A segítségetekre lenne szükségem. Van egy 1.4 8szelepes polo classic ami adott.
Olyan gond van vele hogy sztem alacsony az alapjárata 650rpm körül mozog illetve fékezéskor nagyon nagyot ingadozik+ volt már olyan is hogy kanyarodás meg fékezés is egyszerre és leállt az autó. Van nekem is egy két ötletem de kíváncsi lennék egy vw guru véleményére vagy esetleg tapasztalatára, hogy végül is mi okozhatja ezt a galibát.
Dehogynem! Sajnos gyakran csattognak a hidrotokéim nekem is. Az autó 1998 decemberi sima 1.4 és 8 szelep. Már teljesen beleorültem a hidrotoke problémába. Több mint 1 éve hallgatózok folyamatosan, hogy csörög-e épp vagy nem, de egyszeruen nem tudok rendszert találni benne! Van úgy, hogy hideg motornál tökéletes és csak akkor kezd el csörögni, ha bemelegedett, de volt olyan is, hogy hidegen még felhúzott ablaknál is zavaró volt, késobb fél óra menet után meg olyan selymesen járt, hogy öröm volt hallgatni. Az olajtól is nagyon függ. Valvoline maxlife olajtól például sokkal gyakrabban csörgött, mint a mostanitól. Már egy ideje Castrol Magnatec-et használok és sokkal jobban szereti. Igaz eszi is kicsit, de a normális keretek között. Olajcserét is 8000 kilóméterenként csinálok, tehát nem lehet baj azzal sem. Az utóbbi észrevételeim azt mutatják amúgy, hogy esos idoben szinte mindig csörög, száraz nyári melegben ritkábban, de akkor is szokott néha. Mi lehet az összefüggés? Amúgy korábban szétszedtük a hengerfejet és megtisztítottuk a hidrotokéket, kicsit jobb lett, de sokkal nem sajnos. Amikor az autót indítom, mindig várok 20-30 másodpercet, azalatt kiderül, hogy csörögni fog-e menet közben vagy nem. Indítás után amúgy mindig csörög, minden esetben. De ha az elso 15-20 másodpercben alapjáraton elmúlik, akkor szerencsém van. De ez teljesen véletlenül alakul. Egyszeruen nem tudok rájönni mitol lehet. Esetleg valami tapasztalat? Ti milyen olajat használtok bele? Hátha attól nekem is jobb lesz!
Ez volt nekem is! A fojtószelep házat óvatosan levettem, majd a pillangó szelepet és környékét finoman, de alaposan megtisztítottam. Mióta ezt megcsináltam, megy mint akit s....be rúgtak!!
üdvözlet uraim. nekem egy 97-es classicom van és egy hatalmas problémával küzdök.reggel elmentem vele melózni semmi probléma nem volt de amikor kijöttem a melóból és szerettem volna hazajönni egyszerüen nem indult az autó. és fogalmam sincs hogy miért. egyszer elindult de amikor rá akartam lépni a gázra hogy pörgessem egy kicsit a motort akkor meg megint leállt és utána már megint nem indult. szerintetek mi lehet a baj? 1.4-es 60 lovas motorról lenne szó.
most vettem egy 2001-es ferdehátú 1,4-es comfortline-t. Sajnos nincs hozzá gépkönyv, illetve csak 1 kulcs. Tudtok segíteni hol juthatok hozzá? Kulcsot próbáltam másoltatni, de az inmobiliser chip probléma miatt nem javasolták, illetve 10-30 ezerért ajánlották. Az meg túl sok azért, hogy vagy indítja, vagy nem. Előre is köszönöm, Erzsi
sziasztok! valakit nem érdekelne-e esetleg egy polo classic-ra morcosítás? 98-as évjáratu autóra vettük de sajna eladtuk és megmaradt! gyári új feltéve nem volt! 7500ft postával! vagy személyesen zalaegerszegen megnézhető! 30/258-9716 persze akkor ha személyesen jössz nem kell postát fizetni ami 990ft!
Pár infó kimaradt az előző hirdetésemből, úgyhogy itt a javított:
Eladnám a következő törött autót sürgősen hölgy tulajdonostól: VW polo classic 1.4 1997-es évjárat érvényes magyar papírokkal 1390 cm2, 44 kw 60 LE benzines futott km: 121000 Felszereltség: ABS (blokkolásgátló), centrálzár, elektromos ablak, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, pótkerék, riasztó, szervokormány, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák. Valamint nyár elején vásárolt új gumik vanak rajta, amiből egy megsérült, de a többi kifogástalan állapotban van. A sérülés előtt pár héttel lettek felújítva a fékek. Motorikusan hibátlan a futómű a katalizátor és a kipufogó szintén nagyon jó állapotúak. Az utastér a műszerfal sérülést leszámítva szép megkímélt állapotú, az üléseken szürkés szövet kárpit van. Az autó bal elején törött, bal oldalán sérült, valamint a műszerfal bal oldala szintén sérült. A többi elem normál állapotú. Jelenleg forgalomból ideiglenesen kivonva. Az autó Százhalombattán található. Irányár: 125000 Ft Tel: 30/521-3598
Eladnám a következő totálkáros autót: VW polo classic 1.4 1390 cm2, 44 kw 60 LE benzines futott km: 121000 Felszereltség: ABS (blokkolásgátló), centrálzár, elektromos ablak, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma klíma, pótkerék, rádiós magnó, riasztó, szervokormány, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák. Az autó bal elején törött, bal oldalán sérült, valamint a műszerfal bal oldala szintén sérült. Jelenleg forgalomból ideiglenesen kivonva. Irányár: 125000 Ft
Elvileg vettübk egy 98as 1.4es példányt 77e km-el. Szeretném megkérdezni mennyire jó konstrukció, motorikusan rendeben van-e? Hallottam hogy hidrotőkére érzékeny(kopoghat), ez igaz, vagy csak jó olaj kell bele?
2001-es polohoz tud valaki alkatrészt intézni? ablakemelöben van egy mini hardy tárcsa,abbol kellene nekem 2 db! ha valaki járatos az alkatrész beszerzésében legyenszives szoljon itt vagy msn-en vagy akár e-mailben! elöre is köszönöm
szóval szerdán volt a kocsi teljes mosáson, köztük motormosáson is (igen tudom nem kellett volna). Este 3. alkalommal játsza el, hogy nem indul. Felnyitom a motorháztetőt, várok egy 5-6 percet és láss csodát bepöccen. Igaz az elején egy picit nem megy úgy a kocsi, de 3-4 perc és megy mint a golyó. A röhej az, hogy nem akkor indultam vele először aznap, hanem előtte 2 órával már mentem vele 25 percet. De szerda óta ez a 3. el nem indulás és mind este 9 után, ugyhogy aznap már volt vele vezetve 15-20 perc. Okozhatta ezt az egészet a motormosás? Az a gond, hogy holnap indulok 600 km-t és nem szeretném ha gond lenne. Köszi, remélem olvassa valaki a topicot reggelig és válaszol is valaki:)
Tudom, hogy ez egy másik autó fóruma, de gondoltam megkérdezem itt, mert nem találtam hozzá illőbbet. Most vettünk egy 2007-es Vw polo-t (9n3) Egyedüli problémám a következő vele. A fordulatszámmérő kb 1500-2500-ös fordulatig akadozva halad le és fölfelé. Találkozott már esetleg valaki hasonló problémával? Lehet vajon ezt orvosolni házi körülmények között? Az adó vagy maga az óra lehet az? Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
Sürgős segítség kellene! 5 éves Polo-m van, és eddig az ég világon semmi gond nem volt vele...Viszont húsvétkor megállt. Vagyis elindul, de nem megy, alapjárat 500-700 között, és az egész autó remeg, mintha le akarna fulladni. Motor meg kiugrik a motortérből.
Volt valakinek ilyen gondja? Tud valaki adni, valami ötletet?