Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2018.12.02 0 0 51316

Szerintem bármelyik rendesebb szerviz meg tudja keresni, ha akarja. Márkaszerviz is, csa klehet hogy erélyesen kell velük beszélni :-)

Előzmény: RS888 (51313)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.02 -1 0 51315

Keresd fel az S-Line Plus Kft-t Pomázon, ők egészen biztosan meg fogják találni a hiba okát.

http://www.s-line.hu/

Előzmény: RS888 (51313)
Papka11 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 51314

Szasz!

Másik szervizt nem kérdeztél? Nem is értem a szerviz hozzáállását. Meg sem nézték?

Előzmény: RS888 (51313)
RS888 Creative Commons License 2018.12.02 0 0 51313

Sziasztok!

Köszöntök mindenki a fórumon.

Lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni, talán már előfordult másnál is a  következő hiba.

Van egy 2017. 2. Havi Octavia RS TSI 220 Le-s DSG autóm.   Az lenne a problémám vele, hogy 1-es vagy 2 -es fokozatban komolyabb gázadásra az autó alól olyan hang jön, mintha egy kalapáccsal ütné valaki az autó alvázát a bölcső körül. Márkaszervizben azt mondták, hogy ez így rendben van. Szerintem nagyon nem. Én az alsó motortartó gumibakra gondolok, szerintem az üt bele a nagy nyomaték hatására a bölcsőde, és az adja a hangot.

Találkozott már valaki ilyen hibával?

Válaszokát előre is köszönöm.

Csabi

 

chimera46 Creative Commons License 2018.11.02 0 0 51312

Sziasztok!

 

Adott egy Octavia Rs 2 faceliftes verzió. Az lenne a problémám, hogy a bal oldali tükör nem áll meg a normál helyzetében amikor kihajlik, hanem túlhajlik... 

Találkozott már valaki ilyen problémával? Megoldható egyszerűen otthon vagy komplett tükörcsere? 

doki1971 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 51311

Ja igen, még egy.

A telefon google play áruház-ból letöltött app az nem jó, az nem fog működni.

Előzmény: navimen (51309)
doki1971 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 51310

Szia!

 

Nekem rendszeresen csinál ilyet, akkor ha sokáig nem használom.

Elsőként mindig a telefonon a letöltött file-knál rákattintok, ilyenkor a telefon mindig megkérdezi hogy frissítsen-e mert, hogy új verziók is vannak.Elindítom a frissítést, a telefon eljátssza, hogy kurvára frissít, de nem tölt le új verziót, nem csinál semmit, de onnantól megint működik.

Ha ez nem jön be, ilyen 2 év alatt kétszer volt, újra letöltök egy újabb verziót az APKmirror.com-ról.

Előzmény: navimen (51309)
navimen Creative Commons License 2018.10.23 0 0 51309

Sziasztok, van valakinek tapasztalata az Android Auto-val? Visszamenőleg kb. 1-2 hónapig jól működött úgy, hogy annak idején föltettem a telóra az appot, majd installáltam. Majd most nem tudom mi történt, de nem akart működni, letöröltem, majd ismét fölmásoltam a telóra az appot, installáltam, de most már fölismeri, hogy Magyarországon van és persze kiírja, hogy itt nem használható. Van esetleg valamilyen megoldás?

odonbattya Creative Commons License 2018.10.10 0 0 51308

Köszönöm, tapasztalom sajnos...

Előzmény: V-RS (51306)
navimen Creative Commons License 2018.10.10 0 0 51307

Sziasztok, eladó 4db fehér 18-as Turini felni kopott téli gumikkal. O3-ra feltehető.

 

V-RS Creative Commons License 2018.10.08 0 0 51306

Ritka mint a fehér holló.... :)

Nem nagyon van aki eladná..... és elég drága .....

Sok sikert hozzá... :)

Előzmény: odonbattya (51305)
odonbattya Creative Commons License 2018.10.06 0 0 51305

Sziasztok!

 

Újabb Octavia vásárlás előtt állok. Eddig az 1.8 TSI motoros verzió jöhetett csak szóba, viszont most eljátszottam az RS Octavia gondolatával is. Van esetleg itt a tagok között eladósorba került példány?

Csak a hármas Octavia FL előtti verziója érdekel, benzines, nem kombi.

Köszi előre is.

ruskyy Creative Commons License 2018.09.28 0 1 51304

Az olajzabálós, láncfeszítős botrányos 1.8 & 2.0 tsi-k a gen2 motorokat érintik.

 

O3-ban már gen3 2.0 tsi-k vannak, amik 2013 óta vannak forgalomban és se túlzott olajfogyasztás se vezérműlánc gondjai nincsenek.

Egyedi esetek nyilván vannak, de semmi olyan, amit típus hibának lehetne nevezni. A korai 2013/2014-es autóknál a termosztátház/vízpumpa ami több esetben hibás lehet, de az azért nem gazdasági totálkár, mint az előző szériáknál az olajzabálás miatti motorfelújítás vagy a lánc átugrása miatti motorcsere.

 

Emellett kettős befecskendezésűek a gen3 1.8&2.0 tsi motorok, így a kokszosodás se annyira érinti + a fogyasztása is 10-20%-kal kedvezőbb, mint az előző motorcsaládnak.

Előzmény: Papka11 (51303)
Papka11 Creative Commons License 2018.09.28 0 0 51303

Itt említenek típushibát:

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdonimotors1%2Fposts%2F1216892448463992&width=500" width="500" height="728" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

 

 

Előzmény: googyi (51298)
navimen Creative Commons License 2018.09.28 0 0 51302

Milyen típushiba? 150ekm, és havernál van most is, mint a Doxa. Most ugyanez van, csak Superben. Ez VW, nem Merci :-)

Előzmény: googyi (51298)
RS-em one Creative Commons License 2018.09.26 0 0 51301

https://youtu.be/-dcYGJF8IFA

 

Szépet szól :)

 

 

Realtukko Creative Commons License 2018.09.26 0 0 51300

A motor ugyanaz a fl előttiben és utániban, ha Octavia 3 -ról van szó. 

Annyit tudok mondani, hogy anno vásárlás előtt végigböngésztem pár ezer hozzászólást külföldi fórumokon a 3. generációs EA888 motorokról (a jelenlegi 1.8 és 2.0 tsi-kről), de messze nem volt annyi panasz, mint a korábbi verziókra, pedig néhányan elhagyták már vele a 100 ezer km-t.

Előzmény: googyi (51298)
doki1971 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 51299

Szia!

 

Hát nekem most ment bele a 40.000 km.  Novemberben lesz két éves.Az egybe-lámpás RS-k egyik utolsó példánya.

Eddig hibátlan.

Előzmény: googyi (51298)
googyi Creative Commons License 2018.09.25 0 0 51298

Sziasztok,
Olvastam a fórumon egy nem túl régi hozzászólásban, hogy a legújabb 2.0 tfsi motoroknak már nincs típushibájuk.
Ez igaz a facelift előtti nem osztott lámpás 3-as octaviára is?

jetkarcsi Creative Commons License 2018.09.15 0 0 51297

Üdv Cartársak.

Tudom, hogy ez a topik nem bazár, de hátha valaki tudná hasznosítani. Megmaradt egy kipuff, O2 fl 2.0 Crtdi-re való."Üres."

Fotóm van még.  30-négy33-7négy-5hét

köszönöm.

mica-r Creative Commons License 2018.09.05 0 0 51296

Kuplung, lendkerék, váltótengely szentháromság a gyanús

Előzmény: krisz6969 (51295)
krisz6969 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 51295

Sziasztok. 

Hamar az elado kipufogom nem erdekel senkit.:)

Tudnatok abban segiteni hogy alapjaraton, uresben mikor felengedem a kuplungot mi csattan?

Ezt van mikor csinalja 1-2 kozott is!

Miutan sport kuplung lett berakva es allitolag masik kinyomocsapagy is.

 

goctavia Creative Commons License 2018.09.04 0 0 51294

Én nem vártam ki, de attól még még 30 ezres (szervízkönyv szerint max 30.000 km*) cserének hívom, hogy mikor megyek időpontot kérni tudják mit kell majd cserélni :) A következő a 60 ezres lesz, kb 45.000nél

Előzmény: Törölt nick (51293)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.01 -2 0 51293

Kivárjátok a 30e km-t, csak mert az a gyári előírás? :-o

Én a Volvot vittem 15e-nél olajcserére. 

Előzmény: doki1971 (51283)
goctavia Creative Commons License 2018.09.01 0 0 51292

Én bruttó 95 ezret fizettem a 30 ezres szervizért, pedig futómű-állítást is kértem 

Sordidus Purpuris Creative Commons License 2018.08.31 0 0 51291

Közben leírta nekem egy bennfentes, hogy hogy jön ki a 115k... 1.5 munkadíj összesen. A munkadíjban elenyésző a különbségek állítása szerint a márkaszervizek között, ellenben náluk q drága az alkatrész. Azt mondta egyen tudnék spórolni, van lehetőségem nekem vinni az olajat, ha igazolom hogy az vw által jóvá hagyott akkor mehet a menet, de akkor a munkadíj kap egy másfélszeres szorzót. Mondjuk így is megérné, mert 11 ezer + FA / literben adják ők (~70 rongy az olaj önmagában). 5 liter belemegy. Na ez a röhej. Azt mondta a leeresztő csavart, olajszűrőt, pollenszűrőt nem hozhatom én mert ugrik a gari. A Castrol Edge Titanium 5w30at ~14k körül megtudja venni az ember 5 lityós kiszerelésben a bótban... 

Előzmény: mica-r (51289)
Lónyak Creative Commons License 2018.08.31 -1 0 51290

Nem kell azt elvinni, majd utána otthon kicseréli, és nem számláznak le neki újabb pénzt (sanszosan nem is keveset) egy 22 másodperces mutatványért.

 

Elég kemény árak vannak a Skoda szervizekben, annó a szomszédom mesélte hogy az 1.4 TSI Octavia-ra sokkal drágább volt a márkaszervizelés a PoM5-ben mint a Wallisban az 5-ös BMW-re, miközben utóbbi kocsi kb. 3x annyiba került. (Mindkét kocsi új, garanciális volt)

Előzmény: mica-r (51289)
mica-r Creative Commons License 2018.08.30 0 0 51289

Én vinnék egy légszűrőt, szerintem érdemes cserélni, mert itthon nem svájci hegyi levegő van

Előzmény: Sordidus Purpuris (51287)
Varshi Creative Commons License 2018.08.30 -1 0 51288

Korábban Doniékhoz jártam, de nekem már nagyon nem esnek útba. Drágább a márkaszerviz ár, de a Mentesék ügyfeleim amúgy is, így a Seatot hozzájuk hordom egy ideje.

Előzmény: Sordidus Purpuris (51287)
Sordidus Purpuris Creative Commons License 2018.08.30 0 0 51287

Sikerült szereznem egy szervíz manualt. 

Elvileg olaj, olajszűrő és pollenszűrő van a porondon meg a kötelező ellenőrzések.

 

Gázolaj szűrő 60e kmnél van mert az országban a lónyál megfelel az EN590es szabványnak.

 

A Mentes jó ötlet volt köszönöm. Bár a hölgyike ott sem tudta megmondani pontosan az árat, de azt mondta garantáltan 100 alatt van. Akkor az már minimum 15k marad a zsebbent jelent. Nem mindegy.

Előzmény: ruskyy (51286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!