Lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni, talán már előfordult másnál is a következő hiba.
Van egy 2017. 2. Havi Octavia RS TSI 220 Le-s DSG autóm. Az lenne a problémám vele, hogy 1-es vagy 2 -es fokozatban komolyabb gázadásra az autó alól olyan hang jön, mintha egy kalapáccsal ütné valaki az autó alvázát a bölcső körül. Márkaszervizben azt mondták, hogy ez így rendben van. Szerintem nagyon nem. Én az alsó motortartó gumibakra gondolok, szerintem az üt bele a nagy nyomaték hatására a bölcsőde, és az adja a hangot.
Adott egy Octavia Rs 2 faceliftes verzió. Az lenne a problémám, hogy a bal oldali tükör nem áll meg a normál helyzetében amikor kihajlik, hanem túlhajlik...
Találkozott már valaki ilyen problémával? Megoldható egyszerűen otthon vagy komplett tükörcsere?
Nekem rendszeresen csinál ilyet, akkor ha sokáig nem használom.
Elsőként mindig a telefonon a letöltött file-knál rákattintok, ilyenkor a telefon mindig megkérdezi hogy frissítsen-e mert, hogy új verziók is vannak.Elindítom a frissítést, a telefon eljátssza, hogy kurvára frissít, de nem tölt le új verziót, nem csinál semmit, de onnantól megint működik.
Ha ez nem jön be, ilyen 2 év alatt kétszer volt, újra letöltök egy újabb verziót az APKmirror.com-ról.
Sziasztok, van valakinek tapasztalata az Android Auto-val? Visszamenőleg kb. 1-2 hónapig jól működött úgy, hogy annak idején föltettem a telóra az appot, majd installáltam. Majd most nem tudom mi történt, de nem akart működni, letöröltem, majd ismét fölmásoltam a telóra az appot, installáltam, de most már fölismeri, hogy Magyarországon van és persze kiírja, hogy itt nem használható. Van esetleg valamilyen megoldás?
Újabb Octavia vásárlás előtt állok. Eddig az 1.8 TSI motoros verzió jöhetett csak szóba, viszont most eljátszottam az RS Octavia gondolatával is. Van esetleg itt a tagok között eladósorba került példány?
Csak a hármas Octavia FL előtti verziója érdekel, benzines, nem kombi.
Az olajzabálós, láncfeszítős botrányos 1.8 & 2.0 tsi-k a gen2 motorokat érintik.
O3-ban már gen3 2.0 tsi-k vannak, amik 2013 óta vannak forgalomban és se túlzott olajfogyasztás se vezérműlánc gondjai nincsenek.
Egyedi esetek nyilván vannak, de semmi olyan, amit típus hibának lehetne nevezni. A korai 2013/2014-es autóknál a termosztátház/vízpumpa ami több esetben hibás lehet, de az azért nem gazdasági totálkár, mint az előző szériáknál az olajzabálás miatti motorfelújítás vagy a lánc átugrása miatti motorcsere.
Emellett kettős befecskendezésűek a gen3 1.8&2.0 tsi motorok, így a kokszosodás se annyira érinti + a fogyasztása is 10-20%-kal kedvezőbb, mint az előző motorcsaládnak.
A motor ugyanaz a fl előttiben és utániban, ha Octavia 3 -ról van szó.
Annyit tudok mondani, hogy anno vásárlás előtt végigböngésztem pár ezer hozzászólást külföldi fórumokon a 3. generációs EA888 motorokról (a jelenlegi 1.8 és 2.0 tsi-kről), de messze nem volt annyi panasz, mint a korábbi verziókra, pedig néhányan elhagyták már vele a 100 ezer km-t.
Sziasztok, Olvastam a fórumon egy nem túl régi hozzászólásban, hogy a legújabb 2.0 tfsi motoroknak már nincs típushibájuk. Ez igaz a facelift előtti nem osztott lámpás 3-as octaviára is?
Én nem vártam ki, de attól még még 30 ezres (szervízkönyv szerint max 30.000 km*) cserének hívom, hogy mikor megyek időpontot kérni tudják mit kell majd cserélni :) A következő a 60 ezres lesz, kb 45.000nél
Közben leírta nekem egy bennfentes, hogy hogy jön ki a 115k... 1.5 munkadíj összesen. A munkadíjban elenyésző a különbségek állítása szerint a márkaszervizek között, ellenben náluk q drága az alkatrész. Azt mondta egyen tudnék spórolni, van lehetőségem nekem vinni az olajat, ha igazolom hogy az vw által jóvá hagyott akkor mehet a menet, de akkor a munkadíj kap egy másfélszeres szorzót. Mondjuk így is megérné, mert 11 ezer + FA / literben adják ők (~70 rongy az olaj önmagában). 5 liter belemegy. Na ez a röhej. Azt mondta a leeresztő csavart, olajszűrőt, pollenszűrőt nem hozhatom én mert ugrik a gari. A Castrol Edge Titanium 5w30at ~14k körül megtudja venni az ember 5 lityós kiszerelésben a bótban...
Nem kell azt elvinni, majd utána otthon kicseréli, és nem számláznak le neki újabb pénzt (sanszosan nem is keveset) egy 22 másodperces mutatványért.
Elég kemény árak vannak a Skoda szervizekben, annó a szomszédom mesélte hogy az 1.4 TSI Octavia-ra sokkal drágább volt a márkaszervizelés a PoM5-ben mint a Wallisban az 5-ös BMW-re, miközben utóbbi kocsi kb. 3x annyiba került. (Mindkét kocsi új, garanciális volt)
Korábban Doniékhoz jártam, de nekem már nagyon nem esnek útba. Drágább a márkaszerviz ár, de a Mentesék ügyfeleim amúgy is, így a Seatot hozzájuk hordom egy ideje.
Elvileg olaj, olajszűrő és pollenszűrő van a porondon meg a kötelező ellenőrzések.
Gázolaj szűrő 60e kmnél van mert az országban a lónyál megfelel az EN590es szabványnak.
A Mentes jó ötlet volt köszönöm. Bár a hölgyike ott sem tudta megmondani pontosan az árat, de azt mondta garantáltan 100 alatt van. Akkor az már minimum 15k marad a zsebbent jelent. Nem mindegy.