Itt gyülekeznek a Freewind tulajok és szerelmesek. Azon felül, hogy illik valamelyest a Freewindről szólni itt nehéz OFFolni. A túraplexi vásárlásától egy hétvégi Freewindes gurulás megszervezéséig itt minden elfér.
Ezt a csapágy"lógást" én megvizsgálnám még egyszer nem hiszem hogy az alublokkfél kopott volna ki.Ha tényleg rossz akkor már inkább a lánckeréknél lévő csapágy lóghat bár nemtudom... Az a csapágy pedig a 29.-es számú (0926225125) Ball Bearing 25x62x17 Xf650u 1997 (v) (e22) https://www.cmsnl.com/suzuki-xf650u-1997-v-e22_model14293/partslist/FIG18.html#results
Remélem tudtam segíteni valamit,ha mással nem legalább a képekkel
Igen, tegnap megtettem.A 45x25x7 es szimering nem akart belemenni.(a régit csak összeb@szva tudtam kivenni igy nem tudtam megmérni a pontos méretet) val szinűleg 44x25x7 a gyári méret!!?? Ha valaki tudja irja már meg légyszi! 44 es külsejű nem volt a boltban,csak rendelésre.Mindenesetre körbeköszörültem a gumit a 45 ösön és beleraktam nagy nehezen. Csak folyik.!! Újból kivettem és megrángattam a tengelyt!!Hát van neki kb 1mm játéka abban az irányba amerre alánc fesziti.Úgy tűnik mintha a teljes csapágy mozogna a helyén abban az irányba.Tehát nem a csapágy van szét,hanem az aluház van kiszopósodva!!??Látott már valaki ilyet?? remélem tévedek,mert én szét nem húzom a blokkot!!! Nem tudom mit tegyek::::::
Sziasztok. Észrevettem a blokk alatt egy kis olajfolyást,nem vészes de zavar.Utánanéztem és kiderült,hogy a lánckerék kihajtótengelyétől szivárog.Nagy művészet ott szimeringet ,esetleg csapágyat cserélni??Nem vettem le a lánckereket,nem tudom mi van alatta!!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy ma sajnos összetörtem a Free-m elejét. Sérült a fejidom felső része(világosszürke) a légterelővel együtt, a lámpa tartófülei és miszlikben van az első sárvédő.
Egy Varadero doboztartó konzolja volt az, ami ekkora pusztítást végzett, egy elnézett csoportos indulás közben.
Tudtok egy bontót ahol ezeket a cuccokat be tudom szerezni?
A sötét miatt nem tudtam értékelhető fotót készteni, de a zseblámpás felmérés alapján ezek kellenk.
Vettem egy XF650-t, és szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy tud-e valaki a motorra való középtámasz, illetve a láncvédő beszerzésében segíteni.
Kicsit megkésve és okafogyottan is válaszolva már,de túl vagyok a telóolajcserén.Én bizony nem szaroztam ,kitekertem alul,és leengedtem a (trutyit) belőle.Persze fennt is kitekertem a telószárak tetejénél. Úgy állt fél napig,majd visszatekertem az alsó csavarokat,új alu tömitésekkel.Szépen megszorultak ,semmi gond nincs velük,azóta sem szivárognak.Hosszas utánajárás és filózás után kaptak Sima 10w40 es olajat!!Tökéletes!!! Földúton,rosszabb aszfalton kipróbálva,siklik át a kátyúkon mint egy hajó.Keményebb lett,és nem mértem meg előtte ,de lehet,hogy magasabb is.Szóval nem kell pogácsa bele.!!
A télen ilyet esztergáltam egy Transalp-ba. Ezzel a megoldással, a három alátét segítségével változtatható az előfeszítés. A henger pedig a megvezetéshez kell. A hengernek válla is van, hogy megtartsa az alátéteket a rugó elenében.
Nem értek egyet. A rugó tetején lévő pogácsa a rugó előfeszítését növeli. (Keményebb lesz a rugózás.) A sűrűbb olaj pedig nagyobb csillapítást eredményez. (Ha lenyomod a telőt lassabban tér vissza az eredeti állapotba. )
Egyébként ilyenkor gondolok nosztalgiával a szoci motorokra. Ha már szerelni, karbantartani kell, legalább könnyen lehessen. Pl a 350-es JAWA első telójában volt leeresztő csavar. Így kiszerelés nélkül is lehetett olajat cserélni.
Ki ne tekerd az alsó csavart!!!!!!!!!!!! Illetve csak akkor ha van hozzá szerszámod összerakni. Mert ha azt a csavart fellazítod nem tudod visszahúzni csak ha belenyúlsz a telóba egy spec szerszámmal. Amúgy nem ördöngősség kivenni a helyéről az egész telót, és ha kint van alig kell szétszedni, hogy kimosd. Persze a legtökéletesebb ha miszlikbe szeded, de gyakorlatilag felesleges. Ha mondjuk folyik a szimmering, vagy kopott. 6.6 dl olaj kell bele.
Nekem szerelő csinálta, sztem gyári előírás szerint. Nincs vele bajom. Ha vastagabb olajat raksz, sztem nem kell bele pogácsa. De ez csak az én véleményem.
Tárcsa és fékpofák megoldva.Alakulnak a dolgok,és jönnek elő a problémák.Első telók elég puhák.Olvastam hogy 2-3 cm es pogácsa bele plusszba.!!?? Csinálnék egy olajcserét is a telókban.Jól látom ,alul le lehet engedni?? A tetején meg felöntöm az újat??6,5dl-t olvastam!!?? 98 as mociba nem kellene kicsivel több ill sűrűbb a gyári telóolajnál????
esetleg nincs valamelyikőtöknek elfekvőben egy hátsó féktárcsája?? SOS kellene műszakihoz. sehol nem kapok.Mindenütt csak jövö hétre,meg még későbbre igérik..... ráadasul horror áron
Na még egy kérdés gumival kapcsolatban.Hátul 150/70 es Metzeler van.Most olvasom,hogy a gyári méret 130/ 70 . Szerintetek maradjon,vagy már túl sok.....?????