Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pitecus Creative Commons License 2012.04.13 0 0 3705

Jók a linkek!!!

Valahol apáméknál meglapul egy keletnémet téglahasáb alakú vadi új fordulatszámmérő berendezés.

 

Más:

Sikerült kalaptartót találnom az Alekóhoz. Hát eljött az idő, mikor már alig van új alkatrész az autóhoz. Édesapám nagyon örült neki.

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.11 0 0 3704

Ez a Tesla rádió kerűl a Moszkvics 2140-be.

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 3703

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 3702

Mind a ketőt érdemes megnézni!!!

Előzmény: Törölt nick (3701)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.10 0 0 3701
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3700

Sorrend betartva!!!!( álltalában )

 

Kár hogy nincsenek képeid.......................jól mutatnának itt a fórumon.

Előzmény: Pitecus (3699)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3699

Ma végigböngésztem a régi DVD-imet, de nem találok a 2140-ről egyetlen képet sem, csak Alekóinkról van jópár.

 

Grat a kocsihoz belülről, szép. Ennél már csak a fehérnép a szebb.

Remélem ezt a sorrendet be is tartod. :-)

 

Előzmény: Törölt nick (3698)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3698

Mai nap a családé volt így ebéd után kicsit kirándultunk és fagyiztunk egy jót.

 

Útközben........

 

 

 

"Kicsiny" lányom.....                                  .........és a párom!

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3697

Ritkán van időm úgy hogy reggeltől estig csak az autóval foglalkozzak most sikerűlt.Rádió bekapcsolva...................munka halad.

Előzmény: Pitecus (3696)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.09 0 0 3696

Úgy őszintén.

Te shíva vagy?

Ennyi mindent 1 napon?

 

:-)

 

Nekem az eredeti AC-vel gondok voltak. Aztán vettem egy olasz utángyártottat és 9 talptömítés után is gondjaim maradtak a karbival. Aztán vettem egy marék tűszelepet, majd az amelyik a legjobban ellent tudott állni a nyomásnak , azt tettem bele a karbiba.

Onnantól kezdve nem volt üzemanyag gondom. Aztán jöt a hallos gyújtásom, a 10 mm-es szilikonkábel és az NGK platina gyertya.

Nézett is a Suzikus, amikor 165-el faképnél hagytam az M3-ason. Igaz akkor a ecometer 13,5 litert mutatott.

 

Amúgya másik rekord a régi 6-os úton volt. Budapest-Pécs- Szigetvár-Bőszénfa-Kaposvár útvonalat 6,2-es átlaggal tettem meg. Igaz 1x gyorsultam csak vele és 80-90 között poroszkkáltam az úton.

 

Igazi robbanékony motor az 1500-as. A kersztöblítés miatt a kevesebb is többnek érződik.

Előzmény: Törölt nick (3695)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 3695

Ma a család kicsit morgott de időt szakitottam a kék autó átvizsgálására is.

Megcsináltam az olajcserét ami nagyon időszerű volt ugyan is a régi ami benne volt...........sűrű,fekete olajszerű valami.Most szép aranysárga benne az olaj.Mielött lecseréltem volna az olajat átmostam a motor az elöbb leírtak miatt.Gyertyák megtakarítva,gyújtás baállítva.

Mivel az alváz a tegnapi mosás után megszáradt így gyorsan megcsináltam az alvázvédelmet is.

 

  

 

 

 

Kicsit "öregítettem" az autót és mint az első szériánál én is lefújtam feketére a hátsó részt.

Nekem így jobban tetszik.!

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 3694

Köszönöm!!!!!

 

A 412-es Moszkvicsomban nekem is 4 az olajnyomásom de a 2140 nek 1-2 között volt maximum és ez szerintem édeskevés.

Előzmény: AZLK79 (3693)
AZLK79 Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3693

Üdv Fozát!

 

Gratulálok a sikeres hazaúthoz.

A holnap megnézem hogy itt van e Szonokon e donor autóm kormány vagy vidéken van nagyon jó állapotban van csak ez már puha karimás de teljesen olyan mint a képen amit felraktál. Utazó sebességnél mennyi volt az olajnyomás? Nekünk 80-90 km/h-nál meleg motornál 4-es az olajnyomás

Előzmény: Törölt nick (3691)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3692

Pont ilyen kormányt keresek!!!!

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.07 0 0 3691

Ma elhoztam a 2140-est.Szépen hibamentesen teljesítettük a kb 90 km-es távot.Végig 80-90 km volt a tempó elözésnél könnyedén gyorsúlt tovább de utána vissza álltunk a normál tempóra.Az üzemi hőmérséklet mog volt /90 fok / ami kicsit agasztott az az olajnyomás mert elég alacsonyat mutatott a műszer.

Észlelt hibák: fékezésnél félre húz,kormány holtjáték kicsit nagy,vezető "fotelje"nagyon rossz /minden képpen csere /.

Otthon kapott egy motor és alvázmosást.Holnap fojt,köv.

 

Testvérek!!

 

  

 

Mosás elött...                                    mosás után.............

 

  

 

  

 

Holnapi munkára elő kéászítve....

 

 

 

Nincsen valakinek eladó ilyen kormánya és két ilyen sárvédő felirata ???

 

  

Pitecus Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3690

Ex apósomnak volt egy 968-M-je. Meg egy Tavriája.

Nekem meg egy Tavria luxom...:-)

Előzmény: Törölt nick (3689)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3689

Igen meg a az első Zaporozsec találkozó.

Előzmény: Pitecus (3688)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3688

:-)

 

Szoci autóiparág gyöngyszemei?

Talán ha a beosztásom is engedi, akkor kilátogatok.

Előzmény: Törölt nick (3687)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3687

Azért szakítok mindenre időt!

Amúgy szerencsém van mivel kedves párom is szereti a veterán korú szovjet autókat és a kicsiny lányom is meg lett fertőzve benzingőzzel.

Ha a kék Moszkvics elkészűl akkor azt a párom fogja hozni a találkozókra.

Előzmény: Pitecus (3686)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.06 0 0 3686

Gyönyörű... Már csak 1 kérdésem lenne:

 

A családod lát Téged egyáltalán...:-))))

Előzmény: Törölt nick (3685)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.05 0 0 3685

Ma volt egy kis szabad időm és a zöld Zaporozsecem két dobját hoztam rendbe.Már "csak" ki kell cserélni a lyukassal.

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.05 0 0 3684

Ezeken az alkatrészeken látszik hogy szakszerüen tárolták mert még a gumi alkatrészek is szépen zsírozva voltak és persze papírba.

Előzmény: Pitecus (3683)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.04 0 0 3683

Amikor még 2140-es moszkvám volt, kaptam ládányi új alkatrészt.

Akkor 16 éves volt "Igor". 3 évre rá kil kellett a kormányösszekötőt  cserélni.

Semmi gond, ott a ládában a cseredarab. Aztán jött a feketeleves.

Beszáradva, elporladó gumival és ami a legmeglepőbb, 408-as felirattal.

Aztán GDM-ben vettem hozzá mindent.

Maradt még pár könyvem a moszkvicsról. Csehszlovák/német nyelven. Alkatrészjegyzék is van közte.

Ha esetleg érdekel kitúrom a könyves dobozból.

 

Az alkatrészek szép állapotban vannak.

Előzmény: Törölt nick (3682)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.04 0 0 3682

A mai napon vásároltam szinte fillérekért sok Moszkvics alkatrészt.Minden vadi új CCCP feirat rajtuk van. / komplett önínditó,bendixkerék,trafó,vizpumpa,sok gombfej,komlett összekötő rudazat,gyári vizcsövek,kuplungszerkezet,kuplungtárcsa és sok apróság.

 

   

 

  

Pitecus Creative Commons License 2012.04.04 0 0 3681

Köszönöm szépen előre is, megnézem a topikokat.

Előzmény: Törölt nick (3680)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3680

A tisztázás kedvéért:

Az 412-es Moszkvics és a zöld Zaporozsec az én tulajdonom a kék 2140-est a hétvégén hozom el / van még egy felújításra váró 1975-ös Dacia 1300-as is /

Az OT Moszkvics egyik kedves klubtársamé úgy mint a metálkék Zaporozsec is.

Évente szoktunk tartani 4-5 szerelő napot ekkor készűltek a képek.

Most Június végén pedig megrendezésre kerűl az első Magyarországi Zaporozsec találkozó / 3-om napos/ amin a Moszkviccsal veszek részt.

Ha megnézed itt a fórumon a -Zaporozsec és a Moszkvics 412-es fórumot ott láthatsz sok érdekes dolgot és megismerhetsz néhány nagyon kedves embert.

Előzmény: Pitecus (3678)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3679

Köszönöm a képeket. Végigguvvadtam. .-)

Előzmény: Törölt nick (3674)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3678

Enne a zapinak BTK a rendszáma. Pláne, ha még büntetne is...:-)

 

Gratula a szépséges csodákért. Irdatlan meló lehetett vele.

Az OT-st mintha eccer láttam volna a Könyves Kálmánon.

De a másik nagyon egyben van.

 

Nekem csak 2140-esem volt (DPD-098)

2 alekóm (EIY-455 és DYW865)

És egy tavriám (ERC396)

 

Édesapámnak van egy 18 éves alekója. Első tulajdonos :-)

 

Előzmény: Törölt nick (3676)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3677

Istenkirály vagy!!! Pláne, ha még lenne is...

Előzmény: Törölt nick (3673)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.03 0 0 3676

Mühelygyakorlat képei nálam.

 

  

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!