Minden elkepzelheto hulyeseget felulmul a metropotlas szervezese.
A BKV-nak EGYETLEN jarata van, amelyre kivulrol ra van festve a jaratszam. A piros 7-173-as. Nos, melyiket jaratjak a potlo vonalan? Eltalaltatok. Miert okoz ez gondot? Mert van olyan szakasz, ahol normalisan is a piros 7-173 kozlekedik.
Beall tehat a piros 7-173 oldalfestesu busz a Ferenciek teri megalloba, tucatjaval szallnak fel ra az emberek abban a hiszemben, hogy a Moricz Zsigmond ter kovetkezik. Ugy a Dozsa ter kornyeken kezdik forgatni a fejuket.
Megkerdeztem a sofort, hogy miert nem tudott szolni a Ferenciek teren, hogy ez NEM piros 7-es. Azt valaszolta, hogy be szokta mondani, de nem mondhatja be minden megalloban.
Gratulalok a szervezoknek! Meg sok ilyen jo otletet kivanok nekik!
Az első felvonás... igen, és a szokásos alaphelyzettel. emberek akik nem tudtak semmit az egészről vagy látták, hogy ki van írva valami, de nem olvasták el(!!). Az expo körüli buszozás nagyon hangulatos :-) a kedvenc részem az volt mikor külföldi túristáknak kellett magyaráznom, hogy ez a busz nem fog megállni a Deákon mert megy tovább egyenesen... M2B-n ha lehet még nagyobb volt a fejetlenség, főleg az Astorián mikor senki se tudta, hogy akkor hova tovább és mivel...
Most olvastam, hogy a Deák tér felől úgy fognak majd a buszok balra kanyarodni az Astoriánál, hogy túlmennek a csomóponton és a villamosmegállót megkerülve visszafordulnak. (Normál esetben ez a visszafordulás tiltott.)
Az viszont még nem világos, hogy a Deák tér felől érkező járatok milyen útvonalon fogják érni a Vas utcai pihenőt. Már amennyiben nekik is ott lesz a végállomásuk. Ma este kiderül.
Nem csak azt csiripelik a madarak, hanem így lesz. Már kint van a "Behajtani tilos, kivéve BKV" tábla, sárga "fűrészfog", mint a buszmegállókban. És az Astoriánál újra aszfaltozták a buszmegállókat, ideiglenes terelővonalakkal kicsit elhúzták a sávokat.
Amíg van elég busz, szerintem hülyeség ezt csinálni. Szerintem kurvaszar két-három óránként más buszt vezetni, aminek máshogy fog a féke, máshogy tekeredik a kormánya stb.
A pótlással kapcsolatban nekem már vannak idei tapasztalataim, na jó túloztam egy picit. Szóval délután négy tájban láttam a Délinél egy M2 Moszkva tér buszt (Volvo) valamint egy különjáratost (szintén volvo) amik a Déli melletti megállóba beálltak egy picit majd mentek tovább, kicsit később a Krisztina körút felől jött egy Ik. 415-ös ami gondolom miután a moszkvát megjárta jött vissza és tovább. Egy szemléltető fotó... sajna csak ez az egy van...
Én a nagykörúti pótlásnál se értem a Móriczi sorbanállást, hisz ott elvileg van áthaladó utas (gyakorlatilag már nincs, mert hozzászoktak a rendszerhez :) ) tehát azt nem szabadna végállomásként használni. Meg egyébként is, csak annyival több vezetőt meg biszt kell kiadni. Az nem pihenés a vezetőnek, mert percenként előrearaszol, tehát igazából csak a műszaki pihenőn pihen. Viszont azt nem értem, hogy a busznak miért kell vele együtt pihenni. Úgy kell szervezni a dolgot, hogy mikor valakinek lejár a pihenője, akkor legyen valki másnak vége, és akkor az ő buszával indul útnak.
A madarak azt csiripelték,hogy nem az Astoriánál fognak megfordulni a buszok,hanem a Vas utcánál lévő szervíz utat lefoglalják a bkv részére,és innen lámpával tudnak visszafordulni.
A kérdésem a következő lenne: Astoriánál (Meki előtt) a 9-es és a 112-es megállójában mely járatok fognak megállni? Láttam, ott is lesz ideiglenes buszsáv. Leszállóhely lesz-e az új járatoknak, vagy esetleg felszállóhely is?
Látta vki a vekés nyilatkozatot a tv2-ön? Már megint ez a negatív hozzáállás, leszólás.