Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bunburnyák Creative Commons License 2015.10.22 0 0 609

hát az egyik "szeme" be van vérezve,de cserélem,meg az index burákat is fehérre.

amúgy 1-2 hónap műszakival van már 100 euróért kocka,csak nagyon toppon kell lenni.

bunburnyák Creative Commons License 2015.10.22 0 0 608

bunburnyák Creative Commons License 2015.10.22 0 0 607

időórát? még nem is hallottam ilyet.

szerencsés helyzetben vagyok,mert Hollandiában dolgozom,ahol a panda népautó.a kockát 2006-ig árulták,2007-ben pár száz darab limitált szériást hoztak még megrendelésre.vagyis ki lehet fogni nem túl öreget.  2000db panda van hirdetve a marktplaatson. ebből kb 20 db a kocka panda,pedig minden utcában van. 2 hónapja keresek,egy csomót eltelefonáltam,mert reggel feltették,délután már sorba álltak a vevők.szerencsém volt,mert alkudni akart az előttem érkező,én meg mondtam hogy adom a meghirdetett árat.pedig nem is láttam akkor még az autót. nem limitált szériás ugyan,mert normál 900 cm3-s,de egyben van.egyedül élő nyugdíjas tatáé volt,friss műszakival, 2001-s évjárat.130000 km.végig szervizelt,utoljára e hónap 14-n volt.500 eurót jattoltam érte.

metál kék,motorjának jó hangja van,hibát nem igazán találtam,az alján leszámított felületi rozsda pöttyöket,2 helyen.egy alapos takarítás,meg 4 téligumi,és go.

sajnos csak holland könyvem van.

 

Ha netán valakinek magyar használati utasítása van,vagy szerelési segéd anyag,és nem kell,gondoljon rám.

egy üveg minőségi piát feldobok érte.(whisky,konyak,vodka,vagy ami kell)

pdf-ben is jöhet

 

itt is vannak tuning cuccok,csak még nem tudom hol.sajnos a holland nyelvtudásom 10 szóban kimerül.

mondjuk alkatrész,az van a helyi kereskedésben is,minden.

Előzmény: R. Scherbotsky (606)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2015.10.22 0 0 606

Hello,

 

gratulálok a kisautóhoz (és irigy vagyok, mert én is elég régóta vágyom már ilyenre). Mindennap nézem a hirdetéseket és elég erős bennem a gyanú, hogyha nem akarok egy zsák pénzt fizetni egy normális állapotú darabért, akkor mielőbb lépnem kellene, mert vészesen fogynak az utakról.

MPI-t vettél, vagy ez még a láncos verzió? Mennyit futott?

Az alább felsorolt cuccokat a legjobb eséllyel bontóból kaphatod meg, bár pl. ködlámpás hűtőmaszkot szerintem onnan sem, annyira kevés ilyen volt (nem gyári extra). Tetőablakos kocka Panda szerintem szintén nem volt gyárilag, csak a Skyline-ok dupla vászonteteje volt nyitható, de olyat utólag beépíteni... nem egyszerű. Tetőléc gyárilag volt egy rakat jobban felszerelt kivitelen (pl. Hobby, meg a Selecta-kra is mindre felrakták), alufelniből meg az összes kis Fiaté passzol a történelmi időkig visszamenőleg, a legegyszerűbben beszerezhető talán a Cinquecento/Seicento Sporting gyári aluja, ezekhez hosszabb csavarok is kellenek majd. Ha csak szélesíteni akarsz, az újabb Pandák 13'-as acélfelnije is tökéletesen alkalmas rá.

Érdemes lenne esetleg a Panda klubosoknál körülnézni, kurrens cuccok talán náluk fordulnak meg a legnagyobb valószínűséggel. Tavaly pl. láttam a Marktplaats-on a műszerfalba illeszkedő, eredeti Panda időórát is, ez kb. a Szent Grál-kategória, ha jól emlékszem, 50 eurót kértek érte.

 

Üdv,

R.S.

Előzmény: bunburnyák (605)
bunburnyák Creative Commons License 2015.10.22 0 0 605

üdv.

vettem egy 2001-s kocka pandát.sajnos nem terepes.hol tudnék venni tuning cuccokat?

ami érdekelne,hűtőmaszk(ködlámpás),gallytörő,tetőléc,tetőablak,alufelni,terepes futómű.

ha valaki információval bír,ne tartsa magában!

Tomesz2101 Creative Commons License 2015.09.25 0 0 604

Sziasztok ! 

Van egy 89-es Pandám keresek hozzá küszöb borítást ,valaki tud esetleg olcsón ? Kaszniból kivágott is jó ! 

Másik kérdésem az lenne hogy nem rég cseréltem komplett első futóművet de elég nagy lett a kerékdőlése.Lehet ezt állítani ? eszi a gumi külsejét ..

Segítségeteket köszönöm előre is ! 

dsugi Creative Commons License 2015.08.19 0 0 603

Sziasztok!

Van egy 3 éves Pandám .Fél éve vettem és nagyon keveset használom.

 Nagy esőzés után az első kanyarban befolyok az utastérbe fél vödör víz. Azt látom, hogy a kardánbox és az anyósülés között jön be a víz. Tudna nekem valaki segíteni ?  Hol folyhat be a víz? Mi lehet az oka?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

Gekkker Creative Commons License 2015.06.25 0 0 602

Sziasztok! Autó eladása után feleslegessé váltak, ezért eladók a követketző cuccok, mind új:

 

Debica Navigátor 135/80 R13 nyári gumi 1 db    ár 2000 ft

Filtron AR201 levegőszűrő, ALCO SP-927 olajszűrő     1-1 db   ár együtt 2000 ft

 

Az egész egyben 3000 ft sportársi áron.. átvehető bp-en a délinél v. Kismaroson (érdeklődni e-mailben: agecse1984@hotmail.com )

 

kaktuszpeti Creative Commons License 2015.06.16 0 0 601

Sziasztok!

Megválnék két Pandámtól!

Egy 94'-es 1000 ie 4×4, okmányok nélkül. Motor, váltó, hajtás rendben. Belső tere nem a legszebb, de van egy másik, 770-es, lejárt műszakis autóm hozzá, amiből sok minden használható hozzá. 

240000ft a kettő.

+36307194820

Tohtiu Creative Commons License 2014.12.10 0 0 600

Köszi.

A lámpatest hogyan jön le?

Hány csavar tartja?

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (599)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.09 0 0 599

lampatestet le majd szet kell szerelni

Előzmény: Tohtiu (598)
Tohtiu Creative Commons License 2014.12.08 0 0 598

Üdv

2004 es Pandán hogyan tudok izzót cserélni hátul?

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.18 0 0 597

Sziasztok,

 

Keresek valami gát járására autót, eddig terepjárókat (régi vitarát, pajero pinint) nézegettem, de elég sokba kerül a fenttartásuk, ráaadásul sokat is esznek.

 

Aztán láttam a pandát, a maga 60 lóerejével nekem nagyon meg is felelne.

 

A régebbi panda 4x4-esek is viszko kuplungosok voltak? Vagy volt valami kapcsolható terepváltó bennük?

Ha nem, létezik valami nyugati  személy auto (2000 előtti) aminek valami normálisabb 4x4 meghajtása van?

 

Udv: K

 

 

_Zsolesz_ Creative Commons License 2014.11.17 0 0 596

Sziasztok!

 

Érdeklődöm, hogy van-e a kedves fórumozók között 3-as generációs Panda tulajdonos Veszprémben, vagy a környékén? Szeretném megnézni az autót élőben, és egyik környékbeli szalonban sincs belőle egy darab bemutató autója sem, és nem is bíztattak, hogy a közeljövőben rendelnének le ilyet.

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv': _Zsolesz_

ceko Creative Commons License 2014.11.14 0 0 595

Sziasztok! 

2004-es Pandába hogy tudom nullázni a szerviz intervallum figyelmeztetést? Vagy valaki megtudná nekem csinálni Tata környékén?

 

Rögtön lenne is még egy kérdésem :) Aux kimenetet,hogy tudok a gyári rádióhoz illeszteni? Ez a típusú CD van a frissen szerzett járgányban: 
Blaupunkt Fiat CD 169 

Köszönöm

bojo Creative Commons License 2014.10.23 0 0 594

20.000 km, vagy évente. Ez az adat a gyári olajra értendő, ami Selenia.

Előzmény: FiatosLackó (593)
FiatosLackó Creative Commons License 2014.10.18 0 0 593

Sziasztok!

Fiat panda 2004 es , 1.1 es benzinesnél milyen időközönként kell olajat cserélni?

bzolee601 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 592

Sziasztok!

 

965cm3-s komplett blokkot keresek!

(0670/3306974)

Üdv, Zoli

no_holy_shit Creative Commons License 2014.02.10 0 0 591

a hutomaszktol a legszurohazhoz meno csö menetirany szerint jobb oldali könyökenek aljaba kell meg furni egy 8mm-s lyukat, hogy ki tudjon folyni a viz, ha veletlenul kerulne bele

Előzmény: no_holy_shit (590)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.02.10 0 0 590

1, legszurohaz: en 20ekm-nel osszetortem a kocsit, akkor raktam bele uj legszurohazat. most van benne 156ekm. mindig ugy csereltem a legszurot hogy levettem a legszurohazat es figyeltem, hogy a kozepso fül is a helyere keruljon. Ha a szerelo lusta, nem erdekli, nem figyel, a legolcsobb legszuro kerul bele, akkor kozepso fül nem kerul a helyere...

 

2, lanc en is hallottam, de eddig nalam nem volt cserelve. mindig jo olaj volt benne. lehet hogy kene

 

3,kupplung: nalam uj kora ota szar, szinte lehetetlen beallitani.(vagy rogton elcsuszik, ha ralehelsz a pedalra, vagy akadva veszi a sebbeseget). 130ekm-nel csereltem rajta kupplungot. (mar neha-neha megscsuszot, de egy chip elintezte a veget), uj kupplunggal(valeo mint a gyari) is ugyanolyan szar. a bowden egy gumipogacsaban vegzödik. szerintem ez tul puha, mert a motorterben levo homerseklet tunik a problema forrasanak. ha olyan a beallitas, hogy hidegen nem csuszik meg, akkor melegen (nyaron, dugoban a varosban) nem emel ki rendesen. szerintem tul rugalmas lesz a pogacsa. De annyira nem szar, hogy meg csinaltam volna

 

4, Turbo:

a Wastegate/nyomaslabda csukloja szokott berohadni [turbo tul tölt, veszuzem, nem engedi 3000 fole] (Novoth Tibi is irt rola). kis WD40+10mm-s vasruddal meg lehet jaratni turbo leszereles nelkul

 

5, nyomatekszenzor a kormanyban halt meg nalunk (idaig ez volt a legdragabb. 35eFt az alkatresz)

 

6, 1,5 dci Megane 2:

hat az egy szar [legalabbis pandahoz kepest] (nekunk is van egy olyan (k9k722 82le eu3 delphi) a panda 1,3mjet es egy 1,9tdi golf 3 (es egy lpg c corsa) mellett), de lehet hogy csak a mienknek van ki a bele. ismerostol vettuk (ö ujonnan vette), vitte szerelohoz, ha nem is tul gyakran

 

(7, legtomegmero egyszer meghalt, egyszer meg kilyukadt a klimahuto (szinten 20ekm-nel kerul be a töres utan. Valeo kerult bele, akarcsak a gyari volt))

 

pandat akarmikor megvennem ujra :-)

amit meg tudni kell:

- alul 1500 alatt agyhalott (felette megy mint a mergezett egér)

- palyan sokat fogyaszt (130-ig ok, 140-nel pörög 3500-t. panda ora szerint 145km/h-val megeszik 6.2-t. Golf ora szerint 170-190-nel 6.7-t)

 

meg lehet chipelni es akkor nagyon megy (kupplung a gyenge lancszem, azert is van a motor 180Nm-rol 145Nm-re leszabalyozva a pandaban (Corsaban, puntoban, etc mind 180Nm-rel szaladgal))

 

-peter Creative Commons License 2014.02.09 0 0 589

sziasztok,

 

Asszonynak keresek második autót.

 

Fiat Panda 1.3 multijet nagyon tetszik a feleségemnek, jó volt vezetni - mondta.

Érdeklődni szerettem volna, hogy a Novoth Tibi által írt légszűrőház beázás fennálló gond-e, de látom hogy a legutóbbi hsz is pont erről szól.

Csak úgy lehet elhárítani a hibát, hogy popszegeccsel lezárom?! Gyári megoldás sincs rá?

 

 

Van még vmi olyan egyéb hibája még a Pandának, amire különösen oda kell figyelni?

 

Amit ebben a cikkjében ír, miszerint 120ezernél cserélné minden Multijetben a láncot, ez egyedi hiba lehetett vagy szintén gyakran előforduló gond?

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/30/romok_es_motortormelek/?token=99fd5d82d82af25e1a5590733c80c8a0

 

 

Tesztvezettem a Pandát én is, és a kuplungot kicsit akadozva és nehezebben lehetett benyomni mint egy átlagautóban.

Ez inkább a kuplung elfogyását jelzi hogy a kuplung bovden csereérett?

 

Egyelőre más kérdésem nincs.

 

ui.
jelenlegi első autónk egy Megane 1.5dci tehát a francia dízeltől nem félek, német viszont nem kellene! :))

gyanta ati Creative Commons License 2013.11.11 0 0 588

Vége a beázásnak:

gyanta ati Creative Commons License 2013.11.07 0 0 587

Ha volt valakinek hasonló problémája, felvehetnénk a kapcsolatot.

Ezt a levelet írtam a Fiatnak:

 

Tisztelt FIAT GAC Kft! 

 

Egy 2007-es évjáratú Panda Van 1.3 MJet boldog tulajdonosa vagyok. Ez már a második Pandám, az előzőt sajnos összetörte a párom, de nem volt kérdés, mit vegyek helyette.Az eddigi, maradéktalanul kedvező tapasztalataimat azonban alaposan felülírta a tegnap reggel átélt sokk.Előző este száraz időben értem haza, gond nélkül. Éjszaka elég sok eső esett. Reggel alighogy beindult a motor, az első fordulatok után blokkolva megállt.A vezérlésre gyanakodtam, ugyanis az előző Pandámban 290ekm-nél megszorult a láncfeszítő patron, emiatt törtek a szelephimbák.A légszűrőház levétele után gyanús lett, hogy máshol kell keresni a hiba okát, ugyanis kb. egy deciliter vizet öntöttem ki belőle. Vajon mennyit szívhatott fel a motor? A pontos kárról még nem tudok beszámolni, most szedik szét a motort.Rendkívül érdekelt, hogyan kerülhetett víz a légszűrőházba, mivel ilyen esetről még nem hallottam egy autótípusnál sem.Megvizsgálva a házat, láttam, hogy a hátsó rész nem illeszkedik tökéletesen. Három köröm feszíti a levehető felső részt a légszűrő betéthez, de a ház anyagának gyengesége, vetemedése miatt áll fenn a hibás illesztés.Elkezdtem kutatni a neten, és ezt a cikket találtam: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/11/22/beepitett_hiba_a_fiatokban/ Emellett több tulajdonos írását arról, hogy vizet szívott be a motorja.Mivel egyértelműen konstrukciós, nem megfelelő anyag használatából eredő hibáról van szó, miért nem tájékoztatta a Fiat a Panda tulajdonosokat, mire vigyázzanak? Uram bocsá, miért nem hajtottak végre visszahívási akciót?Különösen annak fényében érthetetlen a tájékoztatás hiánya, hogy légszűrőbetét csere esetén akár házilag is, egy kis szilikonpaszta használatával fillérekből meg lehet előzni több százezres kiadást. A kókányolást mellőzendő, egy megerősített légszűrőház gyártása sem egetverő költség. Milyen megoldást ajánl a FIAT GAC Kft. az egyértelmű konstrukciós hiba, és a tájékoztatás hiánya miatt bekövetkezett eset orvoslására? 

 

Válaszukat várva, tisztelettel: Nagy Attila

Előzmény: gyanta ati (586)
gyanta ati Creative Commons License 2013.11.07 0 0 586

Az enyém most van szerelőnél ugyanezen oknál fogva.

Tegnapelőtt este leállítottam, éjjel végig esett. Reggel indítottam, mielőtt beröffent volna, úgy beblokkolt az önindító, hogy se kép se hang. Azt hittem, akksi, behúztuk, kettesben csúszott a kerék a -szerencsére vizes- aszfalton. Leszedtem a vezérlés kémlelőablakát, mert már kétszer kócolódtak össze a szelepek az előző összetört Pandámban a láncfeszítő megszorulása miatt. Hibátlan. Ellenben leszedve a légszűrőházat, legalább fél deci vizet öntöttem ki belőle. Ennyi maradt benne, Isten tudja, mennyit szívott fel...

Imádkozom, hogy 1-2 hajtókarral megússzam, kiszedem a régi motorból.

Logikus a melegen nehezen indulás: Görbül a hajtókar, alacsonyabban lesz a dugattyú felső holtpontja, kisebb a sűrítési viszony. Az ECU az alapjárati befecskendezési korrekciót elvégzi, több üzemanyagot fecskendez be a kisebb sűrítés miatt, de lehet, hogy ez sem elég. Füstöl is a gép? Mert akkor biztos ez a gond.

Itt ajánlanám melegen mindenki figyelmébe, hogy légszűrő csere esetén szilikonnal nyomja ki az illesztéseket. Gyenge a légszűrőház hátsó illesztése, nem passzol tökéletesen, és ott folyik be a víz. Csak azt nem értem, erre az egyértelműen konstrukciós hibára miért nem hívja fel a figyelmet a gyár??? Arra már gondolni sem merek, hogy visszahívási akcióban kicseréljék a légszűrőházat.

Előzmény: boss.888 (582)
studiok4 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 585

Eladó használt alkatrészek Fiat Panda 34 GT-hez!

 

E-mail: studiok4@freemail.hu

rover216 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 584

Üdvözlet!

 

2004-s Panda gyári ablaktörlőméreteire lennék kíváncsi ????

 

Nemrég vettük a pandeszt és valami "nem rá való"-val karcol!

 

Úgyis időszerű a csere.

 

Különböző méretűek elöl ?

 

Köszönöm előre is

 

Barna

boss.888 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 582

bocsi a zavarásért ! a barátom 2007-es 1.3 multijet-je melegen nehezen indul be egy csomó mágus már  nézte de mindenki mást mond . a compjuter egr szelep hibát hoz. de egy szaki hajtókarra gyanakszik ? a levegőszűrőbe valahogy víz került ami me ment a motorba is .a vizit fiat gyári géppel lett mérve . előre is köszönöm a válaszokat tanácsokat.

 

 

fapados10 Creative Commons License 2012.09.25 0 0 581

 Sziasztok! Fiat pandám 2004 -es

70ezer km.

Az utóbbi időben vettem észre,hogy sokszor ,de nem mindig az alapjárat magas.

Állok a lámpánál és hallom,(fordulatszámlálóm nincs),mint ha nem venné vissza a szívatót.

Ha tudnátok segíteni mégis mi lehet a probléma meg köszönném.

 Üdv. mindenkinek Jancsi.

gocsikarl Creative Commons License 2012.07.29 0 0 578

van egy fiat panda 2006 évjáratú 1.3 diesel ful felszereltségű  80000 km eladó 1250000 ft ért

tel sz 70 3387512

Előzmény: ion91 (577)
ion91 Creative Commons License 2012.04.29 0 0 577

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!