Remélem tudtok nekem segíteni. Olyan probléma jött elő, hogy nincs index. Le lett véve első,hátsó sárvédő, és azóta nincs irányjelzőm. Biztosítékot kilövi, viszont a relém kattan egyet-kettőt. Mi lehet a baj? Van ötlet? A másik egy más jellegű kérdés, nincs valakinek egy alváza? 74-es , 1,3as bogárhoz kellene. Köszönöm.
Ha bejelentkezel a Bogarhatura, ott feltetlen keress egy Pityubacsi nevü idös-öregembert, akinek hatalmas technikai tudomanya van, napi szinten szereli felkezzel az autokat, mindenben segit, több Flexe is van amit kölcsönad, termeszetesen sörök elleneben.
kicsit úgy gondoltam, olyan lesz mint a fiat klub minden egy helyen, de szembesültem vele hogy az ország minden részén van külön bogár klub, és azoknak is van külön fórumok... melyik a fő fórum, talán ez, vagy a bogaras vagy melyik :)
a rovid story annyi, hogy edesapam pont most ujit fel egy 80-as bogarat, ot vizsgaval kapcsolatban lett volna par kerdese, meg meg szeretett volna nezni vmi hasonlo evjaratu autot, lefotozni..hogy meg is legyen vmi viszonyitasi alap a felujitashoz. tehat ha van vkinek hasonlo evjaratu (ez egy mexikoi, 1980-as, 1184ccm) autoja es hajlando egy fel orat raaldozni hogy megmutassa, akkor dobjon egy emailt ram pls. koszonom!
Még újak lennénk a Bogarazásban, egy ötlet folytán gondoltuk veszünk egy közép árban lévő, ellenben elfogadható állapotú kicsi-kocsit. Kerestünk egy ismertetőt, esetleg leírást a típusokról tapasztalatokról, vásárlási tanácsokról de sajnos nem találtunk ilyen összefoglalót. 1200 delux milyen, gondolom a lóerő és ccm-en kívül sok különbség is lehet. Ami igazán tetszene nekünk az a perec kormányos bogár, és a régi műszerfalasok, de még külsőre találtunk összehasonlítást, belsőre sajnos nem...Tudom sok a kérdés, de szívesen fogadjuk a tapasztalataitokat !
Az a gond, hogy így távolról marha nehéz segíteni.
Meg lehet tanulni ezt is, de kell hogy az embernek legyen műszaki érzéke. Azt is el kell fogadni, ha első alkalommal csinálja sokat fog szopni. Ha ezekhez az embernek nincs kedve vagy ideje, akkor vigye profihoz.
Nagy tanúság, hogy olcsóbbra kijön, ha elviszem egy profihoz aki ebből él és erre fel is van készülve. Neki pár óra alatt meg van és tökéletes lesz, én napokig mojolhatok rajta és az eredmény kétséges.
Én is inkább elviszem a Meggyóhoz és kifizetem a tiszteletdíjat. Apróbb dolgokat megcsinálok, de komolyabbakkal már nem vesződöm.
a mostani problemad ugy erzem a gyujtokabeleknel lesz, gyengen vannak összedugva -összecsavarva. valahol erintkezesi haba van . az elosztotol indulva rendesen ellenörizd, ha kell csereld ki ,de ne szenszalasra !! hanem rez betetesre.a gyertyakra a kupakot is erezhetöen ranyomni !!
Ha túl nagy gázfröccsel indítózol, akkor lehet, hogy az el nem égetett benzin a gyertyákhoz is elér. Ezért lehet, hogy az a henger nem megy. De lehet az is, hogy a hengerfej repedt vagy ott nincs valami rendben.