Igen ez tény, egy zalaszentiváni megállás is nagyobb segítség lett volna. Én a tavalyi csornai kerülőnek örültem, házhoz jött legalább a vonat. Rijekához kérdés, hogy külön menetvonalat egyáltalán biztosítanának este is Brezovica és Logatec között? A ljubljanai kereszt eléggé el lett tolva az EN414 miatt, sajnos ahhoz alkalmazkodni kell a stuttgarti kocsi miatt.
Kifelé menet Ajka után Zalaegerszeg-Ola a megállás, az esetlegesen ráutazóknak éjfélkor oda kijutni nem egyszerű, így sem a 25-ös vonalról, sem a 17-es vonalról nem igazán lehet vele utazni. Bp-iek persze előnyben, nekik jó...
Hazafelé már 18:47-kor elindul Fiume-ből, cserébe éjszaka 2 órát áll Ljubljana-ban, ideális a strandolni kiutazóknak... ;-)
Kéne, de ha máshová sincs kocsi, ide hogy lenne. Az utasok amúgy elférnének egy ülőben is, de a megfékezettség miatt kell a három kocsi Ljubljana és Rijeka között... fekvő kellett volna, de az sincs elég...
olyan gyakorta nem utazom vele, én vagy családtagok évente egyszer, előfordult már közel 45-50 perces késés is, nekem leginkább a Királyhágó környéke, valamint Déda után a Maros völgye, Maroshévíz-Gyergyó-Csík egészen Szentgyörgyig tetszett, oda-vissza úton az esetleges sötétedés miatt kimaradó részeket a visszaúton láthatod.
ajánlom, ünnepek és dömping időszak kivétélével nincs tömeg.
elvileg a pótlóbusz aug. 6-ig van, de a pótlóbuszozás flottul ment tavaly, ellentétben az IC kocsi más vonathoz csatlakozással...de ez egy másik történet.
Az Isztria milyen kihasználtsággal közlekedik? Ma a 1281 Rijekába tényleg csak egyetlen B kocsiból és egy 70-80-ból állt? Nem két ülőhelyeset kellene erre kiadni?
Sziasztok. Én is pont a Hargitával kapcsolatban kérdeznék...tervben van egy Csíkszeredai vonatos kirándulás. Az egyik kérdésem, jól látom, hogy Pladány és Nagyvárad között pótlóbusz van? Ezt a románok adják?
Illetve mennyire van tömegnyomor?
A táj és a látnivalók miatt mennyire érdemes végig utazni a vonalat? A 15 óra elég soknak tűnik :)