Van egy SsangYong Korrandom,2.3 szívórettenet Trooper erőgéppel a motorháztető alatt!Már váltóhibásan vettem,de vettem hozzá egy másik váltót,hibásat!
Végülis a kettőből raktam össze egyet,de előbb utóbb esedékes lesz a csere,mert az egyikből sár folyt ki olaj helyett,meg az ötödik is rommá volt törve,a másik összes csapágya kivan:(!Sír a felező,sír az 5.,a 3-as,4-es szinkrongyűrü kuka!Van duplakuplung,gázfröccs,de még megy:D!A hátsó kardán vezető-perselye is lóg,dől belőle az olaj,hiába cseréltem szimmeringet!
Ja,azt nem mondtam,ez megegyezik a Trooper váltóval,terepváltóval,de még ilyen 5-ös váltót nem nagyon találtam!Már gondoltam rá,hogy veszek egy 4-es Midit,és összerakom,mert az 5. külön csavarozható rá!Ötletek,megoldások,váltók vannak-e?:D:D:D
Úgy érted egy elsőkerekessel offroadkodni? Felejtsd el!
:)
Láttam már ilyen kocsit sárban.Vagy mire gondolsz?Tempóval átengedni mindenhol?Sziklátmászni?
Öregesen...Azért csak 30 éves vasak. Meg a 2.3 sem az az izomautó
Az összkerék is igazából homokra és hóra való,nem bírja ha ütöd(homokban is csattan olyat néha a féltengely....) De ha van gumid meglepő helyeken át lehet vele kelni :)
De offroadon nem is gyári autók vannak.
Nincs véletlenül egy kép amivel gazdagíthanád itt az indexes trooperképgyüjteményt? :)
köszi. amugy minden fále képpen szétszedem, és ha megtudom csinálni, akkor megpróbálom, ha pedig nem, akkor venni kell egy bontottat ugyanis ahogy mondtad nem terepjáró a terepjáró ha csak 2 kerék hajt (főleg az első kettő:S ) :(
Ha az a 2.3 td motor úgy csörög mint az enyém akkor azért hangosan kellett csörögnie a váltónak is...
Ha meg mégsem csörög annyira akkor lehet nem darálódott meg csak kitudjamiért szétugrott ott egy csavar vagy valami(nem tudom még mi van ott nekem még műkszik)
Mondjuk ha nincs hátsó hajtás akkor nincs is értelme a 2wd-nek
De talán tudsz venni kispénzért bontottat,a 4 sebességes váltóért szerintem nem annyira kapkodnak...
1987-es Isuzu Trooper 2254 cm3-es benzines-gázos (motorkód: 4ZD1-85) terepjárómhoz keresek motort (mert lehet hogy főtengely csapágyas) és porlasztót is. A rlasztót a gáz lehet , hogy kinyírta. A szerelő aki szokta javítgatni 100-150 e Ft-ra saccolja a motor javítást, ha csak köszörülni kell a főtengelyt. Tehát, ha valaki tud jó állapotú OLCSÓ motort érdekel.
hello˘! melyik tipusú váltorol van szó?valami hangot,csörgés zörgést hallani?szétszedni szétszedheted,de az alkatrészárak durvák!csak a csapágyak(jóminöségű)számoljúk amit érdemes kicserélni ijenkórú verdánál,föleg ha szétvan már szedve.80-100e .forint.
Hello! Lenne egy problémám... Semmi előjel nélkül, felezőben maradt a váltóm, és csak az első kerekek hajtanak. Szerintetek mi lehet a baj? Megszorult a váltó? Vagy szét ugrott? Szedjem szét, vagy vegyek egy másikat?:S
a szélesités gyári!méretet nem tudok irni!de ha érdekel fényképet kűldök!árában megegyezünk!
nem bontos vagyok!nekem is isuzu-m volt.ha kellet valami akkor jobban megérte ha egyben veszek egyet.és marattak dolgaim! a 2.8-asmotor-fötengej csapágy gyanuval szétlet szedve, nincs rajt a fötengej de megvan,újj fötengejcsapágyak megvannak hozzá .felakartam újitani tartaléknak.csak idöközben eladtam az autot ,ugy,hogy ennyibe maradtt!5-ös váltóm 2.3 d-hez nincs,csak 2.8d-hez ami felvan ujitva !köszönöm érdeklödésed,űdv!
Igazából ha már olyan szerencséd van,hogy a trooperlelőhely mekkájában vagy akkor főként arra figyelj hogy körülekintően nézz szét mert ott ki lehet fogni jót belőle.gondolom laikusként és érzed a különbséget ha kipróbálsz 1-2 ilyet.
Mondjuk ha nagyon kerreg vagy sétál össze vissza...azt levágod.
Ha van lehetőség valahol homokon azt is megnézném hogy kapcsolja e rendesen az öszkereket .
Vagy netán még le is térdelnék alánézni hogy kiesel e belőle úgy rohad e vagy csak kicsit :p
Ha nem teszed meg utánna több hónapig térdelhetsz (vagy térdeltetsz valakit),mert hajlamos korrodálni
A fogyasztás nem merem megtippelni de kizárt hogy egy 3l-es 15 alatt harap,de itt írták hogy terepen 25 is.
De biztos lehet kevesebbel is,érdeklődj az eladóknál
Teljesen bamba vagyok az autókhoz, s ez lesz a második kocsim életemben...az első egy 996 cccm-s kis röffencs.....szóval kicsit lehet nagy a lépcsőfok, de nagyon tetszenek ezek a dögök.
Fogyasztása mennyi egy ilyennek városban? Főleg ott használnám, melóba járáshoz....Bármilyen tanácsot jó szívvel elfogadok....
Jó,nem röhögök,senki se tökéletes.... :) Akkor az erőcske megjött csak megállni nem tudsz már...
A fék az dettó,csak nekem 1ik nem fogott a másik meg mindig.De nem nagy kunszt szétszedni és átjáratni(valami mobil satuval nyomkodd össze a munkahengert)
Sehol nem találom ,hogy írtad volna milyen ez a vas.
5 sebességes 2.0benzin az is?
Vagy milyen?Nekem is kell vennem egy 2.8td motort 5 sebességel.
De be sem tudtad indítani?Nemáááár hogy 2ért még zsákbamacsesz.
Reméljük a legjobbakat.
Ha rádjön a csendéletfotózhatnék dobhatnál fel képet a belsejéről(műszerfal ülés stb...)
Neem, ez a motorvanautó. Sőt, ez a jómotarvanautó. Legalábbis a "fáma" szerint. De majd ha kicserélem megtudom. Most sajna arra már nem futotta. :-( 40 lett volna a váló+motor csere. Majd a nyáron, vagy ha az erededi +hal. Addig pihen.
Végül nem kábel probléma volt, hanem elosztó fedél. Most lehet hogy hülyének fogtok nézni, de eddig három hengerrel mentem vele, azért volt oly gyenge. Főtengely csapágyra tippeltem. Nem tudtam a motort felpörgetni, mert úgy elkezdett kopogni mintha kovácsműhely lenne a géptető alatt. Nos, az elosztófedél restaurálása után a kovácsműhely bezárt, s megismertem milyen mikor az üléstámla tartja a hátat... :-)
Viszont az a hülye kutya +int szart valamit: az első fékdugattyúk szorulnak, a tárcsa már valósággal izzott, most állhatok neki annak is. /megfosztom a Döme névtől, csak a bajt hozza azb Isura/
Csak nem, nem tetszett a tükör hogy az oldalára akartad rakni? Van más módszer is a lecserélésére... :-)
A féltengely csere is a kalandozás eredménye?
Donorból vannak alkatrészek, ami nekem nem jó, azoktól +válok mert kell a pénz. De hogy mik azok, még nem tudom. Majd utána járok. Megnéztem a Pirelli gumit, azt írják, felső kategóriás szuppi termék. Vigyázz rá... :-)
Jah ez annyira jellemző a "szerelőfiúkra":),,,,de örülök hogy újra egyben van!
Ne mondd már hogy megvettél horror pénzért egy donort és nincs rajta gy.kábel....
Vagy ez a motorsincs autó?:)
Nem gond a gumi,vettem rá nagyon jó Pirelli Scorpiókat 4/darab alkalmi áron,fognak ahogy kell,bár nem az a bárhol elmegy gumi de még nem volt gond vele
Futogat az enyém is(sőt már majdnem az oldalára is raktam egy lőti kalandozás során),most cserélik a féltengelyeket,reggel megyek érte(nem mertem én nekikezdeni)
De legalább kiderült hogy a 2.3 td és a 2.0 benzin féltengely ugyanaz....
Asszem a régit meg felújíttatom és megy le a pincébe tarcsiba.
Igazság szerint ki sem tudok szálni belőle :)
Fogyasztás is fasza:10,5 vegyes használattal.
Még egy pár pici heggesztés,aztán jöhetnek a luxuskiadások....:)
Ha esetleg maradt valami a donorból írd meg,hátha nekem nagyon kell :D
Áááááá, kicsit eltűntem. Annyi minden összejött, hogy még enni is alig volt időm. De a siker ideért hozzám is. Bár üröm is vegyült az orombe. :-(
Szal: a Döme újra fut!! Ő az országutak lomhája. De megy. Végül is megvettem a Gyáli donort, így a váltó gond megoldodott. A szerelő fiukkal volt egy kis fennakadás. Gondolták meglepnek friss váltóolajjal (mondván amit leengedtek az minden volt, csak nem olaj) 2300/liter. Oszt mikor mondtam hogy akkor ezzel a lendülettel le is ereszthetik, még nekik állt feljebb. Hogy már bent van,- szupi minőségű,- meg szintetikus meg minden. De duzzogva leengedték. Majd az általam vitt nedüvel pótolták a hiányzó levet. Jó a váltó, nem dobálja ki, nem szalaszt, nincs hangja.
Most a motor rakoncátlankodik. 3,- 4,- 2 henger megy. Mikor milyen kedve van. Kiderült, gyújtó kábel. Szerintem valamit csináltak a srácok mérgükben. Szerinted? Tele volt a gáztartály, most üres, raktérben a szerszámok szerte-szét. Tanksapka gumi hiány. Apró bosszantó dolgok.
Nálad mizu? Gömbfejek lecserélve?
Sajnos, ebben a 60 ezres gumiban nem tudok segíteni. Mire írtad, már megegyeztem a donor gazdájával. De azért köszi.
asszem olyan mint a tiéd,legalább nézd meg,,,bár valahol az isten háűta mögött van de asszem a motor ugyanaz,,,meg gondolom a váltó.ha megnézed írj mert arról érdekelnek a gumik(az mondjuk +60000)
Naháát! Csak neem? Akkor most nyugodtan száguldozhatsz... :-)
A vége?- hmm, : kikiáltási ár...
Sajnos ami elromolhat, az el is romlik. Főleg ha már nem fiatal. De azért az az 1200000 brutális, nem?
Remélem az enyém kevesebben lesz. Megnéztem a donort. Sajna a kasztni egérrágta, hátsó híd,- kardán,- kerekek leugranak róla. :-( De ha a többi alkatrészt tudom használni, szerintem megéri a két kilót. Igaz, úgy szedtem rá össze a zsét, innen ötöt, onnan tizet, amonnan huszat... ki mennyit tudodd adni. Már csak azt várom, mikor szól az ember: -Jöhet az autóér! Majd pikik-pakk beugrik a váltó a motorral, s robogunk ezerrel árkon bokron át...