Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adren Creative Commons License 2014.12.31 0 0 13391

titta a fészbúkos szektába nem akar betagozódni mert ő már igazából kávérészeres és két kereke kiesett nekijje.

ellenben legyen nektek a 2015 ös év szebb és jobb mint ez az idei vacak

A tatinson Creative Commons License 2014.12.31 0 0 13390

buzukistiftet kihagytam

Előzmény: A tatinson (13389)
A tatinson Creative Commons License 2014.12.31 0 0 13389

úgylátom a kunigunda is elhamvadt :( akkor itt kívánok boldog új évet a maradéknak ! remélem jövőre  nem csak fiat bravókkal fordkókuszokkalk  meg opelasztrákkal találkozok az úton....

 

big-dewil Creative Commons License 2014.12.15 0 0 13388

Az a wasalodeszka tulzás, de a motorját bewállalnám. )))

Előzmény: tittadili (13387)
tittadili Creative Commons License 2014.12.15 0 0 13387

Ez ke csinánie? IGEN! :-D   https://www.facebook.com/video.php?v=854979201219307&set=vb.183653635018537&type=2&theater

tittadili Creative Commons License 2014.12.14 0 0 13386

Nem fontos, ezt ide szántam.

Előzmény: big-dewil (13385)
big-dewil Creative Commons License 2014.12.14 0 0 13385

ok, képet meg az infot lementem, oxt be tom hozzájuk rakni az elérhetöségeddel együtt.

 

-rakjam akko be?

Előzmény: tittadili (13384)
tittadili Creative Commons License 2014.12.14 0 0 13384

Ide nem tudok írni, ez egy titkos szekta. Lehet illegális pornó fájlokat cserélgetnek, azért nem lehet sem látni, sem írni oda. :-D Ebben az autóban egy Merci V8-as van, 300le körül, Vems, vagy hasonló vezérléssel, Merci futóművel. Egyenlőre bizonytalan a sorsa, leállt az építése ebben a fázisban. Vagy kivitelezőt keresnek, aki befejezi, de lehet el is adnák. 

Előzmény: big-dewil (13383)
big-dewil Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13383

Náluk már probáltad eladni?

 

https://www.facebook.com/groups/266402013530926/

Előzmény: tittadili (13382)
tittadili Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13382

Valakit esetleg nem érdekel? 

big-dewil Creative Commons License 2014.11.24 0 0 13381
Csokis Creative Commons License 2014.11.24 0 0 13380

Ezt nem a Nagyon elvont viccek topikba akartad? Egyébként ezt ismerem, ez Zoli bohóc autója a Csinn-Bumm Cirkuszból.

Előzmény: tittadili (13379)
tittadili Creative Commons License 2014.11.24 0 0 13379
Trike. Creative Commons License 2014.11.20 0 0 13378

A forgalmimba az vagyon írva:

 

Típus: egyedi

Gyártmány: egyedi

 

:P

Előzmény: big-dewil (13377)
big-dewil Creative Commons License 2014.11.20 0 0 13377

Ha már átépited, egy 5let hozzá. Szwsz ugysem kapx rendxámot rá, akko meg inkább legyen ilyen. )))

Előzmény: Trike. (13376)
Trike. Creative Commons License 2014.11.14 0 0 13376

Köszöni jól van :) maradt a régi felállás, a panda hengerfej is leköltözött róla, helyet adva az eredeti kispóknak. A karburátor nem akart összejönni, így viszont ismét jó.

 

Most van egy új szerzemény: XTZ 750 Tenere így egy kicsit háttérbe szorult.

 

Jövőre jó lenne megint összejönni valahol. Ha kell itt Kaposváron tudok intézni mindent, csak találjunk időpontot.

Előzmény: big-dewil (13375)
big-dewil Creative Commons License 2014.11.14 0 0 13375

Meséljé mán, mi wan a gépsárkánnyal, hogyan haladsz wele? Régen taliztunk, miko fogunk ujra?

Előzmény: Trike. (13374)
Trike. Creative Commons License 2014.11.14 0 0 13374

Hát igen rendszám nélkül közlekedni szabálysértés, kamu rendszámmal bűncselekmény :)

Előzmény: tittadili (13373)
tittadili Creative Commons License 2014.11.14 0 0 13373
big-dewil Creative Commons License 2014.10.25 0 0 13372

Me bexart a kamerám, telowal meg nem csinálok xarokat.

Előzmény: vpe5 (13371)
vpe5 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 13371
és ménem raksz képeket??? :)
Előzmény: big-dewil (13370)
big-dewil Creative Commons License 2014.10.25 0 0 13370

Nah. Elkészült a kárpitozás belül, kapott xép fekete plüss szönyegelést, ( Porsche xönyeg) az oldalai pedig lemoshato mübör xerü anyagot. A kardánbox xintén plüss kárpitozást. A csomagtarto is ki lett bélelwe hátul, illetwe az öxxes régi kábelt is kicseréltük. A müxerfal is megujult, kapott egy rozsagyökér mintás foliát 4 rétegü lakkozással. Walamint az öxxes láthato csawar ki lett cserélwe feketére eloxált imbuxokra.

Kezd elég pofás lenni a werda. Még majd xeretnék neki uj tetöt, illetwe ajtokat farigcsálni és a kasznin kiwül itt-ott némi rozsdamentes anyagbol kiegéxitöket felrakni. De egyenlöre pizt köll gyüjtsek ezekre.

Ja a multkori elektronikus gyujtás nem jött be, ezért ezt is lecseréltük. Most egy programozhato wan benne, VW tipus. Marha jol wexi a fordulatot 8000-ig nix gond.

tittadili Creative Commons License 2014.10.25 0 0 13369
pizo Creative Commons License 2014.10.21 0 0 13368
Csokis Creative Commons License 2014.10.01 0 0 13367

Átolvastam, mit írtam, és megállapítottam, hogy bevettem rendesen a fogalmazásgátlómat. Ha valami zavaros, azért kérdezz rá nyugodtan!

Előzmény: bn492 (13366)
bn492 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 13366

Köszi a gyors választ!

Remélem - ha odáig jutok - simán fog menni minden. :D

Előzmény: Csokis (13364)
Csokis Creative Commons License 2014.10.01 0 0 13365

Egy párszor már leírtam a sajátomat, itt van:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131303258&t=9111446

Előzmény: Csokis (13364)
Csokis Creative Commons License 2014.10.01 0 0 13364

Az itthoni forgalomba helyezés tényleg ennyire egyszerűen megy, mint pl egy külföldről behozott Ford Focus esetén, ha kint már forgalomba van/volt helyezve?

Nem, annyira nem egyszerű, de azért nem sokkal bonyolultabb. Kell bele E-jelű, EU-s lámpa, meg mindenhová kétszer mész, mert először

Éppen ma voltam az NKH-nál Vas Gereben utcában, és azt mondták, hogy az ilyen autók kis sorozatgyártásúnak minősülnek, amiknek jellemzően nincsen EU-s típusjóváhagyása... pedig Magyarországon csak azzal lehet forgalomba helyezni autót. És ha ez nincsen meg az autónak, akkor egyedi forgalomba helyezést / típusjóváhagyást kell kérni, aminél igazolni kell minden beépített alkatrész eredetét, megfelelőségét, stb... (ami az ilyen autóknál azért elég necces!) ráadásul egy vagyonba kerül!

Ez nettó hazugság, és kapják be. Védik a nem létező mundérjuk rég eljátszott becsületét. Amelyik autó egyszer az EU-n belül forgalmit kapott, és jó. Csak a műszaki vizsgán kell megfelelnie. (Mozaik utca)

 

Szóval a kérdésem az, hogy

- rosszul tudja az ember, és ezeknek a kocsiknak meglehet a típusjóváhagyásuk?

Nem meglehet, hanem megvan.

- rosszul tudja az ember, és nem kell külön típusjóváhagyás, ha már külföldön forgalomba volt helyezve?

Nem kell, mert az angol megvan.

- csak egy akadékoskodó hivatalnokba futottam bele?

Egy igazi NKH-s faszba futottál bele.

 

További kérdésem, hogy számít az, hogy Angliában "Q"-s rendszáma van/volt az autónak? Ezt ugye elvileg azokra az autókra teszik, aminek a gyártási éve vagy az eredete bizonytalan? Ez biztos, hogy bonyolítja az itthoni forgalomba helyezést. De vajon "csak" nehezíti, vagy lehetetlenné is teszi?

Annyit számít, hogy ha a donor elv alapján üzembehelyezett autót veszel (eredeti rendszám), akkor a papírjaiban a donor éve lesz a gyártási év. Ha Q-st, akkor az összeépítését. Mindez csak a regadónál érdekes. (Nekem Q-s volt, le sem szarták) Egy fontos, a V5C-ben (kinti, kétoldalas forgalmi) legyen korrektül beírva, hogy ez nem Ford Escort, hanem Robin Hood, Locost, akármi.

 

 

 

Előzmény: bn492 (13363)
bn492 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 13363

Sziasztok!

Segítségeteket/véleményeteket szeretném kérni.

Szeretnék venni Angliában már forgalomba helyezett Super7 jellegű autót (RobinHood, TigerAvon, Westfield vagy ezek "Locost" verzióját).

Az itthoni forgalomba helyezés tényleg ennyire egyszerűen megy, mint pl egy külföldről behozott Ford Focus esetén, ha kint már forgalomba van/volt helyezve?

Éppen ma voltam az NKH-nál Vas Gereben utcában, és azt mondták, hogy az ilyen autók kis sorozatgyártásúnak minősülnek, amiknek jellemzően nincsen EU-s típusjóváhagyása... pedig Magyarországon csak azzal lehet forgalomba helyezni autót. És ha ez nincsen meg az autónak, akkor egyedi forgalomba helyezést / típusjóváhagyást kell kérni, aminél igazolni kell minden beépített alkatrész eredetét, megfelelőségét, stb... (ami az ilyen autóknál azért elég necces!) ráadásul egy vagyonba kerül!

 

Szóval a kérdésem az, hogy

- rosszul tudja az ember, és ezeknek a kocsiknak meglehet a típusjóváhagyásuk?

- rosszul tudja az ember, és nem kell külön típusjóváhagyás, ha már külföldön forgalomba volt helyezve?

- csak egy akadékoskodó hivatalnokba futottam bele?

 

További kérdésem, hogy számít az, hogy Angliában "Q"-s rendszáma van/volt az autónak? Ezt ugye elvileg azokra az autókra teszik, aminek a gyártási éve vagy az eredete bizonytalan? Ez biztos, hogy bonyolítja az itthoni forgalomba helyezést. De vajon "csak" nehezíti, vagy lehetetlenné is teszi?

 

 

Előzmény: Csokis (13321)
big-dewil Creative Commons License 2014.09.26 0 0 13362

Bocsi, de néha nem figyelek eléggé. )))

Előzmény: Peti251 (13361)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!