Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Xantia Activa Creative Commons License 2012.04.21 0 0 75

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. Van egy 1.4 8szelepes polo classic ami adott.

Olyan gond van vele hogy sztem alacsony az alapjárata 650rpm körül mozog illetve fékezéskor nagyon nagyot ingadozik+ volt már olyan is hogy kanyarodás meg fékezés is egyszerre és leállt az autó. Van nekem is egy két ötletem de kíváncsi lennék egy vw guru véleményére vagy esetleg tapasztalatára, hogy végül is mi okozhatja ezt a galibát.

köszi előre is!!

 

jakeblues Creative Commons License 2012.04.07 0 0 74

Dehogynem! Sajnos gyakran csattognak a hidrotokéim nekem is. Az autó 1998 decemberi sima 1.4 és 8 szelep. Már teljesen beleorültem a hidrotoke problémába. Több mint 1 éve hallgatózok folyamatosan, hogy csörög-e épp vagy nem, de egyszeruen nem tudok rendszert találni benne! Van úgy, hogy hideg motornál tökéletes és csak akkor kezd el csörögni, ha bemelegedett, de volt olyan is, hogy hidegen még felhúzott ablaknál is zavaró volt, késobb fél óra menet után meg olyan selymesen járt, hogy öröm volt hallgatni. Az olajtól is nagyon függ. Valvoline maxlife olajtól például sokkal gyakrabban csörgött, mint a mostanitól. Már egy ideje Castrol Magnatec-et használok és sokkal jobban szereti. Igaz eszi is kicsit, de a normális keretek között. Olajcserét is 8000 kilóméterenként csinálok, tehát nem lehet baj azzal sem. Az utóbbi észrevételeim azt mutatják amúgy, hogy esos idoben szinte mindig csörög, száraz nyári melegben ritkábban, de akkor is szokott néha. Mi lehet az összefüggés? Amúgy korábban szétszedtük a hengerfejet és megtisztítottuk a hidrotokéket, kicsit jobb lett, de sokkal nem sajnos. Amikor az autót indítom, mindig várok 20-30 másodpercet, azalatt kiderül, hogy csörögni fog-e menet közben vagy nem. Indítás után amúgy mindig csörög, minden esetben. De ha az elso 15-20 másodpercben alapjáraton elmúlik, akkor szerencsém van. De ez teljesen véletlenül alakul. Egyszeruen nem tudok rájönni mitol lehet. Esetleg valami tapasztalat? Ti milyen olajat használtok bele? Hátha attól nekem is jobb lesz!

Előzmény: csibi826 (73)
csibi826 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 73

Akinek 1.4 8szelepes motor van a kocsiba, nem volt hidrotőke problémátok?? Reggeli csattogás indulás után?

poloclassic Creative Commons License 2012.02.23 0 0 72

Ez volt nekem is! A fojtószelep házat óvatosan levettem, majd a pillangó szelepet és környékét finoman, de alaposan megtisztítottam. Mióta ezt megcsináltam, megy mint akit s....be rúgtak!!     

 

Üdv.!

Előzmény: cartman fun (70)
ROW924 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 71

Valaki tudna-e segíteni, hogy 2007-es 1.4,  59KW benzines Polo-nál hogyan lehet az olajcserét leigazolni, nullázni. köszi!

cartman fun Creative Commons License 2012.02.18 0 0 70

Szívok a poloval...APQ 1,4 8v 99-es.

Üzemmeleg állapotban teljesen elmegy a teljesítmény,csak bőg a motor és 50 a vége.

Aztán néha meg semmi baja ,megy mint a golyó.

Valakinek tippje esetleg?

gogyi19 Creative Commons License 2012.01.29 0 0 69

üdvözlet uraim. nekem egy 97-es classicom van és egy hatalmas problémával küzdök.reggel elmentem vele melózni semmi probléma nem volt de amikor kijöttem a melóból és szerettem volna hazajönni egyszerüen nem indult az autó. és fogalmam sincs hogy miért. egyszer elindult de amikor rá akartam lépni a gázra hogy pörgessem egy kicsit a motort akkor meg megint leállt és utána már megint nem indult. szerintetek mi lehet a baj? 1.4-es 60 lovas motorról lenne szó.

tatu45 Creative Commons License 2011.10.12 0 1 68

Szevasztok!

 

Becsapott az üzemanyag szintmérő, megvettem  / 18.000.-ért /az újat de nem kellett,  most eladnám  10.000.-forintért.

VW Polo Classic 1.4 benzines.

tibike931 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 67

Sziasztok!

Eladó 1 pár vw polo 97 évjáratú pólóbál származó GYÁRI ÜLÉS!
Nincs kikopva KIMÉLT ÁLLAPOTBAN VAN!

irányár:13000ft

érd.:06-70/626-0928 

képek        http://indafoto.hu/collectioneditor/427035

ncnote Creative Commons License 2011.09.21 0 0 66

Sérülésmentes, hibátlan, gyári (Polo, Fabia, Ibiza), 6Jx14 ET43 acélfelni garnitúra + Hankook Optimo 4S 185/60R14 82H s 2 500 km-t futott, (számla megvan, eredeti ára: 60 000,-), négy évszakos (nincs több téli, tavaszi sorban állás a gumisnál), AutoBild teszt példás minősítésű, gumi+felni garnitúra, autócsere miatt eladó, ára együttesen: 55 000,- Ft.

 

http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni/hankook_optimo_4s_4_evszakos_185_60r14_82_h_tl_2010_gyari_acelfelni_14x6_volkswagen_polo_skoda_fabia_seat_ibiza-344044

 

 

Budapesten a III. kerületben megnézhetőek a tételek. Biztosan megegyezünk: 20/2329161.

 

bandika_75 Creative Commons License 2011.07.31 0 0 65

Üdv Mindenkinek.

 

Feleségemnek szeretnék venni egy használt Polót, 350e Ft körül.

Mit ajánlanátok.

Elsősorban városi használatra kéne.

 

 

motorraider Creative Commons License 2011.07.16 0 0 64

'97-es VW Polo Classic bontásból származó alkatrészei eladók!
1.6 (8V) 75Le
-motor,váltó
-féltengelyek,futóművek
-szélvédők,oldalüvegek
-elektromos ablakok
-szervo, kormánymű
-légzsákok
-karosszéria elemek, negyedek
-kárpitok,ülések
-lámpák,
-stb.stb.stb......

motorraider@freemail.hu
Írd meg mi kell, és nemsokára válaszolok!

bobby342 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 63

Hello mrkevin,

 

az én autómnak is pontosan ilyen hibája van most. Sikerült esetleg megoldani a gondot? Nagyon örülnék, ha kaphatnék egy tippet, h mi lehet a gond!

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: mrkevin (57)
kellisa71 Creative Commons License 2011.01.08 0 1 62

sziasztok,

most vettem egy 2001-es ferdehátú 1,4-es comfortline-t. Sajnos nincs hozzá gépkönyv, illetve csak 1 kulcs. Tudtok segíteni hol juthatok hozzá? Kulcsot próbáltam másoltatni, de az inmobiliser chip probléma miatt nem javasolták, illetve 10-30 ezerért ajánlották. Az meg túl sok azért, hogy vagy indítja, vagy nem. Előre is köszönöm, Erzsi

csibi826 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 61

Gyertek a poloclubhungary fórumára, ez a topic halott. Jó a csapat és segítőkészek a fórumtagok!

Előzmény: M.Marci (60)
M.Marci Creative Commons License 2010.12.16 0 0 60

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni?

Van egy 2004-es 1.4 benzines (két körlámpás) polo-m.

Valaki megtudná mondani, hogyan lehet kéziféket állítani?

Már 6 éves és szerintem kicsit sokat /6-7 et/ kattan és szeretnék kicsit rá állítani.

Válaszotokat előre köszönöm.

grottobee Creative Commons License 2010.12.16 0 0 59

Sziasztok! Egy kis segítség kéne tapasztaltabb polo tulajdonosoktól :)

Páromnak van egy 99-es Polo Classzic-ja és nincs benne könyöklő. Azt szeretnék neki karácsonyra. Milyen kell bele, hol kaphatok?? 

Előre is köszönöm a segítséget!!! 

csibi826 Creative Commons License 2010.12.02 0 0 58

Szia

 

Az autót nem bontjátok meg? Nekem a kerekek kellenének róla(gumi nem annyira számít)

és pár kisebb dolog

 

 

 

az elérhetőségem roland80@totalcar.hu

üdv.

 

Előzmény: Törölt nick (54)
mrkevin Creative Commons License 2010.11.29 0 0 57

Sziasztok!

 

Keresgéltem az interneten, de sok hasznosat nem találtam. Talán valaki itt találkozott már hasonlóval.

Egyik ismerősömnek van egy 4-es polo-ja. Mostanában egyre sűrűbben dobja a következő hibakódot: cylinder 1 misfire (1. henger égéskimaradás).

Trafót már cseréltek, gyertyát is, de van egy sanda gyanúm, hogy itt más lesz a probléma. Volt már valakinek hasonló jelensége?

m41 2108 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 56

a kép lemaradt!

m41 2108 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 55

sziasztok! valakit nem érdekelne-e esetleg egy polo classic-ra morcosítás? 98-as évjáratu autóra vettük de sajna eladtuk és megmaradt! gyári új feltéve nem volt! 7500ft postával! vagy személyesen zalaegerszegen megnézhető! 30/258-9716 persze akkor ha személyesen jössz nem kell postát fizetni ami 990ft!

Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 54
Pár infó kimaradt az előző hirdetésemből, úgyhogy itt a javított:

Eladnám a következő törött autót sürgősen hölgy tulajdonostól:
VW polo classic 1.4 1997-es évjárat érvényes magyar papírokkal
1390 cm2, 44 kw 60 LE benzines
futott km: 121000
Felszereltség:
ABS (blokkolásgátló), centrálzár, elektromos ablak, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, pótkerék, riasztó, szervokormány, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák. Valamint nyár elején vásárolt új gumik vanak rajta, amiből egy megsérült, de a többi kifogástalan állapotban van. A sérülés előtt pár héttel lettek felújítva a fékek. Motorikusan hibátlan a futómű a katalizátor és a kipufogó szintén nagyon jó állapotúak. Az utastér a műszerfal sérülést leszámítva szép megkímélt állapotú, az üléseken szürkés szövet kárpit van.
Az autó bal elején törött, bal oldalán sérült, valamint a műszerfal bal oldala szintén sérült. A többi elem normál állapotú. Jelenleg forgalomból ideiglenesen kivonva. Az autó Százhalombattán található. Irányár: 125000 Ft Tel: 30/521-3598
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 53
Eladnám a következő totálkáros autót:
VW polo classic 1.4
1390 cm2, 44 kw 60 LE benzines
futott km: 121000
Felszereltség:
ABS (blokkolásgátló), centrálzár, elektromos ablak, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma klíma, pótkerék, rádiós magnó, riasztó, szervokormány, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák.
Az autó bal elején törött, bal oldalán sérült, valamint a műszerfal bal oldala szintén sérült. Jelenleg forgalomból ideiglenesen kivonva. Irányár: 125000 Ft
csibi212 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 52
Sziasztok

Elvileg vettübk egy 98as 1.4es példányt 77e km-el. Szeretném megkérdezni mennyire jó konstrukció, motorikusan rendeben van-e? Hallottam hogy hidrotőkére érzékeny(kopoghat), ez igaz, vagy csak jó olaj kell bele?
dundee e36 Creative Commons License 2010.08.19 0 0 51
sziasztok!

alkatrészt keresek akár ujjat is!

2001-es polohoz tud valaki alkatrészt intézni?
ablakemelöben van egy mini hardy tárcsa,abbol kellene nekem 2 db!
ha valaki járatos az alkatrész beszerzésében legyenszives szoljon itt vagy msn-en vagy akár e-mailben! elöre is köszönöm
NB2 Creative Commons License 2010.08.14 0 0 50
Megpróbálom ide, hátha:

szóval szerdán volt a kocsi teljes mosáson, köztük motormosáson is (igen tudom nem kellett volna). Este 3. alkalommal játsza el, hogy nem indul. Felnyitom a motorháztetőt, várok egy 5-6 percet és láss csodát bepöccen. Igaz az elején egy picit nem megy úgy a kocsi, de 3-4 perc és megy mint a golyó. A röhej az, hogy nem akkor indultam vele először aznap, hanem előtte 2 órával már mentem vele 25 percet. De szerda óta ez a 3. el nem indulás és mind este 9 után, ugyhogy aznap már volt vele vezetve 15-20 perc. Okozhatta ezt az egészet a motormosás? Az a gond, hogy holnap indulok 600 km-t és nem szeretném ha gond lenne. Köszi, remélem olvassa valaki a topicot reggelig és válaszol is valaki:)
szabee22 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 49
Sziasztok!

Tudom, hogy ez egy másik autó fóruma, de gondoltam megkérdezem itt, mert nem találtam hozzá illőbbet. Most vettünk egy 2007-es Vw polo-t (9n3)
Egyedüli problémám a következő vele. A fordulatszámmérő kb 1500-2500-ös fordulatig akadozva halad le és fölfelé. Találkozott már esetleg valaki hasonló problémával? Lehet vajon ezt orvosolni házi körülmények között? Az adó vagy maga az óra lehet az?
Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
gabesz8609 Creative Commons License 2010.07.22 0 0 48
Szia.

Nekünk egy 199-es 1.4 8V Seat Cordobánk van (VW Polo klón) és nálunk is jelentkezett ez a típusú hiba (csak hideg levegőt fúj).

A vízpumpa öregedett el, nem tudta megfelelően keringetni a vizet.
Előzmény: abbatoo (41)
etanollaci Creative Commons License 2010.04.18 0 0 47
Segítsetek!97-es 1.4-es 8v Classic nem tudom melyik lehet az engine lámpa,mert gyújtáskor nem látok ilyet.Melyik ikon mellett kell lennie?
bacardiboy Creative Commons License 2010.04.05 0 0 46
Sziasztok!

Sürgős segítség kellene!
5 éves Polo-m van, és eddig az ég világon semmi gond nem volt vele...Viszont húsvétkor megállt.
Vagyis elindul, de nem megy, alapjárat 500-700 között, és az egész autó remeg, mintha le akarna fulladni. Motor meg kiugrik a motortérből.

Volt valakinek ilyen gondja?
Tud valaki adni, valami ötletet?

Köszönet

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!