A feleségem reggel ment vele dolgozni, és menet közben leállt az autó. Nem szaggatott, semmi extra, csak leállt. Éppen betudott parkolni. Benzin van benne, tekerni tekeri. Én melózok, est fogjuk hazavontatni.
Van esetleg valami típushiba amin érdeme elindulni?
Ez két módon lehetséges, egy egyszerű de nagy ügyességet kívánó módon és egy munkásabb, de szuperbiztos módon.
Az első, hogy ülés koppig hátra, hogy az állítógomb valamelyest hozzáférhető legyen.A tengely hatszögletű, mindkét oldalon tekeri az állítót, ha mindkettőben benne van, ha kicsúszott a belső állítóból, vissza kell fűzni.
Ügyesen meg kell keresni a gombot mozgatva a belső állító lyukát, belefűzni és akkor már újra rögzül a gomb a helyén, mozgatja mindkét háttámla vasat.Előtte, szemre egyformára kell állítani a két oldali támlacsövet a gombbal, ha egyformák, befűzni a helyére.
Ezt a műveletet látni nem, csak érezni lehet, mikor találom el a központot, ahol bemegy.
A másik, egzakt módszer, hogy az ülés kiszerel (nemrég írtam hogyan), munkaasztalra tesz, burkolatokat leszerel, innen minden ugyanaz, mint fentebb írtam, csak most minden szemmel látható, szóval látom hogy mit csinálok.
Azért történik mindez, mert (nehéz) tekerés közben oldalirányban feszítik a gombot, amit nem szabad, CSAK tekerni kell!
Gyakori eset, a tekerő ember teljes súlyával terheli a támlát, nehezen megy, a hüvelykujj beszorul a gomb és a burkolat közé, kipattan az oldalrögzítés, kihúzódik a tengely és vége.
Nehezen lehet hozzáférni. Motortér felől alul a tűzfalnál, nagyjából ahol a pollenszűrő is van, de a motortérben lóg ki egy 4-5 cm-es kis gumi cső. Azon folyik ki a kondenzvíz.
Azt szeretném kérdezni, hogy hol találom a klíma elvezető pára csövet,amin ki kell csöpögni a víznek a szabadba. Klíma jól hűt,de leállaskor száraz marad az aszfalt. Kiesik a szemem,akkor sem látom. Hol keressem?
Leveszed a jobb oldali csomatér burkolatot, annak a hátulján látod a kis kör alakú kikönnyítést. Amögött van a kasztni belső oldalára felrögzítve a kábel csatlakozóval a végén. Fekete és sárga/fekete kábel, a végén egy kis műanyag csatlakozóval. 14-es biztosítékra van kötve.
Igaz, bár a funkcióra teljesen alkalmatlan, mert a gyújtó része az nincs hozzá. A kezelési sem így nevezi. Arra most konkrétan én sem emlékszek, hogy ezt nevezik-e tartalék dugaszoló aljaztnak, vagy az elektromos kapcsolási rajzon a hátsó kábelezését. Ugyanis hátul, a csomagtartónál elő van készítve a csatlakozás egy másik dugaszoló aljzatnak. A burkolaton ki is van könnyítve a kör alakú rész, amit könnyű kivágni. Burkolat mögött pedig ott a kábel vége, amit csak rá kell csatlakoztatni az aljzatra. Én évekkel ezelőtt be is szereltem.