Nálam a turbó szabályzó csintalankodott, azt mondta a szerelőm, hogy a fap nincs eltömődve. Ennek nagyon örültem, jóval olcsóbban megúsztam és fél nap alatt kész is lett a kocsi.
A rendszert a kiegyenlitŒtartály nyilásán keresztül töltse fel.
A légtelenitŒcsavarokat zárja el, mikor a folyadék folyamatos sugárral folyik kifelé.
A motort járassa 2500 ford/perc-es fordulatszámmal.
A szintet tartsa kb. 4 percen keresztül a kicsordulás határán.
A kiegyenlitŒtartályt zárja le.
LÉGTELENITÉS
A motort járassa kb 20 percig 2500 ford/perc fordulatszámmal (G motor) a h¦tŒventillátor(ok) bekapcsolásáig. (Az automatikus légtelenitéshez szükséges idŒ).
EllenŒrizze, hogy a folyadékszint a "Maxi" jelnél van-e.
A MOTOR JÁRÁSA KÖZBEN TILOS A LÉGTELENITÃCSAVAR(OKA)T KINYITNI.
A KIEGYENLITÃTARTÁLY FEDELÉT MELEG MOTORNÁL KELL MEGHÚZNI.
Nekem is bejött 2013-as Automata FAP-os 2.0dci-n a korábban már mástól is olvasott Check Injection és a Check Emissions felirat. A kocsiban 260e km, tavaly már egyszer autópályán bejött de eltűnt, most megint a pályán előjött. Nincs semmiféle észrevehető gyengülés vagy hibajelenség, csak a tempomatot nem engedi bekapcsolni. Megyek kiolvastatni valahova természetesen.
Tudom vakon nehéz találgatni, de talán a FAP lesz eltömődve? Ilyesmire gyanakszom, igazából nem akarok jósolni, csak kezdem magam szoktatni a jelentősebb kiadás gondolatához.. :-S
Sziasztok! "kicsit" elvesztem a terepmotorozásban - a kocsi meg csak teszi a dolgát rendesen...
Olvasok egy ilyet 2009-ből: "A III-as ban legalább 4 pont van ahol légteleníteni lehet, a hűtő tetején kijövő csőnél utána ( 2.2 dt ) a légszürő hát mellett a csőnél és a radiátorok bemeneténél."
A szopórolleren ülve én nem vettem észre semmi légtelenítési lehetőséget a hűtőnél!!!! Egyetlen egyet találtam, az meg épp a legalacsonyabb helyen, a hűtő mögött, kb fél magasságban - és semmi több :-( :-(
Biztos, hogy gebasz van, mert a hűtő jéghideg - a tágulási tartályból meg fúj a gőz a megfőtt motorból, műszerfalon piros, a skála meg elrepesztette a szélvédőt, annyira felugrott. A légszűrő mögöttit megkeresem reggel, hátha lesz is ott vmi. Mintha ott nekem már nem az eredeti gyári idom lenne - merthogy amikor kipukkant, már nincs belőle az EU-ban több :-( :-(
IV-es Espace-n most volt kézifék bowden csere. Felprogramozás után indulásnál nem old ki automatikusan, csak kézzel lehet oldani a féket. Leállásnál rendesen behúzza a féket. Félre lehet programozni valamit, vagy csak véletlen egybeesés, hogy pont a bowden csere után nem működik az automata kioldás, hanem csak kézzel lehet kioldani?
Lenne egy kérdésem hátha járt már hasonlóképpen valaki.
Espace 3.0dci az alany.
Két hete használom, eddig nem volt probléma, ma viszont nagyobb városi forgalomban emelkedőn haladva felfort a hűtőviz. Ami furcsa, hogy a hőfokjelzőn most is csak 5 csík volt látható, mint eddig. A ventilátor akkor kapcsolt be, mikor már fort a viz. Válaszotokat előre is köszönöm.