Keresés

Részletes keresés

laci19791202 Creative Commons License 2018.07.07 0 0 161567

Nagyon szép kis babszi! ;)

Akkor maradt benne persely nélkül az eredeti csapágy? 😮

Előzmény: Zsolti 210 (161562)
Zsolti 210 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161566

Köszönöm.

 

Olyan erős lett a képen is látszik hogy véletlenül leért "sztenderen" alpjáraton a hátsó kerék és ketté tört az udvar:)))

 

Lehet újra betonozni.

Előzmény: István'67 (161565)
István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161565

Gyönyörű lett!

Előzmény: Zsolti 210 (161562)
István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161564

Üdv!Nem volt ilyen egyszerű,mint ahogy leírtam.A gond akkor kezdődött,mikor az eredeti izzók kiégtek.Ekkor jött a LED ötlet......meg a szívás.Akkut nem akartam.Addig egy nagy Graetz volt,meg egy jó nagy kondi a váz alá rögzítve,úgy nézett ki,mint egy gyújtótrafó.Izzóval hibátlan volt.A LED-eket bezavarta,villogott össze-vissza a fordulat függvényében.Ekkor még semmilyen extra elektronika nem volt,csak a söntszabályzó : 4 alkatrész,>8A ,elég. (LED-hez a sima elektronikus ütemvezérlő elfelejtve.Ezzel üzemelt az izzókkal.)

Előzmény: tiger Zoltán (161558)
István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161563

Esetleg elfekvőben nincs bordáskereked gyári egy sebességeshez? Minden pénzt megérne.Az enyém ilyen,és a másik 210-et most generálozom. Ehhez kellene....

Előzmény: 53zsiga (161557)
Zsolti 210 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161562

Elkészült az én kis kedvencem.

 

6006-os csapágy vissza került mert így stabil és masszív a nagy bordás.

 

MINDENKINEK HATALMAS KÖSZÖNET!!!

 

 

Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161561

Ha gondolod akkor hazafele jöhetnénk : Galyatető-Pásztó-Csécse-Palotás-Verseg-Aszod útvonalon.

Előzmény: 53zsiga (161554)
István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161560

Én a többit egyenlőre csak nézni tudom a műhelyben........

Előzmény: 53zsiga (161557)
István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161559

Szia!

Nálam külön tekercsekről megy a világítás ( áttekerve 2x3 V-ra  két világítótekercs.10 A/mm-re méreteztem,sok éve hibátlanul működik.Plusz elektronikus söntszabályozó,ami nem engedi nagy fordulaton sem 6 V fölé a feszültséget.)Így bármelyik izzó kiégése esetén is csak  6V jut a másikra. A harmadik,meg  6V-ra.vékonyabb huzalból(azt hiszem 0,4 mm) a kisebb áramfelvétel miatt.

Fesz.szabályozó.Meg elektronikus jeladó (kifejezetten LED-hez való áramkör szükséges.Fontos,hogy az irányjelző testelése nincs rákötve a vázra.

Előzmény: tiger Zoltán (161558)
tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161558

Üdv! Ez a ledes Index érdekelne......esetleg tudnál kapcsolási rajzot,vagy eligazítást írni,hogy csináljam meg?

Előzmény: István'67 (161553)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161557

Kb én is annyit megyek, csak váltott lovakkal, de azért elő tudok kotorni 4 Babettát ha nagyon kell és még vagy 6 offot.

Előzmény: István'67 (161556)
István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161556

Köszi szépen.

Eddig nem szántam rá magamat.Tavaly nyáron megállított egy srác.Ceglédberceli.(én ceglédi vagyok.) Ami felkeltette az érdeklődését.az a saját LEd-es indexek voltak.Pár mondatot beszéltünk csak,mert sietnem kellett. 15 éve van 210-em,évi 5....6 e.km,amit megteszek vele.        ( meg még egy,meg 207,plusz 228 -1972...)

Előzmény: 53zsiga (161555)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161555

Hozott Isten!

Előzmény: István'67 (161553)
53zsiga Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161554

Eddig biztos a hazaútról majd döntünk közösen.

http://www.mopedmap.net/en/route/3568137-kekes-989/

István'67 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161553

Üdv mindenkinek!

Régóta olvasom rendszeresen a fórumot.Eddig csak "külső szemlélőként"...

tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161552

Az előző tulaj festette....én igazából gyári pirosra,vagy full feketére gondoltam....

De érdekes és bizsergető az érzés,mikor megyek vele és mindenki megbámul :) Multkor mutogattam a motoros kolllégának,hogy nézz előre is,mert jön a kanyar :) annyira nézett,kis híján kiegyenesítette :)

Előzmény: Tóni bácsi (161551)
Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161551

Megnéztem, érdekes színkombináció. :) Bár van itt egy barátunk, az övé még érdekesebb. :)

Kerestem, de most nem találom.

Előzmény: tiger Zoltán (161550)
tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161550

http://indafoto.hu/collectioneditor/719302 Hát remélem,meg tudjátok nézni a kis Babócát....30 ezerbe került,de teljesen fel van ujítva és nagyon egyben van :)

Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161549

Hát, ennek nagyon örülök Blaci barátom nevében is! :-)))

 

Jó motorozást, és ha problémád van gyere máskor is! De akkor is, ha csak azt akarod megírni, hogy jót Babettáztál! :-)))

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: tiger Zoltán (161548)
tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161548

Tisztelt Uraim,Kedves Babetta Mágusok!A Legmélyebb Tiszteletem És a Leges Legnagyobb Hálám Fejezem Ki Tóni bácsinak és BLaaszloo-nak a segítségért,melyet gyorsan és önzetlenül nyújtottak számomra!

Lényegesen lejjebb állítottam az úszószintet,ezáltal megszűnt a benzin csöpögés,egyáltalán nem csöpög,továbbá egyáltalán nem fullad az én kis Babócám,olyan gyönyörűen pörög,húz,muzsikál,ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva!

Nagyon nagyon szépen köszönöm,Hatalmas Tisztelet Nektek!

Üdv:Zoli

tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161547

folyamatosan folyik,a csap lezár,tűszelep lesz vagy az úszó....pár perc és ránézek.Külső szűrőt érdemes berakni,vagy nem javasolt?

 

Előzmény: Tóni bácsi (161546)
Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161546

A karbiból csak akkor folyhat a benzin, ha a csap átenged, miközben vagy nem zár le a tűszelep, vagy felakad az úszó, vagy egyébként is magas a benzinszint.

A túl sok benzintől természetesen fulladozik a motor.

Előzmény: tiger Zoltán (161545)
tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161545

nos most megnéztem.El van zárva a csap és nem ott folyik,hanem a karbiból,csak azt nem látom,hogy oldalt,vagy máshonnan.Szerintem le kell szednem a karbit és átnézni :( lehet,hogy ezért is fullad :(

 

tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161544

Tank és benzincsap takarításon túl vagyok,volt benn egy rakat szmötyi.....most folyamatosan leáll :( eddig csak utanként egyszer,most indulás után minden méteren és nem akar kipörögni.

Előzmény: BLaaszloo (161543)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.07.06 -2 0 161543

Pedig hát van!  :))))

Tiger1342 az említett úriember  nickneve és a csapat oszlopos tagja. Egyébként engem nem zavar,  mindenki olyan nevet választ magának ami jólesik. Ha tiger1343 lettél vóna az már tényleg zavaró lenne :)

Mindenképpen vedd le a karbiról a benzincsövet, tégy alá valamit és nézd meg hogy csordogál e. Ha abbahagyja és talksapka levétel után se indul meg újra akkor tank és benzinvsap tisztítás.

Előzmény: tiger Zoltán (161541)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161542

Kékes előtti átnézés.

Ebből a fajtából a második pár ami kuka. Többet nem veszek.

Csak óvatosan a nagybordás felszabályzással. Kb 1 éve volt. Óvatosan lett felszabályozva,nem lett nagyon alászúrva. És mégis megadta magát.

Nem tudom,hogy mennyire látszik,de a peremnél megadta magát. 

tiger Zoltán Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161541

Tóni bácsi!Remélem,ehhez hasonló nick nincs :)

Üdv:Zoli

tiger1974 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161540

Üdv Tóni Bácsi!A tanksapka szellőző furat rendben van,a csapot lecsekkolom!Akkor én nem jól emlékeztem,de legalább a légszűrő nem okoz problémát :) Mitől állhat le rendszeresen?kevés üzemanyagot kapna?A tank tiszta,ki lett mosva!

Köszönöm a figyelmeztetést,lecserélem a nick nevem :)

Előzmény: Tóni bácsi (161539)
Tóni bácsi Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161539

Szia Zoli!

 

Mindenek előtt ellenőrizd a tanksapkádat, nincs-e eltömődve a szellőző furata!

 

A benzincsapodra is ráférne egy csekkolás! Arra figyelj, ha a kar leszorító hollandere nincs meghúzva rendesen, akkor átenged, csöpörészik, ha meg túlhúzod deformálódik a benne lévő gumialátét, és nem fog elegendő benyát átengedni.

 

A porlasztón lévő műanyag fedél alatt nincs semmi. A levegőszűrő a vázban van.

 

Végezetül választhatnál egy másik nick nevet, mert van itt a fórumon egy nagyon hasonló nickkel írogató barátunk!!!!

Előzmény: tiger1974 (161538)
tiger1974 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 161538

Sziasztok,Nagy Tisztelettel Üdvözlök Minden Babetta Tulajdonost!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

Két napja került hozzám egy 207/300 típusú Babika,81-es kiadás,felújítva,gyönyörű állapotban!

A gondom a következő!

Indulni szépen indul,de menet közben-utanként egyszer tuti-leáll.Úgy,mintha elfogyna az üzemanyag.Néhány perc várakozás után elindul és utána már leállás nélkül végigmegy!

Illetve mikor leállítom,elzárom az üzemanyag csapot,kis idő múlva el kezd csöpögni a benzin,egy jó darabig csöpög,majd abba hagyja!

A légszűrő fedél alól folyik a benzin,jelzem,a fedél alatt nincs semmilyen szűrő vagy szivacs,és bevallom,gőzöm sincs,hogy kellene ott valaminek lenni,vagy sem.

Napi 60 km-t megyek a kis géppel és kissé zavaró ez a mindennapos leállás!

Köszönöm a segítségeket!

Üdv:Zoli

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!