szia történt azóta valami az autóval mert nekem is ez a baja olyan 1500 fordulatig hallani utána nincs hangja de addig kopácsol rendesen köszi a választ
sziasztok van egy hundai ix35 1.6 benzines autóm alapjáraton csattognak a hidrótökék, de sehol nem találok hozzá hidrótökét 1.7 dizelhez látok de ehhez nem, lehet hogy nincs benne bár ezt kétlem. elöre köszönöm a válaszokat.
Üdv mindenkinek! Van egy 2005. évi Hyundai Tucson 2.0 benzines, kapcsolható négy kerekes autóm, Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy nagyobb sebességnél való visszaváltásnál és hátramenet kapcsolása után valami csattogó hang jött a hátsó difi felől. Felemeltük az autót, mindent átnéztünk, és minden kottyanásmentes, hibátlan, viszont felemelve és bekapcsolva a négy kereket és megpörgetve, rendesen kapcsolta is a 4 kerékhajtást, viszont amikor kikapcsoltam a hajtást, és ráhúztam a kézféket, a forgó kerékre, azt tapasztaltam, hogy ismét hallható a csattogó hang. Az állapítottuk meg, hogy a bal hátsó kereket továbbra is forgatja, nem kapcsolja ki teljesen a bal hátsó keréknél a 4 kerék hajtást. Mi lehet a hiba, és hogyan lehetne orvosolni?
Unix-nak még soha nem sikerült azt adnia ami kellett volna, kivéve, ha ismertem az adott alkatrészt, és megmutattam nekik a minitoron a képek alapján...
Allvázszám alapján meg márkaszervíz, de az horror ár, a boltokhoz képest, meg felesleges is azonosítani, mert ők is leveszik a kereket, és azt tesznek bele a raktárból amit kell...
Nekem is ez a tünet. Dugattyú kotyogás a diagnózis. Csekkold, hogy van-e üzemanyag az olajban! Ha benzines az olaj, akkor game over. Az enyém még garanciás, most a blokk cserét próbálom kiharcolni, ugyanis más nem segít rajta.
2005 Hyundai Getz. Akumulator csere utan elindult a riaszto es nem tudom kikapcsolni. Az auto riaszto es a kulcs sem tavitanyitos. egyszeru ketkulcsos vetel volt. Kodokat tudom (immo es kulcs). Hova es hogyan kell beirni mindenfele muszer nelkul?
Esetleg más valaki, aki érdemi választ is tudna adni? Pl van-e valami szabály, hogy melyik évjáratot melyikkel szerelték, vagy pl kisebb motorokhoz egyiket, nagyobbakhoz a másikat rakták. Vagy ami a polcon volt éppen azt rakták rá? Ha végképp nincs más módi, csak a megnézés, akkor hogy, mi alapján tudom beazonosítani, megkülönböztetni a két rendszert?
Kérdésem volna ix20 1.4 benzin 90 lovas autóval kapcsolatban: első és hátsó fékbetéteket kellene cserélnem, de pl kauffer oldalon kétféle fékrendszert említ az autóhoz: Mando és Lucas II. Melyik fajtát kellene beszereznem? Köszi a válaszokat.
Segitségeteket kérném. I 20 váltógom leszedésével van problémám. 2012-es évjárat, és hiába néztem filmeket, nem sikerül leszerelnem a gombot. Meg kellene bőröztetni.
Minap először világítani kezdett az ABS visszajelző a műszerfalon. Azóta hol világít hol nem. Az abs gyűrűnél / szenzornál nincs semmi szennyeződés. A biztosíték ok.
Észrevétel:
Hideg motornál indítás után érdekes kismotor szerű hang hallható, eközben a félpedál lenyomásakor olyan mint amikor bekapcsolnaz abs rezeg a pedál, pár mp elteltével a hang megszűnik, a fék jó, az abs lámpa felvillan. Rápróbáltam köves úton minden ok. Az abs visszajelző hol ég, hol nem.
Sziasztok! I40-esem van, 2013.11 havi, kombi 1.7 crdi. 80.000 km. Egy éve van meg, eddig semmi baja nem volt. Ma reggelre minden előzmény nélkül indításkor kivillant az epg lámpa és az auto hold is. Utána nézem, hogy mi van és látom, hogy hátramenetebe téve nem kapcsol be a tolató kamera, nem megy rajta az irányjelző, csipog a bizt. öv jelző, nem megy rajta az automatiukus fényszóró, de ha felkapcsolom megy. Ja és a központi zár sem, sem távirányítóval, sem a kilincs gombbal.
Keresek egy jó, hozzáértő szerelőt 2003-es Hyundai Santa Fe 2.0 Crdi 4WD-hez. Problémám: A motor beindul, megy kb. 1-2 km, és megáll. Az üzemanyag ellátó alkatrészei ki lettek cserélve, -érzékelő, -üzemagyag szivattyú, -nagynyomású pumpa: - a probláma nem oldódott meg. Ugyan úgy beindul a motor, megy egy darabig és leáll. Elektronika okozhatja-e ezt a problémát? Volt-e már valakinek ilyen problémája az autójával? Segítséget szeretnék kérni, az ok felderítésében. /Kecskemét-Szolnok körzetében / Köszönettel
1.4 VVT motor már többször beírta a P0011 kódot. Olajat cseréltük OEM gyári Hyndai olajra. Olajszűrő MAN visszacsapószelepes...
100 ezer km, leinformálva is... Általában , vezetői hiba esetén , pl. körforgalomban kettő helyett négybe kapcsolásnál írja be... Picit pontatlan a váltó..., még szokni kell...
Mint kiderült egy műanyag alkatrész van fent a kormány motorban ami 700forint a gyári,na erre a mondott a kormányműves 100ezer forintot.
Kicserélni kb1óra .
Először el kell dönteni mire akarom használni. Mennyi pénz van rá és milyen költséggel számoljak. Meddig akarom ezt használni. Szakmám szerint látszólag értenem kellene hozzá, de a véletlenek, a balesetek - mondjuk egy vadkár, ami aztán védhetetlen - nincs olyan hogy tuti. Sok kilométert szándékozom menni, pályán, úton, város ritkán. A kényelem fontos a sok eltöltött idő miatt.
Így esett a választás az alap 132-esre de legalább komfort go fokozat legyen némi extrával. Az üzembiztonság miatt csak benzines jöhet szóba. Gyakran járok kemény mínuszokban.
Természetesen a nyomatéka miatt lomhább, mint egy turbós vagy diesel motor, de a tempót tudja, sebesség elég magas. Az út amit bejárok egyébként fele pálya és fele közút 1000 méter feletti magasságig. A hegyeket Nem véletlen említem. Mert ha ugyanarra a helyre megyek a hegyeknél a fogyasztás 7,5 liter, míg kerülővel ( a hegyeket kerülve) de ugyanaz a távolság megjárható 6,5, - 6,2 liter/100 km-rel is. Jobb magyar benzinnel végig pálya és tempomat, klímával kijön akár 8 liter/100 km re is. A pályán nekem GPS szerinti 140 elég. ( 147-et mutat a km órája.) Mindez két személlyel kevés motyóval.
Mert nem pályázom a kuplung gyilkos fedőnévre ez így nekem elég.
A diesel ellen szól, hogy a szerviz igénye magasabb, drágább és gyakoribb. Az alkatrészei szintén. Nem mindegy, hogy 160 ezrenként gyertyát cserélek 20 ezerért vagy 350 ezerért valami mást a dieselen. Cserébe, dinamikus és pontosan számolható a fogyasztása. Csak minek?
A turbós motor erősebb és jobb nyomatékkal bír. No de turbó (!) és bizonyára jobb kuplungot is kíván.
Kollégák, akik diesel motor javítással is foglalkoznak a feltett kérdésre, hogy milyen autót vegyek? - A válasz: benzinest! Szívót!☺
Ám ha csupán ötévente cserélném lehet nem hallgatnék rájuk.
(Örök mottó: ami nincs azzal gond sincs. Ahogy egy helikopter tervező mondta másképpen: a helikopter legjobb alkatrésze az ami nincs!
Benzin - diesel örök dilemma. Előnyök és hátrányok mindkettőnél. Az ottó motor előnye , hogy egyszerűbb, kevesebb karbantartást és alkatrészt igényel a diesellel szemben. A diesel előnye a nyomaték, a fogyasztás közel állandósága és a motor várható élettartamának nagysága. Az olcsó-drága viszonylatban mindenképpen drágább a diesel hosszabb távon. Gondosabb karbantartást és szervizelést igényel.
Jelen esetben a 130, de még a 330 ezer km sem gond egy ilyen motor esetén. Ennyi km-t nem városban döcögve tesz bele az ember, hanem...
A döntés a tiéd. Tanácsot adni látatlanba nem etikus.
Járd körül, nézd át alaposan, érdeklődj egy márka szervizben, hogy milyen gondokkal, buktatókkal jár egy ilyen autó megvétele. onnan hitelesebb infókat kaphatsz.
( az én autóm 1,6 benzin és csupán 45 ezernél jár, eddig gond nélkül.)