Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adren Creative Commons License 2014.08.23 0 0 13340

ohh... azt mondta betegség miatt eladó a verda félkészen

 

jó kis emberke lehetett, 

ki tudja, hány éves volt?

Előzmény: MECSI (13339)
MECSI Creative Commons License 2014.08.22 0 0 13339

Sajnos ma jutott el hozzám a hír, hogy "lancorgini" cartárs már egy ideje odefent építi a sportkocsiját... béke poraira :-( emlékeztetőül egy kép a dizájnról:

A tatinson Creative Commons License 2014.08.17 0 0 13338

halló! írtam ..... van minden  több is mint kellene......

 

Előzmény: Biszku Gábor (13337)
Biszku Gábor Creative Commons License 2014.08.15 0 0 13337

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék. Bogár alvázat keresek, ha lehet kompletten, de érdekel minden. Papíros előnyben. Felújításra várót!

Ha valaki tud valamit kérném jelezze.

 

Tel.: 06707784195

e-mail: biszku.gabor85@gmail.com

big-dewil Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13336

Oxt mé kijabálx? Asszed nem tudtam? Különben sem rolad irtam, minek wexel fel olyan inget, ami nemis a tiéd? )))

Előzmény: adren (13331)
adren Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13335

bagor1 nagyon megbízható és korrekt srác, csak ajánlani tudom nektek!

Előzmény: pizo (13334)
pizo Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13334

bagor1 (Baranyai Gábor) nickre keress rá, ő sorozatban készíttet üvegeket.

 

Zoli

Előzmény: vpe5 (13238)
tittadili Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13333

- Halló, kérek egy Cobrát.                                                                                                                                    - Rendben. Elvitelre lesz? Csomagoljam?                                                                                                            -Igen, legyen szives csomagolni.                                                                                                                         -Rendben.

Radocz Antal Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13332

:-) Tényleg nincs ingem! :D Annyit mondhatok, hogy csak lépj be megnézed, hogy tetszik-e ha igen maradsz ha nem akkor nem nincs abból harag és képzeld el még nem volt olyan, hogy valakit megsértettek volna így te is biztonságban lennél ott tényleg lelkesen fogadják a tapasztalat megosztását! :-) 

Előzmény: tittadili (13327)
adren Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13331

ha valaki tiszteli és szereti itt Tittát akkor az én vagyok. tudom mit rakott le az asztalra, az első kitcar amit láttam az övé volt. örülök a barátságának, és azt gondolom, tudja a tréfát, én meg azt tudom, hozzá bármikor fordulhatok tanácsért, segítségért!

Előzmény: big-dewil (13330)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.14 0 0 13330

Nagy a xátok nagyon. Titta már tett le ezt, azt az asztalra, ti meg csak fröcsögtök mindenféle marhaságokat, miközben sehun semmi produktum. ppp

vpe5 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13329
ennyi :)))))))))))))
Előzmény: adren (13328)
adren Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13328

igazad van kartárs, nem kell belépni, elég itt hallatni a hangod, támasz vagy te, erős várunk, kiben bízvást megleljük a választ, ha kérdések gyötrelme szaggat...

Előzmény: tittadili (13327)
tittadili Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13327

Én nem lépek be... Szegény Anti gyereknek már inge sincs, ha elkezd kit car-ozni, rámegy a gatyája is... Én meg meztelen pasikkal nem szeretnék egy csoportban lenni... :-)

Előzmény: adren (13325)
Radocz Antal Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13326

Köszönjük, hogy be léptél! :)

Előzmény: adren (13325)
adren Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13325

a fészen is van egy kis különálló zseni csapat, és csapatnak ezerrel,  és én rettenet büszke vagyok hogy oda tartozhatom. :-)

Előzmény: A tatinson (13324)
A tatinson Creative Commons License 2014.08.13 0 0 13324

ja a fészbukon is akkora a mozgás mint az iwiw-en  :)

 

4umcolon Creative Commons License 2014.08.12 0 0 13323

Nem is rossz, csak nincs fészbúkom (vagy ekszeszájzbúkom). Az indexen elég segítőkész a csapat úgyhogy ez a fórum szerintem nagyon jó.

Előzmény: Radocz Antal (13322)
Radocz Antal Creative Commons License 2014.08.11 0 0 13322

Itt van élet most is készül pár project amit posztolgatnak a csopi társak! :) https://www.facebook.com/groups/266402013530926/

Csokis Creative Commons License 2014.08.11 0 0 13321

Akkor tessék olcsón venni azokat a külföldi papírokat! :-) De tényleg, nekem is úgy lett autóm, mint Biginek, ebayen lecsaptam, kimentem, hazahoztam, gatyába ráz(at)tam, levizsgáztattam. Nekem plusz egy húszas volt a pénz a "segítségért", mert a lengéscsillapítóim nem voltak frankók (azóta azok is fel lettek újítva), és nem szaroztak azzal, hogy az angol papírokban szerepló motorszámot sehol nem lehetett megtalálni a blokkon. (Pedig isten bizony nem mókoltunk rata semmit, egyszerűen nem volt.) Egyébként mindenben megfelelt a Mozaikban. Kapott régi Skoda H4-es lámpákat CE jelzéssel, új fékeket, meg még pár apróságot, oszt' azóta is megy, mind az 1300 cm3-jével, és elméleti 60 lovával. A procedúrát meg leírtam már itt is párszor, nem egy halál:

  • Ha a tied lesz az első ilyen autó, akkor egy délelőtt Mozaik utca, előtte biztosítás kötés a neten, vagy még jobb, ha legalább youngtimer korú, és akkor valami klubon keresztül "occójér". Itt lassú a dolog, mert fel kell vinni a kocsit a rendszerbe.
  • Egy reggel a NAV-nál, amíg kiváltod a VPID-t, plusz itt is felviszik az autódat a rendszerbe, mert ilyet az életben nem láttak még, meg be is kérik az angoloktól, hogy akkor ez tényleg élő autó típus-e? (1, max. 2 óra, utána már mennek maguktól a dolgok, te mehetsz dolgozni. Különben meg a faszér' nem ugyanabból dolgoznak, mint a KKF?)
  • Pár nap múlva újabb reggel a NAV-nál, amíg fizetsz. (Megint kb. 1 órás processz.)
  • Egy reggel az ocsmányirodában, itt is elhajtanak elsőre, mert fel kell vinni az autódat a rendszerbe. (A faszér' nem ugyanabból dolgoznak, mint a NAV, meg a KKF?)
  • Két nap múlva megint egy reggel az ocsmányirodán, a végén a kezedben a rendszám, meg a forgalmi.
  • Ha olyan autót veszel, ami már jött be (Super7, Dutton, Gentry), akkor egy NAV-ot és egy ocsmányirodát megúszol.

 

2012 október:

[...] nekem is csak a hátsó üléseket nézték meg, mielőtt beírták volna, hogy négy személyes. Elmondom tömörítve, hogy ment:

 - Ez mi?

 - Kit car.

 - Milyen?

 - Triumph Gentry.

 - Van erről valami papírja?

Előadtam az angol biztosítási papírt és műszaki vizsga lapokat, amiken rajta volt a Gentry is (a V5C-ben csak Triumph volt), meg a klubos értesítő füzeteket, meg egy korabeli újságcikket. Kis hümmögés, utána a pasi behozta guglit, beütötte, hogy Triumph Gentry, megnézte az első oldal képeit, majd kimondja a verdiktet:

 - Oké, Triumph Gentry.

Utána persze fékek, lámpák (addigra kicserélve EU-sra), lengéscsillapítók, alvázszám (mezei, beszegecselt VIN plate), motorszám (nem egyezett, de beírták a meglevőt), szóval rendes vizsga, és mehettem.

 

 

Előzmény: 4umcolon (13315)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13320

Nincs Angliában senkim. :) Vajon hogy juthatok ki vendégmunkásként? :) Akkor talán nem lenne az anyagi vonzata is kész anyagi csőd, mint itt :(

Előzmény: tittadili (13319)
tittadili Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13319

Bejelented angliába magad, valami ismerős címére. Lesz angol lakcímed, be lesz kint fizetve a biztosítás, nem nagyon kötekedhetnek szerintem. 

Előzmény: 4umcolon (13318)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13318

Erre mostanság itthon ugranak a rendőrök.

Előzmény: Zsoltijtd (13317)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13317

Vagy használod angol rendszámmal. Okosba. És egy csomó pénzt spórolsz.

Előzmény: 4umcolon (13315)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13316

Aha, hát a regadó kalkulátor szerint ez "csak" 780eFt. Talán nincs is plafon.

Előzmény: 4umcolon (13315)
4umcolon Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13315

Igen, ehhez hasonlót tanácsolt eddig mindenki. A jobbkormány megmaradt. Ezt csak most látom a képeken (ezt az egyet nem figyeltem).

 

Lé "nagyon régi" + teljes átalakítás nem lenne túl sok lóvé? Egy nagyon régiben már biztos nem az a moci van, de még távolról sem, amit beleépítenék. Egy erősebb motorhoz esetleg a westfield egy kicsivel megerősített vázat is javasolna (nem véletlenül ám) és akkor ott tartasz, hogy vettél külföldi papírokat.

 

Nekem tetszik a rendeld meg, szereld össze, vizsgáztasd le angliában, aztán itthon beköszön a disznó regisztrációs útonállás. Ennek amúgy van plafonja, mert lehet, hogy ez már egy tök új autó árában regisztrálódna szép kis hazánkban.

Előzmény: big-dewil (13314)
big-dewil Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13314

Eccerü, mint a pofon.

Kell wenni egy jo régi, már rendxámos werdát, bárhol.

Azt hazahozni, kipofozni, lewizsgáztatni.

Minél régebbi, annál kewesebb a regadoja.

Miwel az itteni wizsgáztatoknak gözük sincs, h mit tartalmaz egy ilyesmi werda, azt és ugy épited át, ahogyan azt xeretnéd.

Itthon ez az egyedüli járhato ut, mindenféléwel lehet probálkozni, de ez jár a legkewesebb utánajárással, illetwe pizráforditással.

Az enyimen wolt külföldi rendxám. Azota ki lett cserélwe a motor, a wálto, a komplett futomü, át lett épitwe a kaszni és az elektromos rendxer. A két ülés az eredeti, de terwezem azok cseréjét is. )))

Igy nézett ki eredetileg, és ilyen lett.

 

Előzmény: 4umcolon (13310)
tittadili Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13313

Angol, rendszámos autó volt, így kapott magyar rendszámot. Ennyi.

Előzmény: 4umcolon (13310)
Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.10 0 0 13312

A probléma csak ott kezdődik, hogyha megépíti a ember forgalomba helyezik, de a magyar regadó a forgalomba helyezéstől számitandó. Tehát új autó után fizetsz, nema 82-es zsiguli donor után. Nem?

Zsoltijtd Creative Commons License 2014.08.09 0 0 13311

Hobbi biztositás otthon is van. 2000cm3-isre 20000/év.

Előzmény: 4umcolon (13305)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!