Ez opció. Ha nincs a gépedben hálókártya, akkor vegyél te egyet és installáld fel. Milyen oprendszered van?
Netes hálókártyának még ha 512k-t fizetsz is elő, elég a 10 megás, és az már nagyon-nagyon olcsó.
Ha szeretsz sokat letölteni, akkor megéri. Az 512k az olyan 70-75k-s folyamatos letöltést tesz lehetővé (persze elég gyors szerverről), a 384k pedig valami 50k körülit.
Webnél, levelezésnél majdnem mindegy...
Jött egy levelem, hogy végre kérhetem a kábel bekötését.
A kérdés
Gyorsabb-e a gyakorlatban az 512-es előfizetés, mint a 384-es, vagy csak többet kell érte fizetni?
Megéri a gyorsabbat kérni(2000ft a különbség)??
Ez az egyetlen lehetőségem , ugyhogy valamire biztos előfizetek...
Van egy vigor 2200x rooterem, és 2 gépre szeretném megosztani a netet.
A belső dhcp mindkét gépnek oszt ip-t, a gépek látják egymás, de a net kapcsolat egyik gépen se megy. A wan portba van bedugva a modemből kijövő utp kábel.
Az Ethernet TCP/IP and DHCP setup menüben az alapbeállítások vannak, a két dns címét fixen beirtam.
Az Internet Access / Static ip menüben a Broadband access enable állásban van, a Specify an IP address menüben a normál ip, subnet, átjáró van, amit dhcp kioszt.
A nat settings menüben is próbáltam pár dolgot, de semmi eredmény. Van valakinek valami tippje, hogy mi lehet a gond ?
Nekem másfél év után küldték el a szerződést, nyugi :-)
Ha elmész az 1828-as hozzászólásban beírt fórumra, ott az Angyalok fognak tudni segíteni, ez eddig bejött.
Az 1234-en eddig én sem találtam humán ügyfélszolgálatost, pedig nagyon kéne...Van valami tippetek arra nézve, mi a teendő a következő esetben?
Februárban a kábeltévével együtt beköttettem a Kábelnetet is. Nem volt más választás, a MATÁV a környékünkön föllelhető egyetlen szolgáltató. Üzembe is helyezték, technikailag kifogástalan.
DE: az Axelerótól négy hónap alatt nem kaptam vissza az előfizetői szerződésem saját példányát, sőt, rossz csomagról küldenek számlát is. Faxoltam, e-maileztem, de minden eredmény nélkül: ők ülnek a seggükön, én pedig nem fizetek ki egy fillért sem mindaddig, amíg nem sikerül rendezni a problémát. Szerintetek hogyan lehet elég közel férkőzni hozzájuk? Olyan közel, hogy az ügyet ne egy fizetett aktatologató vegye kezelésbe, aki - a felsőbb utasításnak megfelelően - a papírkosárba továbbítja a gonot okozó ügyfél leveleit?
az axelero élt a lehetőséggel és a kétéves szerződésben bevállalt legmagasabb áron vagyok kénytelen még egy évig hozzájuk tartozni. (13.980 Ft). a sebességük jó, csak néha 1-2 napig nem elérhető a net, az ügyfélszolgálatuk pedig helyi tarifáért reklámoz a fülembe és változatlanul az esetek döntő többségében nem veszi fel a telefont, viszont időnként elfeljtenek számlát küldeni és akkor 3 mail kell, mire hajlandóak kipostázni.
tökéletes ISO minőség.
Nagyon köszönöm soraidat, nagy örömet szereztél vele nekem. Elnézést kérek a topictól az offtopic hozzászólásomért. Itt az indexen az axelerós topicokat rostáltam, aszerint, hogy hol van élet és átsiklott a szemem, hogy itt az ontopic technológia az nem az adsl. Mire észrevettem már nem tudtam "visszaszívni" a hozzászólásomat. Be is szúrtam másik két "ontopicabb" topicba, de itt kaptam leggyorsabban jó infót... Így, ha nem haragusztok én nem bánom a tévedésem... :o)
A figyelmembe ajánlott linket e hozzászólás után azonnal meglátogatom...
Köszi az infót, hogy létezik maximális érték a második éves havi díjra: ezt csak tudat alatt passzivan tudtam.
Sajnos már túlvagyok a reklamáláson (1234-en az egyik axelerós ügyintézővel beszéltem) és nagyon komolynak látszik egyelőre a bruttó 23.000. Amúgy befizettem az esetlegesen tervezett per sikere érdekében.
Te ADSL-ről beszélsz ami elüt a topictól de mindegy.
A br. 23 valami számlázási baki, szerintem vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Fórumon pl. Ida segít neked ERRE .
A szerződésben az áll a 2 év listaár de talán meg is volt határozva egy max érték ami fölé nem is mehet. A 2 éves listaár br 10 vagy 12 rongy, a tiéd az utóbbi lesz mivel autómatikusan te is átkerülték 512kbps-es csomagba ahogy mindenki, hacsak nem kérted írásban a visszamigrálást. Szóval szerintem br 12 lesz a valós díjad, hacsak nincs a szerződésben rögzítve ennél kedvezőbb ár, de majd Ida elmondja neked a másik fórumon.
Ha másképp nem megy egy jó linkkel, ahol az axelerós kárvallott ügyfelek jó eséllyel egymásra találnak.
Magam részéről jobb ötlet beérkeztéig erősen fontolgatok egy saját nevemben indított pert az Axelero ellen. Kérdésem, hogy ki mennyi esélyt ad nekem? Mivel csak pár tízezer forintra szándékszom perelni, ezért ennek bírósági illetékét a cél érdekében szívesen megkockáztatnám.
2001. december végén kétéves hűségnyilatkozattal szerződést kötöttem az axeleróval (jaj de bánom, hogy nem egyévessel). Az akkori hirdetési szóróanyag szerint - erre tisztán emlékszem - a második évre fizetendő havi díj az aktuálisan (jelenleg) kötött 2 éves hűségnyilatkozatos szerződések kedvezményes díja, ami logikus és korrekt szerintem. A szerződés-melléklet szerint ez listás díjszabásnak van aposztrofálva. Figyelemreméltó, hogy egyik esetben sem lehet tudni a pontos összeget, azaz biancó kell aláírni. Ez a biancó aláírás védhető valamennyire, viszont nincs Magyarországon jogállam, ha _ennyire_ vissza lehet vele élni, ahogy az axelero teszi ezt (az én meggyőzödésem szerint)
(Fontos közbeszúrandó kérdés/kérés: nincs valakinek ilyen korabeli szóróanyag véletlenül egy fénymásolás erejéig?)
Az első éves haví díjam bruttó 8500 forint volt, az második év első hónapjára bruttó 23.000 forintos számlát kaptam, ami majdnem 200%-os áremelkedés. Minden előzetes értesítés nélkül! Sőt! Az egyik nem névreszóló axelerós információs levélben szó szerint ez állt: "Abban az esetben, ha
csomagját nem kívánja módosítani, jelenlegi havidíja változatlan marad"
És a legszebb az egészben persze, hogy az axelero kötbérezhet engem, ha szerződést akarnék bontani az aláírt kétéves hűségnyilatkozat értelmében.
Szeretnék érdeklődni, hogy volt-e már valakinek közületek tapasztalata úgynevezett próbaüzem alatti fizetős (kábeltévés internet) szolgáltatás nyújtásával vagy "élvezetével".
Sziasztok
Új vagyok, bár régota olvasom a fórumot.
5 nap után most javult meg a kábenetem miközben
senki nem hitte el hogy rossz!
1 nap:1.5 óra telefon után /telepitsek mindent újra,jöjjek be, menjek ki azajtón stb/:
"Jó leadjuk hibának"
2.nap újabb 1 óra"már megjavitottuk"mondom nem,vegyek új hálókártyát,veszek,nem megy
3.nap "Azúj hálókártya miatt nem megy pihentesse
6 órát"
4. nap semmi
5. nap 1,5 óra telefon "nálunk minden jó,telepitse újra a hálókártyát!"nannneeeee
5 PERC MÚLVA ELINDUL!Hihetetlen!
Mindeközben végig látják a kábelmodememet bentröl,
és telefonon tudok netezni.
Bocs hogy hosszú voltam!
dunakeszin vagyok kábelen. néhány napja volt egy kis leállás. előtte fél év alatt volt két IP-m, most naponta változik. miért lehet ez vajon? célja van vagy oka?