Nos lássuk azt a könnyű tippelést. Kik az esélyesek a dobogóra: az első hat a pontversenyben igen- Loeb, Grönholm, Sordo, Stohl, Solberg, Gardemeister továbbá esélyes lehet Galli, Panizzi . 8 név, válasszak hármat és tegyem sorrendbe. Nem számolom ki a variációk számát, de sok. Egyszerűbb tippelni.
1. Loeb 2. Solberg 3. Panizzi (4. Grönholm, 5. Galli, 6. Stohl, 7. Gardemeister, 8. Sordo) És akkor nem számoltam a kiesésekkel, és egyangol fogadóiroda szerint Hirvonen és Pons is nagyon esélyes. Szerintük: Loeb 1.40 M Gronholm 5.50 D Sordo 10.00 P Solberg 11.00 M Stohl 21.00 X Pons 26.00 M Hirvonen 26.00 G Panizzi 26.00 S Sarrazin 34.00 F Duval 34.00 A Bengue 34.00 J Kopecky 41.00 G Galli 67.00 C Atkinson 67.00 P Roux 81.00 N Vouilloz 81.00 A Aigner 81.00 M Wilson 101.00 J M Latvala 101.00
Egyébként még mindig nem lértem mi a célod a folytonos jajgatással... mit szeretnél mi legyen? nincs benned véletlen egy kis cseh vér?? azok is ezen paráztak hoszú ideig és hova jutottak? Legyenek kitiltva a wrc-k? nagyon úgy tünik hogy a Magyar bajnokság túlnöte a környező országok bajnokságait... (vagy esteleg van köze hozzá hogy van Cseh vb versenyző? )
Jah egy poén: a Gy2. a szlovák Ladislav kissé a nézőkre hozta a szívbajt amikor egy itiner elolvasás közben a lassítót egy jobb 5 nek nézve befordult a nézökkel szembe.. majd hirtelen megdöbbenésében lefulladt és viszatolatott a pályára.. Jó poén volt látni!! :)
perzse hogy azért indulnak mert ott van esélyük a gyözelemre.. csak kár hogy a magyarokat kinézik a külföldi futamokról... kiváncsi vagyok mikor fognak valami kivetnivalót találni bennük.
Természetesen igazából egyik sem ér sokat, bár talán az osztrák nem is kerül annyiba, mert ott nem százmilliós csillagháborús bombázókkal kell támadni.
Amúgy szerintem a Hideg azért indul Ausztriában, mert 1. ez egy másfajta kihívás, sokkla jobb pályák - 2. fizetnek neki érte.
És az is igaz, hogy most Baumschlager műszaki gondjából kifolyólag tudott leginkább nyerni, de akkor is jól hangzik, hogy nyert egy bajnoki futamot Ausztriában. Nincs ezen mit szégyellni...
Hogy sokan nem szeretik az egykori kopasz ruhásszekrényekből felállt sleppje miatt? Hát én szerencsémre kimaradtam a látványukból...
Marhára érdekel itt mindenkit a ralisport, azt már megszoktam. Egy árva büdös szót nem szóltok, hogy hideg Krisztián megnyerte az osztrák Lavantaler Rallye-t. Najó, az egy kicsit más buli, inkább nevezném Mitsubisihi bajnokságnak, mint országos rali bajnokságnak - de akkor sem semmi...
Na és hogy mi minden történt Egerben, hát arról is regényeket lehet itt olvasni....
"Akinek volt pofája ezért a szolgáltatásért belépőt szedni, szégyellje magát. Kerítéssel körbevett szervíz, a páylától teljesen indoktalanul 3 km-re elhelyezett parkoló, retkes koszos igénytelen lelátó, abszolut nem nézőbarát elhelyezés."
A legnagyobb probléma - szerintem - az az építkezés volt, ami miatt nem tudták a tömeget autóval beengedni. Ez kombinálva a q nagy sárral betette a kaput.
Ja, a kemping télleg jobb volt tavaly, közelebb is volt az egészhez...csak azt eladták, és az új tulajjal nem lehetett megegyezni.
Atis76-nak akarom még mondani, hogy a Startosok pl nem húszmillás mercikkel voltak, hanem Punto, Astra...aki meg mercivel, az meg azért mehetett ahova akart, mert az Ő pénzéből volt a verseny...bár tavaly télleg jobb volt egy kicsit a szervezés része...
Nagyon mély filozófiai fejtegetésekbe kellene most elmerülni, hogy mit miért érdems meg nem...
CSak olvasd ela zutánad követekező hozzászólást, rögtön árnyaltabb lesz a kép.
A magyar raliban NEM a látvnnyal van baj. Bár az sem egyértelmű, de hidd el, láttam én már jónéhány tucat versenyt, úgy hogy van foglamam a látványról, pláne a raliról...
Az agylágyulás maga a rendszer. Hogy idehoznak egy csillagháborús szupergépet (307 WRC, Focus WRC), kibérelik százmilliókért és akkor ezekkel "kűzdenek" egy olyan bajnoki címért, amit aztán a hajára kenhet a bajnok.... Mert még egy nyamvadt vb futamra sem jut el, nemhogy egy EB sorozatra vagy egyVB-re.. Mert örül, ha erre a magyar OB részvételre össze tudja hónapról-hónapra kaparni a százmilliót....
Ez finoman szólva is "unfair" tucatnyi ellenféllel és bajnokreménységgel szemben, akik talán még jobban tudnak autózni, de nem képesek 100 milliót egy ilyen őrültségre összekaparni...
Ez az agyrém, hogy olyan bajnoki rendszerünk van és hozzá egyolyan nemzetközi szabályzat, ami ezt nemhogylehetővé, de kötelezővé teszi!!!
Látványosan autózni, ralizni enneka töredékéből is lehetne és nem 2-3 kiválasztott kegyelt "kűzdhetne" a balszerencse ellen, hanem tucatnyi esélyes .
Ez a nagy baj kisbarátom! Az a nagy baj ,hogy egyetlen ember "bajnoki kűzdelmére" annyi pénz folyik el, amiből egyegész bajnokságot le lehetne futni több tuct résztvevővel. És ez csak egyeteln ember "költésgvetése".
Nem szoktam a forumba írni, de meg kellett találnom a helyet ahol el mondhatom a véleményemet.
A Mezőkövesdi szervezés kritikán alkuli volt. Pofátlan, az emberek hülyének nézése és kihasználása a szervezők részéről.
EGER RALLY?? Egerből kiautztunk Mezőkövesdre, onnan kb. +10 km a repülőtér. Megállítanak hogy 1500 Ft a belépődíj. Belépő??? Meglepődtem. Megnyugtattak. Odabent biztonságos parkoló, tribün ülőhelyekkel a körversenypálya mellett, szervízpark. stb. Meggyőztek, kifizettem magunknak a 3*1500 Ft-ot.
Az út, a reptér aszafaltcsíkjának elejéig vezetett, ahol le lehetett parkolni. Kérdésemre elmondták, hogy az aszfaltcsíkon gyalogosan elindulva egy idő után elérjük a szervízparkot. 40 perc, kb. 3 km séta után a semmi közepén elértük a szervízparkot. SAJNOS IDE CSAK VIP személyeknek lehet bejönni, a kerítésen kívűlről nézelődhatek. Az, hogy abelépőn fel van tüntetve a szervízpark látogatás senkit nem érdekelt.
Kérdésemre elmondták, ha a tribünt keresem haladjak tovább kb 1 kilométert és megtalálom. Megérkeztünk. A tribün tele, hely egy szem se. Mindenki leült kipihenni a a parkoló és a pálya közötti sétát, ami nem volt veszélyek nélküli. Elfeljtettem említeni, hogy a VIP személyek több 10 milliós mercedesekkel és egyéb sz*r járgányokkal a gyalogló emberek között szaáguldoztak a repülőtér aszfaltján. A gyakran bőven 100 fölött repesztő VIP autók a kavicsot, port mind a gyaloglásra kényxzerített emberek pofájába vágták.
Mi is leültünk a tribünre. Az ülőhelyek sárosak voltak. Látszott, hogy azt a raktárból tavalyról előszedve senki nem tisztította meg. A látvány kritikán aluli volt. A versenyautók a reptér betonján 3 másodperc alatt a semmibe vésztek. A pálya téglalap alakban kb. 1 négyzetkilométeren lett kialakítva a tribünnel az elején. Szépen lehetett látni a WRC-ket a semmiben eltűnni.....
10 perc pihi, majd séta vissza.... lassabban, fáradtabban egy óra alatt. Fejenként 1500 Ft-ért.
Akinek volt pofája ezért a szolgáltatásért belépőt szedni, szégyellje magát. Kerítéssel körbevett szervíz, a páylától teljesen indoktalanul 3 km-re elhelyezett parkoló, retkes koszos igénytelen lelátó, abszolut nem nézőbarát elhelyezés. A gyorsaságin tüök ingyen 1000* jobban éreztem magam.
Aki még nem járt rallyn és beszopta a Mezökövesdi mókát, soha nem fog kilátogatni. Én sem fogok. Belőlem többet senki sem csinál hülyét.
Minden rossz kívánságom annak a Veszprémi klubnak akinek a belépőből befolyt összeg a zsebébe vándorol. Köszönjük a nagy semmit, a nagy sz*rt.
Kívánom hogy anyád járókerettel tegye meg azt az utat, amit mi nem ingyen, többen kisgyerekkel tettünk meg a nagy semmiért.