Nekem az eredeti AC-vel gondok voltak. Aztán vettem egy olasz utángyártottat és 9 talptömítés után is gondjaim maradtak a karbival. Aztán vettem egy marék tűszelepet, majd az amelyik a legjobban ellent tudott állni a nyomásnak , azt tettem bele a karbiba.
Onnantól kezdve nem volt üzemanyag gondom. Aztán jöt a hallos gyújtásom, a 10 mm-es szilikonkábel és az NGK platina gyertya.
Nézett is a Suzikus, amikor 165-el faképnél hagytam az M3-ason. Igaz akkor a ecometer 13,5 litert mutatott.
Amúgya másik rekord a régi 6-os úton volt. Budapest-Pécs- Szigetvár-Bőszénfa-Kaposvár útvonalat 6,2-es átlaggal tettem meg. Igaz 1x gyorsultam csak vele és 80-90 között poroszkkáltam az úton.
Igazi robbanékony motor az 1500-as. A kersztöblítés miatt a kevesebb is többnek érződik.
Ma a család kicsit morgott de időt szakitottam a kék autó átvizsgálására is.
Megcsináltam az olajcserét ami nagyon időszerű volt ugyan is a régi ami benne volt...........sűrű,fekete olajszerű valami.Most szép aranysárga benne az olaj.Mielött lecseréltem volna az olajat átmostam a motor az elöbb leírtak miatt.Gyertyák megtakarítva,gyújtás baállítva.
Mivel az alváz a tegnapi mosás után megszáradt így gyorsan megcsináltam az alvázvédelmet is.
Kicsit "öregítettem" az autót és mint az első szériánál én is lefújtam feketére a hátsó részt.
A holnap megnézem hogy itt van e Szonokon e donor autóm kormány vagy vidéken van nagyon jó állapotban van csak ez már puha karimás de teljesen olyan mint a képen amit felraktál. Utazó sebességnél mennyi volt az olajnyomás? Nekünk 80-90 km/h-nál meleg motornál 4-es az olajnyomás
Ma elhoztam a 2140-est.Szépen hibamentesen teljesítettük a kb 90 km-es távot.Végig 80-90 km volt a tempó elözésnél könnyedén gyorsúlt tovább de utána vissza álltunk a normál tempóra.Az üzemi hőmérséklet mog volt /90 fok / ami kicsit agasztott az az olajnyomás mert elég alacsonyat mutatott a műszer.
Észlelt hibák: fékezésnél félre húz,kormány holtjáték kicsit nagy,vezető "fotelje"nagyon rossz /minden képpen csere /.
Otthon kapott egy motor és alvázmosást.Holnap fojt,köv.
Testvérek!!
Mosás elött... mosás után.............
Holnapi munkára elő kéászítve....
Nincsen valakinek eladó ilyen kormánya és két ilyen sárvédő felirata ???
A mai napon vásároltam szinte fillérekért sok Moszkvics alkatrészt.Minden vadi új CCCP feirat rajtuk van. / komplett önínditó,bendixkerék,trafó,vizpumpa,sok gombfej,komlett összekötő rudazat,gyári vizcsövek,kuplungszerkezet,kuplungtárcsa és sok apróság.