Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kiggyo Creative Commons License 2018.10.22 0 0 23350

Sajnos ezek mind szürkeimportosak, 2014-ben hozták be az enyémet legalább egy (de állítólag 5-6) társával együtt. Bérautók voltak, ott egy évesen elárverezik őket.

A tesója egy darabig még a hahun fenn volt (a méta autó árulta, ők hozták be őket), aztán gondolom elkelt az is.

 

Jól mellényúlt a faszi velük mert azt hitte kapós lesz, majd 2 évig állt a nyakán mert senkinek se kellett a nagy motor, automata váltó miatt. Valami 4.5 misiről indultak aztán 3 körül keltek el. 

 

Szerintem a németeknél, osztrákoknál könnyebben talál az ember ilyet.

Előzmény: Balthazor Hellman (23349)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.22 0 0 23349

Honnan lehetne egy ilyet (2,5 benzin automata)jó áron leakasztani? lehetőleg az utolsó évjáratokból?

 

Előzmény: kiggyo (23348)
kiggyo Creative Commons License 2018.10.15 0 0 23348

Nekem van, bár az 2012-es és 2.5-ös (USA piacos).

A 2008 körüli is teljesen jó, bár ott azt hiszem csak 4 sebességes a váltó, így többet pörög. Utána kell nézni hogy is van ez.

 

Mi szeretjük, megy, értelmesen vált.

Ha kíváncsi vagy Szegeden meg tudom mutatni.

Előzmény: hdan92 (23347)
hdan92 Creative Commons License 2018.10.15 0 0 23347

Sziasztok. 2008as FL utáni Mazda 5-öt nézegetek főleg magasan felszerelt 2.0 benzines motorral szerelt példányokat. Csak automata váltós érdekelne de sehol semmi teszt vagy akármi, bár ha a hasznaltautoról indulok ki akkor kemény 3 darabot találok. Érdekelne hogy van-e valakinek automata mazdája? Szeretném megtudni mennyire élhető?

statford Creative Commons License 2018.10.14 0 0 23346

max 15 ezer km-t hagyom futni az olajat ! és csak mazda original ultra 5w30 -as olajat rakok bele!

Előzmény: Balthazor Hellman (23345)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.14 0 0 23345

Ha karbantartott az autód, akkor a tisztító adalék felesleges. Olajból meg a belevaló Mazda Dexelia... Van olcsóbb, de minek variálni?

Előzmény: statford (23344)
statford Creative Commons License 2018.10.14 0 0 23344

Sziasztok! Olajcsere előtt állok (140 ezer km , 1.8 benzin) és szeretném kikérni a véleményeteket a motortisztitó adalékról hogy érdemes- e használni vagy nem!? ha igen akkor melyik márkát mert van millió féle!

rooad Creative Commons License 2018.10.14 0 0 23343

Szia

Csak kíváncsiságból kérdezném melyik szerelőnél voltál? Lehet engem is érdekelne ha közelebb van mint az eddigi.

Előzmény: lalu470 (23340)
Huszigabo Creative Commons License 2018.10.10 0 0 23342

Szia

 

Szerintem ne várj a tisztítással, főleg ha már volt turbó baja. Nem lehetsz biztos benne, hogy nem azért ment tönkre az előző turbó.

 

Üdv G

Előzmény: lalu470 (23341)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 23341

Elnézést még azt kérdezném, hogy ezek után érdemes még a kartert is tisztítani?Sajnos itt nem vállalták.Ezért lehet olajat nem is cseréltetek csak majd a karter tisztítás után.Vagy cseréltessek és következő olajcserénél csináltassam?Köszi!

Előzmény: lalu470 (23340)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 23340

Sziasztok!

Meg lett a problémája.Az előző szerelő szerint az injektor volt a ludas,pedig géppel vizsgálta...

Ahova most vittem,már megvizsgálták géppel.A turbó tényleg cserélve lett,de rosszul beállítva.Az elöző tulaj kiiktattatta a dpf-t,ami a mérésnél derült ki.A légtömegmérő halt be,ami miatt a motor le akart fulladni,ezért villogott az olajlámpa.A lehető legjobb hír hogy a porlasztók rendbe vannak!A tömegmérő csere után lesz egy olajvizsgálat és csere is.Remélem megoldódik a problémám!

Mégegyszer köszönöm a segítségeteket és esetleg kíváncsi lennék a véleményetekre.

Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.08 0 0 23339

Arra azért vigyázni kell, hogy az rf7-es motorba elvileg jó az rf8-as porlasztó, de csak egyszerre 4 db - 4db-ra cserélhető, és a feltanításnál derül ki, hogy oké e a dolog... 

 

Előzmény: lalu470 (23338)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 23338

Szia!

Köszi az infót,intézkedem az ügyben majd megírom mi lett végül.

Köszönöm mindenkinek a segítőkészségét.Sok balesetmentes km

-t kívánok!

Előzmény: rooad (23337)
rooad Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23337

Szia

Egy kis kiegészítés.

https://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Injektor-DENSO-Mazda-3-5-6-2-0-Diesel-ORIGINAL-NEUTEIL/191774525170?hash=item2ca6a706f2:g:PGAAAOSwoydWihlF

 

Én itt vettem a feljavítottat. Minden mérési jegyzőkönyv mellékelve hozzá. De van zsír új is.

Előzmény: rooad (23336)
rooad Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23336

Szia

Én ajánlanám a Büki Szentesi Mazda szervizt. Egy diagnosztika nem olyan vészes. Én Auban vettem felújított porlasztókat és velük szereltettem be, de tudnak neked ebben segíteni biztos. Én is Sopron környéki Mazda tulaj vagyok.

 

Előzmény: lalu470 (23333)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23335

Köszi!

Megírom mi lett a történet vége.

Előzmény: Balthazor Hellman (23334)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23334

http://www.benedeczkimuhely.hu

 

Alkatrészért tanácsért esetleg érdemes a facebook - mazda adok veszek csoportba belépni.

Előzmény: lalu470 (23333)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23333

Szia!

Köszi a választ.Megnézetem az olajteknőt meg a szivattyút.Szerintem a porlasztoknak csak egy tisztítás kell és kicseréltetem az alátéteket .Nem használom az autót mióta ez van vele.Arra gondolok hogy csak a tisztítás miatt lehet ez az olajnyomás gondja az általad leírtak miatt.A teljesítményével nincs gond,mert miután jelentkezett ez a hibajelenség a teljesítménye rendben azaz nem erőtlen és nem rángat.Sajnos a Densoról csak én is ilyen infót találtam (macerás drága felújítás)és sajnos jelenleg nem áll módomban ennyit költeni.A másik probléma hogy Csepel nekem messze van,mivel Sopron mellett lakom.Annyit kérhetnék hogy a keceli műhelynek meg tudnád adni az elérhetőségét esetleg olyat hogy hol lehet bontott felújítottat beszerezni?Köszönöm!

Előzmény: Balthazor Hellman (23332)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23332

Ezeknek a Denso porlasztóknak a cseréje, felújítása macerás dolog. én nem javaslom egy cseréjét, mert ha már beenyúlunk, akkor illik alaposnak lenni. A kérdés, hogy 1000 vagy 100.000 km a tervezett táv eladásig...

 

A porlasztók piszok drágák. kb 120.000-250.000 HUF a beszerzési ára az újaknak. Jellemzőbb, hogy bontottat vesznek, azokat bevizsgáltatják, illetve Kecelen felújíttatják őket. Csak ott szabad. Ott kb 200.000- 250.000 huf a négy darab felújítása.

A porlasztók egyedi azonosító alapján vannak feltanítva a PCM-be (motorvezérlő). Ezt az azonosítót csak Kecelen tudják megadni, csak nekik van ehhez meg minden feltételük. 

 

Ha csak alátétet cserélnek, akkor is az adott porlasztót a saját helyére kell visszatenni.

A tanítást csak magfelelő műszerrel lehet elvégezni. Ez átlagos autószerelőnek ritkán van. 

 

A gyári módosított alátét kb 1000. HUF/ db de van megfelelő utángyártott... A gyárit Mazda szerviz tud adni, minden másért kérdezz át a Mazda 6 fórumba.

 

Ha BP nincs messze, akkor a csepeli Mazda szervizbe kérdezz be... Vidd oda az autót és szerintem jól fogod visszakapni... 

 

Innen messziről nézve a te szerelőd leszerepelt ebben a kérdésben. Furcsa dolog a bizalom, de itt a pénztárcádról és az idődről van szó.

 

Az autót meg én nem hasznánám, amíg ki nem derül a baja...  

Előzmény: lalu470 (23330)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23331

Szia!

Elbézést az lemaradt hogy hol tudnám beszerezni ezeket az alkatrészeket?Néztema netet de nem tudom milyen néven kell keresni.(gondolom unix vagy bárdi)Köszönöm és elnézést a sok kérdésért!😊🤗

Előzmény: Balthazor Hellman (23329)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23330

Szia!

Köszönöm válaszod.Szólni fogok a szerelőnek,hogy nézzék meg amit leírtál.Remélem megoldódik a probléma.Igazából hidegen nem csinálja,csak akkor ha már mentem vele pár km.-t és amíg váltok,majd ha meg van a megfelelő fordulat ismét elalszik.Az olaj szinten van nem fogy,de viszont fekete a színe,sötét nagyon.

 

Abban tudnál tanácsot adni ha csak egy injektort kell cserélni,akkor lehet csak egy darabot venni vagy mind a négyet kell?Illetve hol tudnám beszerezni relative olcsón?Köszönöm!

Előzmény: Balthazor Hellman (23329)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23329

Hát... Ilyenkor jön az, hogy le kell venni az olajteknőt és meg kell nézni az előszűrő kosarat... 

 

Aki ismeri a Mazda dpf-es motorjait, az tudja, hogy 80-120.000 km között a porlasztó alátétek át szoktak égni. Ekkor a motorolajat motorféknél ott fogyasztja, illetve az égésgázok az olaj kokszosodását okozzák. Ezek a kokszdarabok lejutnak az oljateknőbe, és eltömítik az olajszűrő kosarát. 

 

Szóval nagyon valószínű ok ez jelen pillanatban. Ha ez az ok, akkor a porlasztó alátéteket is illik cserélni... 

 

Ma már olyan idős Mazda5-ök futnak, hogy ez a hiba vagy nem volt feltárva, vagy még a nem módosított alátétet tették be amikor cserélték...

 

Ilyenkor olyan érzésem van, hogy vannak autószerelők, akiknek nem kötötték be a netet... 

Előzmény: lalu470 (23328)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23328

Szia!

A nagynyomású rendszer volt takarítva.Érdemes lenne az olajszivattyút megnézetni?Injektorokat is meg kellene nézni?

Tanácstalan vagyok.

 

Előzmény: Balthazor Hellman (23327)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.06 0 0 23327

Mit értesz rendszertakarítás alatt?

 

Az olajnyomás problémához nagyon híg olaj kellene... A gázolaj bejutását a nívópálcán nyomon tudod követni...

 

Ha olyan mértékű motorkopásod lenne, hogy zabálná az olajat, akkor az is látszana a szinten. 

 

Tény: ha a porlasztó alátét átégett, akkor valamelyest kiegyenlíti egymást a gázolaj okozta hígulás, és a motorolajfogyasztás, de akkor is több ezer km kell a jelentős minőségváltozáshoz. Példaként a 4-5000 km alatti fél-egy liter hígulást és fogyást említeném... de akkor kb 100km-ként regenerálna, és a gázolaj fogyasztásod is jelentősen megnőne...

 

Az olajszivattyú által előállított nyomást kéne megnézni... és onnan tovább indulni... ha nincs nyomás akkor a szívattyút kell megvizsgálni...

 

A kompressziót meg nem %-ban szokták megadni, hanem nyomásértékben...

Előzmény: lalu470 (23326)
lalu470 Creative Commons License 2018.10.06 0 0 23326

Sziasztok!

Mazda 5 2007 2.0 110 LE

Olajnyomás probléma van az autóval,villog a lámpa miután bemelegedett a motor.Turbó csere volt már és rendszer takarítás,igazából ezután kezdte az olajlámpa a villogást.Az olajgomba volt cserélve nem oldotta meg a problémát.Elvittem megnézetni elviekben a motor rendben van.A méré eredmények 3 henger 100 egy pedig 93%-os a kompresszió.A szerelő szerint az injektor a ludas mivel nem porlaszt rendesen és befolyik a gázolaj ami hígitja az olajat.Azt szeretném kérdezni akinek volt hasonló gondja mivel lehetett megoldani?Ez lenne amit mondtak vagy esetleg valami más?Köszönöm

Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.10.05 0 0 23325

Azthiszem  a biztosítékdoboz fedelén van egy HEATER felirat, de majd ránézek. kb középtájékon van egy kék színű  ablakos biztosíték. Kivenni trükkös, mert nincs fogása...

 

Előzmény: imrecs1985 (23324)
imrecs1985 Creative Commons License 2018.10.04 0 0 23324

Köszi, hétvégén meglesem, aztán vissza jelzek, honnan tudom majd melyik biztosíték a kiegészítő fűtés? könyvében benne van?

Előzmény: Balthazor Hellman (23319)
Huszigabo Creative Commons License 2018.09.30 0 0 23323

Sziasztok

 

Jobb első xenon izzót cserélt már valaki?

Nem sok hely van a cseréhez. Ki kell szedni az egész lámpatestet?

Ytube nem segít sajnos nem találtam videót róla.

 

Köszi

G

Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.09.26 0 0 23322

Nézz, utána, hogy igényli -e a szintetikus olajat, mert a dízelnél a 75w-90-es rész szintetikus olajjal hidegen akad a váltó...

Előzmény: ggabri (23321)
ggabri Creative Commons License 2018.09.26 0 0 23321

Köszi!

Előzmény: gsis (23320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!