Ó, bár értenék hozzá annyira :) csak egy műkedvelő amatőr vagyok... Nekem K12-es van, K11 nagyon tetszik, de kb ennyit tudok róla, sajnos :( picit körülnézek én is, hátha találok érdemi infot
Úgy vettem észre, hogy Te elég jól szakérted a Micrákat. Lenne egy/két kérdésem hozzád. A K11-es Micra melyik típusát szerelték a hátsó tengelyen tárcsafékkel és van-e tudomásod róla, hogy a dobfékes verziót ki lehet e cserélni tárcsafékesre. Mert gondolkodom rajta. A neten találtam néhány fotót róla, de leírást vagy táblázatot még nem. 2002-es K11-esem van.
Ha felnyitod a motorteret, akkor a hűtőmaszk felől, felülről kellene látszania, ha leveszed a fekete díszrácsot, akkor még jobban. Ha csak nézni akarod, ennyi elég, ha szerelni, akkor nem feltétlenül :)
Kérem segítsen valaki. Micra k12 esetében a hangjelző duda a motortér mely részén van gyárilag elhelyezve. Nyitott motorháztető esetén kívülről látható,vagy ahhoz fel kell emelni az autót,vagy aknára állni?
Tegnap szereltem a Toyotámat, sikerült az egyik tőcsavart beletörni a kerékagyba... Este megrendeltem az újat, kerékanyát is, ma délelőtt elmentem az üzletbe átvenni. Míg vártam, rákérdeztem a fojtószelep illetve a légtömegmérő tisztító spray-re. Előbbiből Mannol volt, utóbbiból Liqui Moly. Megvettem mindkettőt. Délután szétkaptam a Micra fojtószelep körüli műanyag rengeteg, mindent kipucoltam vele, különös tekintettel a légtömegmérőre. Volt mindenütt kosz bőven... Úgy néz ki, megszűnt az alapjárat ingadozás, legalábbis a teszt kör alatt semmi ilyen nem volt :)
Jaja, rakok rá lakatot :D De egyébként mivel szinte 100%, hogy nem fogom sehol nyitott tetővel látótávolságon kívül hagyni, így annyira nem is fontos, hogy záródjon. A méternyi magas húszezres hegyeket majd elrejtem máshova :)
Legnagyobb meglepetésre tényleg van ott elektronika... Nézegetve külföldi fórumokat, az autó kabrió mivoltához van köze, ahogy helyesen gondoltad! Valószínűleg a tető nyitására, zárására ÉS a központi zár működtetésére nyit/zár, már csak a pontos működésre vagy az elektronika hibájára kell rájönnötök :) Egyik helyen azt tanácsolták, végső esetben le kell venni az elektromos csatlakozót, de szerintem van ennél jobb megoldás is
Este hattól dolgozok, a II. Rákóczi Ferenc út és Mag utca sarkán van egy nagy nyomda, ott tudunk találkozni :) adj egy e-mail címet, oda elküldöm a számomat, és akkor tudunk értekezni.
Ha ma már nem, akkor holnap is jó lehet, kicsit korábban is akár
Isten vagy. Gyorsan lemegyek, megnézem, hogy így mit csinál... próbálgattam így is, csak nem sikerült, de így legalább látom, hogy mit kell csesztetni. És igen, járhatok arra pl ma délután is, ha nem tudom megszerelni. :) nem lakok túl messze.
Itt pedig az látszik, ha a hátsó ülés felől benyúlsz a jobb első ülés alá, egy ilyen "tojózó" mozdulattal ki tudod nyitni, anélkül, hogy bármi kárpitot, egyebet lebontanál :)
Ha így sem megy, és esetleg jársz Budapest, Csepel városrészen, akkor szívesen ránézek (garantáltan olcsóbban, mint a márkaszerviz, mondjuk ingyen :) )
:) egy tizesért én is elnézegetem :D már letöltöttem kapcsolási rajzokat, meg mindent IS! bár okosabb semmivel nem lettem tőle, de tudom, hogy melyik kábelkötegbe csatlakozik :) Beszorulva nem látszik, hogy bármi is lenne, már a hátulján lévő műanyag borítást is lebontottam. Attól sem jutottam előrébb. majd valami elektronikai emberrel megnézetem. végső esetben meg nem fogom használni.. bár tök praktikus cucc.
Nincs semmi egyébb trükk. Alap esetben csak megfogni és megemelni. De ha ez így nem megy akkor ott bibi van, amire már ugye rájöttél. Lehet egyszer nagy nyugalomban mellé kellene ülni és elemezni, mi is szorulhatott be, akadhatott ki, vagy valami ilyen turpisság.
Én egy 10-esért is elüldögélek mellette egy kicsit....
Nissan márkaszervíz széttette a kezét, mondták, (mármint azután, hogy közölték, hogy nem is tudták, hogy nyitható)hogy 15ezer/óráért megnézik, mi lehet a baja... nem kértem a szolgáltatást. Marad csukva.
Igen, ez megvan. Na így nem nyílik. és kb sehogysem. Hiába húzgálom a fogantyút. Ezért kérdezem, hogy ezen kívül van-e valami trükk, gomb, bármi, amit nyomogatni kell.. alapesetben, ha a kocsi nyitva van, ennek is nyílnia kéne.
Alap esetben tényleg nem agysebészet. Előre nyílik. Tehát az ülőlap és a háttámla csatlakozásánál kell megfogni, és ott felemelni, majd előre hajtani. Elvileg van ott egy kis foggantyú amit megfogsz.
Örülök, hogy rátaláltam egy még élő micras fórumra. :)
Hátha valaki tud nekem segíteni.
Vettem egy k12-t, és az anyósülés alatti tárolót egy istennek nem tudom kinyitni. A német felhasználói kézikönyv kb semmit nem mondott, bármit csinálok, nem nyílik ki.
Valaki esetleg tudja a trükkjét? Gondolom, nem agysebészet, de egyszerűen nem jövök rá.
Ezt rendszeresen így csinálja, tehát minden nap? Össze lehet kapcsolni vmivel, időjárás, motor üzemmeleg vagy sem stb?
Említetted a gyújtáskapcsolót. Anno volt kampány a Nissannál, visszahívták a Micrákat, garanciában cserélték a gyújtáskapcsoló betétet. Ezen átesett vajon a tiéd?
Sziasztok, olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy most vásároltam egy Nissan Micra K12-t. A vásárláskor nem vettem észre egy olyan problémát, hogy:
Reggeli indításkor az autó hibátlanul indít, megyek vele 15 km-t munkahelyre. Leállítom, egy óra múlva megyek tovább, akkor is indul az autó. Viszont a következő kb. 10 km után, ha leállítom, már nehézkesen indul, mintha túl kellene fordítani a gyújtáskapcsolót. A következő 1-2 km után meg már nem indul. Rá 3-4 órára ismét hibátlanul indul. Mielőtt felvásároltatják velem a fél Bárdit, meg akartam kérdezni, találkozott-e már valaki hasonlóval. Talán az önindító test kábele a gond? Túlmelegszik?