Keresés

Részletes keresés

adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 1 38768

FU: Ha egyszer megépül az M4, Dimelo nem fog tudni miről írni többet :-))

M0Ny, M10?

A: Úgy érzem, hogy itt hiába jönnének a számok és a tények, az érzelmek mindent elnyomnak. :)

 

"Ha nincs végig engedély, ha nincs elkülönített forrás és nincs határidő sem..." (d)

 

:))) (B)

Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.03 0 4 38767

Ha egyszer megépül az M4, Dimelo nem fog tudni miről írni többet :-))

Előzmény: Aladár46 (38766)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 -1 2 38766

Köszönjük ezt a szubjektív történelem órát. Úgy érzem, hogy itt hiába jönnének a számok és a tények, az érzelmek mindent elnyomnak. :)

 

Előzmény: dimelo (38765)
dimelo Creative Commons License 2018.02.03 -2 1 38765

Melyik előző? Mert az előző is ez a kormány volt.

Persze, aki amnéziás, annak kimarad 2010-2014 is. (De élénken emlékszik 2006-ra?)

 

Ezért menjünk egészen az elejére:

A bűn 1998-ban kezdődött (korábbi szándékoknak nem volt gazdasági alapja, és nem is indokolta a forgalom sem).

Akkor K. Lajos már elárulta az M4-et az M35-ért, ezért minden előkészítés 2010-ig egy láthatatlan, de érezhető aknamunka között történt.

 

Meg is lett, meg is van a következménye... Például: 2010 helyett csak 2019-re készül el az M35, addig az M4-en rajta maradt a béklyó!

... és ezzel az önző akarnoksággal telt el újabb NYOLC év!!!

 

Vajon miért van még szabadlábon a sok bábáskodó, akik keze között halt meg az M4-nek keresztelt "gyermek"?

A bűnjeleket nem sikerült eltüntetni... 4-8 évig tagadják, most jön a felismerés?

Még a 2017. szeptemberi 1636. Kormányhatározat sem tartalmazta a most sunyi módon hírbe hozott szakaszt.

Ez tehát semmi más, mint kampányhazugság!

Ha nincs végig engedély, ha nincs elkülönített forrás és nincs határidő sem, akkor abszolút érvényes a hír utáni első 38738 reakcióm!

 

Ne most ígérgessenek aljas szándékból, ha 4-8-12 évig mindent megtettek ELLENE!

 

 

Előzmény: bevallalo (38762)
Samott Creative Commons License 2018.02.03 -2 1 38764

Nem tudom melyik elozo kormanyra gondolsz, de az vecses/ulloi szakaszt 2005-ben adtak at. Az nekunk sokat segitett, amig nem tette fizetosse a kovetkezo tarsasag. Azota ujra duborog a forgalom a varosban.

Előzmény: bevallalo (38762)
drummond Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38763

Köszönöm szépen Aladár.

Előzmény: Aladár46 (38761)
bevallalo Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38762

Az előző kormány is megígérte az M4 autópályát és 8 év alatt semmi sem lett belőle. Na, én ezert nem hiszek nekik többet!

Előzmény: dimelo (38742)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 3 38761

Minden van:

 

A végig piros nyomvonal lett a végleges. Sajnos, a pusztában vezetve, Karcagtól távolabb került a nyomvonal. :(

 

Forrás:http://www.haon.hu/2016/01/m4-dc-re.jpg

 

 

Ide csatolom a Püspökladány-Berettyóújfalu közötti szakasz tervét is, hogy egyben legyen:

Forrás: http://www.haon.hu/2016/11/m4f.jpg

Előzmény: drummond (38755)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38760

Na, az ilyen anyagok a magamfajta műkedvelők torkára forrasztják a szót :))). Van benne munka szépen, ehhez képest egy terjedelmes bírósági felhívás - jellemzően éppen egy-két nagyberuházási pert leszámítva - is smafu.

Előzmény: Mash_bakter (38757)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38759

M0>>>Üllő/ÉK. (Ugyan csak 4 km, de legalább már 13 éve kész van.)

Előzmény: RadiX (38751)
drummond Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38758

Köszönöm szépen.

Előzmény: Mash_bakter (38757)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38757
Előzmény: drummond (38755)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38756

hát a "vagy"-ról -Püspökladány–Berettyóújfalu nyomvonal- itt egy kép/tékép:

 

itt a cikk:

http://www.haon.hu/elerheto-kozelsegben-az-m4/3265438

 

és akit csak a térkép érdekel:

http://www.haon.hu/2016/11/m4f.jpg

 

Előzmény: drummond (38755)
drummond Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38755

Erről a Törökszentmiklós - Püspökladány szakasz nyomvonaláról van hivatalos terv, amit lehet is látni? Vagy a P.ladány-  Berettyóújfalúról. Én még ezeket nem láttam.

Előzmény: Aladár46 (38746)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38754

Áhhh, tényleg. :(

Előzmény: RadiX (38751)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38753

Rozika térkép fotója 2008-ból:

http://www.fehergyarmat.hu/m3/rozika%20009.jpg

 

http://www.fehergyarmat.hu/080118.html

 

Kíváncsi lennék, hogy a lila A változatot mi indokolja, akkora púppal... a végefelé

Előzmény: Aladár46 (38748)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38752

A mondat eleje így hangzik helyesen:  Lázár "úr" nem 100 Mrd Ft-ot,

Előzmény: Aladár46 (38747)
RadiX Creative Commons License 2018.02.02 0 1 38751

M0 és Abony között: 28+865km - 90+859km közötti szakasza: 52 km

 

Az bizony 62 kilométer.

Előzmény: Aladár46 (38746)
dimelo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38750

Nem láttam, csak a fórumon olvastam róla.

Ez a hányaveti körülírás még rosszabb.

Vagy tudja, hogy mennyit határoztak meg, vagy ne mondjon egy számot sem.

 

A valóság (M4 Üllő-Pilis szakaszból kiindulva) 90 km = 170 Milliárd Ft

(Kisúj elkerülőnél 11 km-en csak félpályát kell építeni)

Előzmény: Aladár46 (38747)
dimelo Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38749

Az lenne az egyedül logikus, csak a 4 sávos út kifejezés aggályos.

Az előkészítési stádiumról már 2016-ban "megegyeztünk".

 

Az 52+30 km-t félreértettem, úgy hittem, már belekalkuláltad a Tsz.miklós-B.újfalut.

De oda ez nem stimmel.

 

Úgy tűnik, Te sem érzed még fixnek.

Előzmény: Aladár46 (38746)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38748

Rövid meghatározás:
„Az M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös - országhatár közötti szakaszra vonatkozóan környezeti hatástanulmány és tanulmány terv készítése”.

A közbeszerzés ismertetése:

M49 gyorsforgalmi út Ököritófülpös - országhatár közötti szakasza környezetvédelmi engedélyének megszerzése, az ehhez szükséges Tanulmányterv, a Környezeti hatástanulmány (KHT), az Előzetes Régészeti Dokumentációjának elkészítése.(A049.01).
Műszaki paraméterek:
M49 gyorsforgalmi út:
— becsült hossz: cca. 19,0 km,
— kategória: K.II.A,
— keresztmetszet: 2x2,
— min. 4 db hídműtárgy.
Tervező feladata az M49 gyorsforgalmi út megvalósításához szükséges nyomvonal-változatok tanulmányterv szintű vizsgálata, melynél a már környezetvédelmi engedéllyel rendelkező M49 gyorsforgalmi út M3 - Ököritófülpös közötti szakasz terveit kell figyelembe venni.
Vizsgálni kell a magyar-román határmetszéspont kérdését a már meglévő kétoldali megállapodások függvényében. A Tervező feladata a Környezeti hatástanulmány (KHT) elkészítése, valamint ennek mellékletét képező „Előzetes régészeti dokumentáció" (ERD) és NATURA 2000 hatásbecslés elkészítése. A dokumentumoknak alkalmasnak kell lenniük a környezetvédelmi engedély megszerzésének. A feladat részletes ismertetését az ajánlatkérési dokumentáció tartalmazza.

 

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:48874-2018:TEXT:HU:HTML

Aladár46 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38747

Lázár úr nem "100 Mrd Ft"-ot, hanem "legalább 100 Mrd Ft"-ot mondott az M4-es folytatásának megépítésére.

Előzmény: dimelo (38738)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 38746

Nem lennék meglepve, ha az M4 autóút paraméterekkel épülne tovább az M35-ig, ahogy a jelenlegi szakaszok is autóútként épülnek. A Törökszentmiklós-Püspökladány szakasz építési engedéllyel rendelkezik, itt szükséges lesz eng. tervek és építési eng. módosítására, kiviteli tervek elkészítésére, ha autóútként épül tovább. A Püspökladány-Berettyóújfalu közötti szakasz csak környezetvédelmi engedéllyel rendelkezik, így itt szükség van engedélyezési tervek elkészítésére, építési engedély megszerzésére valamint kiviteli tervek elkészítésére.

 

Olyanról nem is beszéltem még, hogy előzetes régészeti tervek (ERD) és a tendertervek elkészítése. Ezután jöhet a kivitelezés.

 

Neked hogy jött ki 52 km és 30 km?

- M0 és Abony között: 28+865km - 90+859km közötti szakasza: 52 km

- M35 és az országhatár között: 3 + 27 km = 30 km

Előzmény: dimelo (38742)
Mézgár Creative Commons License 2018.02.02 0 2 38745

Ezzel arra gondoltam, hogy lehet barki a hatalmon, egy törveny nem garantal semmit. Lehet az illetö barmelyik oldali politikus. Törvenyek ugy jönnek-mennek, ahogy epp elönyere valik a vezetö hatalomnak. Legyen az jobbos-balos-közepes-alsos-felsös. (Ha megvan hozza a többsege)

Előzmény: dimelo (38744)
dimelo Creative Commons License 2018.02.02 -1 0 38744

Egy európai gondolkodó - államférfi - miniszterelnök adjon magára.

 

Meg egy lókupec is ad a látszatra...  Nem vak az a ló, hanem vakmerő:)))

 

 

 

Mikor lesz a tegnapi bejelentés a Közlönyben?

 

 

Előzmény: Mézgár (38743)
Mézgár Creative Commons License 2018.02.02 0 1 38743

Törvenyt is eleg könnyü modositani, ugyhogy az sem garancia semmire. ;)

Előzmény: dimelo (38742)
dimelo Creative Commons License 2018.02.02 -1 1 38742

Köszi a biztatást, de  nem osztom optimizmusodat!

Maga a hír olyan szűkszavú, hogy csak a politikai ígérgetés szintje.

 

Majd ha a TED-et ismerjük, akkor lehet valamit elhinni.

De emlékszünk: az épülő M4 Tisza-híd szakaszt is leállították!

 

Most miért lenne hiteles ez a szakmaiatlan benyögés?

 

A Kormányinfo egy politikai standup helyszíne!

Körmendnél, Szentgotthárdnál és Sopronnál hamarosan a magyar autópályák elérik az osztrák határt,

Mi van? Az M8 2x1 sávos, az M85 autóút, Körmend nem a határ...

Törökszentmiklós-Püspökladány-Berettyóújfalu között négysávos út épül. Szolnokot összekötik az M0 csomópontjával, az új beruházás ehhez kapcsolódik, az előkészítésre 8,4 milliárdot hagytak jóvá.

Valami új útkategória?

A megküzdött építési engedély szerinti nyomvonalon?

P.ladány-B.újfalu között még nincs építési engedély.

Mire kell 8,4 milliárd?

 

Szóval: Ha majd túl leszünk a választáson és feláll egy (akármilyen) új kormány, megtudjuk, hogy ki a fejlesztési miniszter és ki az egyszer használatos államtitkára,

és megszületik az új Kormányhatározat, de ennél komolyabb volna, ha törvénybe foglalnák!

 

no majd akkor elemezzük ki  az M4 90 km valószínűségét...

 

Neked hogy jött ki 52 km és 30 km?

 

 

 

Előzmény: Aladár46 (38739)
puntooo Creative Commons License 2018.02.01 0 2 38741

Egyébként visszatérve: a 42-esen is nagy a forgalom a határig, és ez valóban kettéválik. De a 47-esen önmagában is rengeteg a bulgártól litvánig terjedő kamion-paletta. Amihez még hozzájön a rengeteg ingázó a Bújfalu Debrecen viszonylatban. Reggel és 4-6-ig személyautóból is szinte összefüggő a kocsisor a 47-esen. Derecskétől meg gyakorlatilag nem tudsz előzni Debrecenig. A forgalmat meg a kamionokon kívül szűk 60-al menő távolsági helyközi buszok, és a szinte mindig előforduló 60-70-el kiránduló autósok tartják fel,+szezonálisan a traktorok. A cammogó régi Daciákon kívül meg a másik véglet a hazafelé száguldó, előzgető román újgazdag luxusautók. 

Előzmény: dimelo (38658)
RadiX Creative Commons License 2018.02.01 0 0 38740

annyi pénz Varga Mihály pénztárcájáig is  csak szűken lehet elég

Előzmény: dimelo (38738)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.01 0 2 38739

dimelo, csak összejön az az M4-es... ;)

 

Én úgy látom, hogy majdnem minden gyorsforgalmi tervezése és kivitelezése elkezdődik idén vagy már folyamatban van, amit bejelentettek az utolsó 4 évben: M44, M25, M4, M35, M30, M85, M8, (R)76, (R)67.

 

 

Új szakaszok építése és a 2x2 sávos bővítésekkel együtt:
M15 - 14 km
M85 - 58 km
M8 - 30 km
M76 - 9 km
M70 - 12 km
67. főút - 30 km
M2 - 20 km
M25 - 18 km
M4 - 52 km
M35- 20 km
M4 - 30 km
M30 - 56 km
M44 - 78 km
==================
Szumma: 427 km

Előzmény: dimelo (38738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!