonalon.

Előzmény: M63,012 (36382)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.14 -1 0 36382

Azért azt is gondold hozzá, hogy hogyan kerülnek oda, meg vissza a műhelybe. Ez alapján elképzelhető, hogy a 17-es felső szakaszán is vonatban lesznek. Oda is elég a szimpla?

Amit kifelejtettél, a 17-es alsó szakaszán is szolgáltatnak, és még a 18-ason is talán? Akkor mennyi is az annyi? (Az 511 szerintem dög.)

Persze lehet pótolni a duplákat két szimplával, mint szokásos; és kitudja a 16-osra is kell-e még esetleg a dízeles...

Előzmény: 5047 032 (36381)
5047 032 Creative Commons License 2023.11.13 -3 1 36381

Kell ennyi motorkocsi az alibi menetrendes Rédics és a semmibe végződő Őriszentpéter felé, főleg a 446-osból? Ezért furcsállom, hogy a kis forgalmú vonalakra kell a 124 ülőhelyes motor. 

Előzmény: veci72 (36380)
veci72 Creative Commons License 2023.11.13 0 1 36380

247 503,504,506,507,508,509, és az 502-es de ez Kárpátos.

1446 511,513,(514,516),517 ezeket láttom mostanában.

Előzmény: 5047 032 (36379)
5047 032 Creative Commons License 2023.11.13 0 0 36379

Hány működőképes 247 és 446 van most a 446 514 és az 516 mellett? 

Előzmény: M63,012 (36374)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.13 -1 0 36378

De ha megnézed a 17-es vonalat, oda meg bedobtak egy új vonatpárt.

Feltételezem a GySEV-nek nem passzolt volna a hosszú évek óta alap Kn-i alvás, így reggel hajnalban (04:00-kor) lesz egy vonat Ze-ről a 9867-re, este a 9876-ról meg lesz egy vissztérő. Teljesen jó, ilyenkor nem érdekes a plusz vonatkilométer sem, Minisztérium Úr elfogadja. ;-)

Előzmény: M63,012 (36377)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.13 -1 0 36377

Ez így is van...

Előzmény: segélyvonókészülék (36376)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.12 -2 1 36376

Ezek szerint akkor sikerült az alapkoncepciót jó magyaroschan meghekkelni...

 

Előzmény: M63,012 (36374)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.11 -2 0 36375

Jah; és arra is kíváncsi leszek, hogy pl. egy háromhetes Püspökmolnári - Vasvár vágányzár idején hogyan lesz majd mindez.

Feltételezem majd akkor is a GySEV szolgálja ki a 23-as vonalat... Vagy nem? Hát, lehet...

(És ugyanez a 20-as vonalon, pl. egy sárvári vágányzár idején...)

Előzmény: M63,012 (36374)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.11 -2 0 36374

Egy viszonylaton egy vonatnemet egy cég szolgál ki.

 

Hát nem...

Sm-Ce viszonylaton állítólag a GySEV szolgál ki, de ami nem passzol a fordájába (napi 3 vonatpár), azt továbbra is a START szolgálja ki járművel, személyzettel.

Az általad említett "dácsia húz bz" dolgot a GySEV egyszerűbben megoldja. Nem adja bérbe a Jenbacher motorokat a START-nak, és kilép az 1d/szlovák kiszolgálásából. Azt majd megoldja helyette más, és mindjárt tuti minden. Így is kell ezt csinálni...

Előzmény: segélyvonókészülék (36373)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.11 -2 0 36373

Nem.

Egy viszonylaton egy vonatnemet egy cég szolgál ki.

Pl. a Szombathely-Csorna-Győr-Bp IC vonatok startosok lesznek, de a Szombathely-Csorna-Hegyeshalom személyvonatok gyesevesek.

Tehát nem a vonaltól függ a szolgáltató, hanem a vonat viszonylatától, és típusától.

 

Hogy a gyesev hogyan oldja meg a járműkérdést, azt nem tudom, a start megoldásait már egy ideje látjuk, dácsia húz bézé melléket, meg ott a mindenre is jó vonatpótló autóbusz.

Előzmény: Gale Jose (36371)
20-as vonal Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36372

Lehet, hogy nem pont Zeg. - Rédics közt, de valahogy így lesznek fordák. Cell - Szombathely közt mindenképp vegyes lesz. Mondjuk én azt nem értem, hogy mitől lesz ez a rendszer jobb, mint az eddigi futás-kiegyenlítéses. Honnan lesz a Gysev - nek ennyi többlet járgánya? 

Előzmény: Gale Jose (36371)
Gale Jose Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36371

Tehát pl a napi 5 pár Zeg-Rédics vonatból 3 Gysev jenbacher  2 meg Startos Bz,?

Előzmény: segélyvonókészülék (36370)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.11 -1 0 36370

Ezt úgy kell érteni, hogy pl. a Szombathely-Csorna-Gaőr-Bp. IC Startos lesz a teljes útvonalon, amígy a Sopron-Győr-Bp. gyeseves.

Adott vonalakon tehát simán szolgáltat párhuzamosan a két cég, csak más "termékkel".

Előzmény: segélyvonókészülék (36369)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36369

Nem vonalakról van szó.

Járatalapú szolgáltatás lesz, azaz bizonyos viszonylatok kerülnek MÁV illetve GySEV üzemeltetésbe, nem pedig vonalak.

Előzmény: Gale Jose (36368)
Gale Jose Creative Commons License 2023.11.11 0 0 36368

Még nem eldöntötz tény?

Előzmény: M63,012 (36365)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36367

Az anyában volt erről szó, kivesézve a bizbertoikban.

Nem akarom harmadszor leírni.

Előzmény: Lovrin (36364)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36366

"...annyit meg nem ér meg az a napi 1 nemzetközi hogy érdekeljen 160-nal lehet-e menni."

 

errefelé nem csak ez a filozófia. Másik topicban leírtam, de röviden. Ha egy vonat elindul A és B között és több országot, ezáltal több vonatbefolyásolást érint, akkor nem kell olyan szekér amibe annyi féle be van építve és vizsgáztatja. A másik, hogy a pálya melletti jelzők fényadó részének ellátása problémás. Hagyományos izzót lassan nem kapni. Ledeshez meg lehet az egész biztbert kell cserélni, hogy megkapja az engedélyt. Illetve probléma nélkül és biztonságosan tudjon üzemelni. Ezek jövő filozófiás tervek, hosszabb távon gondolkodva racionálisabb és akár olcsóbb is. Egy hátránya van a pálya melletti jelzők felszámolásának. Ha gond van akkor marad SR-ben a cammogás az adott nemzeti értékben szabályozott km/h szerint.

Előzmény: Lovrin (36364)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.10 -1 0 36365

A GYsev tervezi átvenni...

Előzmény: taurus99 (36355)
Lovrin Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36364

Ezt kifejtenéd bővebben? Mi az összefüggés az ETCS és az útátjárók megszüntetése között? És mitől van kiherélve a magyar ETCS?

Az osztrákok már 160-nál se tűrik meg az útátjárót?

 

Most ránéztem a vonalra, kb minden útátjáró biztosított, egyet találtam csak ami nem. Azt hinném egy ilyen lépést az indokol hogy fel akarják számolni az összes biztosítatlan útátjárót, és amit nem éri meg bebiztosítani, az inkább megszűnik. Ehhez képest, ez a vonal magyar szemszögből nézve annyira rendben van a vonal a drót kihúzásán túl nincs mit tenni vele, annyit meg nem ér meg az a napi 1 nemzetközi hogy érdekeljen 160-nal lehet-e menni. Szentgotthárdtól Győrig úgyse fog.

Előzmény: segélyvonókészülék (36362)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36363

ORF Burgenland 19:00 kezdődő hírekben - ez olyan mint régen emlékeim szerint volt magyar körzeti stúdiók - bemondták mindkét vonalat. Meg tudósítottak a Neudörflben megtartott bemutatóról. Interjú a projekt vezetőjével és utasokkal is megvolt.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36362

41 útátjárót szüntetnek meg.

Nálunk meg a fránya útátjárók miatt herélik ki az etcs-t.

Előzmény: Lovrin (36361)
Lovrin Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36361
20-as vonal Creative Commons License 2023.11.10 0 0 36360

A Szentgotthárd - Graz vonalat nem akarják villamosítani? 

Előzmény: oldmumus_v.2 (36357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!