Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

attticska Creative Commons License 2019.04.30 0 0 3443

szia történt azóta valami az autóval mert nekem is ez a baja olyan 1500 fordulatig hallani utána  nincs hangja de addig kopácsol rendesen köszi a választ

 

Előzmény: Tuske0002 (3372)
attticska Creative Commons License 2019.04.30 0 0 3442

sziasztok van egy hundai ix35 1.6 benzines  autóm alapjáraton csattognak a hidrótökék, de sehol nem találok hozzá hidrótökét 1.7 dizelhez látok de ehhez  nem, lehet hogy nincs benne bár ezt kétlem. elöre köszönöm a válaszokat.

Antonius Pius Creative Commons License 2019.04.25 0 0 3441

Üdv mindenkinek! Van egy 2005. évi Hyundai Tucson 2.0 benzines, kapcsolható négy kerekes autóm, Az utóbbi időben azt tapasztaltam, hogy nagyobb sebességnél való visszaváltásnál és hátramenet kapcsolása után valami csattogó hang jött a hátsó difi felől. Felemeltük az autót, mindent átnéztünk, és minden kottyanásmentes, hibátlan, viszont felemelve és bekapcsolva a négy kereket és megpörgetve, rendesen kapcsolta is a 4 kerékhajtást, viszont amikor kikapcsoltam a hajtást, és  ráhúztam a kézféket, a forgó kerékre, azt tapasztaltam, hogy ismét hallható a csattogó hang. Az állapítottuk meg, hogy a bal hátsó kereket továbbra is forgatja, nem kapcsolja ki teljesen a bal hátsó keréknél a 4 kerék hajtást. Mi lehet a hiba, és hogyan lehetne orvosolni? 

nviktor1 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 3440

Unix-nak még soha nem sikerült azt adnia ami kellett volna, kivéve, ha ismertem az adott alkatrészt, és megmutattam nekik a minitoron a képek alapján...

 

Allvázszám alapján meg márkaszervíz, de az horror ár, a boltokhoz képest, meg felesleges is azonosítani, mert ők is leveszik a kereket, és azt tesznek bele  a raktárból amit kell...

 

Előzmény: Tyuk Vak (3433)
Stratosxxx18 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 3439

Nekem is ez a tünet. Dugattyú kotyogás a diagnózis. Csekkold, hogy van-e üzemanyag az olajban! Ha benzines az olaj, akkor game over. Az enyém még garanciás, most a blokk cserét próbálom kiharcolni, ugyanis más nem segít rajta.

Előzmény: i40Kowansky (3378)
eREr78 Creative Commons License 2019.04.12 0 1 3438

Köszi mindenkinek, sikerült beazonosítani a fékbetéttípust a megadott link és alvázszám alapján.

Előzmény: Tyuk Vak (3433)
vasapuka Creative Commons License 2019.04.12 0 0 3437

Sziasztok! 2011-es  i20 ban cserélt e már valaki hátsó irányjelző izzó ? Ha igen megköszönném ha leírná,hogy hogy kell. :-)

Ejhen77 Creative Commons License 2019.04.12 0 0 3436

Valaki???

Előzmény: Funda77 (3435)
Funda77 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 3435

Sziasztok.

 

Szeretném megtudni, hogy a Hyundai IX35-ösnél találkoztatok-e osztómű problémákkal?

2.0 Disel automata váltós és a 2.0 Benzines Automata váltós érdekelne.

Milyen egyéb hibái vannak ennek a típusnak.

 

Köszönöm

Tyuk Vak Creative Commons License 2019.04.11 0 0 3434

VIN number=alvazszam

Előzmény: eREr78 (3430)
Tyuk Vak Creative Commons License 2019.04.11 0 0 3433

Itt egy link alvazszam alapjan tudsz keresni benne. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/locate?c=Hyundai

 

Előzmény: eREr78 (3428)
monobombola Creative Commons License 2019.04.11 0 0 3432

Egyértelműen az alvázszám alapján lehet beazonosítani. Bárdi, Unix, Láng stb. Bár a legszerencsésebb ha leveszed és viszed magaddal.☺

Előzmény: eREr78 (3430)
Tyuk Vak Creative Commons License 2019.04.11 0 0 3431

Tiszteletem Uraim!

 

2005 Hyundai Getz. Akumulator csere utan elindult a riaszto es nem tudom kikapcsolni. Az auto riaszto es a kulcs sem tavitanyitos. egyszeru ketkulcsos vetel volt. Kodokat tudom (immo es kulcs). Hova es hogyan kell beirni mindenfele muszer nelkul?

A valaszokat elore is koszonom!

eREr78 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 3430
Nem mondod... Na erre nem gondoltam volna...

Esetleg más valaki, aki érdemi választ is tudna adni? Pl van-e valami szabály, hogy melyik évjáratot melyikkel szerelték, vagy pl kisebb motorokhoz egyiket, nagyobbakhoz a másikat rakták. Vagy ami a polcon volt éppen azt rakták rá? Ha végképp nincs más módi, csak a megnézés, akkor hogy, mi alapján tudom beazonosítani, megkülönböztetni a két rendszert?
Előzmény: nviktor1 (3429)
nviktor1 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 3429

Azt ami alatta van...

Előzmény: eREr78 (3428)
eREr78 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 3428
Sziasztok,

Kérdésem volna ix20 1.4 benzin 90 lovas autóval kapcsolatban: első és hátsó fékbetéteket kellene cserélnem, de pl kauffer oldalon kétféle fékrendszert említ az autóhoz: Mando és Lucas II. Melyik fajtát kellene beszereznem? Köszi a válaszokat.
b15kk Creative Commons License 2019.04.09 0 1 3427

Bal első ABS jeladó volt a gondja...

t-bolyka Creative Commons License 2019.04.08 0 0 3426

I 20 as.  Meg se mozdul, menetes lenne? Nem sikerült ketekerni. 

t-bolyka Creative Commons License 2019.04.08 0 0 3425

Sziasztok!

 

Segitségeteket kérném. I 20 váltógom leszedésével van problémám. 2012-es évjárat, és hiába néztem filmeket, nem sikerül leszerelnem a gombot. Meg kellene bőröztetni.

 

Köszi.

 

b15kk Creative Commons License 2019.04.06 0 0 3424

Segítség!

Hyundai Getz 2002 1.3b

 

Hiba:

Minap először világítani kezdett az ABS visszajelző a műszerfalon. Azóta hol világít hol nem. Az abs gyűrűnél / szenzornál nincs semmi szennyeződés. A biztosíték ok. 

 

Észrevétel:

Hideg motornál indítás után érdekes kismotor szerű hang hallható, eközben a félpedál lenyomásakor olyan mint amikor bekapcsolnaz abs rezeg a pedál, pár mp elteltével a hang megszűnik, a fék jó, az abs lámpa felvillan. Rápróbáltam köves úton minden ok. Az abs visszajelző hol ég, hol nem.

 

Köszönöm!

nandito09 Creative Commons License 2019.04.06 0 0 3423

Sziasztok! I40-esem van, 2013.11 havi, kombi 1.7 crdi. 80.000 km. Egy éve van meg, eddig semmi baja nem volt. Ma reggelre minden előzmény nélkül indításkor kivillant az epg lámpa és az auto hold is. Utána nézem, hogy mi van és látom, hogy hátramenetebe téve nem kapcsol be a tolató kamera, nem megy rajta az irányjelző, csipog a bizt. öv jelző, nem megy rajta az automatiukus fényszóró, de ha felkapcsolom megy. Ja és a központi zár sem, sem távirányítóval, sem a kilincs gombbal. 

Más hibajelzést nem ír ki, a motor megy rendesen.

 

Találkozott már valaki ilyennel, mi lehet a hiba? 

Mana956 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 3422

Szép napot !

Keresek egy jó, hozzáértő szerelőt 2003-es Hyundai Santa Fe 2.0 Crdi 4WD-hez. Problémám: A motor beindul, megy kb. 1-2 km, és megáll. Az üzemanyag ellátó alkatrészei ki lettek cserélve, -érzékelő, -üzemagyag szivattyú, -nagynyomású pumpa: - a probláma nem oldódott meg. Ugyan úgy beindul a motor, megy egy darabig és leáll.  Elektronika okozhatja-e ezt a problémát? Volt-e már valakinek ilyen problémája az autójával? Segítséget szeretnék kérni, az ok felderítésében. /Kecskemét-Szolnok körzetében / Köszönettel

 

 

nviktor1 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 3421

1.4 VVT motor már többször beírta a P0011 kódot. Olajat cseréltük OEM gyári Hyndai olajra. Olajszűrő MAN visszacsapószelepes...

 

100 ezer km, leinformálva is... Általában , vezetői hiba esetén , pl. körforgalomban kettő helyett négybe kapcsolásnál írja be... Picit pontatlan a váltó..., még szokni kell...

 

 

Van valakinek ilyen tapasztalatata, vagy ötlete?

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.08 0 1 3420
Mint kiderült egy műanyag alkatrész van fent a kormány motorban ami 700forint a gyári,na erre a mondott a kormányműves 100ezer forintot.
Kicserélni kb1óra .
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.08 0 0 3419
Hyundai sonata kormánymű kopog fent a kormányoszlopon,volt már valakinek ilyen?
Kiwictor Creative Commons License 2019.03.03 0 0 3418

Sziasztok,

 

keresek egy jó, hozzáértő szerelőt 2004-es Hyundai Santa Fe 2.0 Crdi 4WD-hez.

Néha villogni párat a 4WD ikon a műszerfalon és elveszi az erőt a motorból arra a pár mádorpercre, amíg villog. :(

...majd mintha semmi semi történt volna, ugyanúgy megy tovább.

 

Eger és környéke előnyben (miskolci hyundai szerviz felejtős), de nem gond, ha messzebbre kell menni, csak oldódjon meg a probléma.

 

Előre is köszi minden hasznos infoért!

jrf600r Creative Commons License 2019.02.26 0 0 3417

Köszönöm szépen a válaszodat!

Én sokat gondolkodtam,hogy diesel vagy benzin,de ha ennyit eszik csak!,akkor lehet,hogy egy benzines lesz!

Lehet akkor a 1.6 T-GDI lesz.

2016-tól nézem az autókat,olyan 120 000 Km-ig.

Aztán majd meglátom.

Elkapkodni nem szeretném,meg ki is akarom próbálni mind a kettőt,milyen vezetni.

Mégegyszer köszönöm! 

 

Előzmény: monobombola (3416)
monobombola Creative Commons License 2019.02.25 0 0 3416

Először el kell dönteni mire akarom használni. Mennyi pénz van rá és milyen költséggel számoljak. Meddig akarom ezt használni.  Szakmám szerint látszólag értenem kellene hozzá, de a véletlenek, a balesetek  - mondjuk egy vadkár, ami aztán védhetetlen - nincs olyan hogy tuti. Sok kilométert szándékozom menni, pályán, úton, város ritkán. A kényelem fontos a sok eltöltött idő miatt. 

Így esett a választás az alap 132-esre de legalább komfort go fokozat legyen némi extrával. Az üzembiztonság miatt csak benzines jöhet szóba. Gyakran járok kemény mínuszokban. 

Természetesen a nyomatéka miatt lomhább, mint egy turbós vagy diesel motor, de a tempót tudja, sebesség elég magas. Az út amit bejárok egyébként fele pálya és fele közút 1000 méter feletti magasságig. A hegyeket Nem véletlen említem. Mert ha ugyanarra a helyre megyek a hegyeknél a fogyasztás 7,5 liter, míg kerülővel ( a hegyeket kerülve) de ugyanaz a távolság megjárható 6,5,  - 6,2 liter/100 km-rel is. Jobb magyar benzinnel végig pálya és tempomat, klímával kijön akár 8 liter/100 km re is. A pályán nekem GPS szerinti 140 elég. ( 147-et mutat a km órája.) Mindez két személlyel kevés motyóval.

Mert nem pályázom a kuplung gyilkos fedőnévre ez így nekem elég.

A diesel ellen szól, hogy a szerviz igénye magasabb, drágább és gyakoribb. Az alkatrészei szintén. Nem mindegy, hogy 160 ezrenként gyertyát cserélek 20 ezerért vagy 350 ezerért valami mást a dieselen. Cserébe, dinamikus és pontosan számolható a fogyasztása. Csak minek?

A turbós motor erősebb és jobb nyomatékkal bír. No de turbó (!) és bizonyára jobb kuplungot is kíván.

Kollégák, akik diesel motor javítással is foglalkoznak a feltett kérdésre, hogy milyen autót vegyek? - A válasz: benzinest! Szívót!☺

Ám ha csupán ötévente cserélném lehet nem hallgatnék rájuk.

 

 

(Örök mottó: ami nincs azzal gond sincs. Ahogy egy helikopter tervező mondta másképpen: a helikopter legjobb alkatrésze az ami nincs!

Mások mondhatnak mást és az is igaz lehet.)

Előzmény: jrf600r (3415)
jrf600r Creative Commons License 2019.02.25 0 0 3415

Sziasztok!

Én is ezeket nézegetem!

A Tiéd melyik a 132 Le?

Mennyit eszik bent a városban és kint vagy éppen autópályán?

Nem lomha?

Köszi a válaszokat!

monobombola Creative Commons License 2019.02.24 0 0 3414

Benzin - diesel örök dilemma. Előnyök és hátrányok mindkettőnél. Az ottó motor előnye , hogy egyszerűbb, kevesebb karbantartást és alkatrészt igényel a diesellel szemben. A diesel előnye a nyomaték, a fogyasztás közel állandósága és a motor várható élettartamának nagysága. Az olcsó-drága viszonylatban mindenképpen drágább a diesel hosszabb távon. Gondosabb karbantartást és szervizelést igényel. 

Jelen esetben a 130, de még a 330 ezer km sem gond egy ilyen motor esetén. Ennyi km-t nem városban döcögve tesz bele az ember, hanem... 

A döntés a tiéd.  Tanácsot adni látatlanba nem etikus. 

Járd körül, nézd át alaposan, érdeklődj egy márka szervizben, hogy milyen gondokkal, buktatókkal jár egy ilyen autó megvétele. onnan hitelesebb infókat kaphatsz.

( az én autóm 1,6 benzin és csupán 45 ezernél jár, eddig gond nélkül.)

Hajrá!

 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (3413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!