Sajnos saját gyerekem (még?) nincs, de amit az unokahugomnál tapasztalok, az rettenet. Azt tanulják 0 10-ben fizikából (termodinamika pl.), amit mi a Műszaki Vegyészkaron. Mi a fenének? Semmit se jegyeznek meg belőle szegény gyerekek, legfeljebb meutálja (a nagy részük) a természettudományokat.
"That's a minute off your Golden Time!" -- avagy élet egy londoni iskolában "That`s a minute off!" --ez az egyik leggyakrabban elhangzó mondat abban az általános iskolában, ahol lassan 16 hónapja tanítok, Londonban. Ez a bejegyzes azoknak szól, akik szeretnék megfejteni, hogy ez a[...] Bővebben!Tovább »
evolúció értékű oktatás? az oktatásrendszer ,egy kultúra s esetleges jövőjének alapja. Ám annak a kultúrának be kéne látni nincsen jövője sem szellemisége, ahol az „értelmes” adathordozó mulandóságra van ítélve. Tanítván hogy van egy sokkal nagyobb adathordozó ahol az adathordozók adatainak aktualitását felülvizsgálva, az adathordozót az általa képviselt információval együtt törlik. Szóval mintha .. magának az „értelemnek” az értelmezésével kezdődne a probléma, ami aztán áthatja az oktatás mizérián keresztül az egész civilizációt.
probléma -ként azt látom. Az oktatásrendszernek köszönhetőn, nagyon kevesekben ébredt fel az a kíváncsiság, mi lehet a valóság ha nem az amit az oktatásrendszer ill. annak alapja a vallási hiedelmek lefednek. Így kevesen merültek el az önképzés örömeiben. Ahol a tudásért a "valóságról" képeztük magunkat egymást, hogy olyan lehetőségeket ismerjünk meg amit az előbbi nem tartalmaz... sőt lehetetlennek tart hisz , ha elfogadná ellent mondásba kerülne alapjával. Így az oktatási reform is csak annyit jelent , hogy az osztályok falai ne sárgák hanem zöldek legyenek, az iskolák kapui keletre kijárataik pedig nyugatra nyíljanak .... és az igazgatóknak legyen külön bejárat mert az dukál. .. meg hogy a tanárok fizetése legyen a legnagyobb, lévén hogy a társadalom szellemiségére ők idomítják, a felnövekvőt....
Így valójában az emberi tudatosodás, mer egy ideje nem létezik, hisz a legfejlettebbséget vélve, a hozzáállás jó ideje stagnál az isten ideológiának hála.
..a magam részéről a mai napig nem sikerült túljutnom, azon hogy gyermekemnek felkelletne pofoznia azért engemet mert egy középkori oktatási és vezetési rendszer ellen szót emel, valamint tisztségtelen mert értelemmel bírva kritikát gyakorol arra.
" hiszen pont erről írok, az oktatásrendszer egy általad is ide produkált világnézet rabjává tesz. Ahol valójában egy fordított világképhez szoktatja.. a nebulót, hogy hasznosítható lény legyen isten országának . Ahol az egyed fejletlensége az érdek hogy a nagy Úr szükségét érezze létének,.. hiszen vann kit támogatnia"
" az oktatásrendszerben tanulhatók alapján lassan elkezdhetném szégyenli magam , mert még mindéig nem támogatom a sírásók, munkáját" inkább diplomás munkaerőre vagy hozzáértőkre van szükség az evolúcióban?
mire is tanít a mai "civilizált" oktatás rendszer....
Hagyomány, kontra értelem
A faj az ember falka tudatosodása, mind a mai napokig nem történt meg. Az emberiséget mind a napjainkig egy szűk vezetői réteg irányítja, nyilán a leg nemesebb szándékkal. s véleményük szerint a leg jobb tudásával. A tény viszont az hogy a valóság harmonikus működéséhez, megfelelő ,mennyiségű/db,50%fölött/, helyesen gondolkodó egyed szükséges, a valóság létének fen tartása érdekében. Ennek a felismerésnek oka fogyottságát, az istent hit generálja. Ahol mára az egyed nem jutott el a gondolkodás állapotába, csak vezető adta utasítások, lehetőségek szerint cstlexik, így valójában nem él, csak biorobotként kiszolgál egy valóság eszmét, ami legfeljebb is csak hagyomány tisztelet mint értelem … . Hisz maguk a teremtők alakítják végesre sorsukat szellemiségük által. A tér struktúrájával mit sem törődve, barátságra.. szerelemre.. istenre .. haszonra..családra.. hivatkozva…. beérve a pénzen vásárolható „valósággal”.
az 1istent hittel,értelmes lény együtt élni nem bír, hisz csak időkérdése hogy konfliktusba kerül szellemisége, a tapasztalásával…
azt látom az evolúcióval-ürességgel többen is még bajban vannak. Azoknak ajánlom kezdetnek a többnyire szájhagyomány útján fennmaradt „ég fiai és föld leányai /vagy fordítva, na meg ki a fiú és ki a lány” legendát/. ahol is az egyik fél az idősebb -ség értelmében már a technológia fejlesztésével múlatta az időt, míg a másik, bár nem tudva az előbbi nyomdokain haladt, a bolygó felszínén,. Ismerkedve a valósággal. .. telt múlt az idő, az égből jöttek tapasztaltságuknak köszönve hamarosan unatkozni kezdtek. Na innentől zavaros az információ. Van aki úgy tuja a földiek bájitallal felejtésre bírták az érkezetteket. Van aki úgy tudja, néhányam maradtak tanítani, akiket később elpusztítottak azok akik irányítani vágytak. S istennek nevében kormányozták a bolygót.., lévén hogy cáfolni nem lehetett az égieket, hasznot húzva létükből.
választás szabadsága nem az élet szabadsága .. az valami egészen más. a "rendőrség" bizony egy misztikus szó, nem lehet hatása alól menekülni,.... de lehet-próbálni másra hárítani. .. mtért is? Rend, törvénytől sosem lesz, csak helyes szellemiség mellett zajlik az élet zavartalan... . Ezt küszöböli ki a ma oktatáspolitikája is még... a foglalkoztatáspolitika kedvért, mint a hatalom szellemi eszköze. Tömeggyártás az iskolapadokban kezdődik, az *isteni miszticizmus törvényei* szerint...
/így hogy valaki saját gondolataiban-szavaiban nem veszi észre a természetfeletti elfogadását, a tudatlansága elfogadását, az törvényszerű..s általában biztos jövedelem forrás../
nem vomo, kétségbe öszinteségedet , ill. jobbító szándékodat. Itt nem ragadnék le, példáidnál. De ismereteim szereint minden egyed beleszületik a "civilizációba", ami gyakorkatilag >szellemiség. Hogy Te ezt kölönböző igazságok tükrében szeretnéd, taglalni az egy dolog. Se hogy az egyednek minimális esékye sincxs valójában hogy önállóvá váljon az tény.
A civilizáció szellemisége határozza meg a faj jövőjét, a jeken kultúrát 'lehet védeni jó pénzért, vagy hitből'. értelem szerint csak fejleszteni szabad.
"Egy magyar munkahelyen ez úgy nézni, hogy elzavarnak fizetés nélkül és még rá sem jössz arra, hogy mi lett volna a dolgod."
Úgy tűnhet, hogy harminc-negyven évvel ezelőttről még pont fordított történelmi tapasztalataink vannak. A Kelet és a Nyugat civilizációja régi ház lehet, ha ki akarják csinosítani, valamiért mindig az alapokat túrják fel először, kétezer év azon már nyomot hagyott.
Az Egységről beszélőket valós nevükön fasisztáknak vagy kommunistáknak nevezték, ma valamilyen fura vicc miatt liberális demokratáknak. A keresztény európai civilizáció az egyénből indulva próbálta és próbálja megalapozni a közösséget, nem pedig fordítva.
... a gond az ha a könyvből kitekintve meglátja annak hitelességét, így a szokásokat ... történelmiséget.. dogmát, nem 1xű meghaladni. S mivel a médiák ontják, az önigazolást ..... már a bölcsiben a ha mesékkel is a hierarchiát tanulod. Az egységes faj, helyett, ahol felismerten a faj tudása teremti annak valóságát, s így nincs miért az oktatás rendszeren keresztül szét szaggatni annak szellemiségét.... ...oktatás rendszer.. bankrendszer.. . az egó profitja a ma oktatása, az egó profitja a bankrendszer. a FAJ 'ROSSZ ' ÉRTELEMBEN VAN EGYEDEKRE SZAGATVA. így nem is képes fajként üzemelni, hogy az evilúció lehetőségeit kihasználja .. annak 'megfeleljen'. Szóval a tudatosodás nem az egyed a faj túléléséról szól, csak a másik fölékerüléséről, a jobbik esetben is a má-sik.-sok gyámolításáról. Amitól egy nyálátcsorgat éhes fenevaddá változik a társadalom, ami más híján önmagát marcangolja, eszközhasználat fejlődés helyett. Az említett okok miatt, fel nem ismert valóság, valóságába illeszkedés helyett, ' mulandóságba vetett hitét kultúráját' próbálja ráerőszakolni az 'örökké valóságra'..... hol itt az értelem........
érted e>>> .. a világ a munkád,-munkád a világ. A jelen szellemiségeddel csak pénzt kereshetsz, valakik játékaként .... társadalomban -kultúrában -társasjátékában.
Még mindig itt tartunk? Az elmúlt 22 év legnagyobb átverése ez.
3 dolognak kell teljesülnie egy munkahelyen:
1. kapd meg a pénzed (annyi legyen a fizetésed, hogy ne legyenek egzisztenciális gondjaid).
2. kapj megbecsülést (mintha családi körben dolgoznál).
3. szakmai előremenetel és szakmai fejlődés a munkahelyen (nem előtte, hogy az iskolában vagy tanfolyamokon fullra tanulod magad, a csúcsra fejleszted magad, mert a maszek elvárja, hogy mindenből tudjál mindent, semmi kérdésed, homályos folt ne legyen, mert ő már téged betanítani nem fog, ami egyébként kötelessége lenne a munkaügyi törvények szerint.)
Példa: Svédországban dolgoztam CNC-sként. Egyszer jött egy svéd 'gyerek'. Volt felesége, gyereke, de olyan szerencsétlen volt. Kiment a főnök a városba, 4-5 órán át nem volt a műhelyben. A svéd gyerek pedig SEMMIT nem csinált a gépen 4-5 óra alatt, mert nem tudta, hogy mit is csináljon pontosan.
És ránézve a fenti 3 pont mégis teljesült: ugyaúgy megkapta a pénzét, mintha termelt volna, mikor a főnök visszajött, nem zavarta le, illetve megmutatta neki, hogy mit is kell pontosan csinálnia.
Egy magyar munkahelyen ez úgy nézni, hogy elzavarnak fizetés nélkül és még rá sem jössz arra, hogy mi lett volna a dolgod.
Szó sincs itt a "biztos, eladható, piacképes tudás"-ról!
Jobb lenne a svéd oktatási rendszer a magyarnál? Akkor a svéd gyereknek önállóan meg kellett volna csinálni a kapott munkát, mégha azt előtte sosem csinálta. Süt, egy magyar szakember ilyenkor önállóan meg is csinálja a dolgát, ahogy én is és más magyar szakember is megcsinálja az összes ilyen munkát.
De teljesen minegy, hogy milyen az oktatási rendszer. A lényeg az, hogy ha a 3 fenti kritérium (akár egyenként is) teljesül, akkor az emberek befogják a szájukat, nem morognak, mert nincs is miért morgolódniuk.
Ha pedig nem teljesül, mint Magyarországon, akkor elkezdik az emberek magukat és egymást rágni, az oktatási rendszerre, stb. kenik az egészet.
A halandóiság élménye nem kedvez a szellemi fejlődésnek, hiszen kezdet és vég, közzé zárja a lehetőségét a gondolatnak is , így a nehézségek fokozódása a végesség élménye okán, a feladást generálja automatikusan a tudatosodás helyett. Ezért szoktatás a ma oktatása, hisz a keretek közti logikához szoktatja az "áldozatát".fejlettebb infrastruktúra nélkül nem megoldható, fejlettebb szellemiség. Azt látom mindenki így vagy úgy a 'társadalom-halandói kultúra' fogja, hisz maga halandóság adja az élet értékét, s 'mindenképpen halni muszáj' bizony nem a túlélés záloga.. csak az élmény s adrenalin, boldogság vadászaté . Ahol a foglalkoztatás kultúra 'engedi' az emberértéket, ezért a pénz centrikusság, a technológia pedig a kultúra szellemiségének megfelelően valóban csúcsra van járatva, elismerem. Szellemi fejlődés nélkülözhetetlen jövője az emberiségnek, jelen szellemiség arra elég, hogy mint az egerek feléljék az elhagyott éléskamrát, bolygót. S jól látható már a morzsákért való küzdelem...Azt is látom, hogy fejlettebb egyedek is tanítás élményébe veszetten töltik idejüket, s mintha nem vennének tudomást, az emberi létfeltételek brutális beszűkülését, tekintettel, a fenntarthatatlan infrastruktúrának köszönhetőn, ami a korlátos szellemiség engedte valóságkép technológiai lehetőségein nyugszik.A magam részéről nem látok más lehetőséget a fejlődéslehetőségére, mint összefogottan megvalósítani a fejlett infrastruktúrát, ahol ’zavaratlanul’ folyhat a szellemi fejlődés a társadalom részéra… a szellemi s kulturális …. fejlődés ./vagy meglátásom szerint hiába való munka folyt eddig az emberiség kipusztulása okán/
"a valóság működésének nem ismerése, nem mentesít annak fenntartásának kötelezettsége alól egyetlen létesültet sem"./mint halandói kultúra létének, elemi nem tudásból származó problémája, ami az egyed és a civilizáció végességét magában hordozza/"
az evolúció értelmében elfogadható a múlt nem tudásában megtörtént hibák. De amikor gyakorlatilag azt tapasztalom tudatosan osztják meg az emberiség szellemiségét …így kizárva az egyedfejlődést tudatosodást. Az oktatás rendszer biorobotokat gyárt amik ”kultúrát” szolgálnak…. mintha tudatosan kiakarnák irtani az emberfajt. Az élet megoldatlansága mellett, társadalmi problémákba veszetten.
Esküszöm azt gondolom a felső vezetés még mindig csodára vár, s azt gondolják ha elég sokan szenvednek.. a csoda bekövetkezik.Ilyenkor jut eszembe az a másik gondolat ha ez valóság amit „élek” , akkor a Főld bolygó a világegyetem diliháza. /bár ez rossz karmát jelent a valóságra hisz bolond nincsen, csak nem eléggé tudó. Ezen való változtatás viszont a tudatos közösség ”reszortja”. Szóval ami itt oktatásnak van titulálva, az bizony csak szoktatás, a halandósághoz kultúrájához!! Csak tudnám kinek lehet érdeke egy tudatosodó faj kipusztítása? A logika azt diktálja egy másik tudatosodó fajnak. … de hol vannak .. ha ekkora szellemi hatást képesek gyakorolni ránk. Esetleg a nemek közötti rivalizáció -t megélők generálják ezt a kaotikus világképet..?
Ha történelmet vizsgáljuk, akkor kezdhetjük a vallási vezetőkkel>stb, vezetők>politikusok. Ezek az egyedek társadalom építésben jók, de a társadalom fenntartására alkalmatlanok. a társadalmat-fajt, csak tudása képes fenn tartani megmenteni a kipusztulástól. Senki és semmi más. ezért SZÉGYEN az oktatásrendszer. Ami a halandói kultúrát tartja fenn, s nem az egyedek tudatosodásán ügyködik. A fejlődést a vezetés, gondolkodni képtelensége zárja el/hatalom mánia?/.
meddig "szélhámosság", s hontantól "bűnszövetkezet", ki a keresztapu? A politika gazdasági érdekvédelem, a tömeg-társadalom kizsákmányolása? Hogy jön ide a vallás? Isten a "minden ható" az ismert elmélet szerint. Talán Ő a felbujtó? Na van egy ismeretlen tettes .. az ügyet le lehet zárni... mehet minden tovább
Terjed, hogy Gyurcsány pécsi szakdolgozata sincs rendben, de a PTE nem adhat ki adatot - VIDEÓ www.pecsiujsag.hu
Hiszed vagy sem, tisztában vagyok vele, hogy társadalom nem létezik kuktúra nélkül, a" kultúra " valós jelentése, társadalmi szokássokat jelent. S ha ezen szokások betartása -eljátszása-megfelelni előrébb való, mint a problémák negoldása ...... . Ott bizony bajban van az ki értelmes ....Ott hol a halandói gondolkodás ön és lözveszélyességének elismerée bűn ....bajban van az értelem. --->
azért lehet beszélni "halandói kultúráról", hisz az a vizsgált szellemiség engedte tevékenység és eszmeiség adja az adott kúltúra jegyeit--->lehetőségeit, logikai korlátjait, szabadságfokát.
így bármilyen értelemben a tudás meg létét akadájozni s nem segíteni az egyed részére a társadakom rovására van... a hierarchia /állati ösztön/ hasznára.