Sziasztok! Rég jártam erre. Lenne 4 db lemezfeln, gyári, rozsdamentes, hibátlan állapotban eladó 2003-as Swiftről. Az autót eladtuk, a felniken nyári gumik vannak, értékük nem mérvadó mert öregek.
A 4 kerék együtt 15 ezer forint.
Hátha valakit érdekel így téli szezon előtt ha csak felniket szeretne.
2002-es 1.3-as 16v Swiftemen le kell cserélni az első féktárcsát és a betéteket.
Olyan típ. betét és tárcsa párost keresek amelyik csendes nem nyikorgó fajtájú.
Nektek melyik páros vált be ami hosszabb távon megbízhatóan bevált csikorgás és zajos működés nélkül?
A Bosch és a Textar típ.fékszettről azt hallani hogy elég nyikorgósak,zajosak már nem olyanok mint régebben.
Kinek milyen tapasztalatai vannak ez ügyben?
Nagy a választék nehéz dönteni,de főleg a legmegfelelőbb csendes nem nyikorgós párost nehéz kifogni,ezért is kérném a segítségeteket ebben,mivel nem szeretnék sok párost feltetetni és próbálgatni hogy melyik is lenne megfelelő.
Annyi még kikívánkozik belőlem,hogy ha ez az autó 20 éven keresztül öreg bácsié volt,aki nem járt vele,csak kéthetente lemosta,akkor van esély a tisztításos megoldásra,de ha a korának megfelelő km is van benne,akkor...20 év alatt a természetes elhasználódás,kopás valószínűbb.
Ha biztos,hogy szelephang,,amit hallasz,hidrotöke csere,esetleg tisztítás oldaná meg a problémát,olajcsere megfelelő minőségre.Ha van kedved,időd,szakértelmed hozzá,kivéve,szétszedés után sok minden kiderülhet.
Van egy kis gond a kocsival amit képtelen vagyok beazonosítani. Az autó egy 2002-es évjáratú G10A motorkód. Valamelyik hidrotőke csattog benne, és itt kezdődnek a problémák. Nem mindíg csinálja. Van amikor beindítom és csattog azonnal leállítom 10 mp ujra indítom és elhalgat. Jár az autó alapjáraton elkezd csattogni ki idő múlva elhalgat majd újra kezdi.
Szerintetek merre induljak a probléma keresésében?
Beszéltem suzuki szervízzel azt mondták 250 000 a gyári km a cseréhez de ez nagyon ki van tolva. Azt is mondták ha nincs lánc hangja akkor indokolatlan a csere de mindenesetre bejelentkeztem egy suzuki szervízbe biztos ami biztos.
Érdeklődöm a szaktársaktól hogy a vezérlést kell e érdemes e cserélni egy 2010 dízel swiftnél 186000 km környékén? A gép egyébként nagyon jó nem csörög hiba nincsen motor porszáraz. 10.000 cserélem az olajat.
Jó lenne tudni hány tankolás történt közben? Nekem ugyan idősebb az autóm, de kikaptam egy olyan tankolást, ami után hasonló hiba jelentkezett, és legalább két normális tankolás kellett, hogy elmúljon a hiba. Bár nálam magasabb fokozatban, de lecsökkent fordulatnál is rángatott. Azt mondta a szerelőm, hogy "aljas" volt tankolásnál a benzin, több lehetett benne az etanol. Tankoljak máshol, és hajtsam meg kicsit az autót.
Üdv mindenkinek, sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy ezt az időkijező órát, hogy tudom úgy beállítani, hogy az este 8 az 20 óra legyen? Tehát 24 órás formában mutassa nekem az időt? Már küszködök vele egy hete, mióta megvan a kocsi! Köszönöm!
Adott egy 2008-as Swift (nem a sajátom), amiben 60e km van, tehát sokat áll az autó. Egy ideje hibaként jelentkezik, hogy amint bemelegszik a motor, nincs alapjárat, ezzel együtt mindegyik lámpa kialszik a műszerfalon, pedig a gyújtás elvileg rajta van. Azonnali indítózás után pöccre indul, egy rövid ideig van alapjárat, majd elkezd rángatni a motor (álló helyzetben) és leáll. Menetközben nincs probléma vidáman működik a motor, de amint alapjáraton kellene mennie, leáll. A fogyasztás rendben van, nem növekedett. Hibajelzés a műszerfalon menet közben nincs, hibakód sem olvasható ki.
Két szervizben volt, az egyik gyertyákat cserélt, a hiba maradt. A másikban (szakszerviz), ahol nem javítottak semmit, azt javasolták, hogy menjenek a kocsival autópályán hosszabb úton, mert az E10 üzemanyag magasabb bioetanol tartalma okozhatja a problémát a sok állás miatt. Hibakódot ők sem olvastak ki. Szerintem ez nem csak alapjáraton jelentene gondot.
Van egy 2005-ös suzuki swiftem és mostanában nem mutatja hogy mennyivel megyek, de ha leállítom és újra be indítom akkor néha jelzi hol a hiba mit kell cserélni?
A Te autód részleteit nem ismerem,nekem 8 szelepes van,de általánosságban igaz,hogy alapos motor mosás,tisztítás után az első olajcseppek nyomra vezethetnek.Felülről,szelepfedél alól nem jöhet?