Az autó két műszaki vizsgán vett eddig részt, 2021-06-10 és 2023-06-14. Mindkétszer SAP420-as rendszámok vannak a fotókon. Aztán egy eredetiség vizsgálata volt 2023-08-08-án, ekkor már az új rendszámával (AE-DM-529) szerepel a fotókon. Átírva a 2. tulaj nevére - aki nem autókereskedő volt - 2023-08-11-én lett, ekkor 80.170 km szerepel a nyilvántartásban.
Volt egyébként egy töréskára is 2022.03.29-én, ahol károsult volt az autó, tehát a KGFB terhére javították.
Egyébként a SAP420-as rendszám 2023-12-11-én egy Skoda ENYAQ-ra került fel.
A nyilvántartás szerint 2. tulajos az autó és eredtvizsgája volt a tulajdonosváltáskor. Ezek alapján ez az autó nem a kereskedő nevén van most - a kereskedők eredetvizsga nélkül vehetik a nevükre az autót. Valószínűleg bizományos értékesítésre lehet beadva a kereskedőhöz. Ha tippelnem kellene, akkor az autó az SAP-os "tulajdonosa" nevén van most, de ez utóbbi csak tipp.
Amúgy most néztem, innen származik Hópihe is. Itt van a kereskedés tőlem nem messze, a kereskedő meg velem szemben lakik. Ha valakit érint, de kiesik az útból a 18. kerület kispesti vége, körbe szaglászhatom.
A lízingcég tűpontosan betartja a harmincezres olajcsere intervallumot, tehát, ha van benne hetvenezer kilóméter, akkor jó eséllyel még csak kétszer volt olajcserén.
Ha valahogy el lehet cseszni egy modern turbós motort, akkor az az első pár olajcsere (hiánya).
Itt azért az életkor az árhoz képest nem alacsony. Szerintem a mai piac ezt az árat ehhez nem könnyen veszi be, azzal együtt sem, hogy a km tényleg kevés benne és a felszereltsége is elég jó.
Eredeti rendszáma SAP420 volt. A SAP céges autói jó vételek szoktak lenni a használtautó piacon. Többnyire egy emeber használja őket aztán amikor lejár a lizingje, akkor kedvezményesen meg is tudja vásárolni azt.
Ugye nekem most O3 kombi van, de valamelyik nap álltam az 1-es megállóban, elment előttem egy szedan és akkor filóztam rajta, hogy nem olyan rossz az. Nálunk az asszonypajtás köti magát a kombihoz, nekem most már majdnem mindegy.
Azt, hogy ez a motor nem légtelenedik magától, célhardverrel/célszoftverrel kell feltölteni/légteleníteni. Ha nem az előírás szerint csinálják, akkor maradhat a rendszerben levegő, ami miatt hot spot-ok alakulhatnak ki pl a hengerfejben, ami súlyos károkat okozhat.