BUÉK mindenkinek,utólag is.A Bolyaiba jártam a Váci uton.73 ban értem.De jártam a MAMI ba is Csepelen a repgépszererelő suliba.Sőt el is végeztem.Voltam vagy 45 éves.Igaz ez csak OKJ-s volt.
Hol nagyjavítjátok az M14-eseket? Lehet vannak közös ismerősök. Én is repkedek, múltkor volt szerencsém a négyszemélyes JAK 18-ast vezetni, nagyon imádtam. Fotókon
Ha Saljut-hoz érdekel cucc, van két tejesládányi cuccom hozzá.
Szőrmók:
Ne félj a csípőprotkótól, muterem is most tervezi és harminc évig jó.
A Landlerbe jártál híradásipariba?
Megvan még mindenki? Jövő március 24-én lesz húsz éve, hogy megtörtént a baleset: 2004ben csináltam ezt a topikot, pont a minap túrtam elő sok orosz motorkát...
Forelle gazdák vagy leendő gazdák figyelmébe: van egy gyújtás alaplapom, két trafóval, az egyik megszakító van csak rajta. Plusz egy lendkerék. Nem kérek érte semmit, becsomagolom és a „vevő” költségére küldöm bárhová.
Nem, ez a padlizsánlila tutira nem eredeti. Viszont ha a szorítócsavart jobban megnézed, az biza Forelléről való, és gyári Forelle-kék színe van. Sajnos nem tudom a moci történetét, ez egy sokmindenből összerakott darab szerintem. A szárnyak az én esetemben valamennyit segítenek, mert egy olyan „kenuval” közlekedek, aminek túlzottan elvékonyodik a valaga, ezért ez a szárny segít a felfekvő felület növelésében, így nem emeli annyira az orrát.........
Miért ne lehetne? Meg akartam ismerni és összehasonlítani a nyolcast és a tizenkettest is, és kíváncsi voltam, lehet-e két megbízható darabom. Eddig úgy néz ki, összejött. A fogyasztás nálam nem olyan fontos szempont, mert könnyű járművön használom, és nem megyek vele annyira nagy távokat.
Mind a vószem, mind pedig a dvenászaty vetyerok tökéletesen, hiba nélkül teljesítette ezt a szezont is. Mindig indulnak, mennek, ahogy kell. Rendbe vannak rakva, stabilak, megbízhatóak, mindig hadra foghatóak. A képen a nagyobbik.....