Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2018.09.18 0 3 41117

Ne vezess autót. A sávelhúzásnál van 60-as korlátozás, a terelt szakaszon végig 80. Ha ezt nem látod, nem vagy alkalmas autóvezetésre.

Előzmény: -Smiley- (41115)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41116

Te tényleg fogyatékos vagy, amellé, hogy hazudozol, rutinból.

 

Ahol a terelés kezdődik, és vége van, ott valóban 60. A terelés a végeit leszámítva (ami, még egyszer, 60) végig 80, arra is van táblázva.

 

Tehát a mindenhol 60-as táblák vannak egy nettó, mezei hazugság részedről. Az irányonként 2× kb. 200 méter 60 km/h, a többi nem.

 

Ha te ezen az úton jársz, és hatvanas táblákat haluzol mindenhol, akkor elvonóra húzzál el, nem járművet vezess. 

Előzmény: -Smiley- (41115)
-Smiley- Creative Commons License 2018.09.17 -2 0 41115

Terelés két vége az ugye nem 100 méter.... Tehát legalább 6-8 km-en át több helyen van 60-as. Legalább 90 lenne akkor lehetne haladni.

 

De személyeskedő f4szkalapokkal nem beszélek a jövőben 

Előzmény: Ashi Valkoinen (41114)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.17 0 1 41114

Több helyen = mindenhol?

 

Amúgy ma reggel jöttem végig Tatabányától Pest felé, szóval nem nyert.

 

A terelés két végén a sávelhúzás 60. Több nincs, csak a szűk sugarú lehajtóknál.

 

Szokj le a hazudozásról.

Előzmény: -Smiley- (41113)
-Smiley- Creative Commons License 2018.09.17 -3 0 41113

60 van kinn, Bp - Tatabánya között több helyen.  Ne a fotelból okoskodj, hanem menj ki, nézd meg. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (41110)
mash.69 Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41112

A 3*3 sáv nem lesz kicsit sok??? 

Előzmény: -Smiley- (41106)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41111

Világos, köszönöm.

Előzmény: fjfox (41109)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.17 0 1 41110

" 60-as tábla mindenhol"

 

Már megint hazudsz. A sávelhúzásos építkezések elején és végén, a sávelhúzásoknál 60 km/h, a két elhúzás között 80 km/h az engedélyezett sebesség.

 

Vagy esetleg a szűk sugarú lehajtóágak 60 km/h-s tábláit is a mindenholba számolod?

Előzmény: -Smiley- (41107)
fjfox Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41109

Múlt péntek este volt egy baleset az érdi lehajtónál, azért torlódott vissza a forgalom kb az Auchan lehajtóig. Ahogy én látom nagyobb forgalom esetén három helyen szokott lelassulni a járműoszlop. Először a M1-M7 elagázásnál, utána az M0 lehajtó és végül az M0 felhajtó fogja meg a kocsikat. Az érdi lehajtó az új lámpás kereszteződés óta viszonylag ritkán szokott visszadugulni úgy mint régebben.

 

Előzmény: Fradista Utazó (41103)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.17 0 1 41108

Valaki világosítson már fel, mi a Jóisten épül az M0-on? 

Vagy 10 éve ki lett bővítve 3*3 sávra, aszfalt helyett beton burkolattal.

 

------------------------

 

Nem lett.

Előzmény: -Smiley- (41106)
-Smiley- Creative Commons License 2018.09.17 -1 0 41107

Akkor gyere az M1 felé. 60-as tábla mindenhol.  És ahol nincs ott meg rossz állapotú ugratók mindenfelé.  Szégyen az M1-es

Előzmény: mzdude (41101)
-Smiley- Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41106

Valaki világosítson már fel, mi a Jóisten épül az M0-on? 

Vagy 10 éve ki lett bővítve 3*3 sávra, aszfalt helyett beton burkolattal.

Erre most feltúrják a hídnál a viszonylag jó állapotú beton burkolatot.  Miért?

 

Meg feljebb is vagy 3 helyen fel van túrva? Mi történik? 

Előzmény: Mash_bakter (41087)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41105

A körforgalom déli ágát építik most, a másik fele be van bombázva. Azért van lezárva a 27-es főút csatlakozása, mert a másik oldalon zajlika forgalom. Ennek nincs kihatása a forgalom lassulására, mert Miskolc felől úgyis be kellene hajtani a kereszteződésbe. Kazincbarcika felől eleve nem is mentek el eddig sem a most építés alatt álló csomópontig, mert előtte, a térképen egy pataknál korábban van egy kereszteződés, amelyen keresztül rövidebb az út. Az most a mentesítő út Miskolc felőli iránynak.

Előzmény: Fradista Utazó (41104)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41104

Én nem ismerem ki magam azon a környéken. Megnéztem a forgalomszámlálást, olyan 15-16 ezer ej. megy keresztül Sajószentpéteren, 2×1 sávon. Gondolom, ez még akkor is lelassul a reggeli és a délutáni csúcsban, ha épp nem folynak munkálatok. Most (hétfő reggel 9) teljesen beállt az egész, egy erős gyalogostempóval halad a forgalom. Azért ekkora forgalmat normál esetben nem illik keresztülvezenti egy településen. Vagy, ha mégis, és ráadásul ott útépítés folyik, akkor ki kell építeni egy ideiglenes terelőutat. Ha jól látom, most az Edelény felé vezető út le van zárva, ezért torlódik ott minden, így, távolról, helyismeret nélkjül nézve valóban elég szörnyűnek tűnik. 

Előzmény: Mr Reacher (41102)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41103

Engem inkább az érdekelne, miért torlódik vissza az M7. Azt, hogy Sióüfoktól áll a sor Budaörsig, nem hiszem. Egy időben rendszeres volt, hogy az érdi lehajtónál visszatorlódik a sor az autópályára, és lelassítja a továbbmenő forgalmat is. Én úgy tudtam, ezt megoldották, részben lett egy új lehajtó (az M0 csomópontnál), részben történt forgalomtechnikai beavatkozás az érdi lehajtónál is. 

Nem tudom, tényleg nem, hogy mi a probléma forrása, de bármi is, azt kezelni kellene. Ez nem a Ruhr-vidék...

Előzmény: Ashi Valkoinen (41100)
Mr Reacher Creative Commons License 2018.09.17 0 0 41102

Ez a szörnyű:

 

https://www.google.hu/maps/@48.2236346,20.7049587,15z/data=!5m1!1e1?hl=hu

 

Van egy kb. 100 m-es szakasz, ahol nincs egy párhuzamos utca, és ott építik a körfogalmat. Egy olyan kétsávos, másodrendű úton, ahol nagyobb a forgalom, mint az m35-ön. A körforgalomra semmi szükség nem lenne, ha a 2017-es átadási határidőre (credit to Loppert Dani) kész lett volna az elkerülő út.

 

Hétfő reggel 8 óra:

 

Előzmény: mzdude (41101)
mzdude Creative Commons License 2018.09.16 0 0 41101

Helyzet az M7-esen, Siófok térségében:

- 90-es kilométernél pár száz méteren aszfaltoznak a külső sávban. Hétköznap a dugó nem jellemző, csúcsban viszont akár 1 órás tötymörgésre kell számítani.

- Utána 3 felüljáró következik, mindegyiknél terelővonalak és 60-as tábla (eszem megáll, miért nem 20-as?), munkavégzésnek semmi nyoma. Roppant praktikusan lehet így nagy sebességkülönbségeket előidézni a szabályos és a szabálytalan közlekedő között, megágyazva a halálos baleseteknek, illetve pénzszerzési lehetőséget teremteni a rendőrségnek.

- Siófok térségében valami 6 kilométer hosszan folyik a munka, aszfalt felmarva, egyes helyeken már az újat terítik, ránézésre elfogadható tempóban.

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.15 0 1 41100

Addig még sok idő fog eltelni.

 

Nem lepne meg, ha 8-10 balatoni szezon lemenne addig, minden egyes jóidővel megáldott péntek délután szopatva a közlekedőket.

 

Azt gondolom, hogy egy ilyen, alapvetően forgalomtechnikai beavatkozás, minimális útépítéssel bele kell férjen a keretbe - pl. az M1 háromsávosítása projektbe.

Előzmény: mash.69 (41098)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.15 0 0 41099

"Türelem rózsát terem." A rózsa neve pedig: "Nem fog segíteni" (de akkor már minek is...).*

 

* - Orvosok egymás között: "Mi a különbség a belgyógyász, a sebész és a kórboncnok között? A belgyógyász mindenhez ért, de semmit sem csinál. A sebész semmihez sem ért, de mindent csinál. A kórboncnok mindenhez ért és mindent csinál, de akkor már minek."

Előzmény: mash.69 (41098)
mash.69 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 41098

Ezen majd nem fog segíteni az M0 körgyűrű északi bezárása?

Előzmény: Ashi Valkoinen (41094)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.15 0 1 41097

"Hamarabb szétválasztani eszméletlen költségekkel lehetne, tekintve a terület beépítettségét. "

 

" majd a bevásárlóközpontoknál a negyedik, legszélső sávot nem megszüntetni, hanem elvezetni egészen az elágazásig. "

 

Én is pont erre gondoltam, viszont az M1-M7 szétválasztás alatt azt értettem, hogy ha már az elágazásig megvan a 2+2 sáv kifelé, akkor az elágazástól visszafelé lehetne szalagkorláttal, előtte záróvonallal, és figyelemfelhívó táblázással megcsinálni az elválasztás, és nem nyomvonaláthelyezésben gondolkodtam. A bevásárlóközponttól az elágazásig a 4. sávnak rendelkezésre áll a hely.

 

Előzmény: Fradista Utazó (41096)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.15 0 3 41096

Hamarabb szétválasztani eszméletlen költségekkel lehetne, tekintve a terület beépítettségét. 

Ellenben a forgalmi sávok kiosztását a kifelé vezető oldalon is már régen meg kellett volna oldani úgy, ahogy befelé már jópár éve van. Nevezetesen az egérúti felhajtót tovább vezetni egészen Budaörsig (így ezen a részen végig négy sáv vezetne kifelé), majd a bevásárlóközpontoknál a negyedik, legszélső sávot nem megszüntetni, hanem elvezetni egészen az elágazásig. Így ott négy sáv lenne a mostani három helyett, ebből a két jobb oldali az M1, a két bal oldali az M7 felé vezetne, a mostani helyzet, hogy a középsőből mindkét irányba lehet menni, megszűnne. Ez már nagyon sokat dobna a helyzeten, és minimális építést igényelne. 

Előzmény: Ashi Valkoinen (41094)
van_Persil Creative Commons License 2018.09.15 0 1 41095

Ott én abban látom a fö problémát, hogy háromsávos a -szerintem- szükséges négy helyett, így aki Györ felé igyekezne, azt a Balaton felé tötyörgök feltartják, mivel Gazdagrétnél beáll kb. mindenki a középsö sávba (ugyanez van az M3 bevezetön a városhatár felöl a belváros felé).

Előzmény: Ashi Valkoinen (41094)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.15 0 1 41094

Mit gondoltok, nem lehetne az M1-M7 kifele irányt hamarabb szétválasztani egymástól, illetve  bevásárlóközpontok felőli felhajtó vonalát bevonni az M1 külső sávnak?

 

Elég szar, hogy az M7-es torlódása a másik pálya kivezetőjét is visszatorlasztja...

adiaboli Creative Commons License 2018.09.15 0 0 41093

Hát igen, ezért az adatért sem egy "állami vezetőnek", sem egy "újságírónak" nem kell túl messzire mennie.

https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Autobahnen_und_Schnellstra%C3%9Fen_in_%C3%96sterreich

 

Előzmény: Jared- (41072)
dimelo Creative Commons License 2018.09.14 0 0 41092

Köszi!  Akkor jó nyomon vagyok:)))

 

Az építőipari vállalkozások július végi szerződésállományának volumene 62 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit.

Az épületek építésére kötött szerződések volumene 5, az egyéb építményeké 82 százalékkal nagyobb volt, mint egy évvel azelőtt.

 

De ettől még homályos a nemzetközi volumen csökkenése.

Előzmény: trizs77 (41091)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.14 0 0 41091
Előzmény: dimelo (41090)
dimelo Creative Commons License 2018.09.14 0 0 41090

Van valaki, aki biztos infóval rendelkezik?

 

https://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/sza/sza1806.pdf

 

2018. II. negyedévben a közúti áruszállítás árutonna-kilométerben mért teljesítménye megközelítette a 9,7 milliárdot, volumenét tekintve
53,3 millió tonna árut szállítottak a vállalkozások, utóbbi 10%-kal haladta meg a 2017. II. negyedévit.

Az átlagos szállítási távolság 14%-kal (30 kilométerrel), 182 kilométerre csökkent az előző év hasonló időszakához viszonyítva,

az üresen megtett utak aránya pedig 1,1 százalékponttal emelkedett (19%).

A belföldi forgalomban 15%-kal több árut mozgattak, az árutonna-kilométerben mért teljesítmény 6,7%-kal növekedett,
a nemzetközi forgalomban ugyanezen mutatók 9,1 és 11%-kal csökkentek.

 

A számok belföldön valamiféle logisztikai bravúrról szólnak (kivéve üres), vagy csak annyi, hogy 2017-ben még alibiztek az autópályaépítők,

18-ban pedig már fullra pörögtek a rövidtávú építőanyag fuvarok?

Nagyobb tömeg - rövidebb távon...

 

De mi a magyarázata a nemzetközi visszaesésnek?

(Hacsak nem a 2017-es adat volt túlzó...)

 

Mr Reacher Creative Commons License 2018.09.14 0 0 41089
netuddkivogymuk Creative Commons License 2018.09.13 -1 0 41088

Nnnnna ez ám a korrupció.

A fidesz még mindig csak második tud lenni. 

Előzmény: Mash_bakter (41068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!