Keresés

Részletes keresés

mr_ricsi Creative Commons License 2005.03.21 0 0 9

"2 nap alatt besült a videokártya amit ott vettem, ezek után kitalálták, hogy ez nem garanciális hiba bla bla bla... "

 

Akkor megmondod nekik, hogy a vásárlástól számított 1 évig ezt bebizonyítani az ő feladatuk, és erre szerezzenek be független szakértőtől szakvéleményt (a gyár is annak számít!), mert ellenkező esetben kéred a vásárlók könyvét, amibe beírod az egész sztorit (arra kihegyezve, hogy a bizonyítási kötelezettségüknek nem kívánnak eleget tenni), 1 pld a Tied, és mondd meg, hogy gondoskodsz róla, hogy saját példányod másolata eljusson a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez és az illetékes kerületi önkormányzat jegyzőjéhez.

 

És mindezt jég nyugodtan, és normál beszélgetési hangerővel előadva.

(És mielőtt a kártyát kiadod a kezedből, minimum 3fő 18 évnél idősebb tanú jelenlétében készíts róla néhány tucat képet minden létező irányból, hogy ha a boltban külsérelmi nyom keletkezne rajta, tudd bizonyítani, hogy nálad még nem volt. A bolt az átvételről készítsen jkv-et, aminek 1 példányát kérd el. A jkv-re a bolttal írasd rá hogy külsérelmi nyom nincs a kártyán, vagy pl. égésnyom középen, és azonkívül nincs, stb.)

 

Aztán várj jó sokat, mert a garis ügy lerendezésére nincs határidő megadva, és a nemlétező határidőbe a szakértői vizsgálat ideje nem számít bele.

 

 

Egyébként mit mondtak: Te miben hibáztál? Mi rossz a gépedben, ami ezt tette szegény kártyesszel, vagy Te mit tettél hogy ez történt?

Előzmény: munich (2)
lesifotos Creative Commons License 2005.03.21 0 1 8

Jajj, ne csináld már...

 

1.) Megveszed, legálisan. Kapsz számlát, garanciajegyet, vagy olyan számlát, amin szerepel, hogy a számla bemutatásával érvényesítheted a garanciális igényeidet.

 

2.) Elromlik. Visszaviszed a garanciajeggyel és számlával

 

3.) Ha nem hajlandók foglalkozni vele, akkor indokolniuk kell. Pl. törött a kártya, látszik rajta külsérelmi nyom, tuning, stb. Fontos: a szó elszáll. Kérd ezt írásba is.

 

4.) Ha biztos vagy az igazadban, akkor az írásos véleménnyel felkeresed a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget.

 

5.) Ha tahóznak veled a boltban, esetleg nem adják írásba, miért nem hajlandók foglalkozni a panaszoddal, akkor kérd a vásárlók könyvét. Ne kiabálj, ne rendezz jelenetet, azzal csak magadat állítod be hülyének.

 

6.) Ha nem adják oda a könyvet hívj rendőrt.

 

Kb. ennyi. Ha tényleg nem Te vagy a hibás, akkor legfeljebb 1-2 hónap alatt megjön a FVFF szakvéleménye és Te boldogan lobogtathatod a papírt. Ez után már jogosan hívhatod fel a figyelmet a bolt visszásságára, de nem általánosítva, hanem a Te példádat megemlítve.

 

Ha mindenki hallgatna a hozzád hasonlóan kiabálókra, akkor minden bolt lehúzhatná a rolót...

Előzmény: munich (7)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 7

Engem meg az bosszant ha vásárolsz valamit X Forintért, tönkremegy pár nap alatt, és utána azt mondják ez van.

Akkor inkább lopják el a pénztárcámat, még az is korrektebb!

Előzmény: lesifotos (5)
lesifotos Creative Commons License 2005.03.21 0 0 6

Az vélemény, hogy "ne vásárolj az aqua computernél"?

Bár a felkiáltójelet lehagytad, attól még felszólításnak tűnik :)

Előzmény: munich (4)
lesifotos Creative Commons License 2005.03.21 0 0 5

Abból, hogy neked eddig csak velük volt problémád nem derült ki, hogy 15 éve nyomod nagyban a számítástechnikát, esetleg tegnapelőtt megvetted életed első számítógépét.

 

Mellesleg azért, mert neked valami nem klappol, azért senki se vásároljon ott?

Nem lehet hogy eseteleg hasonló stílusban adtad elő magad a boltban, mint itt most?

 

Nem ismerem az Aqua Computert (szhelyi vagyok és leggyakrabban a neten vásárolgatok, akkor sem feltétlenül itthonról), de az bosszant ha valaki 0 információ megadásával próbál a sárba döngölni valaki mást.

Előzmény: munich (2)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 4
De ez tényekkel alátámaszott vélemény!
Előzmény: lesifotos (3)
lesifotos Creative Commons License 2005.03.21 0 0 3
Kivétel nélkül mindegyik cégről írhatna ilyet valaki, de minimum a konkurencia :)
Előzmény: munich (-)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 2
2 nap alatt besült a videokártya amit ott vettem, ezek után kitalálták, hogy ez nem garanciális hiba bla bla bla... Nekem eddig csak velük volt problémám, de látszik, hogy már rutinjuk van a lehúzásban.
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.21 0 0 1
A Mistralnak is hasonló a híre... konkrétan mi gondod volt velük?
Előzmény: munich (-)
bindera Creative Commons License 2005.03.21 0 0 0
j0
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 topiknyitó

Sajnos ez a cég selejtes áruval kereskedik.

Amennyiben a terméket visszacserélnéd vagy egyéb jogorvoslatot várnál még ő nekik "nagy az arcuk"...

Aki ezek után ott vásárol magára vessen.

Persze akinek hasonló tapasztalata van velük az ne fogja vissza magát!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!